🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیرات کولر گازی غرب تهران

ژاو سرویس یکی از بهترین نمایندگان تعمیرات کولر گازی غرب تهران می باشد بنابراین افرادی که در محدوده غرب تهران زندگی می کنند می توان جهت تعمیر دستگاه کولر گازی خود با ژاو تماس حاصل نمایند چه بسا باید بیان داریم ارائه خدمات تعمیراتی توسط ژاو تنها در غرب نبوده بلکه در سر تا سر نقاط تهران نیز می توان از خدمات تعمیراتی ژاو بهره مند گشت. تنها کافیست به تخصص بالای تعمیرکاران ژاو سرویس اعتماد نمود..و جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات کولر گازی غرب تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات کولر گازی غرب تهران

بهترین مرکز تعمیرات کولر گازی غرب تهران

تعمیرات کولر گازی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه نمود چرا که سلامت ایمنی این دستگاه اهمیت زیادی برای افراد دارد.
چرا که وقتی از گرمای محیط بیرون به خانه و خنکی کولرگازی پی می بریم نیز در صورتی که با خرابی دستگاه مواجه شویم به نوعی دچار شوک می شویم..

بنابراین مهم است مداوم به بررسی سلامت ایمنی دستگاه پرداخت تا از بروز هرگونه اشکال و آسیب نیز جلوگیری گردد.

ژاو سرویس، یکی از بهترین مراکز تعمیرات کولر گازی غرب تهران می باشد که تنها نقطه فعالیت این مرکز تعمیرات به غرب تهران بسنده نمی شود بلکه ژاو سرویس در تمامی نقاط شهر تهران به ارائه خدمات تعمیر دستگاه های لوازم خانگی می پردازد که یکی از آن ها تعمیرات کولر گازی می باشد.

در ادامه نیز قصد داریم درباره ژاو، بهترین مرکز تعمیرات کولر گازی غرب تهران صحبت کنیم و به مزایای خدمات تعمیراتی آن بپردازیم.

مزایای خدمات ژاو سرویس

ارائه مشاوره رایگان به مشتریان

یکی از مزایای مطلوب مرکز تعمیرات کولر گازی غرب تهران یعنی ژاو سرویس این است که افراد می توانند حتی پیش از بهره مندی از خدمات تعمیر جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات خود با پرسنل ژاو صحبت کنند.

این نیز می تواند به مشتریان کمک کند تا پیش از بهره مندی از خدمات تعمیر نیز با اطمینان بیشتری تعمیر دستگاه کولر گازی خود را به متخصصین ژاو بسپارند.

ارائه گارانتی ویژه خدمات

می دانیم که کیفیت تعمیرات دستگاه اهمیت زیادی دارد.

مسلما اگر کیفیت تعمیرات کولر گازی به خوبی انجام نگیرد آسیب های بیشتری به دستگاه وارد می آید که تنها راه چاره را تعویض دستگاه می گرداند.

ژاو سرویس کیفیت تعمیرات کولر گازی را از سوی متخصصین خود تضمین نموده است چه بسا اگر در کمتر از ۱۸۰ روز مشکل حل شده از جانب متخصصین ژاو، مجددا سبب آزردگی خاطر مشتریان گردد، این مشکل از سوی متخصصین به صورت رایگان تعمیر و برطرف می گردد.

تضمین میزان قیمت خدمات تعمیر

علاوه بر کیفیت تعمیر دستگاه، مهم است که جهت تعمیر آن هزینه ای مناسب پرداخت شود به همین سبب لازم به ذکر است که ژاو سرویس به عنوان برترین مرکز تعمیرات کولر گازی غرب تهران و سایر نقاط این شهر، با دریافت هزینه ای مناسب به تعمیر کولر گازی در بالاترین سطح کیفیت می پردازد.

بهره گیری از قطعات مرغوب جهت تعمیر دستگاه

گاهی اوقات برخی قطعات دستگاه کولر گازی نیازمند تعویض می گردند چرا که با وجود آن ها کارکرد صحیح دستگاه مختل می گردد..

در این مواقع متخصصین ژاو سرویس از بهترین و با کیفیت ترین قطعات بهره می گیرند و این قطعات را جایگزین قطعات خراب و قدیمی دستگاه می نمایند.

تعمیرات کولر گازی غرب تهران

خدمات تعمیرات کولر گازی در تمام نقاط شهر تهران

می دانیم که اگر ارائه خدمات تعمیر کولر گازی از سوی هر مرکز تعمیراتی از جمله ژاو، تنها در برخی مناطق محدود باشد، این مسأله برای مشتریان نیز ناراحت کننده است..

بنابراین باید با افتخار بیان داریم افراد می توانند از هر نقطه از تهران جهت بهره مندی از خدمات تعمیراتی ژاو با شماره های درج شده تماس حاصل نمایند. فرضا خدمات تعمیرات کولر گازی در شرق تهران از سوی متخصصین مجرب ژاو.

مشاهده  عیب یابی هود آشپزخانه

ژاو سرویس به تعمیر تمامی برندهای کولر گازی مثل بوش، پارس خزر، بوتان و..می پردازد.

ارائه خدمات تعمیر کولرگازی در محل مورد نظر مشتری

می توان در اسرع وقت و با تخصص بسیار بالای تعمیرکاران و متخصصین ژاو، از تعمیرات دستگاه مورد نظر در محیط خانه، محل کار و هر جایی که مورد نظر مشتریان می باشد بهره مند گشت.

شفاف سازی هزینه های تعمیرات دستگاه

پیش از بهره مندی از خدمات تعمیر می توان با توجه به نوع و میزان خرابی دستگاه نیز از میزان هزینه تعمیر دستگاه از سوی ژاو سرویس مطلع گردید.

سرویس دهی ۲۴ ساعته

پرسنل ژاو در هر زمان آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشند.

و..

متداول ترین مشکلات کولر گازی چیست؟

چگونه و چطور می توان به تعمیر کولر گازی پرداخت؟

زمانی می توان از راهکارهای تعمیر کولر گازی بهره مند گشت که از مشکل به وجود آمده مطلع بود و با بررسی های تخصصی نیز به تعمیر آن پرداخت.

لذا در ادامه قصد داریم به متداول ترین مشکلات دستگاه کولر گازی اشاره نماییم:

  • کار نکردن کمپرسور
  • وجود برق در بدنه دستگاه
  • روشن نشدن اسپیلت
  • عدم انتشار باد خنک از کولر گازی
  • پریدن فیوز به هنگام روشن شدن دستگاه
  • کار نکردن ریموت کولر گازی
  • کار کردن کمپرسور دستگاه به مدت طولانی
  • کار نکردن دستگاه
  • انتشار صدا از دستگاه
  • یخ زدن لوله مویی
  • کار نکردن اسپیلت روی گرما
  • تنظیم نبودن دمای دستگاه
  • و..

به طور کل نیاز است بیان داریم مراقبت از سلامت ایمنی دستگاه کولر گازی بسیار مهم می باشد چرا که اگر تنها یکی از قطعات دستگاه آسیب ببیند و در زمان مناسب تعمیر نگردد، ممکن است آسیب رسی به دستگاه افزایش یافته و قطعات دیگر هم تحت تاثیر قرار گیرند.

بنابراین توصیه می گردد در صورت بروز هرگونه مشکل بر دستگاه کولر گازی سریعا به تعمیر و رفع آن پرداخت..

مهم ترین وسایل سرمایشی چیست؟

کولر گازی و اسپلیت نیز از جمله وسایل سرمایشی هستند که ممکن است در هر زمان دچار اشکال گردند و نیازمند تعمیر تخصصی باشند..
این دو وسیله کاربردهای بسیار خوبی دارند که می دانیم یکی از مهم ترین آن ها خنک ساختن محیط می باشد.

این وسایل سرمایشی نیز سبب تهویه بسیار خوب و مطبوع در محیط می شوند و همچنین رطوبتی که در محیط وجود دارد را جذب می نمایند که احساس خوبی را در افراد تداعی می سازد.

چرا به تعمیرات کولر گازی بپردازیم؟

در صورتی که به تعمیر دستگاه پرداخته نشود با نادیده انگاشت علت خرابی، آسیب رسی به دستگاه بیشتر می شود و در انتها تنها راه چاره تعویض دستگاه می باشد.

چه بسا  به جای وقت گذاشتن برای خرید دستگاهی جدید تنها لازم است که با مرکز تعمیرات کولر گازی غرب تهران یعنی ژاو سرویس تماس حاصل نموده و منتظر بود تا با حضور متخصصین ژاو در محل مورد نظر، تعمیر کولر گازی در اسرع وقت به پایان رسیده و مشکل حل گردد.

بنابراین توصیه می گردد جهت صرفه جویی در میزان هزینه و وقت نیز به تعمیر دستگاه با پرداخت هزینه ای مناسب و البته با کیفیتی با دوام و طولانی پرداخت.

تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل گردد.

آیا می توان پیش از بهره مندی از خدمات تعمیر از میزان هزینه آن مطلع گردید؟

بله پیش از ارائه خدمات تعمیراتی از سوی ژاو، می توان با شماره درج شده تماس حاصل نموده و با توجه به میزان شدت آسیب و..از میزان هزینه تعمیر دستگاه مطلع گردید.

مشاهده  نصب سیستم کولر VRF

آیا کیفیت تعمیر دستگاه از سوی ژاو تضمین شده می باشد؟

بله کیفیت تمامی خدمات تعمیراتی از سوی ژاو تضمین شده می باشند.در صورتی که مشکل از جانب متخصصین ژاو حل شده باشد ولی در کمتر از 180 روز مجددا همان ایراد رخ دهد هزینه تعمیر دستگاه رایگان خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی غرب تهران در شرق تهران

شیان، ارتش، آهنگ، افسریه، نارمک، لویزان، تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، سید خندان، پیروزی

تعمیرات کولر گازی غرب تهران در شمال تهران

سعدآباد، اندرزگو، شهرک غرب، ظفر، بلوار کاوه، جمشیدیه، الهیه، دولت، میرداماد، پاسداران، شریعتی، اقدسیه، آتی ساز، پل رومی، جماران، زعفرانیه، تجریش، نیاوران، شمیرانات، دیباجی، فرمانیه، زرگنده، سعادت آباد، فرشته، جردن، آجودانیه، کامرانیه

تعمیرات کولر گازی غرب تهران در غرب تهران

کن، توحید، صادقیه، دریاچه چیتگر، آریاشهر، شهرک راه آهن، شهر زیبا، ستارخان، سردار جنگل، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، خلیج فارس، آیت الله کاشانی، مرزداران، بلوار فردوس شرق و غرب، پونک

تعمیرات کولر گازی غرب تهران در مرکز تهران

شهرک والفجر، عباس آباد، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، خیابان ولیعصر، شیخ بهایی، مطهری، فاطمی، انقلاب، گیشا، امیر آباد، جلال آل احمد، میدان ونک، میدان ولیعصر، یوسف آباد، شهر آرا

تعمیرات کولر گازی غرب تهران در جنوب تهران

خانی آباد، شاهپور، منیریه، آزادی، ورامین، جوادیه، ولیعصر، باقر شهر، نواب، انقلاب، حافظ، شهر ری، نازی آباد، مهرآباد، قزوین، عبدل آباد، جمهوری، شادآباد، راه آهن، یافت آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین