🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

تعمیرات مایکروفر ال جی

همان طور که می دانید یکی از برند های پر طرفدار مایکروویو در ایران ال جی می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات مایکروویو (ماکروفر) ال جی خود را به ما بسپارید تا ما نیز با استفاده از متخصصان خود مایکروویو شما را به حالت اولیه باز گردانیم. هر کجای تهران که هستید با شماره مخصوص منطقه و محل زندگی خود که در همین بخش ذکر شده است تماس بگیرید تا متخصصان ما با تجربه ده ساله خود در محل شما حاضر شده و در همان جا به تعمیرات مایکروفر ال جی LG بپردازند. تعمیرات مایکروفر ال جی خود را به ما بسپارید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر LG

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات مایکروفر ال جی

تعمیرات مایکروفر ال جی LG

ال جی یکی از بهترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی در سر تا سر دنیا را می سازد و به همین علت قیمت آن در بازار به نسبت نمونه های چینی و … بالاتر می باشد.هرچند که این محصول به علت کیفیت بالای خود طول عمر زیادی دارد و به راحتی از کار نمی افتد اما باید توجه داشت که بسته به استفاده ی شما ممکن است روزی به خدمات تعمیرات مایکروفر ال جی نیاز داشته باشد. اگر مایکروفر شما دچار ایراد شده است و به دنبال یک نمایندگی مطمن جهت تعمیرات مایکروفر ال جی می گردید با ما در این مطلب همراه باشید.

مرکز تعمیرات ژاو سرویس با بهترین کیفیت و قیمت انواع لوازم خانگی ال جی را تعمیر کرده و مشکلات آن را حی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات مایکروفر ال جی

خدمات تعمیرات مایکروفر ال جی LG در ژاو سرویس

شما برای استفاده از خدمات تعمیرات ال جی در مرکز ژاو سرویس در تهران از این خدمات بهره مند می شوید :

  • 1-تهیه قطعات اورجینال : بدیهی است که وقتی برای تعمیرات مایکروفر ال جی اقدام می کنید تمایل به استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات دستگاه خود دارید. پیدا کردن این قطعات چندان کار آسانی نمی باشد اما شما به راحتی می توانید این قطعات را در مرکز تعمیرات ژاو سرویس پیدا کنید.
  • 2- ضمانت ویژه تعمیرات : بدیهی است که کیفیت تعمیرات برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به قیمت لوازم خانگی ال جی تمایل دارید که این تعمیرات به بهترین شکل صورت بگیرد. برای خاطر جمعی هرچه بیشتر شما پس از تعمیرات گارانتی ویژه به شما داده می شود که در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.
  • 3-مشاوره رایگان : می توانید به راختی با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما به اطلاعات مهم و مورد نیاز جهت تعمیرات ماکروفر ال جی دست پیدا کنید.
  • 4-تعمیر در محل : خدمات تعمیرات ژاو سرویس به صورت تعمیر در محل می باشد. یعنی شما برای تعمیرات نیاز به مراجعه به تعمیرگاه در تهران نخواهید داشت و با تماس با ما تعمیرگاه را به خانه خود می آورید.
  • 5-تعمیر با استفاده از بهترین متخصصین  : ما همه ی تلاش خود را می کنید که کادر تعمیراتی خود را با بهترین و مجرب ترین کارشناسان فنی تکمیل کنیم که در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی ال جی اعم از جاروبرقی ، یخچال و… تخصص داشته باشند و به راحتی بتوانند دستگاه های مختلف را تعمیر کنند.
  • 6-خدمات رسانی سریع حتی در همان روز : از کار افتاده یک لوازم خانگی می تواند کاز همه ی اعضا خانه را مختل کند. به همین علت ما سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن و صورت امکان برای تعمیرات در همان روز مراجعه کنیم.
  • 7-تعمیرات در سر تا سر تهران : مهم نیست در کجای تهران زندگی کنید. در هر کجا تهران که باشید به سرعت برای تعمیرات مایکروفر ال جی در محل حضور پیدا می کنیم.
  • 8-قیمت مناسب و شفافیت مالی : با وجود تمامی این ویژگی هزینه تعمیرات مایکروفر در ژاو سرویس به نسبت سایر مراکز بسیار منصفانه تر می باشد. در پروسه تعمیرات شما از شفافیت مالی برخوردار  خواهید بود و تحت هیچ شرایطی یک ریال اضافه تر نیز پرداخت نخواهید کرد.
  • 9-پاسخگویی 24 ساعته : و در نهایت در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید می توانید از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین شما برای تماس کارشناسان می توانید درخواست تعمیرات مایکروفر الی جی را به صورت آنلاین از طریق همین صفحه ثبت نمایید.
مشاهده  تعمیرات اتو مو بابلیس

با وجود این ویژگی هاست که شما برای تعمیرات لوازم خانگی خود به هیچ نمایندگی نیاز نخواهید داشت. کافیست با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات مایکروفر ال جی LG

هزینه تعمیرات ماکروفر ال جی از موارد زیادی تاثیر میگیرد که مهم ترین آن به این شرح است :

میزان خرابی :

باید در نظر داشته باشید اولین و مهم ترین و تاثیر گذار تزین مورد در هزینه تعمیرات مایکروفر ال جی مربوط به میزان خرابی دستگاه می شود. اینکه عدم کار کردن یا درست کار نکردن ماکروفر از چه علتی نشئت می گیرد و چه قطعاتی باید تعمیر گردد تا این مشکل حل شود. بدیهی است که هر چه میزان خرابی دستگاه بیشتر باشد هزینه تعمیرات آن نیز به همان نسبت بالاتر می رود.

قطعه آسیب دیده :

گاهی خرابی ماکروفر از یک قطعه معمولی مانند صفحه کلید نشئت میگیرد که با هزینه کمی به راحتی تعمیر می شود. اما گاهی مشکلات مختلف ماکروفر از قطعات مهم تری مانند برد یا موتور یا هیتر یا … نشئت میگیرد که اولا تعمیرات آن نیاز به یک تعمیرکار خوب ماکروفر دارد و دوما باید وقت زیادی صرف آن نمود. اینکه کدام قسمت آسیب دیده است به طور مستقیم در هزینه تعمیرات مایکروفر ال جی تاثیر دارد و اگر چند قطعه آسیب دیده باشد پیچیدگی تعمیرات و هزینه آن نیز به همان نسبت بالا می رود.

امکان تعمیر قطعه :

در زمانی که یک قطعه به طور کامل از کار می افتد دو حالت وجود دارد. یا می توان آن را تعمیر کرد و یا باید آن را کنار گذاشت و قطعه را به طور کامل تعویض کرد. در صوری که امکان تعویض قطعه وجود داشته باشد بدیهی است که هزینه ی تعمیرات به نسبت تعویض کاهش پیدا می کند. چرا که خرید یک قطعه نو و فابریک از برند ال جی می تواند هزینه بالایی را بر روی دست شما بگذارد در حالی که تعمیر به این شکل نیست.

هزینه تعویض قطعه :

گاهی امکان تعمیر قطعه وجود ندارد یک قسمت آن به طور کامل سوخته است. در این زمان است که هزینه تعمیرات مایکروفر ال جی بر اساس  قطعه سوخته شده و هزینه خریداری آن مشخص می شود. توجه داشته باشید برای اینکه تعمیرات دستگاه به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد بهتر است قطعات فابریک و اورجینال تهیه کنید که از طریق ژاو سرویس برای شما میسر شده است.

عمده فاکتور های تاثیر گذار در هزینه تعمیرات ماکروفر ال جی به این شرح بود. ژاو سرویس با بهترین قیمت سعی در تعمیرات انواع لوازم خانگی شما را  با بهترین کیفیت دارد دارد پس با ما تماس بگیرید.

مشکلات رایج و دلایل نیاز به تعمیرات مایکروفر ال جی LG

  • روشن نشدن مایکروفر
  • خاموش شدن مایکروفر در میانه راه و کار
  • یکسان پخش نشدن حرارت
  • عدم گرما بخشی و حرارت دهی مناسب
  • عدم چرخش بخش گردان مایکروفر
  • مشکل در بدنه (باز نشدن درب مایکروفر، مشکلات دکمه های تنظیمات، مشکل در اتصال دکمه پاور و…)

کاملا واضح است که تعمیرات مایکروفر ال جی می تواند تمامی موارد ذکر شده در بخش بالا را به صورت کامل حل کرده و نیاز به خرید دوباره محصول را به طور کل برطرف و ریشه کن نماید.

سوالی دیگر در این بخش مطرح می شود و آن نیز آن است که چه چیزی باعث به وجود آمدن این مشکلات شده و آن چه باید برای عدم بروز این مشکلات و پیشگیری از آن رخ دهد چیست؟ در ادامه به شرح پاسخ این پرسش ها خواهیم پرداخت

مشاهده  5 نکته مهم قبل از خرید سولاردام

تعمیرات مایکروفر ال جی

علل بروز مشکل و خرابی در مایکروفر ال جی LG

  • استفاده از مایکروفر جهت سرخ کردن و استفاده از روغن زیاد
  • استفاده از مایکروفر جهت گرم کردن کنسرو های گوناگون
  • استفاده جهت گرم نمودن شیر کودک
  • استفاده جهت درست کردن پاپ کورن به میزان زیاد (در اکثر موارد زیاد بودن و عدم مراقبت هنگام درست کردن موجب آتش سوزی می گردد.)
  • قرار دادن پلاستیک و یا ظروف پلاستیکی در مایکروفر
  • عدم تمیز کردن مایکروفر پس از استفاده از آن
  • برخورد نا مناسب با مایکروفر (فشار پشت هم بدون ملاحظه دکمه ها، بستن نامناسب در و…)

فراموش نکنید که در برخی موارد با وجود باز ماندن در ممکن است مایکروفر به فعالیت خود ادامه دهد اما در این جا شما باید استفاده از آن را متوقف نمایید چرا که آسیبی نه چندان قابل جبران در بر دارد. همان لحظه با تعمیرکاران تماس گرفته و برای تعمیرات مایکروفر ال جی اقدام فرمایید.

طول عمر مفید یک مایکروفر ال جی، یعنی به شکلی که بتوان با تعمیرات مایکروفر ال جی آن را باز نیز استفاده نمود حدود 10 سال است و این به آن جهت است که ال جی برندی بی نظیر است. چرا که مایکروفر در برخی موارد طول عمر مفید 5 ساله داد. البته که در صورت مراقبت ها و انجام تعمیرات مایروویو ال جی می توانید تا آخر عمر نیز از آن استفاده نمایید.

نحوه تمیز کردن به صورت صحیح نیز می تواند باعث آن شود که نیاز به تعمیرات مایکروفر ال جی به حداقل و حتی به صفر نیز برسد. حال برای آن که بدانید چطور به صورت اصولی مایکروفر ال جی را تمیز نمایید، ادامه مطلب را دنبال فرمایید

نحوه صحیح تمیز کردن مایکروفر

  1. ابتدا لبه های مایکروفر را تمیز کرده و بخش های داخلی را نیز با دستمال از آلودگی ها و مواد غذایی پنهان پاک نمایید.
  2. بهتر است از مواد شوینده ای که مخصوص مایکروفر نیست استفاده ننمایید چرا که باقی ماندن آن و عدم تمیز شدن کامل آن می تواند باعث آن شود که در گرم کردن بعدی، مواد به داخل غذا نفوذ کنند.
  3. بهتر است در هنگامی که مایکروفر گرم است تمیز کاری را با آبی ولرم انجام داده و کار را آسوده کنید چرا که در این شرایط مواد غذایی قدرت بالایی ندارند و راحت تر جدا می شوند.
  4. در صورت پاک نشدن لک و یا چربی می توانید از مواد شوینده مخصوص و یا در صورت عدم دسترسی از مقدار بسیار اندک سرکه استفاده نمایید.

چرا تعمیرات مایکروفر ال جی LG ؟

تعمیرات مایکروفر (ماکروفر) ال جی LG یکی از خدمات مطرح ماست. از آن جهت که این برند برندی نام آشناست و فروش بسیاری را نیز دارد، می توان چنین برداشت کرد که تعمیرات مایکروفر ال جی همیشه جز بیشترین تعمیرات ممکن در زمینه مایکروفر بوده است.

این روز ها وجود مایکروفر در هر خانه ای امری ضروری ست، ال جی برند بسیار مطرحی ست که در این زمینه توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید. به هنگامی که این محصول از لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شود، بهتر است به جای تعویض دست بر تعمیرات مایکروفر زنید.

مشاهده  شرکت بوش سرویس لباسشویی شرق

حال ممکن است چنین سوالی برای شما مطرح شود که…

مایکروفر ال جی چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که می دانید ال جی از آن جهت که برندی منحصر به فرد است، نام آشنا گردیده و کمتر کسی ست که آن را نشنیده باشد. مایکروفر ها دارای ویژگی های مشترکی هستند اما مایکروفر ال جی دارای ویژگی های مخصوص به خود نیز می باشد و این مزید بر علت انتخاب و خرید همین محصول می باشد. ویژگی های منحصر به فرد آن نیز به شرح زیر می باشد:

  • اینورتر بسیار هوشمند و قابل اطمینان
  • پخش حرارت به صورت یکنواخت
  • توان یخ‌زدایی به صورت یکنواخت
  • پخت و پز بسیار سریع
  • پخت یکنواخت با حداقل مصرف.

خرید مایکروفر دیگر چندان به صرفه نمی باشد. در نتیجه بهتر است پیش از هر اقدامی، در صورت بروز مشکل که بسیار نیز کم پیش آمد است، تعمیرات مایکروفر ال جی LG را جایگزین خرید دوباره این محصول از لوازم خانگی بنمایید.

جهت تعمیرات مایکروفر ال جی خود می توانید با ما در ارتباط باشید.

تعمیرات مایکروفر ال جی

تعمیرات مایکروفر ال جی LG در تهران

گرچه انتخاب یک مرکز تعمیرات معتبر و با سابقه کار چندان ساده ای نمی باشد اما شما با خیالی آسوده می توانید با انتخاب ما بهترین خدمات را برای خود در نظر بگیرید.

ممکن است برایتان سوال طرح شود که چرا ژآو سرویس؟

باید بدانید که متخصصان ما با حداقل 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات به خصوص تعمیرات مایکروفر ال جی LG می توانند بالا ترین کیفیت خدمات تعمیری را به شما عرضه دارند. به دلیل سابقه کار بالای تمامی متخصصین، هر مشکلی در هر بخشی از محصول شما رخ داده باشد توسط کارشناس رد یابی، عیب یابی، مشخص و سپس تعمیر می گردد. از موارد حائز اهمیت دیگر نیز می توان اشاره ای نمود به خدمات در محل ما.

مرکز تعمیرات ما بخش های متفاوت تهران را از نظر محله بررسی کرده و تقسیم نموده. شما با تماس گرفتن و برقراری ارتباط با بخش مرتبط با خود می توانید اقدام به دریافت خدمات نمایید. جالب است بدانید که همکاران ما تمامی مراحل را در منزل انجام می دهند و همین امر نیز باعث کاهش 90 درصدی قیمت و هزینه تعمیرات می شود.

 

چرا انتخاب این مرکز برای تعمیرات؟

به دلیل هزینه های کاملا به صرفه، سابقه ده ساله متخصصان تعمیرات و در محل بودن خدمات

چه محله هایی از تهران می توانند برای تعمیرات اقدام نمایند؟

در هر محله ای که زندگی می کنید و حضور دارید، کافی ست با شماره مرتبط با بخش خود تماس حاصل فرمایید.

مدت زمان رسیدگی به درخواست ها چه میزان است؟

در اولین فرصت ممکن، با هماهنگی با شما متخصصان ما خود را به شما خواهند رساند.

تعمیرات مایکروفر ال جی در شرق تهران

نارمک، رسالت، آهنگ، افسریه، حکیمیه، شیان، سید خندان، پیروزی، ارتش، تهرانپارس، لویزان

تعمیرات مایکروفر ال جی در شمال تهران

جماران، شهرک غرب، میرداماد، نیاوران، پل رومی، کامرانیه، اقدسیه، زرگنده، تجریش، دیباجی، سعدآباد، الهیه، فرشته، پاسداران، جردن، جمشیدیه، فرمانیه، ظفر، زعفرانیه، بلوار کاوه، آتی ساز، آجودانیه، شمیرانات، اندرزگو، سعادت آباد، شریعتی، دولت

تعمیرات مایکروفر ال جی در غرب تهران

کن، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، تهرانسر، بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، جنت آباد (شمالی جنوبی)، خلیج فارس، مرزداران، آریاشهر، پونک، توحید، شهر زیبا، سردار جنگل، صادقیه، آیت الله کاشانی

تعمیرات مایکروفر ال جی در مرکز تهران

مطهری، شیخ بهایی، شهرک آزمایش، خیابان ولیعصر، کارگر شمالی، یوسف آباد، عباس آباد، امیر آباد، شهر آرا، گیشا، جلال آل احمد، فاطمی، میدان ونک، شهرک والفجر، انقلاب، میدان ولیعصر

تعمیرات مایکروفر ال جی در جنوب تهران

ورامین، نازی آباد، حافظ، انقلاب، آزادی، شادآباد، شهر ری، مهرآباد، جمهوری، نواب، خانی آباد، عبدل آباد، یافت آباد، راه آهن، جوادیه، قزوین، ولیعصر، باقر شهر، منیریه، شاهپور
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین