🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیر سشوار فیلیپس

سشوار یکی از وسایل کاربردی در استفاده روزانه بعد از استحمام و یا استخر به کار می رود. این وسیله یکی از لوازم خانگی است که کار را برای افراد در سریع تر خشک کردن موهایشان کمک می کند. اما این وسیله کاربردی نیز نیاز به مراقبت دارد. و اگر به صورت صحیح نگهداری نشود در آخر ممکن است که خراب شود و یا قطعات آن از کار بیافتد. سشوار فیلیپس یکی از بهترین سشوار های موجود در بازار می باشد اما عدم نگهداری مناسب از سشوار منجر به خراب شدن سشوار می شود و هیچ ربطی به برند آن ندارد. بنابراین درصورت خراب شدن سشوار فیلیپس باید تعمیر سشوار فیلیپس صورت گیرد. در صورت نیاز به تعمیر سشوار فیلیپس می توانید با نمایندگی معتبر سشوار فیلیپس تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات سشوار فیلیپس می باشد که در اولین فرصت با بهترین کیفیت به شما خدمات ارائه می دهد. برای ثبت سفارش تعمیرات با شماره تماس ژاو سرویس تماس بگیرید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات سشوار فیلیپس

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر سشوار فیلیپس

تعمیر سشوار فیلیپس

از روزی که سشوار اختراع شده است تا کنون یکی از وسیله های کاربردی به کار رفته است که افراد روزانه استفاده زیادی از این وسیله می کنند. زیرا منجر به سریع تر خشک شدن مو های فرد می شود. سشوار ها از بدنه ، موتور و قطعات دیگری تشکیل می شوند.

این وسیله خانگی باد گرم و سرد با درجات مختلف تولید می کند اما در صورت عدم نگهداری مناسب این وسیله نیز ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. بنابراین باید به درستی از سشوار استفاده نمایید. سشوار فیلیپس یکی از قوی ترین سشوار های موجود در بازار می باشد و خواهان زیادی دارد.

اما عدم استفاده صحیح از سشوار فیلیپس نیز در آخر منجر به خراب شدن و نیاز به تعمیر سشوار فیلیپس می شود. برای تعمیر سشوار فیلیپس می توانید با مرکز تعمیرات معتبر سشوار فیلیپس تماس بگیرید.

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر سشوار فیلیپس می باشد که در اولین فرصت به تعمیرات سشوار فیلیپس شما با بهترین قطعات و کیفیت می پردازد. بنابراین اگر سشوار شما خراب شده است برای تعمیر سشوار فیلیپس با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و از خدمات تعمیر این مرکز تعمیرات لوازم خانگی بهره مند شوید.

تعمیر سشوار فیلیپس

نمایندگی تعمیر سشوار فیلیپس

ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات سشوار فیلیپس در تمامی نقاط تهران می باشد که به بهترین نحو و با بهترین کیفیت قطعات سشوار شما را تعمیر می کند. و علاوه بر تعمیر سشوار ، تعمیرات جاروبرقی ، تعمیرات یخچال و دیگر لوازم خانگی را نیز انجام می دهد.

لازم به ذکر است ژاو سرویس بر روی تمامی تعمیرات لوازم خانگی خود ضمانت و گارانتی  ساله دارد. به این دلیل که از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات خود استفاده می کند. بنابراین خیالتان از تعمیر سشوار فیلیپس راحت باشد و در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات سشوار فیلیپس در سراسر تهران : اگر از ساکنین شهر تهران می باشید میتوانید از تمام نقاط تهران،شمال تا جنوب و از شرق تا غرب از خدمات شرکت ژاو سرویس بهره مند شوید و برای ثبت سفارشات خود در  اولین فرصت تماس حاصل نمایید.

  1. ارائه مشاوره رایگان تعمیرات کارشناسان ژاو سرویس: یکی از مهم ترین خدمات ژاو سرویس مشاوره رایگان با متخصصین حر فه ای میباشد که در هر زمان و به هر علتی با خرابی سشوار فیلیپس مواجه شدید می توانید تنها با یک تماس از این متخصصان مشاوره رایگان دریافت کنید و در صورت نیاز می توانید اقدام به در خواست تعمیر سشوار فیلیپس در منزل کنید.
  2. ضمانت 365 روزه بر روی تعمیرات : پس از به پایان رسیدن تعمیرات سشوار فیلیپس کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس با اهدای گارانتی ویژه خیال شما را بابت تعمیر درست و به صرفه راحت می‌کند که در صورت بروز هر گونه مشکل در تعمیرات سشوار فیلیپس می توانید تماس بگیرید و از گارانتی خود استفاده نمایید.
  3. استفاده از بهترین متخصصان در کادر فنی: ژاو سرویس از بهترین متخصصین در کادر فنی خود در تعمیر سشوار فیلیپس استفاده می‌کند زیرا در غیر این صورت امکان خراب شدن دستگاه جارو برقی وجود دارد.
  4. انجام خدمات تعمیرات در محل شما : این مزیت در ژاو سرویس باعث شده است که دیگر نیازی به جستجوی تعمیرات لوازم خانگی به صورت حضوری نباشید و فقط بایک تماس می توانید مشکل سشوار تان را برطرف کنید و از تعمیر سشوار فیلیپس در منزل تان بهره مند شوید.
  5. امکان پاسخگویی در شبانه روز : در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره تماس ژاوسرویس تماس حاصل فرمایید واز پاسخ گویی ۲۴ ساعته ژاو سرویس بهره مند شوید و همچنین می توانید بدون تماس و از طریق سایت نیز به صورت آنلاین در خواست خود را ثبت نمایید.
  6. استفاده از قطعات اصلی یا اورجینال در تعمیرات سشوار فیلیپس: فراهم کردن قطعات اورجينال در تعمیرات سشوار کار چندان آسانی نمی‌باشد اما شرکت ژاو سرویس این امکان را فراهم آورده تابا استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات جاروبرقی تان این اطمینان را به شما بدهد و عمر دستگاه سشوار تان پس از تعمیرات افزایش یابد خیلی زود دچار خرابی نشود .
  7. ارائه لیست هزینه ها و اطلاع رسانی : شرکت ژاو سرویس به منظور تعمیر سشوار فیلیپس با ارائه لیست هزینه‌ی خدمات به منظور آگاه سازی و شفاف سازی و انتخاب راحت به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب صحیح در این زمینه داشته باشید .
  8. دریافت هزینه مقرون به صرفه : ژاو سرویس با توجه به خدماتی که ارائه می دهد از قیمت های مناسبی برای تعمیرات لوازم خانگی برخوردار می باشد بنابراین برای دریافت اطلاعات و هزینه دقیق تعمیرات با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.
مشاهده  تعمیر گاز رومیزی داتیس

تعمیر سشوار فیلیپس

دلایل تعمیرات سشوار فیلیپس

برای تعمیرات سشوار فیلیپس در ابتدا باید دلایل تعمیر سشوار فیلیپس را بررسی نمود و سپس اقدام به تعمیرات کرد. در ابتدا می توانید سیم برق و پریز برق را برای عیب یابی چک و بررسی کنید زیرا ممکن است مشکل از سشوار نباشد. در ادامه به برخی از دلایل تعمیرات سشوار فیلیپس می پردازیم.

  • سشوار روشن نمی شود : در صورت روشن نشدن سشوار فیلیپس در ابتدا سیم برق را بررسی نمایید و اگر روشن نشد میتواند مشکل از موتور و ترموستات و قطعات دیگر باشد که باید مورد بررسی قرار گیرند.
  • سشوار بیش از اندازه داغ می کند : داغ شدن بیش از حد سشوار یکی از دلایل تعمیر سشوار فیلیپس است که در این صورت ممکن است موتور و قطعات سشوار نیم سوز شده باشند و یا قطعات نیازمند درست جایگزین شدن داشته باشند.
  • سشوار فیلیپس بوی سوختگی می دهد : هر گاه دستگاهی بوی سوختگی دهد قطعه ای از آن دستگاه سوخته است و نیاز به تعویض دارد. ژاو سرویس با بهترین قطعات و قطعات اورجینال به تعمیر سشوار فیلیپس می پردازد.
  • سشوار فیلیپس گرم نمی کند : در صورت خراب شدن فن سشوار ممکن است سشوار دیگر گرم نکند و دچار مشکل شود.
  • سشوار صدای بسیار بلندی از خود تولید می کند : اگر آرمیچر دستگاه بسوزد صدای سشوار نیز بسیار بلند می شود. بنابراین با تعمیر یا تعویض آرمیچر می توانید این مشکل را حل کنید.

تعمیر سشوار فیلیپس در شمال و جنوب تهران

ژاو سرویس در تمامی نواحی تهران خدمات ارائه می دهد و برای تعمیرات سشوار فیلیپس در جنوب و شمال تهران می توانید با این مرکز تعمیرات تماس حاصل نمایید و از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید.

تعمیرات سشوار فیلیپس در شرق و غرب تهران

برای تعمیر سشوار فیلیپس در غرب و شرق تهران می توانید در اولین فرصت با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید زیرا این مجموعه نمایندگی تعمیرات سشوار فیلیپس در سراسر تهران و به خصوص شرق و غرب تهران می باشد.

تعمیر سشوار فیلیپس

هزینه تعمیرات سشوار فیلیپس

هزینه تعمیر سشوار فیلیپس به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از این عوامل میزان خرابی سشوار و قطعه استفاده شده در این وسیله می باشد. به همین علت برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیرات سشوار فیلیپس با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر سشوار فیلیپس کجاست؟

ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات سشوار فیلیپس در تمامی نقاط تهران می باشد. بنابراین اگر ساکن تهران هستید می توانید در اولین فرصت با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و اقدام به تعمیرات سشوار تان نمایید.این مرکز تعمیرات لوازم خانگی با استفاده از قطعات اصلی طول عمر لوازم خانگی شما را تضمین می کند و همچنین ضمانت 365 روزه ! بر روی خدمات و تعمیرات لوازم خانگی خود دارد. به همین علت خیالتان از تعمیرات لوازم خانگی به ویژه سشوار تان راحت باشد.

هزینه تعمیرات سشوار فیلیپس چقدر است؟

هزینه تعمیر سشوار فیلیپس به عوامل متعددی بستگی دارد. که یکی از این عوامل دلیل تعمیر سشوار و قطعه خراب شده این دستگاه می باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. برای اطلاع از هزینه دقیق تعمیرات سشوار فیلیپس با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

مشاهده  آموزش دکمه های مایکروفر سامسونگ

در صورت روشن نشدن سشوار فیلیپس چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن سشوار فیلیپس باید در ابتدا سیم برق و پریز برق را بررسی نمود و از برق داشتن آن ها اطمینان حاصل نمود. پس از آن اگر همچنان سشوار روشن نشد با کارشناسان و تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیر سشوار فیلیپس در شرق تهران

شیان، نارمک، حکیمیه، ارتش، تهرانپارس، لویزان، رسالت، سید خندان، افسریه، آهنگ، پیروزی

تعمیر سشوار فیلیپس در شمال تهران

ظفر، بلوار کاوه، آتی ساز، دولت، سعدآباد، کامرانیه، اقدسیه، سعادت آباد، فرشته، پاسداران، دیباجی، زعفرانیه، آجودانیه، پل رومی، اندرزگو، جردن، جماران، میرداماد، زرگنده، شمیرانات، نیاوران، فرمانیه، شهرک غرب، جمشیدیه، الهیه، شریعتی، تجریش

تعمیر سشوار فیلیپس در غرب تهران

پونک، مرزداران، شهرک راه آهن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، شهر زیبا، سردار جنگل، ستارخان، آیت الله کاشانی، کن، دریاچه چیتگر، صادقیه، بلوار فردوس شرق و غرب، تهرانسر، خلیج فارس، آریاشهر

تعمیر سشوار فیلیپس در مرکز تهران

مطهری، خیابان ولیعصر، شهر آرا، شهرک والفجر، یوسف آباد، کارگر شمالی، فاطمی، شیخ بهایی، جلال آل احمد، میدان ولیعصر، امیر آباد، انقلاب، گیشا، شهرک آزمایش، عباس آباد، میدان ونک

تعمیر سشوار فیلیپس در جنوب تهران

راه آهن، قزوین، ورامین، مهرآباد، نازی آباد، جمهوری، باقر شهر، انقلاب، نواب، شادآباد، منیریه، آزادی، جوادیه، خانی آباد، شاهپور، یافت آباد، حافظ، شهر ری، عبدل آباد، ولیعصر
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین