🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

تعمیرات جاروبرقی میله

تعمیرات جاروبرقی بسیار اهمیت دارد زیرا جاروبرقی یک وسیله خانگی بسیار ضروری می باشد. جاروبرقی میله یک جاروبرقی با کیفیت می باشد که در صورت عدم مراقبت از آن ممکن است خراب شود بنابراین به تعمیرات جاروبرقی میله در یک نمایندگی معتبر تعمیرات جاروبرقی میله نیاز است. ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران و ضمانت یک ساله تعمیرات به شما این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو ممکن لوازم خانگی شما را تعمیر می کند. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله می باشد و با کیفیت کامل جاروبرقی شما را تعمیر می کند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیرات جاروبرقی میله Miele

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی میله

تعمیرات جاروبرقی میله Miele

لوازم برقی در خانه اهمیت زیادی برای همه دارد که بین این لوازم برقی جارو برقی وسیله بسیار پرمصرف و پر کاربردی است که بین این همه برند و مارک های معروف جاروبرقی میله هم جزو یکی از برند های معروف برای هر مصرف کننده است .

استفاده کنندگان از این محصول از مزیت های خاصی برخوردارند از جمله ی یکی از این مزیتها پشتیبانی کردن شرکت ژاو سرویس از این برند خاص میباشد.یعنی در صورت خرابی جاروبرقی میله شرکت ژاو سرویس این توانایی را دارد که با امتیازات خاصش مشکلات تعمیرات جاروبرقی میله را برطرف کند و خیال مصرف کنندگان این محصول را آسوده میکند .

تعمیرات جاروبرقی میله را به خیال راحت به ژاو سرویس بسپارید.

تعمیرات جاروبرقی میله

ویژگی های شرکت تعمیراتی ژاوسرویس

شرکت تعمیراتی ژاو سرویس دارای مزایا و خدمات بسیار زیادی می باشد که به چند مورد از آن اشاره میکنیم .
👨‍🔧 از بهترین کارشناسان و متخصصان در این زمینه که مربوط به تعمیرات جاروبرقی میله می باشد استفاده میکند : استفاده از متخصصان به خاطر این است که مصرف کننده از تعمیر محصول خود راضی باشد و امکان خراب شدن مجدد دستگاه جارو برقی میله نیز وجود نداشته باشد .

👨‍🔧 در تمام نقاط تهران شرکت ژاو سرویس خدمات رسانی میکند: اگر مصرف کنندگان جاروبرقی میله از ساکنین تهران باشند میتوانند از این مزیت شرکت ژاو سرویس استفاده نمایند و برای حل مشکلشان با این شرکت تماس حاصل نمایند.

👨‍🔧 مهم ترین مزیت شرکت خدماتی و تعمیراتی ژاو سرویس ارائه مشاوره رایگان می باشد: اگر استفاده کنندگان از محصول جاروبرقی میله دچار خرابی و مشکل شوند میتوانند فقط با یک تماس از مشاورین و متخصصین شرکت تعمیراتی ژاو سرویس مشاوره رایگان دریافت کنند و در صورت نیاز نیز میتوانند از متخصصین درخواست تعمیرات در منزل را داشته باشند.

👨‍🔧 شرکت تعمیراتی ژاو سرویس امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته را برای مشتریانش فراهم میکند: اگر در هر ساعت از شبانه روز با خرابی جاروبرقی میله روبرو شدید میتوانید از خدمات شبانه روزی شرکت ژاو سرویس بهره مند شوید و همچنین می توانید بدون تماس نیز از طریق سایت این شرکت به صورت آنلاین درخواست تعمیرات جاروبرقی میله خود را ثبت نمایید.

👨‍🔧 شرکت ژاو سرویس تمام تعمیرات مربوط به جارو برقی میله را ضمانت میکند: هنگامی که تعمیرات جاروبرقی میله به پایان رسید تعمیرکاران و متخصصین شرکت حرفه ای ژاو سرویس با ارائه گارانتی به مشتریانش خاطری آسوده را به مصرف کنندگان جاروبرقی میله هدیه میکند و آنان نیز میتوانند در صورت خرابی مجدد از ضمانت آن استفاده کنند.

👨‍🔧 به منظور اطلاع رسانی شرکت تعمیراتی ژاو سرویس لیست هزینه های مربوط به تعمیرات را ارائه میدهد: این ویژگی این امکان را به مشتریان میدهد که آگاهی لازم را در تامین هزینه مورد نیاز فراهم کنند واز انتخاب خود در این زمینه رضایت داشته باشند .

👨‍🔧 استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نیز یکی دیگر از مزیتهای شرکت ژاو سرویس در امر تعمیرات میباشد: ژاو سرویس با ارائه این مزیت باعث شده تا اعتماد مصرف کنندگان را به دست آورد زیرا انجام این کار سبب شده تا عمر دستگاه جاروبرقی میله افزایش یابد و در هزینه ها صرفه جویی شود.

مشاهده  چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم ؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی میله به چه عواملی بستگی دارد؟

💰 در صورت تعمیر جاروبرقی میله: اگر به یک متخصص خوب در امر تعمیرات مراجعه کنید باعث میشود در امر هزینه ها صرفه جویی شود زیرا امکان تعمیر قطعات به جای تعویض آن وجود دارد و برای انجام این کار باید به سراغ نمایندگی و تعمیرات خوب مراجعه شود که شرکت ژاو سرویس این توانایی را در این زمینه داراست.

💰 مقدار آسیب دیدگی موتور جاروبرقی میله: موتور یک جارو برقی مهمترین قسمت از اجزای یک جارو برقی بشمار می آید و مطمئنا در صورت خرابی این قطعه هزینه آن نیز نسبت به قطعات دیگر کمی بالاتر محاسبه میشود .

هرچند کیفیت در امر تعمیرات نیز بسیار مهم می باشد که حتما باید به سراغ تعمیر کاران حرفه ای در این زمینه مراجعه کرد چون اگر این اتفاق نیفتد امکان از کار افتادگی قطعات جارو برقی میله نیز وجود دارد که اگر کیفیت در امر تعمیر برای شما مهم است باید برای تعمیر این وسیله به مراکز تعمیرات جاروبرقی میله مراجعه کرد که شرکت ژاو سرویس یکی از این نوع مراکز میباشد.

💰 مقدار آسیب دیدگی جاروبرقی میله: اگر مقدار آسیبی که به جاروبرقی میله وارد شده باشد زیاد باشد مسلما هزینه آن نیز زیاد میشود در این صورت با مراجعه به بهترین متخصص در این امر میتوانید با کمترین هزینه بهترین کیفیت را دریافت نمایید .

تعمیرات جاروبرقی میله

نشانه های خرابی جاروبرقی میله چیست؟

جاروبرقی از اجزای گوناگونی تشکیل شده که هر کدام از این اجزا دارای کاربرد و ویژگی مهمی در فرآیند کار کرد آن دارد و نیز نشانه هایی وجود دارد که به ما این خبر را میدهد که جارو برقی میله Miele دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیرات جاروبرقی میله می باشد.

🛠صدای ناهنجار جاروبرقی میله

اگر صدای جارو برقی میله غیر طبیعی شود مثلا صدا از حد طبیعی خود فراتر رود یا کمتر شود این نشانه به ما میگوید که جاروبرقی میله دچار مشکل شده است.که این مشکل خبر از امکان خراب شدن و یا فرسوده شدن چندین قطعه میدهد .

✔️ بلبرینگ: اگر بلبرینگ دستگاه جارو برقی میله فرسوده شده باشد باعث میشود صدای دستگاه جارو برقی میله افزایش یابد بنابراین باید سریعا آن را تعویض نمود.

✔️ موتور : اگر موتور جاروبرقی میله دچار نقص فنی شود صدای موتور از حد طبیعی خارج میشود و صدای ناهنجاری از خود تولید میکند که دراین صورت باید آن را سریع تعمیر ویا در صورت نیاز آن را تعویض نمود.

✔️ لوله خرطومی: در صورت مسدود شدن لوله خرطومی نیز امکان دارد صدای جاروبرقی میله تغییر کند .

🛠 بوی سوختگی جاروبرقی میله

بوی سوختگی در جاروبرقی میله میتواند علت های گوناگونی به همراه داشته و نیاز به تعمیرات جاروبرقی میله باشد که عبارتند از:

✔️ سوختگی فیوز در جاروبرقی میله: اگر با مشکل سوختگی فیوز در جاروبرقی میله مواجه شدید بدانید که باید به موقع به تعمیرگاه مناسب این امر مراجعه و از خرابی بیشتر جلوگیری کرد که نشانه این خرابی بوی سوختگی دستگاه میباشد.

✔️ خرابی تسمه جاروبرقی میله: اگر به مقدار بسیار زیاد از جاروبرقی در طول روز استفاده شود امکان خرابی این قطعه وجود دارد چون جنس این قطعه از جنس پلاستیک میباشد و در صورت خرابی این قطعه بوی سوختگی ایجاد میشود.

مشاهده  تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران

✔️ خراب شدن و یا سوختن موتور:در صورت وجود این مشکل در جاروبرقی میله که میتواند از عدم پاکسازی فیلتر و عدم تعویض کیسه و ورود گردوغبار به داخل موتور ایجاد شود میتوان با چک کردن به موقع این اجزا از سوختن موتور جاروبرقی میله جلوگیری کرد .

✔️ پاکسازی نکردن فیلتر خرطوم جاروبرقی: یکی دیگر از دلایل بوی سوختگی در جاروبرقی میله Miele عدم پاکسازی فیلتر و عدم تعویض کیسه جاروبرقی میله میباشد .

تعمیرات جاروبرقی میله

🛠روشن نشدن جاروبرقی میله

اگر بنا به هر دلایلی جاروبرقی میله روشن نشود امکان احتمال خرابی قطعات زیادی وجود و نیاز به تعمیرات جاروبرقی میله است که عبارتند از:

✔️ خرابی ترموستات:اگر دما در ترموستات بالا رود و دیگر پایین نیاید این قطعه خراب شده است جاروبرقی روشن نمیشود.

✔️ سوختن موتور: اگر موتور در جاروبرقی میله بسوزد دیگر جاروبرقی میله روشن نخواهد شد.

✔️ خرابی برد موتور:اگر برد های الکتریکی قطع شود جاروبرقی میله دیگر روشن نمیشود.

✔️ آسیب دیدگی پریز برق: اگر پریز برق دچار اتصالی و یا خرابی شود امکان روشن نشدن جاروبرقی میله وجود دارد.

✔️ خرابی دکمه قطع و وصل: اگر این دکمه مهم در جاروبرقی میله دچار آسیب دیدگی شود نیز جاروبرقی دیگر روشن نخواهد شد.

✔️ کشیدگی بیش از اندازه سیم جاروبرقی و وجود نقص فنی آن:کشیدگی بیش از حد سیم جارو برقی هنگام استفاده از آن باعث قطع شدن اتصالی جریان برق شده در نتیجه جاروبرقی دیگر روشن نمیشود.

🛠 نداشتن قدرت مکش در جاروبرقی میله

✔️ خراب شدن موتور جاروبرقی میله:اگر موتور جاروبرقی میله دچار نقص فنی شده باشد به احتمال بسیار زیاد میتواند در اثر ورود و برخورد ذرات گردوغبار به پره های فن و شکستن آن شود و موتور را از کار بیاندازد و قدرت مکش را دچار اخلال کند.

✔️ پر بودن کیسه جاروبرقی میله: انباشته شدن ذرات گردوغبار آشغال های موجود درون کیسه به موتور جاروبرقی تاثیر میگذارد و قدرت مکش آن را کم میکند .

✔️ مسدود بودن لوله خرطومی : ممکن است مسدود بودن لوله خرطومی در اثر انباشته شدن تجمعی از مو و یا اشیا دیگر بوجود آید که در این صورت باید در اتمام کار لوله را از جارو برقی جداکرده و شروع به تخلیه لوله خرطومی کنیم تا قدرت مکش جاروبرقی میله افزایش یابد.

✔️ آلودگی فیلترهای هوا: در صورت آلودگی فیلتر های هوا در صورت فرسوده بودن آنرا باید تعویض و در صورت خرابی آن باید آن را تعمیر نمود تا مکش جاروبرقی افزایش یابد.پس در این مواقع تعمیرات جاروبرقی میله بسیار حائز اهمیت می باشد.

تعمیرات جاروبرقی میله

🛠خاموش شدن جاروبرقی میله

به هنگامی که جاروبرقی به صورت ناگهانی و یکباره خاموش شود نیز میتواند علت های مختلفی داشته باشد که در زیر میبینیم:

✔️ اگر فیلتر های هوا در جاروبرقی میله آلوده و کثیف شده باشند: در این هنگام که فیلتر های هوا آلوده شده اند هوا از داخل جاروبرقی خارج میشود و دمای جاروبرقی زیاد میشود در نتیجه جاروبرقی خاموش میشود .

✔️ اگر کیسه جاروبرقی میله Miele پر و سنگین شده باشد:سنگین شدن جاروبرقی ضرر بسیار زیادی به آن وارد میکند زیرا در این صورت جاروبرقی متحمل فشار بسیار زیادی میشود و این فشار زیاد باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه میشود .

مشاهده  10 علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

✔️ قطع شدن سیم جاروبرقی : سیم جارو برقی اگر بنا به دلایلی قطع شود مانع ورود جریان برق به موتور دستگاه میشود در نتیجه باعث خاموش شدن دستگاه بصورت ناگهانی میشود.

🛠 داغ کردن جاروبرقی میله

بالا رفتن دما از حد طبیعی خود در لوازم خانگی یک هشدار بسیار جدی برای مصرف کنندگان میباشد که در صورت بروز این نشانه می توانند خیلی زود درصدد تعمیرات جاروبرقی میله برآیند.

که باز هم برای رفع این مشکل احتمال خرابی یک یا چند قطعه وجود دارد که باید فیلترهای جاروبرقی هرچند وقت یکبار چک شوند ، کیسه جاروبرقی نیز در صورت پر بودن تخلیه شود،ودر صورت خرابی موتور جاروبرقی باید آن را تعمیر و در صورت فرسوده بودن باید آن را تعویض نمود تا از داغ شدن ناگهانی جاروبرقی میله جلو گیری کرد .

با توجه به نکته هایی که در بالا ذکر شد برای آسایش و رفاه مشتریان با توجه به مزیت های شرکت ژاو سرویس بهتر است در صورت خرابی هر یک از اجزا و قطعات جارو برقی فقط بایک تماس می توانید تمامی مشکلات خودتان مربوط به خرابی جاروبرقی میله رابر طرف نمایید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله کجاست؟

ژاو سرویس یکی از معتبر ترین مراکزو نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله می باشد که با استفاده از قطعات اصلی جاروبرقی میله و ضمانت 12 ماهه خدمات تعمیرات جاروبرقی میله را ارائه می دهد.

علت روشن نشدن جاروبرقی میله چیست؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی میله باید پریز برق و سیم جاروبرقی چک شود و در صورت روشن نشدن با تعمیرکاران جاروبرقی تماس بگیرید زیرا ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی سوخته باشد و موتور جاروبرقی از کار افتاده باشد.

به چه علت جاروبرقی میله بوی سوختگی می دهد؟

در صورت نیم سوز شدن موتور جاروبرقی میله جاروبرقی بوی سوختگی یا بوی بدی می دهد که در این صورت باید با تعمیرکاران تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید. یکی دیگر از دلایل بوی سوختگی جاروبرقی اتصالی کردن سیم جاروبرقی است. در هر صورت بوی سوختگی جاروبرقی نشانه گر مشکلی جدی می باشد که باید سریعا بررسی شود.

تعمیرات جاروبرقی میله در شرق تهران

شیان، سید خندان، رسالت، حکیمیه، آهنگ، تهرانپارس، افسریه، نارمک، پیروزی، ارتش، لویزان

تعمیرات جاروبرقی میله در شمال تهران

آجودانیه، نیاوران، زعفرانیه، فرشته، آتی ساز، دولت، اقدسیه، اندرزگو، شریعتی، ظفر، جماران، شهرک غرب، سعدآباد، میرداماد، الهیه، کامرانیه، پاسداران، شمیرانات، تجریش، فرمانیه، جمشیدیه، پل رومی، بلوار کاوه، سعادت آباد، دیباجی، زرگنده، جردن

تعمیرات جاروبرقی میله در غرب تهران

تهرانسر، کن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، صادقیه، شهر زیبا، خلیج فارس، آریاشهر، دریاچه چیتگر، بلوار فردوس شرق و غرب، پونک، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، توحید

تعمیرات جاروبرقی میله در مرکز تهران

شهرک آزمایش، شهر آرا، میدان ونک، امیر آباد، عباس آباد، مطهری، شیخ بهایی، خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، کارگر شمالی، گیشا، شهرک والفجر، جلال آل احمد، انقلاب

تعمیرات جاروبرقی میله در جنوب تهران

ورامین، مهرآباد، نواب، باقر شهر، ولیعصر، راه آهن، انقلاب، جوادیه، آزادی، منیریه، نازی آباد، خانی آباد، حافظ، یافت آباد، شاهپور، جمهوری، قزوین، شادآباد، شهر ری، عبدل آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین