🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

جاروبرقی یک وسیله کاربردی از وسایل برقی منزل می باشد که کابرد بسیاری دارد و وجودش ضروری می باشد. زیرا حداقل هفته ای دو الی سه بار مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی ها برند های متنوعی دارد که می توان با توجه به کیفیت بهترین جاروبرقی را انتخب نمود. اما حتی بهترین جاروبرقی نیز اگر نگهداری درست و مراقبت نشود خیلی سریع خراب می شود. و نیاز به تعمیر پیدا می کند. یکی از برند های موجود در بازار برند پاکشوما می باشد. جاروبرقی پاکشوما از موتور قوی و با کیفیتی برخور دار است و بسیار کاربردی می باشد زیرا ویژگی های زیادی دارد. به همین ترتیب بهتر است از آن مراقبت شود. تعمیر جاروبرقی پاکشوما به عوامل و دلایلی بستگی دارد. و بهتر است در صورت خرابی جاروبرقی پاکشوما به تعمیر جاروبرقی پاکشوما بپردازید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تعمیر جارو برقی پاکشوما Pakshoma

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی پاکشوما

مرکز تعمیر جاروبرقی پاکشوما Pakshoma

جاروبرقی یکی از وسایل برقی مهم می باشد که وجودش در هر خانه ای ضروری می باشد. همچنین یکی از لوازم پرکاربرد برای تمیز کزدن محیط است که اگر نباشد کار تمیز کردن بسیار سخت می شود. به همین دلیل مراقبت از لوازم برقی به خصوص جاروبرقی بسیار اهمیت دارد. اگر مراقبت و نگهداری درست از جاروبرقی صورت بگیرد جاروبرقی کم تر خراب می شود و یا اصلا خراب نمی شود. اما گاهی اوقات مشکلاتی برای جاروبرقی پیش می آید که نیاز به تعمیر و رفع مشکل دارد. در این مقاله قصد داریم تعمیر جاروبرقی پاکشوما و عیب یابی جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهیم.

جاروبرقی پاکشوما یکی از جاروبرقی ها از برند ایرانی و تولید داخلی می باشد که قدرت بسیار خوبی دارد و رنگ بندی متنوعی را داراست و همچنین به دلیل داشتن ویژگی های خوبی که دارد بسیار کاربردی می باشد. اما گاهی اوقات ممکن است جاروبرقی پاکشوما نیاز به تعمیرات جاروبرقی داشته باشند. زیرا جاروبرقی ها نیز به دلایل مختلف خراب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. در این صورت بهتر است جاروبرقی بررسی شود و تعمیر جاروبرقی پاکشوما توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام شود.

اگر تعمیر جاروبرقی پاکشوما به تعویق بیوفتد ممکن است قطعات سالم این جاروبرقی نیز خراب شود و به تعمیرات بیشتری نیاز پیدا کند. بنابراین درصورت مشاهده بروز مشکل یا ایراد در جاروبرقی با تعمیرکاران جاروبرقی تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر جاروبرقی و لوازم منزل می باشد. با تماس با ژاو سرویس از خدمات تعمیرات وسایل منزل بهره مند شوید.

 

تعمیر جاروبرقی پاکشومامزایای استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی پاکشوما:

ژاو سرویس یکی از نمایندگی های اصلی تعمیر لوازم خانگی به شمار می رود که در کسری از زمان برای تعمیر و تعویض قطعات شما به درب محل شما فرستاده می شود.

دیگر خدمات قابل توجه نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاکشوما می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی جاروبرقی پاکشوما و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد جاروبرقی پاکشوما شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه ژاو سرویس تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر جاروبرقی پاکشوما شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل

دیگر نگران حمل و نقل جاروبرقی پاکشوما خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه  نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد. علاوه بر این موضوع، تمامی قطعاتی که توسط تعمیرکاران ژاو سرویس تعویض می شوند، اورجینال بوده و دارای کیفیت بالا می باشند.

مشاهده  قطعات جاروبرقی سامسونگ w2000

آیا ما نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما می باشیم؟

نمایندگی ژاو سرویس یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله پاکشوما، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم.

اما شما می توایند با ژاوسرویس تماس حاصل فرمایید و از با کیفیت ترین قطعات جاروبرقی استفاده نمایید.

دلایل تعمیر جاروبرقی پاکشوما

ممکن است جاروبرقی به دلایل متعددی خراب شود که هر علت خراب شدن جاروبرقی پاکشوما راه حلی نیز دارد. اما در صورت خراب شدن جاروبرقی برای درست کردن و تعمیر کردن آن باید مشکل و علت خراب شدن را پیدا کرد. در ادامه برخی از دلایل خراب شدن جاروبرقی پاکشوما را مورد بررسی قرار می دهیم.

قدرت مکش جاروبرقی کم شده است

در صورت کم شدن قدرت مکش جاروبرقی بهتر است عواملی را مورد بررسی قرار دهید و اگر باز هم مکش جاروبرقی کم بود در اولین فرصت برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

  • پر بودن یا پاره بودن کیسه جاروبرقی : در صورت کم شدن مکش جاروبرقی پیش از تعمیر جاروبرقی بهتر است از خالی بودن کیسه جاروبرقی اطمینان حاصل نمایید. زیرا پر بودن کیسه جاروبرقی باعث کم شدن مکش جاروبرقی می شود. همچنین اگر کیسه جاروبرقی پاره باشد نیز مکش جاروبرقی کم می شود بنابراین کیسه جاروبرقی را چک نمایید و در صورت پر بودن اگر کیسه یکبار مصرف می باشد آن را تعویض و اگر کیسه ثابت می باشد آن را تخلیه نمایید.
  • کثیف بودن فیلتر های جاروبرقی : در صورت کثیف بودن فیلتر جاروبرقی نیز مکش جاروبرقی کم می شود. بهتر است گاهی اوقات فیلتر جاروبرقی را در بیاورید و بشویید زیرا ممکن است کثیف شدن فیلتر جاروبرقی باعث کم شدن مکش جاروبرقی شود.
  • لوله خرطومی پاره یا سوراخ شده است : هنگامی لوله جاروبرقی پاره یا سوراخ شود به دلیل ورود هوای زیاد باعث کم شدن مکش جاروبرقی می شود که در این صورت با تماس با ژاو سرویس می توانید خرطومی جاروبرقی پاکشوما را تعویض نمایید. و همچنین اگر به تعمیر جاروبرقی پاکشوما نیاز باشد تعمیرکاران ژاو سرویس جاروبرقی پاکشوما را تعمیر می کنند و مشکل را برطرف می کنند.
  • موتور جاروبرقی یا قطعات جاروبرقی خراب شده است : هنگامی نیاز به تعمیر جاروبرقی پاکشوما پیدا می کنید که یکی از قطعات جاروبرقی پاکشوما خراب شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت مکش جاروبرقی پاکشوما کم می شود. و همچنین باید آن قطعه تعویض یا تعمیر شود اگر موتور جاروبرقی پاکشوما سوخته باشد یا نیم سوز شده باشد در اولین فرصت باید تعمیر شود زیرا ممکن قطعات دیگر نیز خراب شود.

 

جاروبرقی پاکشوما روشن نمی شود

هنگامی که جاروبرقی پاکشوما روشن نشود نیاز به عیب یابی و تعمیر پیدا می کند. بنابراین در ادامه به بررسی علت های روشن نشدن جاروبرقی پاکشوما می پردازیم.

  • پریز برق ندارد : در ابتدا در هنگام روشن نشدن جاروبرقی پاکشوما باید از داشتن برق در پریز برق اطمینان حاصل نمایید. در صورت نبو برق در پزیر برق و در دوشاخه جاروبرقی پاکشوما روشن نمی شود.
  • کلید روشن و خاموش خراب است : هنگامی که کلید روشن و خاموش خراب باشد نیز جاروبرقی پاکشوما روشن نمی شود. بنابراین نیز به تعمیر جاروبرقی پاکشوما می باشد و باید با تعمیرکاران جاروبرقی تماس حاصل نمایید. در صورت تعمیر کلید روشن و خاموش جاروبرقی پاکشوما این مشکل یعنی روشن نشدن جاروبرقی رفع می شود.
  • موتور دستگاه سوخته است : در صورتی که موتور جاروبرقی پاکشوما سوخته باشد دیگر جاروبرقی روشن نمی شود و باید موتور جاروبرقی پاکشوما تعویض و یا تعمیر شود اما حتما با تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیر موتور جاروبرقی تماس حاصل نمایید.
  • زغال ها خراب است : زغال جاروبرقی ممکن است در اثر فرسایش از بین برود و خراب شود در این صورت تعمیر جاروبرقی پاکشوما و تعویض زغال جارورقی پاکشوما لازم است.
مشاهده  علت خرابی جاروبرقی

ایجاد صدای ناهنجار جاروبرقی پاکشوما

در صورت ایجاد صدای بسیار بلند و ناهجار و غیر طبیعی جاروبرقی باید تعمیر جاروبرقی پاکشوما انجام شود. اگر پیچ آرمیچر که کانال هوا را سفت در جای خودش نگه میدارد شل شده باشد باعث ایجاد صدای ناهجار جاروبرقی پاکشوما می شود.

 

دستگاه خاموش می شود

در صورت خراب شدن قطعات جاروبرقی پاکشوما جاروبرقی در حین کار خاموش می شود و مشکلاتی در کارکرد جاروبرقی پیش می آید در این صورت باید آن قطعه تعویض یا تعمیر شود. در این هنگام بهتر است با ژاو سرویس تماس بگیرید. ژاو سرویس با تعمیر جاروبرقی پاکشوما و تعویض قطعات خراب با قطعات سالم اصلی به شما کمک می کند تا جاروبرقی سالم و قوی داشته باشد.

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

جاروبرقی بوی سوختگی می دهد

گاهی اوقات ممکن است جاروبرقی پاکشوما دود کند و بوی سوختگی دهد. دلایلی دارد که باید بررسی شود و حتما تعمیر شود. بنابراین در صورت مشاهده دود از جاروبرقی و احساس بوی سوختگی از جاروبرقی پاکشوما در اولین فرصت با کارشناسان و تعمیرکاران ژاو سرویس برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما تماس بگیرید. در ادامه برخی از دلایل بوی سوختگی جاروبرقی را بررسی می کنیم.

  • اتصالات جاروبرقی از هم گسسته است
  • موتور جاروبرقی سوخته یا نیم سوز شده است
  • بلبرینگ موتور جاروبرقی خراب شده است

جاروبرقی پاکشوما جرقه می زند

هنگامی که جاروبرقی جرقه می زند باید به سرعت جاروبرقی پاکشوما را تحت بررسی قرار دهید زیرا ممکن است باعث خراب شدن و سوختن قطعات سالم جاروبرقی شود. به همین دلیل بهترین کار تماس با تعمیرکاران حرفه ای می باشد. زیرا جرقه زدن جاروبرقی پاکشوما دلایلی مثل خراب شدن قطعات دارد.

  • خراب شدن بلبرینگ جاروبرقی پاکشوما
  • گیر کردن زغال جاروبرقی
  • ایجاد ایراد و مشکل در کلکتور
  • موتور جاروبرقی خراب شده است و یا سوخته است

هزینه سرویس و تعمیر جاروبرقی پاکشوما:

در صورتی که جاروبرقی شما با مشکل روبرو شد می توایند با شماره های موجود برای رفع مشکل خود با ژاوسرویس تماس حاصل فرمایید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

نکات مهم در هنگام استفاده از جاروبرقی پاکشوما:

  • کیسه جاروبرقی را عوض کنید
  • مطمئن شوید که قسمت سر لوله جاروبرقی با ریزه آشغال مسدود نشده است.
  • فیلترهای جاروبرقی را تمیز یا تعویض کنید.
  • جاروبرقی هایی که قابلیت جمع آوری آب را ندارند از آنها برای تمیز کردن مایعات استفاده نکنید ، حتما به موتور ضرر میزند
  • حتما هر ماه فیلتر جاروبرقی خود را چک کنید چون در صورتیکه فیلتر جاروبرقی خود را تمیز نکنید قدرت مکندگی پایین می آید و در نهایت به موتور ضرر می رساند .
  • در صورتیکه بیشتر از ۳۰ دقیقه از جاروبرقی به طور مستمر استفاده کنید به موتور آن آسیب می رسد.
  • بهتر است زباله های نمدار و یا خاکستر سیگار را با جاروبرقی تمیز نکنید.
مشاهده  علت داغ شدن جاروبرقی سامسونگ

تعمیر جاروبرقی پاکشوماتعمیرات جاروبرقی پاکشوما در سریع ترین زمان

برای داشتن جاروبرقی سالم در صورت خراب شدن جاروبرقی پاکشوما باید در اولین فرصت تعمیر جاروبرقی پاکشوما صورت بگیرد. تعمیر جاروبرقی باید توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام شود. ژاو سرویس با همراه کارشناسان و تعمیرکاران ماهر در صورت خراب شدن وسایل برقی خانگی به شما خدمات می دهد.

به همین دلیل هنگام خراب شدن جاروبرقی پاکشوما بهتر است با ژاو سرویس در سراسر تهران تماس حاصل نمایید و در سریع ترین زمان ممکن مشکل جاروبرقی و لوازم منزل خود را حل نمایید. لازم به ذکر است ژاو سرویس از قطعات اصلی برای تعمیر جاروبرقی و وسایل برقی استفاده می کند. همچنین ژاو سرویس علاوه بر تعمیرات جاروبرقی تعمیرات کولر گازی و مایکروفر و وسایل برقی دیگر را نیز انجام می دهد.

 

نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاکشوما کجاست؟

ژاو سرویس با داشتن تعمیرکاران ماهر می تواند در اولین فرصت جاروبرقی شما را تعمیر نماید. برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما می توانید با شماره تماس ژاو سرویس تماس بگیرید.

علت خراب شدن جاروبرقی پاکشوما چیست؟

خراب شدن جاروبرقی پاکشوما علل متعددی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. برای تعمیر و یافتن علت خراب شدن جاروبرقی پاکشوما با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. همچنین خراب شدن جاروبرقی پاکشوما می تواند به دلیل خراب شدن قطعات جاروبرقی باشد که باید تعویض یا تعمیر شوند.

در صورت سوختن قطعات جاروبرقی پاکشوما چه باید کرد؟

اگر جاروبرقی پاکشوما به دلیل خراب شدن یا سوختن قطعات جاروبرقی خراب شود قطعات جاروبرقی تعویض و تعمیر می شود و جاروبرقی به حالت اولیه باز می گردد.

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در شرق تهران

رسالت، سید خندان، لویزان، حکیمیه، آهنگ، شیان، پیروزی، تهرانپارس، نارمک، ارتش، افسریه

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در شمال تهران

سعدآباد، فرمانیه، سعادت آباد، فرشته، الهیه، میرداماد، شریعتی، زعفرانیه، پل رومی، شمیرانات، آجودانیه، دولت، تجریش، پاسداران، آتی ساز، جمشیدیه، ظفر، جردن، زرگنده، نیاوران، اقدسیه، بلوار کاوه، کامرانیه، جماران، اندرزگو، دیباجی، شهرک غرب

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در غرب تهران

ستارخان، صادقیه، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، پونک، توحید، مرزداران، شهر زیبا، جنت آباد (شمالی جنوبی)، تهرانسر، بلوار فردوس شرق و غرب، سردار جنگل، آریاشهر، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، کن

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در مرکز تهران

میدان ونک، انقلاب، عباس آباد، خیابان ولیعصر، کارگر شمالی، شهرک آزمایش، امیر آباد، میدان ولیعصر، شهر آرا، گیشا، شهرک والفجر، شیخ بهایی، مطهری، فاطمی، یوسف آباد، جلال آل احمد

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در جنوب تهران

یافت آباد، حافظ، جوادیه، ورامین، قزوین، راه آهن، باقر شهر، خانی آباد، شهر ری، شاهپور، نازی آباد، منیریه، انقلاب، شادآباد، مهرآباد، نواب، جمهوری، عبدل آباد، ولیعصر، آزادی
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین