🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

یکی از پر طرفدار ترین برند های موجود در ایران سامسونگ است. این برند بسیار کمتر از دیگر برند ها نیاز به تعمیرات دارد اما به هنگام نیاز به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ می توانید به دنبال یک نمایندگی مناسب باشید. یکی از برترین های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران، مرکز نمایندگی ماست که با خدمات در محل خود می تواند تمام انتظارات شمارا بر آورده کرده و نیاز به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ را برای شما کاهش دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یافتن راه های ارتباطی با شماره های همین بخش تماس گرفته و با توجه به محل زندگی خود در تهران، بخش خود را انتخاب نمایید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن خود را به محل شما خواهند رساند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ SAMSUNG

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران

سامسونگ (SAMSUNG) یک برند تولید کننده ی گوشی و لوازم خانه در کره ی جنوبی است که امروزه محصولات آن در سر تا سر دنیا طرفداران زیادی دارد. محصولات این شرکت کره ای در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی از محصولات این برند استفاده می کنند. یکی از لوازمی که این شرکت در انواع مدل ها به تولید آن می پردازد جارو برقی است. جارو برقی سامسونگ از کیفیت خوبی بر خوردار است و عمر نسبتا خوبی دارد. اما به توجه به نحوه ی استفاده مصرف کننده یا مدت زمان استفاده این محصول نیز دچار خرابی می شود . به همین علت اگر به دنبال تعمیرات جاروبرقی سامسونگ هستید و دنبال نمایندگی مطمن در تهران هستید ، ژاو سرویس آماده ی خدمت رسانی به شما است. کافی است با این مرکز تماس بگیرید تا متخصصین فنی در کوتاه ترین زمان در مرکز شما حضور پیدا کنند.

ژاو سرویس آماده تعمیرات جاروبرقی شما با بهترین کیفیت و قیمت در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

اهمیت تعمیرات جاروبرقی سامسونگ نمایندگی مطمن

  1. پیچیدگی فناوری : این برند در ساخت مدل های جارو برقی خود از تکنولوژی پیچیده ای استفاده می کند. به همین علت برای تعمیر آن نیاز به فرد متخصصی است تا با سازوکار آن آشنایی کامل داشته باشد.
  2. حساسیت جارو برقی : برای تعمیر جارو برقی باید حساسیت و دقت زیادی به کار برد. اگر فرد نا وارد به تعمیر این دستگاه بپردازد ممکن است اسیب جدی به لوازم برقی شما وارد کند.اگر در تهران هستید به هر مرکزی برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ اعتماد نکنید.
  3. جلوگیری از اتلاف وقت: شما با توسل به یک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران به راحتی می توانید در کمترین زمان و با بیشترین سرعت به تعمیر جارو برقی خود بپردازید. کافی است با نمایندگی ژاو تماس بگیرید.
  4. صرفه جویی در هزینه : آیا به تازگی به بازار فروش لوازم خانگی سری زده اید ؟ با قیمت سرسام اور لوازم خانگی ، تعویض وسایل با کوچکترین خرابی اصلا انتخاب درستی نیست. این درحال است که شما با یک نمایندگی که به تعمیرات جاروبرقی در تهران می پردازد به راحتی می توانید با هزینه بسیار کمتر از لوازم برقی خود مجددا استفاده کنید. اگر نیاز به تعمیرجاروبرقی سامسونگ خود دارید می توانید برای کسب اطلاعات در مورد هرینه تعمیر آن باژاو تماس بگیرید
  5. عدم نیاز به رفت و آمد : اگر به ژاو سرویس ، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران مراجعه کنید ، می توانید از خدمات تعمیر در محل آن ها استفاده کرده و از رفت و آمد در این شلوغی جلوگیری کنید.

کافی است با ژاو تماس بگیرید و علاوه بر استفاده از مشاوره اولیه رایگان ، از خدمات آن ها بهره ببرید. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ژاو سرویس مراجعه کنید.

 

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

علل متداول نیاز به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

  1. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی سامسونگ : یکی از مشکلاتی مکررا از جانب مصرف کنندگان این جاروبرقی گزارش شده است ، مربوط به خاموش شدن ناگهانی جارو برقی است. اگر شما نیز از مشکل رنج می برید کافی است با ژاو ، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران تماس بگیرید.
  2. کاهش مکش جارو برقی : یکی از مشکلات که جاروبرقی سامسونگ و به آن دچار می شوند این است که بعد از مدت کوتاهی از استفاده ، مکش جارو برقی کم  می شود. این میتواند ناشی از مشکلی در موتور یا فیلتر های جارو برقی باشد. اگر می خواهید به طور دقیق از مشکل جارو برقی خود اگاه شوید به ژاو مراجعه کنید. ژاو آمادگی ارائه ی انواع خدمات تعمیرات در تهران است.
  3. روشن نشدن جارو برقی : روشن نشدن جارو برقی از مشکلاتی است که در تمامی برند های جارو برقی ممکن است رخ بدهد. این مشکل می تواند ناشی از مشکلی در اتصالات موتور یا سیم کشی خارجی جارو برقی باشد. برای برسی تخصصی علت روشن نشدن جارو برقی ، به یک مرکز خوب برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ نیاز دارید. اگر به دنبال چنین مرکزی می گردید کافی است با ژاو تماس بگیرید.
  4. داغ شدن بیش از اندازه جارو برقی یکی از مشکلات این برند ، داغ شدن بیش از اندازه است. همین مشکل می تواند علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی سامسونگ باشد.  داغ شدن بیش از اندازه می تواند اسیب جدی به قطعات داخلی جارو برقی بزند پس بهتر است هرچه زودتر به تعمیر آن بپردازید.
  5. ساتع شدن بوی نامناسب از جاروبرفی : اگر از جاروبرقی شما بوی نامناسبی بلند شده است احتمالا یکی از قطعات داخلی آن مورد اسیب قرار گرفته است. فورا جاروبرقی را خاموش کرده و به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ بپردازید.
  6. تولید صدای بیش از اندازه : جاروبرقی وسیله ای است که در هنگام کار صدا از خود تولید می کند. اما اگر متوجه شده اید که دستگاه شما صدای غیر معمول و بیش از اندازه بلند از خود تولید می کند می تواند نشان دهنده خرابی دستگاه شما باشد. در این صورت با ژاو تماس بگیرید و به عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی سامسونگ خود بپردازید
  7. خرابی اتصالات خارجی یا داخلی : جاروبرقی در هنگام کار مدام در معرض حرکت قرار می گیرد و از جایی به جای دیگر کشیده می شود. همین موضوع ممکن است باعث خرابی اتصالات داخلی یا خراجی باشد. تعمیر اتصالات به دانش فنی نیاز دارد پس اگر قصد تعمیرات جاروبرقی سامسونگ خود را دارید با ژاو سرویس تماس بگیرید.
مشاهده  علت نچرخیدن سینی سولاردام

مشکلات دیگری ممکن است برای جارو برقی شما پیش آمده باشد که تنها راه آن توسل به یک تعمیرکار حرفه ای است. برای تعمیر جارو برقی خود به یک نمایندگی با سابقه ممتاز اعتماد کنید. ژاو سرویس آماده تعمیرات انواع لوازم جانبی جاروبرقی ، یخچال و …در تهران است. پس اگر به دنبال تعمیرات جاروبرقی سامسونگ خود در تهران هستید، کافی است با ژاو تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در ژاو سرویس

اگر جاروبرقی سامسونگ شما خراب شده است و نیاز به تعمیرات آن در تهران دارید ، از طریق ژاو به راحتی می توانید به حل مشکل خود بپردازید. ممکن است برای شما سوال شود که چرا باید به ژاو برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ اعتماد کنید.به علت خدمات بسیار زیادی که می توانید در ژاو از آن بهره ببرید.

  • ارائه خدمات در محل : با توجه به شلوغی شهر تهران رفت و آمد به تعمیرگاه ممکن است به یک دغدغه برای شما تبدیل شود. اما با ژاو شما می توانید در تهران و در منزل خود به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ بپردازید.
  • ارائه گارانتی شرکت ژاو : شما از شرکت ژاو گارانتی ویژه خدمات دریافت می کنید. این گارانتی به این علت به شما داده می شود که در ژاو سرویس به تعمیرات جارو برقی ، یخچال ، کولر یا سایر لوازم خود پرداخته اید. شما به ازای استفاده از خدمات تعمیرات ژاو و انجام جاروبرقی سامسونگ خود در تهران ، گارانتی ویژه این شرکت را دریافت می کنید.
  • پاسخ گویی در کوتاه ترین زمان : در هر ساعتی که با ژاو سرویس تماس بگیرید، مشاورین تعمیرات ژاو در تهران به شما پاسخ می دهند. پس اگر جاروبرقی شما با مشکل روبه رو شده است همین الان با ژاو تماس بگیرید و به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ بپردازید.
  • پاسخ گویی شبانه روزی : در هر ساعتی از شبانه روز که تماس بگیرید ، ژاو سرویس به پاسخ گویی شما می پردازد.
  • خدمات دهی در تمامی نقاط تهران : مهم نیست در شرق ترین نقطه تهران باشید یا در غرب سکونت داشته باشید. در هر کجای تهران که باشید ژاو آماده خدمت رسانی به شما است. اگر نیاز به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ خود دارید همین الان با ژاو تماس بگیرید.
  • تعمیرات انواع برند و انواع مدل : در این مقاله توضیح دادیم که ژاو اماده انجام انواع تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران است. اما ژاو تعمیرات انواع لوازم برقی را در انواع برند و انواع مدل را به وسیله متخصصین فنی ماهر در تهران انجام می دهد.
  • متخصصین ماهر : می توانید از دانش کافی و لازم تمامی تعمیرکاران ژاو سرویس اطمینان خاطر داشته باشید. در ژاو بهترین راه برای تعمیر لوازم برقی شما طی می شود.
  • مشاوره اولیه رایگان : شما در هنگام مراجعه ژاو سرویس می توانید از مشاوره اولیه رایگان بهره ببرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.
  • هزینه مناسب و شفافیت مالی : ژاو سرویس در تعمیر لوازم برقی شما از شفافیت مالی برخوردار است به همین علت شما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که هزینه اضافی از شما دریافت نمی شود و می توانید با بهترین قیمت به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ خود در انواع مدل بپردازید.
مشاهده  علت کم شدن مکش جاروبرقی

برای بهره مندی از تمامی خدمات فوق فقط کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات لازم به تعمیر لوازم برقی خود بپردازید.

ما اینجا در ژاو سرویس آماده خدمات رسانی و تعمیرات جاروبرقی و انواع لوازم برقی سامسونگ و سایر برند ها در تهران هستیم.

آیا تعمیرکاران مرکز نمایندگی متخصص هستند؟

تعمیرکاران و متخصصین این مجموعه دارای حداقل 10 ساله تجربه کاری هستند.

علل خرابی جاروبرقی سامسونگ چه چیزی می تواند باشد؟

نبود برق در پریز برق
خرابی دو شاخه جاروبرقی سامسونگ SAMSUNG
معیوب بودن کابل رابط دستگاه
خرابی سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ SAMSUNG
خرابی کلید قطع و وصل
سوختگی رله
خرابی مدار موتور دستگاه
سوختگی خود موتور جاروبرقی سامسونگ S

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در شرق تهران

شیان، رسالت، ارتش، آهنگ، لویزان، افسریه، سید خندان، حکیمیه، تهرانپارس، پیروزی، نارمک

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران

زعفرانیه، ظفر، میرداماد، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، الهیه، آتی ساز، فرشته، سعدآباد، بلوار کاوه، پل رومی، پاسداران، جردن، جمشیدیه، شریعتی، دولت، اقدسیه، شهرک غرب، آجودانیه، سعادت آباد، جماران، تجریش، دیباجی، شمیرانات، اندرزگو، زرگنده

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، خلیج فارس، توحید، کن، دریاچه چیتگر، آیت الله کاشانی، جنت آباد (شمالی جنوبی)، سردار جنگل، صادقیه، آریاشهر، مرزداران، پونک، ستارخان، تهرانسر، شهرک راه آهن، شهر زیبا

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در مرکز تهران

فاطمی، میدان ونک، یوسف آباد، میدان ولیعصر، کارگر شمالی، انقلاب، شهر آرا، عباس آباد، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، امیر آباد، گیشا، مطهری، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر، جلال آل احمد

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در جنوب تهران

شاهپور، قزوین، حافظ، شهر ری، یافت آباد، منیریه، نازی آباد، آزادی، جمهوری، نواب، مهرآباد، راه آهن، انقلاب، شادآباد، خانی آباد، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، ولیعصر، جوادیه
اشتراک در
اطلاع از

4 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
برد جارو برقی سامسونگ مدل cv808w
3000w max
موجود دارید لطفا اعلام فرمایید

سلام وقتتون بخیر.چرخ زیر جارو برقی از جاش شکست.آیا این قطعه قابل تعمیر و تعویض است؟؟

وقت بخیر دستگاه باید بررسی شود

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین