🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران

بسیار مهم است که تعمیر دستگاه کولر گازی توسط متخصصینی مجرب و حرفه ای انجام گیرد چرا که اگر مشکل دستگاه به خوبی تشخیص داده نشده و به اشتباه به برطرف ساختن مشکلی دیگر پرداخت اما مشکل اصلی را حل نکرد نیز دستگاه مجددا در طی زمان دچار آسیب می گردد.. بنابراین افراد می توانند جهت بهره مندی از تخصص بسیار زیاد تعمیرکاران کولر گازی نیز از میزان تخصص و حرفه متخصصین ژاو بهره گیرند چرا که متخصصین ژاو در هر حال و وضعیت نیز به جهت تعمیر تخصصی دستگاه حاضر گشته و به حل مشکل می پردازند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات کولر گازی در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات کولر گازی در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شرق تهران

گاهی اوقات دستگاه کولر گازی نیز به هر دلیل دچار اشکال می گردد و این نیز سبب می گردد که بهره گیری از خدمات تعمیر کولر گازی نیز ضروری گردد بنابراین قصد داریم بهترین نماینده تعمیرات کولر گازی در شرق تهران، غرب و شمال و جنوب تهران را معرفی کنیم.

بهترین نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شرق تهران و البته تمام نقاط تهران نیز ژاو سرویس می باشد چرا که دارای مزایای بسیاری در ارائه خدمات به مشتریان می باشد که قصد داریم در ادامه به آن ها اشاره کنیم.

لذا مهم است که بدانیم چرا دستگاه کولر گازی نیز دچار اشکال می گردد؟ در ادامه به برخی از رایج ترین مشکلات دستگاه کولر گازی اشاره می کنیم.

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران

رایج ترین مشکلات کولر گازی چیست؟

  • اسپیلت کولر گازی روشن نشده و خاموش می باشد
  • لرزش اسپیلت
  • کار نکردن کمپرسور
  • عدم انتشار باد خنک از کولر گازی
  • پریدن فیوز به هنگام روشن شدن دستگاه
  • یخ زدن شیر انبساط
  • انتشار صدا از کولر گازی
  • روشن و خاموش شدن مداوم کمپرسور
  • کار نکردن دستگاه کولر گازی
  • انتشار سرمای بیش از حد زیاد از دستگاه
  • عدم کار کردن ریموت کولر گازی
  • و..

لذا در ادامه قصد داریم توضیحات بیشتری در خصوص برخی مشکلات مهم و رایج دستگاه کولر گازی ارائه دهیم.

خنک نکردن هوا

بسیار مهم است که کولر گازی محیط را به خوبی خنک سازد  گاهی یکی از مشکلات اساسی دستگاه عدم خنک سازی هوا می باشد که نیاز است در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

بوی سوختگی

گاهی اوقات از دستگاه بوی سوختگی می آید که می تواند نشان از خرابی و سوختگی یکی از قطعات داخلی دستگاه باشد..در این زمان نیاز است که هر چه سریع تر دستگاه را خاموش نموده و از راهنمایی های متخصصین بهره مند گشت و دستگاه را جهت تعمیر به دست تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس سپرد.

انتشار دود

زمانی که یکی از اتصالات داخلی و قطعات دستگاه به مشکل جدی برخورده باشد نیز ممکن است از دستگاه دود بلند شود در این زمان هم لازم است سریعا دستگاه خاموش و مورد تعمیر و بررسی قرار گیرد.

مشکلات دیگری مثل خرابی موتور دستگاه و.. هم ممکن است مسبب خرابی دستگاه کولر گازی شده و کارکرد دستگاه را مختل می سازند.

مهم است که به هنگام بروز هرگونه مشکل بر دستگاه کولر گازی نیز سریعا از تعمیرکاران حرفه ای تعمیر کولر گازی نیز خواستار تعمیر دستگاه شد..

فرقی نمی کند کولر گازی در چه مارک و برندی باشد فرضا کولر گازی ال جی، اسنوا، کولر گازی پارس خزر و یا تعمیر کولر گازی بوش و..تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس نیز به عنوان برترین نمایندگان تعمیرات کولر گازی در شرق تهران و سایر نقاط این شهر به تعمیر دستگاه های کولر گازی در هر برندی می پردازند.

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر ژاو سرویس

  • مشاوره رایگان
  • کادر و پرسنل متخصص
  • ارائه خدمات تعمیراتی در تمام نقاط شهر تهران
  • حضور در محل مورد نظر مشتری جهت تعمیر دستگاه
  • سرویس دهی به مشتریان به صوت 24 ساعته
  • تعویض قطعات دستگاه با مرغوب ترین قطعات
  • و..
مشاهده  تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی در تهران

مشاوره رایگان

یکی از مزایای بهره گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شرق تهران و سایر نقاط این شهر، ارائه مشاوره رایگان از سوی پرسنل متخصص ژاو سرویس می باشد..

بدین جهت مشتریان می توانند جهت رفع ابهامات خود و پرسش هایی که از پرسنل ژاو دارند با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده و با پرسنل متخصص و حرفه ای ژاو سرویس نیز صحبت کنند.

کادر و پرسنل متخصص

تخصص در تعمیر کولر گازی همیشه حرف اول را می زند بدین جهت باید بیان داریم تمامی پرسنل مشغول در زاو سرویس نیز دارای تخصص و مهارت بسیار بالایی هستند و مشتریان می توانند از بابت تعمیر دستگاه خود توسط متخصصین این مرکز تعمیراتی خاطر جمع باشند.

ارائه خدمات تعمیراتی در تمام نقاط شهر تهران

فرقی نمی کند مشتریان از کدام نقطه تهران قصد بهره مندی از خدمات ژاو سرویس را دارند چرا که ژاو سرویس در هر نقطه از شهر تهران یعنی شمال و جنوب، شرق و غرب نیز به ارائه خدمات تعمیراتی می پردازد.

حضور در محل مورد نظر مشتری جهت تعمیر دستگاه

دیگر نیازی به معطلی مشتریان جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات دستگاه کولر گازی نیست بلکه متخصصین ژاو به عنوان بهترین نماینده تعمیرات کولر گازی در شرق تهران و تمامی نقاط این شهر نیز جهت تعمیر دستگاه کولر گازی در محل مورد نظر مشتریان حاضر می گردند و به ارائه خدمات می پردازند.

سرویس دهی به مشتریان به صوت 24 ساعته

یکی دیگر از مزیت های ژاو سرویس نیز به عنوان برترین نماینده تعمیرات کولر گازی در شرق تهران، سرویس دهی 24 آن می باشد به نحوی که مشتریان هر زمان نیازمند کسب راهنمایی از پرسنل متخصص ژاو بودند می توانند ابهامات و سوالات خود را از ایشان جویا شوند.

تعویض قطعات دستگاه با مرغوب ترین قطعات

گاهی اوقات نیاز است که جهت تعمیر دستگاه کولر گازی یکی از قطعات نیز تعویض گردد تا عملکرد دستگاه مجددا بهتر گردد بنابراین ژاو سرویس از مرغوب ترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می کند تا قطعه مورد نظر را جایگزین قطعه آسیب دیده نماید.

و..

بنابراین در پاسخ به سوال آیا تعمیرات ژاو سرویس تنها در شرق تهران انجام می گیرد؟ باید بگوییم خیر ژاو سرویس در تمامی نقاط شهر تهران اعم از شرق و غرب، شمال و جنوب نیز به ارائه خدمات تعمیراتی می پردازد و تنها کافیست مشتریان با شماره های درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده و از خدمات ژاو بهره مند گردند.

لذا اگر افراد قصد دارند تعمیر دستگاه کولر گازی خود را به متخصصینی مجرب و حرفه ای بسپارند تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده و مشکل دستگاه را شرح دهند..

فرقی نمی کند دستگاه کولر گازی در برند بوتان باشد یا لتو و بیمکث و..تمامی متخصصین ژاو به سبب تخصص بالای خود در امر تعمیر دستگاه، به علت یابی بروز مشکل پرداخته و در اسرع وقت به برطرف نمودن مشکل می پردازند..

تنها کافیست با شماره های درج شده جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز تماس حاصل گردد..

مشاهده  فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک

چطور به ژاو اعتماد کنیم؟

مزایای خدمات دهی ژاو نیز تا به امروز سبب کسب رضایت خاطر بسیاری از مشتریان گردیده است که عبارتند از:
مشاوره رایگان
ارائه خدمات در سر تا سر تهران
حضور در محل مورد نظر مشتری
ارائه گارانتی
تضمین کیفیت و قیمت
تعویق قطعات قدیمی با قطعات مرغوب و با کیفیت
سرویس دهی 24 ساعته
و..

آیا ژاو سرویس کیفیت تعمیر کولر گازی را تضمین می نماید؟

بله و نیز در صورتی که اگر مشکل دستگاه توسط متخصصین ژاو تعمیر و حل شده بود ولی مجددا در کمتر از 180 روز همان مشکل رخ داد ارائه خدمات تعمیر از سوی ژاو سرویس رایگان خواهد بود.

میزان هزینه تعمیر دستگاه کولر گازی چقدر است؟

با توجه به نوع خرابی و میزان شدت آسیب و نیازمندی به قطعه جدید یا خیر و..میزان هزینه تعمیر دستگاه کولر گازی متغیر می گردد.

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران در شرق تهران

سید خندان، ارتش، پیروزی، رسالت، لویزان، تهرانپارس، افسریه، حکیمیه، شیان، نارمک، آهنگ

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران در شمال تهران

پل رومی، شمیرانات، سعادت آباد، زرگنده، فرشته، نیاوران، آتی ساز، اندرزگو، پاسداران، شریعتی، دولت، اقدسیه، زعفرانیه، تجریش، جماران، کامرانیه، بلوار کاوه، جردن، فرمانیه، شهرک غرب، ظفر، الهیه، میرداماد، دیباجی، سعدآباد، آجودانیه، جمشیدیه

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران در غرب تهران

شهرک راه آهن، ستارخان، جنت آباد (شمالی جنوبی)، کن، تهرانسر، بلوار فردوس شرق و غرب، دریاچه چیتگر، توحید، سردار جنگل، صادقیه، مرزداران، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، پونک، آریاشهر، خلیج فارس

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران در مرکز تهران

میدان ولیعصر، شیخ بهایی، عباس آباد، کارگر شمالی، شهرک آزمایش، انقلاب، یوسف آباد، خیابان ولیعصر، جلال آل احمد، فاطمی، امیر آباد، شهر آرا، میدان ونک، مطهری، گیشا، شهرک والفجر

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران در جنوب تهران

قزوین، شادآباد، ورامین، خانی آباد، نازی آباد، جمهوری، شهر ری، آزادی، نواب، جوادیه، راه آهن، باقر شهر، ولیعصر، منیریه، مهرآباد، یافت آباد، عبدل آباد، حافظ، شاهپور، انقلاب
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین