🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

جارو برقی یکی از پرکاربرد ترین لوازم نظافتی در تمامی خانه ها است. اگر جارو برقی شما به مشکل برخورده است احتمالا دغدغه پیدا کردن یک مرکز مناسب برای تعمیرات را دارید. اگر به دنبال نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شرق تهران می گردید کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید. ما در ژاو سرویس به تعمیر انواع لوازم خانگی با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قسمت می پردازیم. کافی است با کارشناسان ما تماس بگرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

بهترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در شرق تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

کاملاً منطقی است که بتوانید نه تنها تعمیر جاروبرقی را با دستان خود انجام دهید، بلکه میتوانید با سایر ابزارهای الکتریکی فناوری مدرن را نیز این کار انجام دهید یا آنرا به نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شرق تهران بسپارید.
تقریباً تمام لوازم خانگی (چه یخچال، اتو، کتری برقی، جاروبرقی ) به طور دوره ای دچار خرابی میشوند. جاروبرقی به حق سزاوار بیشترین زحمت در بین لوازم خانگی در هر خانه است. بودن این وسیله باعث صرفه جویی در زمان صرف شده برای تمیز کردن خانه یا مکانی که در آن زندگی می‌کنید، می‌شود و به تمیز و مرتب نگه داشتن خانه کمک می کند.
خرابی جارو برقی معمولاً با فرسودگی اجزا و قطعات مکانیزم همراه است. اما همیشه با خراب شدن جاروبرقی نیازی به خرید یک جاروبرقی جدید ندارید. چون می توانید به تعمیر  جارو برقی خود بپردازید.
اگر به توانایی های خود مطمئن نیستید، مطمئناً باید به دنبال یک تکنیسین ماهر برای تعمیر جارو برقی خود باشید، زیرا با بلد نبودن در هنگام تعمیر جارو برقی، تعمیر آن را بعداً برای یک متخصص دشوارتر می‌کنید که آن را به شرایط قبلی خود برساند. برای تعمیر جاروبرقی در شرق تهران با ما تماس بگیرید.

چرا به تعمیر جاروبرقی در شرق تهران نیاز است؛ علت خرابی جاروبرقی چیست ؟

از آنجایی که تشخیص خرابی جاروبرقی  برای شما سخت میباشد، شایع ترین دلایلی که بر عملکرد دستگاه تأثیر می گذارد عبارتند از:

  1. ورودی هوای کم
  2. در حالی که جاروبرقی روشن است بوی نامطبوعی دارد
  3. دور موتور تنظیم نشده است
  4. جاروبرقی کار نمی کند
  5. کیسه زباله جارو برقی خوب پر نمیشود
  6. جاروبرقی دچار دود، آتش، اتصال کوتاه میشود
  7. دستگاه به صورت متناوب کار می کند

با دانستن علائم خاص و ویژگی‌های متمایز عملکرد دستگاه، می توانید با مشکلی که در جارو برقی شما وجود دارد آشنا شوید و سعی کنید جاروبرقی  را با دستان خود تعمیر کنید. در بیشتر موارد، نقص موتور مستقیماً بر قدرت مکش هوا تأثیر می گذارد . علاوه بر شواهدی مبنی بر خرابی موتور جاروبرقی، صدای زمزمه بیش از حد و ظاهر یک ابر گرد و غبار در حین کار دستگاه وجود دارد. اگر چنین نشانه هایی از جارو بروقی خود می بنید سریعا به تعمیر جاروبرقی در شرق تهران مراجعه کنید. اگر جاروبرقی قدرت کافی برای مکش زباله نداشته نباشد یا به طور کامل این مکش وجود نداشته باشد، این نشان می دهد که شیلنگ از کار افتاده یا بخشی از آن شکسته شده است. ورودی هوای کم نیز می تواند تحت تأثیر آسیب یاتاقان های موتور جاروبرقی و برس قرار گیرد. تایید مستقیم خرابی این دستگاه ها از سرگیری دوره ای فعالیت در حالت عادی است.

در صورت روشن نشدن جاروبرقی توصیه میکنیم که جریان برق در شبکه برق و سلامت سیم برق را بررسی کنید. در یک سناریوی خوش بینانه، در هنگام روشن نشدن حارو برقی احتمالا یک مدار یا اتصال قطع شده باشد یا دوشاخه سیم برق قطع  شده باشد . شما خودتان  میتوانید جاروبرقی سامسونگ یا ال جی را  تعمیر کنید و در بدترین حالت، زمانی که مدار ثابت موتور جاروبرقی باعث شکستن آن می شود، موتور الکتریکی جارو برقی باید بازیافت شود. برای تعمیر جارو برقی خود می‌توانید از تکنیسین های ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شرق تهران بگیرید.

مشاهده  نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

 

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

بد بو بودن جاروبرقی ؛ عیب یابی و تعمیر جاروبرقی در شرق تهران چگونه انجام می شود؟

در مرحله اول باید جاروبرقی مورد عیب یابی قرار بگیرد :

۱) برسی کیسه زباله جارو برقی را از نظر محتوای بدبو 

ممکن است چیزی در ظرف یا کیسه گرد و غبار وجود داشته باشد که بوی بدی بدهد. قبل از استفاده مجدد از دستگاه، ظرف را خالی کنید یا کیسه را تعویض کنید.

 ۲) برسی مسدود بودن برس یا غلتک جارو برقی 

ممکن است خط لوله ورودی هوای اتصال برس مسدود شده باشد یا اتصال درام به دلیل تجمع کثیفی مسدود شده باشد. اگر همچنان به استفاده از جاروبرقی ادامه دهید در حالی که این قطعات کاملاً کار نمی کنند، ممکن است دستگاه بوی نامطبوع سوختگی متصاعد کند. شما باید این قسمت ها را تمیز کرده و هرگونه آلودگی را از بین ببرید.

برای قطعاتی که نیاز به جداسازی دارند، لطفاً به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید. زیرا هر مدل ممکن است دستورالعمل های متفاوتی داشته باشد. اگر در یافتن دفترچه راهنما مشکل دارید، می توانید آن را با استفاده از شماره مدل محصول خود  ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شرق تهران دریافت کنید.

۳) برسی مسدود شدن فیلترهای جارو برقی

درپوش های فیلتری که از موتور محافظت می کنند ممکن است پس از جمع آوری گرد و غبار بیش از حد مسدود شوند. با مراجعه به دفترچه راهنمای کاربر آن را تمیز یا تعویض کنید، ممکن است دستورالعمل ها برای هر مدل متفاوت باشد. اگر در یافتن دفترچه راهنما مشکل دارید، می توانید آن را با استفاده از شماره مدل محصول خود از ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شرق تهران دریافت کنید.

تعمیر جاروبرقی شارژی در شرق تهران

برخی مواقع ممکن است که شارژر جارو برقی شما کار نمیکند، مشکل ممکن است مربوط به آداپتور جاروبرقی، پایه شارژ یا باتری و پریز برق باشد.  پریز برق را چک کنید. سعی کنید جاروبرقی را به پریز برق دیگری وصل کنید. اگه الان کار میکنه مشکل از اولین پریز برقی بود که استفاده کرده اید. در صورت نیاز به تعمیر پریز برق ذکر شده، باید با یک برقکار مجاز تماس بگیرید.

برسی پایه شارژ و آداپتور 

دستگاه را به پریز برق در شرایط کار خوب وصل کنید و بررسی کنید که آیا چراغ های پایه شارژ یا آداپتور روشن هستند یا خیر. اگر نه، حداقل در یکی از این قسمت ها مشکلی وجود دارد. برای تعمیر یا تعویض قطعه معیوب باید با یک تکنسین مجاز نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شرق تهران تماس بگیرید.

برسی خالی شدن باتری

جاروبرقی شارژی با باتری کار می کند. مانند رایانه یا تلفن همراه، این باتری نیز عمر مفیدی دارد. اگر جارو شارژی بیش از ۱۰ سال از عمر آن گذشته باشد، ممکن است باتری آن خالی شده باشد. در این مورد، با کارشناسان نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شرق تهران تماس بگیرید.

 

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران در شرق تهران

نارمک، آهنگ، شیان، لویزان، رسالت، افسریه، تهرانپارس، پیروزی، ارتش، سید خندان، حکیمیه

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران در شمال تهران

زرگنده، بلوار کاوه، فرشته، جماران، آتی ساز، فرمانیه، نیاوران، شریعتی، سعدآباد، کامرانیه، میرداماد، اقدسیه، جمشیدیه، الهیه، سعادت آباد، آجودانیه، زعفرانیه، اندرزگو، شمیرانات، دولت، پاسداران، دیباجی، پل رومی، شهرک غرب، ظفر، جردن، تجریش

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، سردار جنگل، آریاشهر، صادقیه، کن، تهرانسر، شهر زیبا، آیت الله کاشانی، دریاچه چیتگر، پونک، مرزداران، توحید، شهرک راه آهن، خلیج فارس، جنت آباد (شمالی جنوبی)

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران در مرکز تهران

شهر آرا، میدان ولیعصر، مطهری، امیر آباد، شهرک والفجر، فاطمی، میدان ونک، گیشا، شهرک آزمایش، عباس آباد، جلال آل احمد، کارگر شمالی، شیخ بهایی، یوسف آباد، انقلاب، خیابان ولیعصر

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران در جنوب تهران

یافت آباد، انقلاب، حافظ، خانی آباد، شاهپور، ولیعصر، مهرآباد، قزوین، شادآباد، نواب، آزادی، باقر شهر، نازی آباد، جمهوری، عبدل آباد، راه آهن، شهر ری، ورامین، منیریه، جوادیه
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین