🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی زیمنس

جاروبرقی یکی از وسیله های کار بردی و ضروری در هر محلی می باشد. جاروبرقی زیمنس یک جاروبرقی با قدرت در بازار است که از کیفیت خوبی برخوردار است. اما عدم مراقبت صحیح از جاروبرقی زیمنس منجر به خراب شد جاروبرقی زیمنس می شود. و به تعمیرات جاروبرقی زیمنس نیاز است. اما برای تعمیرات باید جاروبرقی خود را به یک مرکز تعمیرات معتبر بسپارید. ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی زیمنس در سراسر تهران و ضمانت یک ساله تعمیرات به شما این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو ممکن جاروبرقی شما را تعمیر می کند. بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی زیمنس با گارانتی یک ساله و استفاده از قطعات اورجینال با ضمانت با ژاو سرویس تماس بگیرید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیر جاروبرقی زیمنس Siemens

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی زیمنس

تعمیرات جاروبرقی زیمنس

برند جاروبرقی زیمنس یک برند با کیفیت و جاروبرقی با موتور قوی تولید می کند. اما عدم نگهداری درست از جاروبرقی منجر به خراب شدن جاروبرقی زیمنس می شود. به همین علت است هر جاروبرقی با هر برند و کیفیتی ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد. جاروبرقی زیمنس نیز ممکن است نیاز به تعمیرات جاروبرقی زیمنس پیدا کند. بنابراین از جاروبرقی های خود مراقبت خود و در صورت خراب شدن در اولین به تعمیرات جاروبرقی زیمنس بپردازید. اما توجه داشته باشید که باید جاروبرقی تان را در یک مرکز معتبر تعمیرات جاروبرقی تعمیر نمایید. در غیر این صوررت ممکن است مجدد خراب شود.

لازم به ذکر است در صورتی که یکی از قطعات جاروبرقی زیمنس دچار مشکل و خرابی شود در صورت عدم تعمیر آن قطعه ممکن است قطعات دیگر نیز خراب شوند و از کار بیوفتند. به همین علت باید در صورت مشاهده عیب از جاروبرقی در اولین فرصت به تعمیر آن پرداخت. در ابتدا بهتر است عیب یابی جاروبرقی انجام شود و اگر مشکل بر طرف نشد با تعمیرکاران حرفه ای جاروبرقی تماس حاصل شود.

ژاو سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی در صورت خراب شدن لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی زیمنس و انواع برند های دیگر در اولین فرصت به تعمیرات جاروبرقی میدیا شما می پردازد و خدمات تعمیر جاروبرقی با ضمانت و کفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین برای تعمیر جاروبرقی زیمنس با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. و از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید.

تعمیرات جاروبرقی زیمنس

خدمات تعمیرات جاروبرقی زیمنس در ژاو سرویس

همان طور که گفته شد برای تعمیرات جاروبرقی باید به یک مرکز معتبر تعمیرات جاروبرقی زیمنس مراجعه نمایید. زیرا قطعات غیر اصلی جاروبرقی در بازار فراوان لست و ممکن است جاروبرقی شما کامل و با قطعات اصلی تعمیر نشود. ژاو سرویس با سابقه و تجربه بالا در زمینه تعمیرات جاروبرقی یک مرکز معتبر تعمیرات جاروبرقی با تعمیرکارانی حرفه ای می باشد. در ادامه به ویژگی های ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس می پردازیم.

خدمات دهی در سراسر تهران : ژاو سرویس تمامی خدمات تعمیرات را در تمام نواحی تهران انجام می دهد. از شمال تا جنوب تهران و تعمیرات جاروبرقی زیمنس در شرق و غرب تهران انجام می گیرد. بنابراین در هر کجای تهران که هستید برای تعمیرات جاروبرقی زیمنس تماس حاصل نمایید.

دارای گارانتی و ضمانت 12 ماهه برای تعمیرات :  لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین ویژگی های مرکز تعمیرات جاروبرقی زیمنس گارانتی و ضمانت پس از تعمیرات است. ژاو سرویس در صورت تعمیرات جاروبرقی شما به شما ضمانت 1 ساله پس از تعمیرات را می دهد بنابراین با خیال راحت و بدون نگرانی برای تعمیرات با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

استفاده از قطعات اصلی جاروبرقی : تعمیرات جاروبرقی زیمنس با قطعات غیر اصلی منجر به آسیب رسیدن به جاروبرقی و کاهش عمر جاروبرقی می شود. بنابراین در صورت خراب شدن جاروبرقی زیمنس با تماس با تعمیرکاران ياو سرویس خیالتان از اصلی بودن قطعات جاروبرقی زیمنس راحت باشد و ژاو سرویس با ضمانت تعمیر جاروبرقی شما را در محل انجام می دهد.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

دارای کادر متخصص و حرفه ای برای تعمیرات جاروبرقی: ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه تعمیرات جاروبرقی شما را به بهترین نحو انجام می دهد.

دارای تخفیفات و هزینه به صرفه: برای اطلاع از هزینه های به صرفه و مناسب جاروبرقی به همراه تخفیفات با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی در منزل شما : برای تعمیرا در منزل کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید و تمامی خدمات جاروبرقی و تعمیرات را در منزل شما انجام می شود.

امکان پاسخ گویی در شبانه روز : برای تعمیرات جاروبرقی زیمنس در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید و در اولین فرصت از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید.

مشاوره رایگان کارشناسان تعمیر جاروبرقی: یکی از مهم ترین خدمات ژاوسرویس مشاوره رایگان با متخصصین حرفه ای میباشد که درهر زمان و به هر علتی با خرابی جارو برقی زیمنس مواجه شدید میتوانید تنها با یک تماس از این متخصصان مشاوره رایگان دریافت کنید ودر صورت نیاز میتوانید اقدام به در خواست تعمیر جاروبرقی زیمنس در منزل کنید.

تعمیرات جاروبرقی زیمنس

قطعات جاروبرقی که نیاز به تعمیرات دارند

در صورت خراب شدن جاروبرقی یکی از قطعات جاروبرقی دارای مشکل شده است و نیاز به تعمیرات جاروبرقی زیمنس می باشد به همین دلیل بهتر است با قطعات جاروبرقی آشنا شوید. و قطعات جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهید.

  1. لوله خرطومی یا لوله تلسکوپی جاروبرقی زیمنس Siemens: وله تلسکوپی جاروبرقی لوله ای است که یک سر آن به لوله پلاستیکی جارورقی و سر دیگر به برس یا پارویی جاروبرقی متصل می شود. این لوله جاروبرقی قابل تنظیم سایز با توجه به قد افراد می باشد و در صورت مسدود شدن و یا خراب شدن نیاز ه تعمیرات جاروبرقی دارد. لوله خرطومی جاروبرقی زیمنس یک لوله پلاستکی می باشد که یک سر آن به لوله تلسکوپی و سر دیگر آن به بدنه جاروبرقی متصل می باشد. این لوله ممکن است پاره یا سوراخ شود در این صورت در کار جاروبرقی اختلال ایجاد می شود. بنابراین در صورت خراب شدن لوله خرطومی جاروبرقی زیمنس باید برای تعویض یا تعمیر آن با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس تماس بگیرید.
  2. بدنه جاروبرقی زیمنس Siemens: بدنه جاروبرقی ممکن است جنس های مختلفی داشته باشد. جنس هایی مثل فلز و پلاستیک بنابراین در صورت ضرب خورد ممکن است خراب شود و یا شکل اولیه خود را از دست بدهد که با تماس با ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس این مشکل نیز حل می شود.
  3. برس یا پارویی جاروبرقی زمینس Siemens: این قطعه از جاروبرقی نیز قسمت پلاستیکی دارد که ممکن است خراب شود و در صورت خراب شدن باید تعویض یا تعمیر شود.
  4. کیسه جاروبرقی زیمنس Siemens: برخی از جاروبرقی ها کیسه های ثابت دارند و برخی از جاروبرقی ها باید کیسه هایشان تعویض گردد. بنابراین در صورت پر شدن کیسه جاروبرقی در اولین فرصت ان را تخلیه نمایید.
  5. فیلتر هوا جاروبرقی زیمنس Siemens: جاروبرقی زیمنس برای تبادل بهتر هوا در جاروبرقی دارای فیلتر های هوا می باشد. در صورت خراب شدن فیلتر های جاروبرقی برای عیب یابی و تعمیر با ژاو سرویس برای تعمیرات جاروبرقی زیمنس تماس حاصل نمایید.
  6. موتور جاروبرقی زیمنس Siemens: موتور جاروبرقی یکی از مهم ترین یا مهم ترین قطعه یک جاروبرقی به شمار می آید. موتور جاروبرقی زیمنس یک موتور باکیفیت وقوی می باشد که ممکن است در صورت استفاده نا صحیح از کار بیوفتد. بسوزد و یا نیم سوز شود. در این صورت است که به تعمیرات جاروبرقی زیمنس نیاز می باشد.برای تعویض یا تعمیر موتور جاروبرقی زیمنس می توانید با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. در صورت خراب شدن موتور جاروبرقی قدرت مکش جاروبرقی نیز کم می شود و یا در صورت سوختن موتور جاروبرقی باعث ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی می شود.
  7. ببلرینگ جاروبرقی زیمنس Siemens: یک قطعه در موتور جاروبرقی می باشد که تاثیر زیادی در راه اندازی موتور دارد.
مشاهده  تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

تعمیرات جاروبرقی زیمنس

علل تعمیرات جاروبرقی زیمنس چیست؟

تعمیرات جاروبرقی زیمنس به دلایل معتددی انجام می شود. بنابراین در ادامه به بررسی برخی از دلایل تعمیرات جاروبرقی زیمنس می پردازیم.

  • جاروبرقی زیمنس روشن نمی شود
  • جاروبرقی زیمنس خاموش نمی شود
  • جاروبرقی زیمنس مکش ندارد
  • جاروبرقی زیمنس صدای بلندی دارد
  • جاروبرقی زیمنس بوی سوختگی می دهد
  • جاروبرقی زیمنس داغ می کند

عوامل و دلایل بالا همگی باعث می شود که جاروبرقی زیمنس تعمیر شود. و در صورت وجود هرکدام از ایرادات بالا شما می توانید با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و از خدمات تعمیرات تعمیرکاران ژاو سرویس استفاده نمایید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی زیمنس

هزینه یا قیمت تعمیرات جاروبرقی به نمایندگی و قطعات مورد استفاده برای تعمیرات بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق هزینه تعمیرات جاروبرقی زیمنس و هزینه تعمیرات لوازم خانگی با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید. هزینه تعمیر جاروبرقی به عوامل بسیاری مانند علت خرابی و قطعه خراب شده و نوع جاروبرقی بستگی دارد که توسط تعمیرکاران مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

مرکز تعمیرات جاروبرقی زیمنس کجاست؟

ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی زیمنس در سراسر تهران و ضمانت یک ساله تعمیرات به شما این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو ممکن جاروبرقی شما را تعمیر می کند. بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی زیمنس با گارانتی یک ساله و استفاده از قطعات اورجینال با ضمانت با ژاو سرویس تماس بگیرید.

در صورت روشن نشدن جاروبرقی زیمنس چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی زیمنس بهتر است در ابتدا پریز برق ئ سیم جاروبرقی را بررسی نمایید و در صورت حل نشدن مشکل جاروبرقی زیمنس با تهمیر کاران ژاو سرویس تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی زیمنس چقدر است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین برای دریافت اطلاعات هزینه تعمیرات جاروبرقی زیمنس با هزینه به صرفه و دریافت تخفیفات با تیم ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی زیمنس در شرق تهران

شیان، افسریه، سید خندان، آهنگ، حکیمیه، پیروزی، لویزان، نارمک، رسالت، تهرانپارس، ارتش

تعمیرات جاروبرقی زیمنس در شمال تهران

آجودانیه، فرمانیه، اقدسیه، اندرزگو، شریعتی، زرگنده، ظفر، زعفرانیه، شمیرانات، شهرک غرب، سعادت آباد، جمشیدیه، دولت، سعدآباد، جردن، بلوار کاوه، الهیه، تجریش، فرشته، پل رومی، آتی ساز، میرداماد، کامرانیه، پاسداران، نیاوران، دیباجی، جماران

تعمیرات جاروبرقی زیمنس در غرب تهران

شهرک راه آهن، کن، آیت الله کاشانی، صادقیه، شهر زیبا، بلوار فردوس شرق و غرب، پونک، توحید، آریاشهر، خلیج فارس، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، سردار جنگل، مرزداران، دریاچه چیتگر، ستارخان

تعمیرات جاروبرقی زیمنس در مرکز تهران

شهرک آزمایش، شیخ بهایی، فاطمی، خیابان ولیعصر، یوسف آباد، عباس آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، جلال آل احمد، مطهری، میدان ونک، کارگر شمالی، گیشا، امیر آباد، شهرک والفجر، شهر آرا

تعمیرات جاروبرقی زیمنس در جنوب تهران

مهرآباد، قزوین، آزادی، عبدل آباد، نازی آباد، باقر شهر، شادآباد، نواب، خانی آباد، منیریه، جمهوری، شهر ری، انقلاب، یافت آباد، حافظ، شاهپور، ورامین، ولیعصر، راه آهن، جوادیه
اشتراک در
اطلاع از

1 سوالات و نظرات عمومی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام ببخشید من جاروبرقی زیمنس خریدم دست دوم هست وچون نمونه اش روندیده بودم برام جذاب بودخریدمش وسوالی که دارم ازشما این هست که جاروبرقی من درقسمت انتهاش یه مخزن جای آب داره که گمان میکردم آب وخاکه ولی اصلا آشغال درونش نمیره درجاروراباز کردم بغل موتورجارو یک پمپ آب کوچک قرارداره ویه سوپاپ مانند مثل سر شیرهای کارواش هست که خشابی به قطعه دیگه وصل میشه وازداخلش آب میپاشه بیرون نمیدونم طرز کارش چجوری هست میشه خواهش کنم به من لطف کنید طرکارش روراهنمایی کنید که اصلا به چه کاری میاد اون سری باپمپ کوچک آب که داره واسه چه کاری استفاده میشه ممنون میشم راهنمایی کنید سپاس

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین