🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش

بوش یکی از مطرح ترین برند های موجود در جاروبرقی ست اما با وجود کیفیت بسیار بالای خود، گاهی نیاز به تعمیرات در آن هویدا می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهران با شماره های موجود در همین بخش ارتباط بر قرار نمایید. ژاو سرویس یکی از مراکز و نمایندگی های تعمیر جاروبرقی بوش در تهران با خدماتی همچون تعمیر در محل ، ضمانت ویژه تعمیرات و تهیه قطعات فابریک و اورجینال به صورت تضمینی دستگاه شما را تعمیر می کند. با توجه به محل استقرار خود شماره مورد نظر را انتخاب کرده و در انتظار رسیدن متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در محل خود باشید. متخصصان مجموعه ما با حداقل 10 سال سابقه می توانند تمامی مشکلات جاروبرقی بوش شما را حل نمایند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی بوش

چرا از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش کمک بگیریم؟

از آنجایی که می دانیم اهمیت کارکرد دستگاه جاروبرقی تا چه حد افزایش یافته است نیاز است که به هنگام پایین آمدن کیفیت و کارکرد دستگاه سریعا به تعمیر آن بپردازیم..حال یکی از متداول ترین سوالات بین مشتریان این است که تعمیرات جاروبرقی بوش را به دست چه کسی بسپاریم که عملکرد دستگاه در طی زمان مختل نشده و مشکل رفع شده مجدد ایجاد نگردد؟

به همین سبب در ادامه علاوه بر اشاره به علل بهره مندی از خدمات تعمیراتی و خراب شدن دستگاه، به مزایای برترین نمایندگی تعمیرات دستگاه جاروبرقی بوش اشاره نموده ایم..

اگر از محصولات بوش استفاده می کنید بدیهی است که به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می دهید و می خواهید کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

به همین علت اهمیت دارد که تعمیر جاروبرقی بوش به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد و بتواند کیفیت ابتدایی این محصول را بازگرداند. این موضوع مستلزم استفاده از قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر و تعمیرکاران متخصص می باشد که تنها در بهترین مرکز تعمیر جاروبرقی بوش امکان پذیر است.

اگر به دنبال مرکزی برای تعمیر دستگاه جاروبرقی بوش در تهران می گردید ژاو سرویس در خدمت شماست. شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیرات با ما تماس بگیرید.

علل بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی

هر کسی به خوبی می داند که بوش در حال حاضر بهترین و البته گران ترین برند لوازم خانگی در کشور می باشد که کوچکترین محصولات آن نیز به قیمت بالایی به فروش می رسد. بدیهی است که تعمیرات چنین دستگاهی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید توسط متخصص این کار که با سیستم و تجهیزات جاروبرقی بوش Bosch آشنایی کامل دارد صورت بگیرد.

اگر شما جاروبرقی خود را در جایی جز یک مرکز معتبر جهت تعمیر جاروبرقی بوش تعمیر کنید..مشکلات احتمالی در صورت عدم بهره مندی از خدمات مرکز تعمیراتی معتبر چیست؟ در ادامه به برخی از این موارد اشاره نموده ایم:

  • برای تعمیرات از قطعات اورجینال و فابریک استفاده نمی شود.
  • قطعات داخلی جاروبرقی دچار آسیب می شوند.
  • تعمیرکار با سیستم های برند مد نظر آشنا نبوده و نمی تواند به طور دائمی به تعمیر دستگاه بپردازد.
  • پس از مدتی دوباره جاروبرقی از کار می افتد و نیاز به تعمیر مجدد می باشد.

پس برای اینکه از تمامی این مشکلات جلوگیری کنید بهتر است به یک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران

خدمات ژاو سرویس برترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران

مزایای برترین مرکز تعمیر جاروبرقی بوش چیست؟ در ادامه به این موارد اشاره گشته است:

مزایای خدمات تعمیرات جاروبرقی بوش توسط ژاو سرویس  چرا ژاو سرویس؟
مشاوره اولیه رایگان شما در هنگام تماس می توانید از مشاوره اولیه و رایگان این مرکز علاوه بر بهره مندی از خدمات تعمیر جاروبرقی بهره ببرید.
ارائه گارانتی خدمات ویژه شما با تعمیر جاروبرقی بوش از این نمایندگی گارانتی ویژه خدمات دریافت می کنید که این گارانتی را می تواند به مثابه ضمانت نامه  به شما آورد.(تضمین کیفیت)
خدمات در سر تا سر تهران در هر کجای تهران که باشید در سریع ترین زمان در محل شما حضور می یابیم و به تعمیرات جاروبرقی می پردازیم. کافی است با ما تماس بگیرید.
پاسخگویی 24 ساعته مهم نیست در چه زمانی با ما تماس میگیرید. در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم
تعمیر در محل شما برای تعمیرات جارو برقی خود نیاز نیست به تعمیرگاه بروید. شما میتوانید با استفاده از خدمات تعمیر در محل ژاو سرویس ، در محل زندگی خود به تعمیر جاروبرقی  بپردازید.
بهترین هزینه علاوه بر تضمین کیفیت توسط ژاو سرویس، قیمت پرداختی جهت تعمیر دستگاه تضمین می گردد.
متخصصین ماهر و مجرب تمامی افرادی که در ژاو سرویس مشغول به کارند از علم و تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی بوش برخوردارند.
تجهیزات کافی برای تعمیر لوازم خانگی به برخی تجهیزات نیاز است که در هر خانه ای پیدا نمی شود. ما با کامل ترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
تعمیرات انواع برند ژاو سرویس علاوه بر تعمیر جاروبرقی بوش به تعمیر تمامی برندهای جاروبرقی می پردازد.
مشاهده  تعمیرات پکیج در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش چه مشکلاتی را بررسی می کند؟

مواردی است که بارها توسط مشتری گزارش شده است و آن ها را به انجام تعمیر جاروبرقی بوش می کشاند . این مشکلات چنین هستند :

❌ جاروبرقی بیش از اندازه صدا تولید می کند 

صدایی که از لوازم برقی شما خارج می شود می تواند نشان دهنده سلامت لوازم برقی شما باشد. اگر جاروبرقی شما در هنگام کار صدایی بیش از اندازه بلند تولید می کند ، باید سریعا به تعمیر جاروبرقی بوش خود بپردازید.

چرا تعمیرات جاروبرقی در اسرع وقت اهمیت دارد؟ زیرا بلند شدن صدای بیش از اندازه از این دستگاه نشان از فشار آمدن بیش از اندازه به موتور و قطعات داخلی می باشد و می تواند منجر به سوختن آن شود.

❌ جاروبرقی قدرت مکش کافی ندارد

جاروبرقی با استفاده از مکشی که در لوله ایجاد می کند به نظافت محیط می پردازد. وقتی قدرت مکش جاروبرقی از حد معمول کمتر باشد می تواند خبر از مشکلی در جاروبرقی بدهد. علاوه بر این قدرت کم مکش جاروبرقی باعث می شود که مصرف کننده ، مدت زمان طولانی تری دستگاه را روشن بگذارد که این مورد در دراز مدت ، کار را به تعمیر جاروبرقی بوش می کشاند.

حتی اگر دستگاه شما مشکلی نداشته باشد مکش نداشتن آن طول عمر دستگاه را پایین می آورد و به موتور دستگاه فشار وارد می کند. نتیجه این اتفاق سوختگی موتور و برد می تواند باشد که تعمیرات آن حتما باید در مرکزی در زمینه تعمیر جاروبرقی بوش صورت بگیرد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch

❌ جاروبرقی روشن نمی شود 

روشن نشدن جاروبرقی می تواند یک مشکل بزرگ برای مصرف کنندگان باشد. علت روشن نشدن جارو برقی می تواند گسترده و متفاوت باشد و نیاز به برسی دقیق دارد. شما میتوانید برای کشف علت این مشکل و انجام تعمیرات جاروبرقی Bosch به نمایندگی ژاو سرویس مراجعه کنید.

احتمالا روشن نشدن جاروبرقی می تواند ناشی از آسیب دیدگی برد یا قطعی اتصالات داخلی و خارجی باشد که تعمیر آن یک عمر تخصصی است و لزوما باید در نمایندگی های تعمیر جاروبرقی بوش صورت بگیرد.

❌ جاروبرقی خاموش می شود

یکی از مشکلاتی مکررا گزارش شده است این است که دستگاه روشن می شود ولی پس از مدتی خاموش می شود. این مشکل می تواند بسیار اعصاب خورد کن باشد و مصرف کنندگان را به فکر تعویض دستگاه بیندازد. اما این مشکل می تواند ناشی از علت ساده ای باشد که به راحتی قابل حل است. پس به جای تعویض به فکر تعمیر جاروبرقی بوش خود باشید و با ژاو سرویس تماس بگیرید.

البته همانطور که ممکن است علت روشن نشدن جاروبرقی یک مشکل ساده مانند از کار افتادن صفحه کلید باشد می تواند یک علت بسیار مهم مانند نیم سوز شدن برد، موتور یا قطعی اتصالات باشد. در هر صورت لازم است که در این مواقع برای عیب یابی دقیق جاروبرقی آن را به نمایندگی جاروبرقی ببرید.

❌ اتصالات جاروبرقی خراب شده است

جاروبرقی در زمان کار دائما در حرکت است و از جایی به جای دیگر منتقل می شود. ممکن است به همین علت اتصالات و سیم های خارجی این دستگاه به مشکل بخورد. همچنین اتصالات برقی داخلی نیز به عنوان بخش مهمی از این دستگاه ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

اتصالات برقی هر دستگاهی با یک صفحه سبز رنگ به نام برد در اتصال می باشند. این قطعه و تمامی اتصالاتی که به آن وصل می شوند از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و تعمیرات آن ها به مراتب مهم تر نیز است. چرا که در زمان تعمیر این اتصالات در صورتی که تخصص لازم وجود نداشته باشد یا دقت مورد نیاز به کار گرفته نشود ، ممکن است منجر به آسیب زدن به اتصالات و قسمت های دیگر جاروبرقی شود.

❌ صفحه کلید دستگاه کار نمی کند

صفحه کلید دستگاه بخش ساده ولی اساسی در جاروبرقی شما محسوب می شود. در حقیقت شما با این قسمت جاروبرقی خود را روشن ، قدرت مکش را تنظیم ، یا سیم را جمع می کنید. اگر این قسمت خراب شود عملا توانایی استفاده از جاروبرقی از کار می افتد و برای انجام کار مجددا باید به تعمیرات جاروبرقی خود بپردازید.

جاروبرقی شما ممکن است با مشکلات دیگری نیز روبه رو شود که در هر حال کار شما مختل می کند. در این صورت شما می توانید با ژاو سرویس نمایندگی معتبر تعمیر جاروبرقی بوش در تهران تماس بگیرید و به حل مشکلات خود بپردازید چرا که خدمات تعمیرات ما محدود به چند مورد فوق نیست و در هر زمینه دیگری که به تعمیرات نیاز داشته باشید ما آماده ایم تا با بهترین کیفیت آن را تعمیر کنیم.

تعمیرات جاروبرقی بوش

هزینه تعمیر جاروبرقی بوش چگونه تعیین می گردد؟

تعیین هزینه تعمیر جاروبرقی به موارد زیادی بستگی دارد که در این قسمت به آن می پردازیم. ما در ژاو سرویس با بهترین قیمت ، بالاترین سطح کیفیت خدمات را به شما ارائه می دهیم. کافی است با ما تماس بگیرید.

مشاهده  تعمیرگاه مرکزی بوش غرب تهران

✅ میزان از کار افتادگی

مهم است که چند درصد از جاروبرقی شما با مشکل روبه شده است .قسمت زیادی نیاز به تعمیر دارد ؟ یا صرفا یک قطعه کوچک نیاز به تعمیر دارد؟ این مورد در تعیین هزینه تعمیر جاروبرقی بوش تاثیر بسزایی دارد. یک تعمیرکار خوب برای تعمیر و از بین بردن هر مشکل جاروبرقی شاید نیاز به گذاشتن ساعت ها زمان داشته باشید پس بدیهی است که هر چه مشکل بیشتر باشد هزینه تعمیرات نیز بالاتر می رود.

✅ پیچیدگی و تکنولوژی ساخت جاروبرقی

جاروبرقی ها در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود که از نظر پیچیدگی و تکنولوژی متفاوت هستند. تعمیرکار باید وقت بسیاری برای تعمیر جاروبرقی با تکنولوژی و فناوری بالا بگذارد . هر چه تکنولوژی ساخت بالا تر باشد ، تعمیر آن سخت تر و هزینه تعمیر آن نیز به مراتب بیشتر می شود.

✅ تعمیر یا تعویض قطعه

اگر خرابی جاروبرقی شما ناشی از خرابی قطعه ای باشد شما باید به تعویض یا تعمیر آن بپردازید. اگر قطعه قابلیت تعمیر داشته باشد در این صورت هزینه کمتری نسبت به تعویض خواهد داشت. در حقیقت شما در تعویض قطعه علاوه بر هزینه نصب باید برای خرید قطعه جداگانه نیز هزینه کنید. اگر قطعه ای که تهیه می کنید فابریک و اورجینال باشد هزینه بیشتری نیز خواهد داشت در هزینه تعمیر جاروبرقی بوش تاثیر زیادی می گذارد.

فراموش نکنید که هیچوقت برای تعمیرات یک برند مانند بوش برای هزینه کمتر از کیفیت نکاهید چرا که در حقیقت آسیب مالی بیشتری به خود وارد می کنید.

چطور به تعمیر جاروبرقی تان بپردازید؟

تنها کافیست که از کیفیت مرکز تعمیرات این دستگاه اطمینان حاصل کنید و سابقه آن ها را در زمینه تعمیرات برسی کنید و قیمت را در اولویت بعدی قرار دهید. اگر برای تعمیرات جاروبرقی Bosch خود و هزینه آن مشکل دارید ، نگران نباشید. ما اینجا در ژاو سرویس با بهترین قیمت به تعمیرات انواع لوازم خانگی می پردازیم.

تعمیرات جاروبرقی بوش در ژاو سرویس چگونه صورت می گیرد ؟

  1. در ابتدا شما با مرکز ژاو ، نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در تهران تماس میگیرید و در ضمن مشاوره اولیه رایگان به توضیح مشکل خود می پردازید.
  2. متخصصین فنی ژاو سرویس با هماهنگی شما برای حضور در محل شما آماده می شوند و در سریع ترین سرعت ممکن در محل سکونت شما حضور پیدا می کنند.
  3. در محله بعدی متخصصین فنی با دقت بالا به بررسی علت مشکل می پردازند و مشکلات مربوطه را به شما اطلاع می دهند.
  4. هزینه تعمیرات دستگاه جاروبرقی بوش را به اطلاع شما می رسانند و در صورت موافقت به تعمیر جاروبرقی می پردازند.
  5. در صورتی که نیاز به تعویض قطعه نیاز داشتید به تهیه قطعه فابریک و اورجینال می پردازند و درصورتی که خود مایل به تهیه قطعه باشید ، قطعه تهیه شده را برای شما نصب می کنند.
  6. در نهایت جاروبرقی شما تعمیر میشود. در صورتی که از تعمیر جاروبرقی بوش خود راضی نباشید مجددا در سریع ترین زمان به حل مشکلات شما می پردازند و رفع ایراد می کنند.

برای دریافت خدمات تعمیر ژاو سرویس کافی است با ما تماس بگیرید. ما در سریع ترین زمان به حل مشکلات شما می پردازیم .

مشاهده  تعمیر شیشه گاز رومیزی

تعمیرات جاروبرقی بوش

تعمیرات جاروبرقی بوش، امری نیست که یک فرد عادی بتواند به راحتی آن را انجام دهد. همچنین با توجه به هزینه سرسام آور خرید لوازم برقی ، تعویض جاروبرقی به هیچ وجه فکر منطقی نیست. شما میتوانید به راحتی با ژاو تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت به انجام تعمیرات بپردازید.

ژاو سرویس با بهترین و مجرب ترین کادر تعمیر ، آماده خدمت رسانی به شما است. کافی است جهت تعمیر دستگاه جاروبرقی بوش یا هر برند دیگری فرضا تعمیرات جاروبرقی دوو،ال جی و.. با ما تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

آیا امکان تهیه قطعات اورجینال و فابریک برند بوش وجود دارد ؟

بله ! ژاو سرویس مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران به راحتی قطعات اورجینال و فابریک این برند را فراهم می گرداند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی بوش به چه صورت می باشد ؟

نمی توان به طور دقیق در مورد هزینه نهایی تعمیرات جاروبرقی بوش حرفی زد تا زمانی که عیب یابی شود و مشکل دقیق آن مشخص گردد.توصیه می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت روز تعمیرات جاروبرقی با ژاو سرویس تماس حاصل گردد.

ساعات کار ژاو سرویس چه زمانی است ؟

در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در شرق تهران

نارمک، سید خندان، لویزان، افسریه، آهنگ، ارتش، شیان، رسالت، حکیمیه، پیروزی، تهرانپارس

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در شمال تهران

الهیه، جماران، دیباجی، نیاوران، آتی ساز، فرمانیه، جردن، بلوار کاوه، شمیرانات، اقدسیه، جمشیدیه، آجودانیه، دولت، کامرانیه، شریعتی، زعفرانیه، میرداماد، ظفر، شهرک غرب، پل رومی، پاسداران، اندرزگو، زرگنده، سعادت آباد، سعدآباد، تجریش، فرشته

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در غرب تهران

شهرک راه آهن، بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، دریاچه چیتگر، تهرانسر، شهر زیبا، سردار جنگل، کن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، صادقیه، آیت الله کاشانی، مرزداران، آریاشهر، خلیج فارس، توحید، پونک

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در مرکز تهران

جلال آل احمد، شهر آرا، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر، عباس آباد، شهرک آزمایش، انقلاب، کارگر شمالی، امیر آباد، شیخ بهایی، یوسف آباد، مطهری، فاطمی، میدان ولیعصر، میدان ونک، گیشا

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در جنوب تهران

انقلاب، شادآباد، مهرآباد، باقر شهر، نازی آباد، شهر ری، منیریه، قزوین، ولیعصر، نواب، شاهپور، یافت آباد، راه آهن، آزادی، حافظ، ورامین، عبدل آباد، جوادیه، خانی آباد، جمهوری
اشتراک در
اطلاع از

13 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حدودا ممکنه بگید هزینه تعمیرات جاروبرقی بوش چقدر در میاد ؟

سلام
هزینه تعمیر لوازم خانگی را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد. لزوما باید ابتدا از آن عیب یابی شود و روش تعمیر آن را مشخص کرد. سپس هزینه دقیقا تعمیرات مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سلام ممکنه محله حدودی نمایندگی رو بفرمایید ؟ برای تعمیرات لازمه از قبل زنگ بزنم ؟

سلام و وقت بخیر
برای تعمیرات و ثبت درخواست آن کافیست با ژاو تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. شایان ذکر است که خدمات تعمیرات ژاو سرویس به صورت تعمیر در محل است و نیاز به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نمی باشد.

اگر جاروبرقی بیش از اندازه داغ کنه هم باید برسی شه ؟ ممنون می شم جواب بدید

بله
داغ شدن جاروبرقی ناشی از فشار بیش از اندازه به قطعات داخلی مانند موتور می باشد. همچنین دمای بالا دستگاه احتمال سوختگی قطعات را فراهم می کند پس بهتر است در صورت بروز این مشکل هرچه سریع تر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قطعات اورجینال بوش برای تعمیرات استفاده میشه ؟

بله
برای تعمیرات جاروبرقی بوش در ژاو سرویس قطعات فابریک و اورجینال هر برندی قابل تهیه می باشد و برای تعمیرات مورد استفاده قرار میگیرد.

هزینه عیب یابی جاروبرقی به چه صورته ؟

سلام و وقت بخیر.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عیب یابی جاروبرقی با کارشناسان ما تماس بگیرید یا درخواست ثبت تعمیرات را از طریق این صفحه پر نمایید.

سلام خدا قوت
حدودا چند هفته پیش با همکاران شما تماس گرفتم و برای تعمیرات جاروبرقی بوش درخواست کردم و بلافاصله تعمیرکاران برای تعمیرات اقدام کردند. خواستم تشکر کنم.

سلام
جاروبرقی بوش ما حدودا چند سالی هست که ازش استفاده می کنیم و الان موتورش به صدا در اومده می خواستم ببینم به صرفه هست که تعمیراتش رو شروع کنم یا یکی جدید بخرم؟

سلام
می خواستم به دوستان پیشنهاد کنم برای تعمیرات و تعویض قطعات جاوربرقی حتما به جاهای معتبر بسپارن. تعویض قطعات با قطعات فیک واقعا به جاروبرقی آسیب میرسونه

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین