🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

تعمیر جارو برقی در ونک

جاروبرقی یکی از مهم ترین وسایل برقی هر خانه ای سات که خرابی و از کار افتادگی آن یکی از معضلات هر خانه است. اگر با خرابی جارو برقی روبه رو شده اید و نمیدانید به کجای برای تعمیر لوازم برقی خود به ما اعتماد کنید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی در ونک با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به عیب یابی و تعمیر جارو برقی شما می پردازید. شما با تماس با ژاو میتوانید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید و گارانتی ویژه خدمات از ژاو دریافت کنید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

بهترین مرکز تعمیرات جاروبرقی در ونک

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی در ونک

تعمیر جاروبرقی در ونک

خراب شدن جاروبرقی یکی از مشکلاتی می‌باشد که اکثر ما در سالی چند بار آن مواجه خواهیم شد. خراب شدن جاروبرقی باعث کلافگی و سردرگمی ما میشود. در این مواقع برای تعمیر جاروبرقی خراب شده خود می‌توانید از خدمات شرکت های تعمیر لوازم خانگی در منزل بهره مند شوید.
شرکت ژاو سرویس یکی از مجموعه های تعمیر جاروبرقی در ونک تهران است که سابقه چندین ساله در این کار دارد. یکی از ویژگی های بارز این شرکت خدمت تعمیر در منزل می‌باشد که یک روش بروز و مقرون بصرفه برای مشتریان خواهد بود.

در هنگام خراب شدن جاروبرقی احتمالا این سوالات در ذهن شما خطور میکند.

۱) برای تعمیر جاروبرقی در محله ونک با کدام شرکت تماس بگیرم؟

برای تعمیر جاروبرقی در منزل دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شرکت ندارید. شرکت ما با داشتن گزینه تعمیر جاروبرقی در منزل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های جانبی شما خواهد شد.
شما کافیست با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و مشکل و آدرس منزل خود را به کارشناسان ما بدهید، تکنیسین‌ های ما در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما آمده و مشکل وسیله شما را برطرف می‌کنند.

 ۲) آیا شرکت تعمیر جاروبرقی در ونک داری کیفیت لازم و گارانتی پس از کار است یا خیر؟

متخصصان شرکت ژاو سرویس با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه تجربه تعمیر جاروبرقی در منزل  یکی از شرکت های معتبر و با سابقه تعمیرات لوازم خانگی در شهر ونک و شهر تهران می‌باشد که دارای شعب متعددی در بیشتر مناطق تهران است.
همچنین این شرکت برای بهره مند شدن مشتریان از کیفیت خدمات بالا در هنگام تعویض قطعه معیوب از قطعات اورجینال شرکت مادر استفاده میکند که هر کدام از قطعات جدید داری گارانتی یکساله است.

۳)  هزینه تعمیر جاروبرقی در ونک چگونه است؟

قیمت تعمیر جاروبرقی در منزل شرکت ما بسیار منصفانه تر از سایر شرکت‌های تعمیرات لوازم خانگی در تهران می‌باشد. همچنین این شرکت برای مشتریانی که بیشتر از یکبار از خدمات تعمیر جاروبرقی درمنزل استفاده کرده ند تخفیفات ویژه ای را در نظر خواهد گرفت. برای تعمیر جاروبرقی در ونک و سایر نقاط تهران با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی در ونک

علل نیاز به خدمات تعمیر جاروبرقی در ونک

جاروبرقی یکی از وسایل ضروری است که خانم‌های خانه‌دار هرگز نمی‌توانند آن را کنار بگذارند، زیرا این وسیله گرد و غبار و کثیفی کف‌ها خیلی سریع می‌مکد و باعث سریع تمیز شدن آنها میشود. این وسیله باعث صرفه‌جویی در وقت و تلاش خانم های خانه دار می‌شود، مخصوصاً خانم هایی که دارای کودک خردسال هستند. زمانی که جاروبرقی شما خراب میشود ممکن است دچار بحران بزرگی شوید. بنابراین ما در ادامه این مقاله قصد داریم که رایج ترین خرابی های مربوط به جاروبرقی و نحوه رفع آنها را به شما معرفی کنیم.

استفاده روزانه از جاروبرقی برای تمیز نگه داشتن کف خانه از گرد و غبار و کثیفی، باعث خراب شدن یکی از قطعات جاروبرقی میشود. با این حال شما می‌توانید برای تعمیر جاروبرقی در منزل با تکنیسن های کار آزموده شرکت ژاو سرویس -نمایندگی تعمیر جاروبرقی در ونک -برطرف کنید.

  • گرفتگی فیلتر هوای جاروبرقی
مشاهده  نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود

در هنگام خرابی جاروبرقی لازم باشد فیلتر هوای آن را تعویض کنید یا فقط آن را تمیز کنید.  برخی مواقع خرباب شدن  فیلتر هوا باعث  آسیب رسیدن به موتور جاروبرقی شود.
بعضی مواقع  ممکن است گرد و غبار و ضایعات مواد غذایی به داخل موتور نفوذ کند که همین باعث سوختن کل دستگاه می‌شود.  بنابراین، هر از گاهی باید فیلتر هوا جاروبرقی را چک کنید. به زمان برای حفظ کارایی جارو و مطمئن شوید که کار خود را به طور موثر انجام می دهد. شما میتوانید از طریق ژاو به تعمیر جاروبرقی در ونک بپردازید.

  • ضعیف شدن مکش

انواع مختلف جاروبرقی دارای کیسه ای برای جمع آوری گرد و غبار هستند. اگر متوجه عدم کارایی جاروبرقی و قدرت مکش ضعیف آن شدید، حتما کیسه جاروبرقی را کاملا تمیز و خالی کنید.
همچنین می توانید تعدادی کیسه یکبار مصرف را برای استفادهای مکرر خریداری کنید. از این کیسه های یکبار مصرف میتوانید برای استفاده در مواردی که کیسه شسته و تمیز می‌کنید یا کیسه آسیب دیده یا سوراخ می‌شود، مورد استفاده قرار بدید . دلیل دیگر این امر سوراخ شدن یا ترک خوردن شیلنگ است که منجر به از دست دادن راندمان مکش می‌شود و در این صورت باید آن را تعویض کنید.

  • وجود بوی نامطبوع در جاروبرقی

هنگام استفاده از جاروبرقی در صورت مشاهده بوی نامطبوع، حتما کیسه گرد و غبار را به خوبی تمیز کنید، زیرا ممکن است مقداری ضایعات مواد غذایی موجود در این کیسه باعث این امر شود. همچنین فیلتر هوای جاروبرقی
را با مخلوط جوش شیرین و آب تمیز کنید. برای خلاص شدن از شر هر گونه بو و خشک کردن آن در آفتاب در صورت تداوم بو، مطمئن شوید که شلنگ یا اتصالات آن مسدود نشده باشد یا می توانید قطعات پلاستیکی را یک شب در محلول آب صابون بزارید. اگر همچنان مشکل بر طرف نشد شما به راحتی میتوانید از طریق ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی در ونک به حل مشکلات خود بپردازید.

  •  بیش از حد گرم شدن موتور جاروبرقی

گرمای بیش از حد به موتور آسیب می رساند، ممکن است به دلیل استفاده زیاد از جاروبرقی برای مدت طولانی بدون وقفه باشد.

  • بلند شدن بوی سوختگی از جاروبرقی

اگر پس از کار با جاروبرقی بوی سوختگی به مشامتون می رسد، فوراً کار با آن را متوقف کنید، ممکن است به موتور آسیب برسانید. ابتدا کابل برق و پریز دیواری را بررسی کنید سپس فیلتر و کیسه گرد و غبار را بررسی کنید. گرفتگی فیلتر یا پر شدن کیسه ممکن است باعث فشار بیش از حد به موتور شود که باعث گرم شدن بیش از حد جاروبرقی می شود، فیلتر را کاملا تمیز کنید و کیسه را خالی کنید.

برای عیب یابی از جاروبرقی خود با ژاو سرویس _نمایندگی تعمیر جاروبرقی در ونک تماس بگیرید و با بهترین قیمت به تعمیر آن بپردازید.

ژاو سرویس در کدام مناطق تهران خدمات ارائه می دهد ؟

ژاو سرویس آماده ارائه خدمات در تمامی نقاط تهران است.

آیا ژاو سرویس از خدمات تعمیر در محل استفاده می کنید؟

بله ! شما میتوانید به راحتی با ژاو تماس بگیرید و با بهترین قیمت به تعمیر لوازم خانگی خود بپردازید.

مشاهده  آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش

تعمیر جارو برقی در ونک در شرق تهران

ارتش، نارمک، آهنگ، حکیمیه، پیروزی، تهرانپارس، سید خندان، لویزان، افسریه، شیان، رسالت

تعمیر جارو برقی در ونک در شمال تهران

تجریش، نیاوران، کامرانیه، زعفرانیه، میرداماد، آجودانیه، پاسداران، زرگنده، جمشیدیه، آتی ساز، دیباجی، سعدآباد، ظفر، اندرزگو، فرشته، شریعتی، سعادت آباد، اقدسیه، جماران، شمیرانات، شهرک غرب، دولت، پل رومی، الهیه، جردن، فرمانیه، بلوار کاوه

تعمیر جارو برقی در ونک در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، توحید، کن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آیت الله کاشانی، تهرانسر، پونک، شهر زیبا، صادقیه، خلیج فارس، سردار جنگل، شهرک راه آهن، آریاشهر، دریاچه چیتگر، مرزداران

تعمیر جارو برقی در ونک در مرکز تهران

انقلاب، عباس آباد، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، خیابان ولیعصر، گیشا، فاطمی، شهرک والفجر، میدان ونک، شیخ بهایی، شهر آرا، جلال آل احمد، میدان ولیعصر، امیر آباد، یوسف آباد، مطهری

تعمیر جارو برقی در ونک در جنوب تهران

قزوین، ورامین، شادآباد، راه آهن، خانی آباد، عبدل آباد، آزادی، منیریه، انقلاب، جوادیه، ولیعصر، شهر ری، باقر شهر، یافت آباد، نواب، حافظ، مهرآباد، جمهوری، شاهپور، نازی آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین