🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات ماکروفر سامسونگ

سامسونگ یکی از برند های مطرح و پرچم دار لوازم خانگی ست و حتی در مایکروویو نیز سری میان سر ها دارد. با وجود آن، نیاز به تعمیرات ماکروفر سامسونگ به وفور یافت می شود. اما هیچ جای نگرانی ای نیست. شما می توانید با شماره گیری شماره مورد نظر و مرتبط با خود، متخصصان مارا به منزل و محل خود برای تعمیرات ماکروفر سامسونگ خود، فرا بخوانید. با سرعتی غیر قابل باور و با هزینه ای که کاهش 90 درصدی را در پی دارد می توانید با خیالی آسوده مارا برای تعمیرات انتخاب فرمایید. همین حالا تماس حاصل فرمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر Samsung

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات ماکروفر سامسونگ

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران

تعمیرات ماکروفر سامسونگ را می توان جایگزین خرید دوباره ماکروفر نمود، از آن جهت که این برند برندی متخصص و نام آشنا در حوزه تولیدات ماکروفر می باشد، می توان محصولات آن را نیز بی رقیب دانست. پس تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ بسیار به صرفه تر است از خریدی دوباره. هم چنین عمر مفید ماکروفر های این برند بسیار بالا تر از عمر مفید دیگر لوازم از برند های دیگر است . می توان با انجام اندک تعمیرات ماکروفر سامسونگ طول عمر آن را افزایش نیز داد.

جهت اقدام به تعمیرات ماکروفر خود نیز می توانید با مرکز تعمیرات متخصص ما در ارتباط باشید.

تعمیرکاران مجرب ما توانایی کامل تعمیرات ماکروفر سامسونگ را دارا بوده و با آشنایی کامل و مهارت و دانش کافی در زمینه تمامی مدل ها در کمترین زمان دستگاه شما را تعمیر و آماده استفاده به شما تحویل خواهند داد.

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در ژاو سرویس چگونه انجام می شود ؟

  • 1-تماس با ما : شما در مرحله  اول با ما تماس می گیرید و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیرات ماکروفر سامسونگ خود را ثبت می کنید. شما در این مرحله به راحتی می توانید از خدمات تعمیر در محل نیز بهره مند شوید و با کارشناسان ما به طور کاملا رایگان تا حد امکان مشکلات شما را مورد برسی قرار می دهند.
  • 2-حضور در محل برای عیب یابی : تکنسین های ژاو سرویس که در تعمیرات انواع مدل های ماکروفر سامسونگ تخصص دارند اقدام به عیب یابی و یافتن مشکلات آن می کنند. توجه داشته باشید که این مرحله از مهم ترین مراحل تعمیرات است و اگر به خوبی انجام نشود می تواند هزینه های زیادی برای شما ایجاد نماید.
  • 3-اقدام به تعمیر : اگر برای تعمیرات ماکروفر سامسونگ موافقت خود را اعلام کنید ، متخصصین فنی به سرعت دست به کار می شوند و اقدام به انجام تعمیرات می کنند. گاهی برای تعمیر نیاز به تهیه قطعات خاصی می باشد.
  • 4-تهیه قطعات ارجینال و فابریک : گاهی برای انجام تعمیرات نیاز به تهیه و تعویض قطعات می باشد. ژاو سرویس با تایید شما به خرید قطعات ارجینال و فابریک سامسونگ می کند. سپس به نصب آن تعمیرات ماکروفر سامسونگ را به اتمام می رساند. شما در صورت تمایل می توانید خود به خرید قطعات مورد نظر خود اقدام نمایید.
  • 5-ارائه گارانتی ویژه خدمات : وسیله برقی شما مانند روز اول کار می کند و تعمیرات آن به اتمام رسیده است. برای اطمینان خاطر شما از کیفیت تعمیرات به شما ضمانت نامه ویژه ژاو سرویس ارائه می شود

ماکروفر سامسونگ یکی از با کیفیت ترین لوازم برقی موجود در بازار است که بسته به نحوه استفاده از آن ممکن است روزی خراب شود. از آنجا که تعمیرات لوازم برقی یک کار تخصصی است شما به یک تعمیرگاه ماکروفر مطمن نیاز دارید. با ژاو سرویس برای تعمیرات ماکروفر سامسونگ تماس بگیرید و تعمیرگاه لوازم خانگی را به خانه خود بیاورید.

 

تعمیرات ماکروفر سامسونگ

همچنین برای مراقبت و پیشگیری از نیاز به تعمیرات ماکروفر سامسونگ خود می توانید موارد زیر را نیز رعایت فرمایید:

  • از مواد بسته‌بندی مواد غذایی در ماکروفر(ماکروفر) اجتناب کنید.
  • استفاده ماکروفر به صورت خالی بسیار خطرناک و احتمال انفجار دارد.
  • برای عدم نیاز به تعمیرات ماکروفر سامسونگ سطح داخلی ماکروفر تمیز شود زیرا کثیف بودن آن منجربه فرسودگی سطح آن شده و عمر مفید دستگاه را کاهش دهد.
  • از دستگاه آسیب دیده به هیچ عنوان تا زمانی که توسط تعمیرکار و کارشناس تعمیر ماکروفر سامسونگ بررسی نشده است استفاده نکنید.
  • ماکروفر (ماکروفر) سامسونگ به هیچ عنوان نباید توسط افراد غیر مجرب بررسی و تعمیر شود .
  • جهت تمیز کردن و نظافت دستگاه تمیز کننده های آبی یا افشانه بخار ممنوع می باشد.

جهت تمیز کردن داخل ماکروفر ( ماکروفر) یک فنجان آب لیموی رقیق شده را روی صفحه گردان قرار دهید و تا ده دقیقه آن را گرم کنید.

خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران Samsung

مرکز خدماتی ما با تعمیرکاران متخصص و تعمیرات ماکروفر سامسونگ به طور تخصصی با همکاری تکنیسین های حرفه ای به مشتریان عزیز خود پیشنهاد می دهد جهت طولانی کردن عمر و دوام لوازم خانگی مخصوصا ماکروفر تعمیرات و نگهداری های دوره ای و متناوب داشته باشند و عیب یابی ماکروفر را در دستور کار خود قرار دهند. این اقدام می تواند اقتصادی و بسیار مقرون به صرفه باشد. ژاو سرویس با سرعت بالا، قابل اطمینان و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی یک تعمیرگاه مجاز سامسونگ شناخته شده است.

مشاهده  4 علت بسته نشدن درب جاروبرقی

هزینه تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران

بدون شک هزینه تعمیرات برای شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در حقیقت شما بر اساس هزینه تعمیرات ماکروفر سامسونگ است که انتخاب می کنید آیا قصد تعویض این دستگاه را دارید با ماکروفر فعلی خود را تعمیر می کنید. پیش از آنکه به تعیین هزینه تعمیر این دستگاه بپردازیم شایان ذکر است که :

لوازم خانگی برند هایی مانند سامسونگ ، ال جی ، بوش و .. امروزه ممکن است در بازار پیدا نشوند یا از قیمت های بسیار بالایی برخوردار باشند. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم دستگاه فعلی خود را تعمیر کرده و سال ها از آن استفاده نمایید.

هزینه تعمیرات ماکروفر سامسونگ ممکن است از موارد بسیار زیادی تاثیر بگیرد که مهم ترین آن به این شرح می باشد :

میزان خرابی دستگاه :

اولین و تاثیرگذار ترین فاکتور در تعیین هزینه تعمیر ماکروفر میزان و سطح خرابی دستگاه می باشد. گاهی نشانه های خرابی از ابتدا مشخص می باشد و شما به استفاده از دستگاه ادامه می دهید. این موضوع باعث می شود که دستگاه شما دچار خرابی های گسترده تری باشد و بدیهی است که در چنین شرایطی هم تعمیرات آن دشوار تر می باشد و هم هزینه تعمیرات را بالاتر می برد. به همین علت تاکید می کنیم از نشانه های خرابی ماکروفر ساده عبور نکنید.

علت از کار افتادگی دستگاه :

علت خرابی دستگاه شما چیست ؟ برای چه غذا گرم نمی شود یا ماکروفر روشن نمی شود یا پس از مدتی از کار می افتد ؟ علت این خرابی است که هزینه تعمیرات ماکروفر سامسونگ را تا حد بسیار زیادی تعیین می کند. برای مثال گاهی علت روشن نشدن مایکروفر خرابی صفحه کلید است که به راحتی قابل تعمیر است و هزینه ی زیادی را نیز به خود اختصاص نمی دهد. اما گاهی مشکل آن از قطعات اساسی تر نشئت می گیرد که طبیعتا هزینه های تعمیرات آن را بالا می برد.

شیوه تعمیر آن :

اینکه چگونه ایراد دستگاه شما نیز از بین می رود می تواند تاثیر زیادی در هزینه تعمیرات مایکروفر سامسونگ داشته باشد. گاهی تعمیرکار باید ساعت ها وقت بگذارد تا دستگاه شما را تعمیر کند و بعضی اوقات نیز به راحتی و در عرض یک ساعت به خوبی دستگاه تعمیر شده و مانند روز اول کار می کند. هر چه تعمیر دستگاه شما سخت تر باشد طبیعتا هزینه تعمیرات آن نیز بالاتر می رود.

تعمیر قطعات :

امکان تعمیر قطعات یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که می تواند هزینه های تعمیرات ماکروفر سامسونگ را کاهش بدهد. در حقیقت اگر برای به کار انداختن دستگاه نیازی به تعویض قطعات نباشد نیاز به خریداری یک قطعه نو که طبیعتا از هزینه بالاتری برخوردار می باشد نیست. باید در نظر داشته باشید که هزینه تعمیر یک قطعه مانند موتور نسبت به تعمیر صفحه کلید گران تر می باشد اما با این وجود هزینه ی آن از تعویض ارزان تر است.

تعویض قطعات :

از آن جا که برای تعمیرات ماکروفر سامسونگ بهتر است از قطعات فابریک و اورجینال استفاده شود هزینه تعمیرات شما شاید کمی بالا گردد. اما باید توجه داشت که استفاده از قطعات فابریک و اورجینال طول عمر دستگاه شما را چندین برابر می کند. اگر در تهیه این قطعات با مشکل روبه رو شده اید کافیست با ما تماس بگیرید و به راحتی قطعه مورد نظر خود را پیدا نمایید.

مشاهده  تعمیرات تلویزیون در تهران

تعمیرات ماکروفر سامسونگ

مدل دستگاه :

ماکروفر سامسونگ از مدل های زیادی برخوردار می باشد که همه ی آن ها از یک تکنولوژی برخوردار نمی باشد. هرچه تکنولوژی ساخت یک دستگاه بالاتر باشد تعمیرات آن را دشوار تر می کند که این مورد بر هزینه تعمیرات ماکروفر بالاتر می برد. چرا که برای تعمیرات آن هم حساسیت بیشتری نیاز می باشد و هم تعمیرکار باید حرفه ای تر و ماهر تر باشد. توجه داشته باشید که اگر از این دستگاه استفاده می کنید حتما برای تعمیرات دستگاه خود از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

قطعه معیوب شده :

در نهایت نمی توان از اهمیت قطعه خراب شده در تعیین هزینه تعمیرات ماکروفر سامسونگ غافل ماند. گاهی خرابی دستگاه به قطعه ای مهم مانند برد دستگاه بر می گردد و گاهی از یک قطعه معمولی تر مانند هیتر که راحت تر تعمیر می شود نشئت می گیرد. با این وجود مشکل خود قطعه هم نباید نادیده گرفت و جمع تمامی این موارد است که هزینه تعمیرات را تعیین می کند.

اگر دغدغه هزینه تعمیرات لوازم خانگی را دارید نگران نباشید. ما اینجا در ژاو سرویس با بهترین قیمت و البته بهترین کیفیت به تعمیرات ماکروفر شما می پردازید. همیشه به خاطر داشته باشید در دستگاه های ارزشمندی مانند لوازم خانگی سامسونگ کیفیت را فدای هزینه و قیمت نکنید !

مشکلات رایج علل نیاز به تعمیرات ماکروفر سامسونگ 

برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و تعمیرات ماکروفر سامسونگ با بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید. مشکلات زیر ممکن است علل خاموش شدن ، خرابی یا کار نکردن صحیح دستگاه شما باشد :

  • ناسالم بودن سیم های رابط برقی به ماکروفر آسیب جدی می رساند.
  • ممکن است موتور دستگاه ماکروفر ایراد داشته باشد که نیاز به بررسی بیشتر و تعمیرات ماکروفر سامسونگ داشته باشد.
  • گاهی برد کنترل، ولتاژ صحیح را به سوکت لامپ نوری ارسال نمی کند که قابل بررسی است.
  • سويیچ های درب ماکروفر (ماکروفر) معمولا میکرو سويیچ های چفت کننده ی اولیه یا ثانویه را شامل می شوند، زمانیکه درب ماکروفر بسته باشد باعث می شود برق به نقاط مختلف اجزای ماکروفر هدایت شود و اگر درب ماکروفر باز باشد جریان برق قطع خواهد شد و مانع روشن شدن ماکروفر(ماکروفر) خواهد شد. اگر درب دستگاه خراب باشد نیاز به تعمیرات ماکروفر سامسونگ خواهد داشت تا بتواند دوباره از آن استفاده کنید.
  • زمانی که سويیچ درب چفت نباشد، ممکن است صفحه نمایش و کنترل دستگاه ظاهر طبیعی داشته باشد، اما ماکروفر کار نمیکند. سويیچ های چفت درب باید در داخل محفظه ای بسته قرار بگیرند .
  • یکی دیگر از علل روشن نشدن ماکروفر (ماکروویو) معیوب بودن سوییچ سرامیکی خواهد بود ( فیوز سرامیکی، هنگام نوسانات شدید برق یا وجود خطایی جدی در هر یک از اجزاء داخلی دستگاه، برای محافظت از اجزای ماکروفر(ماکروفر) مورد استفاده قرار می گیرد. زمان پریدن این فیوز، برق برای کنترل ماکروفر(ماکروفر) ، درست جریان نمی یابد و ماکروفر(ماکروفر) کار نمی کند. تعمیرات ماکروفر سامسونگ در این مواقع یک کار تخصصی می باشد.
  • چفت های قفل درب معمولا شامل دو قلاب می باشد که از درب ماکروفر(ماکروفر) خارج می شوند و در میکروسويیچ های نگه دارنده درب که بر قاب ماکروفر(ماکروفر) سوار شده اند، چفت می شوند. قلاب ها به سويیچ های درب متصل می شوند تا برق را به کنترل ها هدایت کنند، همچنین برای بسته نگه داشتن درب بر روی بست درب چفت می شوند. اگر هر یک از قلاب ها شکسته شود یا فاقد کشش فنر باشند، سويیچ ها در جای خود چفت نخواهند شد.در این صورت، ماکروفر روشن نمی شود و نیاز به تعمیرات ماکروفر سامسونگ خواهد داشت.
مشاهده  قطعات جاروبرقی سامسونگ w2000

جهت تعمیرات ماکروفر سامسونگ خود با ما و متخصصان ما در ارتباط و در تماس باشید.

تعمیرات ماکروفر سامسونگ

خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ ژاو سرویس

  • تعمیرات در محل : کافیست با ژاو سرویس تماس بگیرید و به تعمیرات ماکروفر سامسونگ در سریع ترین زمان ممکن در محل بپردازید.
  • مشاوره اولیه رایگان : با تماس با ژاو سرویس می توانید مشکل دستگاه خود را ذکر کرده و ضمن تعمیرات ماکروفر سامسونگ خود از مشاوره اولیه رایگان نیز بهره ببرید.
  • پاسخ گویی شبانه روزی : مهم نیست در چه ساعتی از شبانه روز با ما تماس می گیرید. آماده پاسخ گویی 24 ساعته به شما مشتریان عزیر می باشیم.
  • هزینه مناسب و شفافیت مالی : شما به ازای تمامی خدماتی که برای تعمیرات ماکروفر سامسونگ دریافت می کنید ، از هزینه های آن مطلع می شوید و در صورت درخواست می توانید اقدام به تعمیرات کنید.

نکات مهم جهت کاهش نیاز به تعمیرات ماکروفر سامسونگ Samsung

  • ماکروفر سامسونگ فقط جهت گرم کردن غذا و برای استفاده خانگی می باشد.
  • به هیچ وجه از ماکروفر سامسونگ برای گرم کردن پارچه که با غلات پر شده و خشک کردن لباس های خیس استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث سوختگی و آتش سوزی شود.
  • استفاده از میکسر سفری برای گرم کردن قهوه و یا چای درون ماکروفر (ماکروفر) اشتباه است.
  • برای کاهش تعمیرات ماکروفر سامسونگ استفاده هر گونه لیوان های مسافرتی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد در ماکروفر ممنوع می باشد.
  • استفاده هر گونه لیوان های مسافرتی که از پلاستیک ساخته شده اند و بر اثر دمای بالا ذوب می شوند ممنوع می باشد .
  • برای عدم نیاز به انجام تعمیرات ماکروفر سامسونگ فقط لیوانهایی که بر روی آنها آرم ماکروفر مجاز شده است برای استفاده در ماکروفر (ماکروفر) امن هستند.
  • برای گرم کردن غذا اصلا از فویل آلومینیومی در ماکروفراستفاده نشود.

در صورتی که تمامی موارد ذکر شده در بخش بالا به صورت کامل رعایت شوند، هیچ گونه مشکلی رخ نخواهد داد و نیاز به تعمیرات ماکروفر سامسونگ به حداقل یا صفر خواهد رسید.

چرا انتخاب این نمایندگی تعمیرات؟

_سرعت بالا و سابقه 10 ساله متخصصان
_هزینه های بسیار کم
_تعمیر در محل
و...

با چه شماره ای تماس بگیریم؟

با توجه به محل زندگی خود، جهت دریافت خدمات شماره مرتبط با محل را شماره گیری فرمایید
(در همین بخش موجود است)

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در شرق تهران

نارمک، رسالت، سید خندان، افسریه، لویزان، تهرانپارس، حکیمیه، ارتش، آهنگ، پیروزی، شیان

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در شمال تهران

بلوار کاوه، جمشیدیه، شمیرانات، ظفر، نیاوران، سعدآباد، پاسداران، کامرانیه، الهیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، سعادت آباد، آجودانیه، شریعتی، اندرزگو، جماران، دیباجی، پل رومی، زرگنده، جردن، آتی ساز، شهرک غرب، دولت، فرمانیه، زعفرانیه، میرداماد

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در غرب تهران

توحید، مرزداران، پونک، تهرانسر، آریاشهر، آیت الله کاشانی، جنت آباد (شمالی جنوبی)، سردار جنگل، کن، ستارخان، صادقیه، شهر زیبا، بلوار فردوس شرق و غرب، شهرک راه آهن، خلیج فارس، دریاچه چیتگر

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در مرکز تهران

فاطمی، عباس آباد، گیشا، خیابان ولیعصر، کارگر شمالی، مطهری، یوسف آباد، شهر آرا، جلال آل احمد، امیر آباد، میدان ونک، شهرک والفجر، شیخ بهایی، میدان ولیعصر، شهرک آزمایش، انقلاب

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در جنوب تهران

حافظ، شاهپور، خانی آباد، قزوین، انقلاب، ورامین، عبدل آباد، ولیعصر، مهرآباد، جوادیه، باقر شهر، شادآباد، منیریه، راه آهن، شهر ری، آزادی، جمهوری، نواب، یافت آباد، نازی آباد
اشتراک در
اطلاع از

2 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ماکروفر ME731 سامسونگ در حین کار صدایی شبیه رعد و برق داد که خاموشش کردم ، دوباره که روشن کردم سینی می‌چرخه اما گرم نمیکنه
مشکلش چیه و چقدر هزینه تعمیر داره؟

در اثر کوبیدن در ارتباط برق قطع شده ، فیوز سالم است ولی روشن نمی‌شود!

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین