🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 25 فروردین

تعمیرات جاروبرقی بیم

امروزه یکی از مهم ترین وسایل تمیز کاری در منازل و محیط های مختلف جاروبرقی می باشد که در صورت عدم نگهداری درست جاروبرقی خراب می شود. جاروبرقی بیم با اینکه جاروبرقی با کیفیتی می باشد ممکن است خراب شود و به تعمیرات جاروبرقی بیم نیاز پیدا کند. بنابراین با توجه به وجود داشتن قطعات غیر اصلی در بازار برای تعمیرات جاروبرقی بهتر است با یک مرکز معتبر برای تعمیرات جاروبرقی بیم تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس مرکز تعمیرات جاروبرقی با کادر حرفه ای جاروبرقی شما را با ضمانت 12 ماهه تعمیر می کنند و شما می توانید با تماس با ژاو سرویس تعمیرکاران را در محل اعزام نمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیر جاروبرقی بیم Beem

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی بیم

تعمیرات جاروبرقی بیم

در عصر تکنولوژی که تمامی وسایل برقی در حال پیشرفت و ارتقا می باشند و همچنین با پیشرفت تکنولوژی ویژگی های جدیدی به آن ها اضافه می شود ممکن است در صورت عدم استفاده صحیح از وسایل برقی به خصوص جاروبرقی این دستگاه دچار مشکل و خرابی شود. به همین علت باید عیب یابی جاروبرقی و سرویس جاروبرقی در زمان های مشخص صورت بگیرد. همچنین در صورت خراب شدن هر کدام از قطعات جاروبرقی باید به تعمیر جاروبرقی پرداخت. جاروبرقی بیم یکی از جاروبرقی های با کیفیت عصر حاضر است که در بازار به فروش می رسد.

جاروبرقی بیم در صورت داشتن کیفیت و موتور قوی باز هم ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد. زیرا عدم مراقبت از جاروبرقی ممکن است منجر به خراب شدن جاروبرقی بیم شود و در نهایت به تعمیرات جاروبرقی بیم نیاز است. بنابراین در صورت خرابی در جاروبرقی بیم و قطعات جاروبرقی باید به نمایندگی معتبر تعمیرات جاروبرقی بیم مراجعه نمایید. در غیر این صورت ممکن است از قطعات غیر اصلی در تعمیرات جاروبرقی شما استفاده شود.

تعمیرات جاروبرقی بیم Beem را باید به متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای سپرد. همچنین در صورت خراب شدن یا از کار افتادن قطعات جاروبرقی Beem باید حتما قطعات سالم و تعمیر شده جایگزین قطعات خراب شده شوند زیرا در غیر این صورت ممکن است به قطعات دیگر جاروبرقی بیم آسیب وارد شود و قطعات دیگر جاروبرقی نیز به تعمیر نیاز پیدا کنند.

👨‍🔧 ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بیم در هنگام خراب شدن جاروبرقی بیم و انواع برند های دیگر جاروبرقی در اولین فرصت به تعمیرات جاروبرقی شما می پردازد و خدمات تعمیر جاروبرقی با ضمانت و کفیت 365 روزه را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین برای تعمیر جاروبرقی بیم با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. و از خدمات ژاو سرویس بهره ببرید.

تعمیرات جاروبرقی بیم

ژاو سرویس مرکز تعمیرات جاروبرقی بیم

در حال حاضر به دلیل وجود قطعات غیر اصلی جاروبرقی در بازار و مراکز تعمیرات لوازم خانگی باید برای تعمیر جاروبرقی با یک مرکز تعمیرات جاروبرقی معتبر تماس بگیرید. ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران و ضمانت 365 روزه تعمیرات به شما این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو ممکن لوازم خانگی شما را تعمیر می کند. جاروبرقی بیم یک جاروبرقی باکیفیت از یک برند تولید لوازم خانگی معتبر است اما ممکن است جاروبرقی با هر برندی که باشد خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی بیم با گارانتی یک ساله و استفاده از قطعات اورجینال با ضمانت با ژاو سرویس تماس بگیرید.

ضمانت 1 ساله تعمیرات جاروبرقی : ژاو سرویس بر روی تعمیرا خود گارانتی و ضمانت پی از تعمیرات دارد بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی بیم با خیال راحت جاروبرقی خود را به مرکز تعمیرات جاروبرقی ژاو سرویس بسپارید.

خدمات در همان روز : برای تعمیرات جاروبرقی بیم کا فی است با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و از خدمات و تعمیرات جاروبرقی در همان روز بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی و دریافت اطلاعات : در صورت دریافت مشاوره تلفنی و حضوری می توانید با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس بگیرید. و همچنین برای دریافت مشاوره در مورد علت خرابی جاروبرقی ناسیونال نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

مشاهده  خراب شدن جاروبرقی سامسونگ

تعمیرات جاروبرقی بیم در منزل شما : دیگر نگران مشغله کاری و بردن جاروبرقی به صورت حضوری در تعمیرگاه جاروبرقی نباشید. در هر کجای تهران که باشید کافی است با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید و در اولین فرصت در منزل خودتان تعمیرات جاروبرقی بیم شما را انجام می دهند.

ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی بیم در سراسر تهران : شما می توانید در همه نقاط تهران از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید. تعمیرات جاروبرقی بیم در شمال تا جنوب تهران و شرق تا غرب تهران توسط ژاو سرویس انجام می شود.

تعمیرات جاروبرقی بیم

هزینه تعمیرات جاروبرقی بیم

قیمت تعمیرات جاروبرقی بیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه تعمیر جاروبرقی بیم باید به بررسی عوامل آن پرداخت و با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بیم تماس بگیرید. در ادامه به بررسی عوامل مختلف بر هزینه تعمیر جاروبرقی بیم می پردازیم.

📌مقدار آسیب دیدگی جاروبرقی بیم : هزینه تعمیرات جاروبرقی به سطح آسیب دیدگی جاروبرقی بستگی دارد. زیرا زمانی که تعمیرکار بر روی تعمیر جاروبرقی می گذارد و میزان سختی تعمیر بر روی قیمت تعمیرات جاروبرقی تاثیر گذار است.

📌قیمت قطعات جاروبرقی : در صورت خراب شدن جاروبرقی بیم یکی از قطعات آن خراب شده است و یا دارای ایراد است. به همین دلیل آن قطعه باید تعمیر یا تعویض شود. اگر نیاز به تعمیر داشته باشد هزینه تعمیر قطعه بستگی به نوع قطعه دارد. اما اگر نیاز به تعویض قطعه باشد بستگی به قیمت آن قطعه دارد برای مثال هزینه موتور جاروبرقی بیم با هزینه لوله خرطومی جاروبرقی بیم متفاوت است و برای اطلاع از هزینه قطعات جاروبرقی بیم باید با ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بیم تماس بگیرید.

📌نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بیم : عامل دیگری که بر روی قیمت تعمیر جاروبرقی بیم تاثیر گذار است. مرکز تعمیرات جاروبرقی بیم می باشد. ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم با ضمانت 1 ساله و تخفیفات تعمیرات جاروبرقی مناسب ترین قیمت را برای تعمیر جاروبرقی شما در نظر دارد. برای اطلاع از قیمت و نرخ تعمیر جاروبرقی بیم با ژاو سرویس تماس بگیرید.

📌عیب یابی جاروبرقی : عیب یابی جاروبرقی بیم نیز بر روی هزینه تعمیرات تاثیر گذار است. سرویس و تعمیر نواحی خراب جاروبرقی از تعمیرکار وقت می گیرد و بر روی هزینه تعمیرات موثر است. برای عیب یابی و بررسی کامل جاروبرقی بیم و دریافت مشاوره با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید و اطلاعات دریافت نمایید.

تعمیرات جاروبرقی بیم

علل نیاز به تعمیرات جاروبرقی بیم beem

در ابتدا برای تعمیرات جاروبرقی بیم باید علت تعمیرات جاروبرقی بیم را بررسی نمایید و جاروبرقی را عیب یابی کنید و در صورت فهمیدن علت خرابی جاروبرقی توسط تعمیرکار جاروبرقی بیم تعمیر می شود. بنابراین به بررسی عوامل تعمیرات جاروبرقی بیم می پردازیم.

  • روشن نشدن جاروبرقی Beem : در صورت روشن نشدن جاروبرقی بیم در ابتدا سیم برق را چک نمایید و در صورت وجود برق امکان دارد یکی از قطعات جاروبرقی سوخته باشد یا نیم سوز شده باشد. در این صورت باید با تعمیرکاران حرفه ای تماس بگیرید.
  • خاموش شدن جاروبرقیBeem : هنگامی که جاروبرقی خاموش می شود باید کیسه جاروبرقی را چک کنید اگر کیسه جاروبرقی پر باشد جاروبرقی نیز خاموش می شود. همچنین ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی آسیب دیده باشد که در این صورت باید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند و قطعه را تعمیر نمایند.
  • داغ شدن جاروبرقی Beem : در زمانی که جاروبرقی خیلی روشن باشد و یا هوا رد و بدل نشود موتور جاروبرقی داغ می کند و منجر به گرم شدن می شود به همین دلیل باید لوله های جاروبرقی را بررسی نمایید زیرا در صورت مسدود شدن راه لوله های جاروبرقی نیز جاروبرقی داغ می کند. همچنین ممکن است موتور در حال نیم سوز شدن باشد که باید تعمیرکاران جاروبرقی را بررسی نمایند و در صورت نیاز قطعه آسیب دیده را تعویض کنند.
  • جرقه زدن جاروبرقی Beem : در صورتی که از جاروبرقی استفاده ناصحیح داشته باشید منجر به خراب شدن جاروبرقی و در نهایت داغ شدن و یا جرقه زدن جاروبرقی شود که علت های مختلفی دارد. در ابتدا ممکن است پریز یا سیم برق جاروبرقی اتصالی داشته باشد و منجر به جرقه زدن شود. اما مشکل اساسی در صورت جرقه زدن جاروبرقی بیم نیم سوز شدن موتور جاروبرقی یا سوختن بلبرینگ جاروبرقی بیم Beem می باشد. که در صورت وجود این مشکل باید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و اقدام به تعویض یا تعمیر قطعات کنید.
  • بوی سوختگی جاروبرقی Beem : بوی سوختگی جاروبرقی نشانه گر وجود مشکل جدی در دستگاه جاروبرقی می باشد که برای حل این مشکل نیاز به تعمیرات جاروبرقی بیم می باشد. همچنین در این هنگام به احتمال زیاد سیم جاروبرقی اتصالی کرده است و یا موتور جاروبرقی سوخته است که باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمود. برای تعویض و تعمیر موتور و یا سیم جاروبرقی بیم با تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.
  • کم شدن مکش جاروبرقی Beem : کم شدن مکش جاروبرقی یکی از علت های تعمیرات جاروبرقی بیم می باشد. پر بودن کیسه جاروبرقی و مسدود بودن لوله های جاروبرقی از دلایل کم بودن مکش جاروبرق بیم می باشد.
  • ایجاد صدای بلند و ناهنجار جاروبرقی Beem : فرسوده شدن بلبرینگ و موتور جاروبرقی منجر به ایجاد صدای بلند جاروبرقی می شود بنابراین در صورت ایجاد صدای ناهنجار جاروبرقی می توانید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید.
مشاهده  جاروبرقی تز ساخت کجاست؟

در صورت وجود مشکلات بالا در جاروبرقی بیم نیاز به تعمیرات جاروبرقی می باشد و باید سریعا تعمیرات جاروبرقی بیم توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی انجام شود. در غیر این صورت ممکن دیگر قطعات جاروبرقی نیز خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

 

 

 

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بیم کجاست؟

ژاو سرویس یکی از معتبر ترین مراکز تعمیرات جاروبرقی بیم می باشد که با استفاده از قطعات اصلی جاروبرقی بیم و ضمانت 12 ماهه خدمات تعمیرات جاروبرقی ناسیونال را ارائه می دهد.

در صورت وجود بوی سوختگی جاروبرقی بیم چه باید کرد؟

بوی سوختگی جاروبرقی را باید به تعمیرکاران سپرد. بنابراین برای رفع این مشکل جدی حتما با تعمیر کاران ژاو سرویس تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی بیم چقدر است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین برای دریافت اطلاعات هزینه تعمیرات جاروبرقی بیم با هزینه به صرفه و دریافت تخفیفات با تیم ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی بیم در شرق تهران

پیروزی، لویزان، افسریه، شیان، تهرانپارس، ارتش، رسالت، نارمک، حکیمیه، آهنگ، سید خندان

تعمیرات جاروبرقی بیم در شمال تهران

زرگنده، شمیرانات، پل رومی، دولت، جماران، میرداماد، تجریش، سعدآباد، کامرانیه، جمشیدیه، نیاوران، شهرک غرب، بلوار کاوه، الهیه، آجودانیه، شریعتی، ظفر، اندرزگو، پاسداران، جردن، آتی ساز، زعفرانیه، دیباجی، فرشته، سعادت آباد، فرمانیه، اقدسیه

تعمیرات جاروبرقی بیم در غرب تهران

سردار جنگل، شهر زیبا، شهرک راه آهن، توحید، کن، صادقیه، مرزداران، آیت الله کاشانی، پونک، ستارخان، جنت آباد (شمالی جنوبی)، دریاچه چیتگر، خلیج فارس، تهرانسر، آریاشهر، بلوار فردوس شرق و غرب

تعمیرات جاروبرقی بیم در مرکز تهران

عباس آباد، شیخ بهایی، میدان ونک، مطهری، یوسف آباد، شهر آرا، امیر آباد، فاطمی، گیشا، شهرک والفجر، انقلاب، میدان ولیعصر، جلال آل احمد، کارگر شمالی، خیابان ولیعصر، شهرک آزمایش

تعمیرات جاروبرقی بیم در جنوب تهران

جمهوری، شهر ری، عبدل آباد، آزادی، باقر شهر، ولیعصر، نازی آباد، خانی آباد، نواب، ورامین، منیریه، یافت آباد، قزوین، حافظ، راه آهن، مهرآباد، جوادیه، انقلاب، شادآباد، شاهپور
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین