جاروبرقی بوش خوبه؟

جاروبرقی بوش خوبه؟

چگونه دریابیم جاروبرقی بوش خوب است یا خیر؟

به طور کل هر آدمی موقع خرید وسایل به خصوص لوازم خانگی به مارک های مختلفی فکر می کند و یکی از مارک های معروفی که در حیطه لوازم خانگی به طور قوی کار نموده است و سالیان سال است که می درخشد، بوش می باشد. برای پاسخ دادن به سوال جاروبرقی بوش خوبه؟ باید به مزایا و معایب جاروبرقی بوش بپردازیم.

جاروبرقی بوش خوبه؟

مزایای جاروبرقی بوش چیست؟

گرچه هر دستگاهی بی عیب و نقص نیست، اما بررسی و مقایسه مزایای اون دستگاه با معایب آن می‌تواند به افراد جهت انتخاب کمک کند. تنها بررسی کردن مزایای دستگاه و یا معایب آن کمک آنچنانی به افراد نمی کند. بهترین راه مقایسه آن و به قولی سبک و سنگین کردن می باشد. در هر صورت هنگامی که دستگاه مورد نظر از مزایای بیشتر و بهتری برخوردار بود، می توان به خرید آن فکر کرد.

1- پاکت های جاروبرقی بوش

در عصر امروزی استفاده از پاکت های مختلفی همچون پاکت های یک بار مصرف، دائمی و… بسیار رایج شده اند. جاروبرقی های بوش توانایی و تکنولوژی جمع کردن و جاروکشی از طریق کیسه های یک بار مصرف را نیز دارند. خیلی از دستگاه های دیگر در برند های مختلف فقط پاکت دائمی را پشتیبانی می کنند و محدودیت جهت انتخاب پاکت یک بار مصرف دارند.

جاروبرقی بوش خوبه؟

حال آن که در جاروبرقی های بوش دست فرد برای انتخاب هر نوع پاکتی باز است. انتخاب پاکت های دائمی و یک بار مصرف نیز به خود اشخاص بستگی دارد. حال هر یک از این نوع پاکت ها از مزایا و معایب خاصی برخوردار می باشند که به آن ها خواهیم پرداخت.

پاکت های دائمی

پاکت یا همان کیسه های دائمی تا هنگامی که از بین نروند و فرسوده نشوند مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این منظور که بعد از هربار پر شدن کیسه آن را می توان خالی کرد و شست و دوباره از آن استفاده کرد. اما به دلایلی همچون نیاز به خالی کردن پاکت جاروبرقی در مدت کوتاه، مشکلات بهداشتی، ضد آلرژی نبودن، وارد کردن فشار به موتور جاروبرقی، کم شدن مکش جاروبرقی و احتمال پارگی در مدت زمان متغیر این پاکت ها پیشنهاد نمی شوند.

جاروبرقی بوش خوبه؟

گرچه این پاکت ها برای حفظ محیط زیست بهتر هستند، اما با معایب گفته شده استفاده از آن ها منطقی نمی باشد. پاکت های دائمی بعد از گذشت زمان و شستشوی مداوم دچار باز شدن منافذ آن می شود و در نتیجه وقتی منافذ پاکت جاروبرقی باز شود، باعث عبور و نفوذ گرد و غبار به داخل جاروبرقی و بیرون از آن خواهد بود. در نتیجه مکش جاروبرقی کم می شود و کارایی و عملکرد جاروبرقی پایین می آید.

به طور کل پاکت های دائمی باعث نیاز به تعمیرات جاروبرقی هایی همچون تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک و تعمیرات جاروبرقی پارس خزر می شود، به همین دلیل پیشنهاد می شود که از پاکت های یک بار مصرف استفاده شود و اگر افراد از پاکت های دائمی استفاده می کنند، هر از چند گاهی آن ها را تعویض کنند.

پاکت های یک بار مصرف

پاکت های یک بار مصرف به طوری هستند که بعد از هر استفاده دور انداخته می شوند. این پاکت ها دارای فیلتر های مجزا و درپوش جدا هستند. این پاکت ها دارای پنج لایه هستند که تا نزدیک 100 درصد از ورود گرد و غبار جلوگیری می کنند.

مشاهده  تعمیرات لباسشویی ال جی در تهران

کیسه های یک بار مصرف جاروبرقی از مزایایی همچون راحت بودن تعویض کیسه، راحتی در نگهداری، دارای منافذ کوچک تر، ضد آلرژی، دارای درپوش و فیلتر مخصوص، افزایش طول عمر جاروبرقی، دارای سیستم هپا، کاهش فشار به موتور و افزایش مکش جاروبرقی برخوردار می باشد.

جاروبرقی بوش خوبه؟

این پاکت ها به خاطر آن که بعد از هر استفاده دور انداخته می شوند، فشاری به موتور وارد نمی کنند. این پاکت ها گرد و غبار را عبور نمی دهند و به همین دلیل مکش جاروبرقی نیز افزایش می یابد. به طور کل پاکت های اصل جاروبرقی بوش یک نوع فیلتر مخصوص جهت تصفیه هوا دارند و از ورود و خروج غبار جلوگیری می کند. به همین دلیل در این موارد مهم ترین نکته تهیه پاکت های اصل می باشد.

2- قدرت خوب موتور

اصولا این طور برداشت می شود که اگر قدرت موتور خوب باشد، صرفا مکش آن خوب خواهد بود. به طور کل قدرت موتور روی خیلی از موارد جاروبرقی تاثیر دارد. اگر موتور دارای قدرت خوبی باشد، عمر بیشتری خواهد داشت و امکان دارد طولانی تر از آن استفاده کرد و جاروبرقی داغ نکند. موتور قدرتمند جاروبرقی باعث می شود که بتوانید از آن برای متراژ های بالاتر نیز استفاده کنید.

خبر خوب این است که موتور های جاروبرقی بوش از قدرت خوبی برخوردار می باشند. بیشتر موتور های جاروبرقی بوش از قدرتی بین 1800 تا 2500 وات برخوردار هستند. با این قدرت موتور می توانید به راحتی جاروکشی کنید و نگران داغ کردن دستگاه و یا کم آوردن موتور نباشید.

3- مکش بالا

یکی از ویژگی های بسیار مهمی که باعث شهرت جاروبرقی های بوش در انواع مختلف می شود، میزان مکش آن ها می باشد. از مواردی که می توان درباره مزایای آن گفت، تمیز شدن راحت سطوح در کمترین زمینه می باشد. هنگامی شما می توانید به راحتی خانه خود را تمیز کنید که قدرت مکش دستگاه شما زیاد باشد.

مکش جاروبرقی بوش در حدود بین 1800 تا 2200 می باشد که فوق العاده عدد حائز اهمیتی است که به راحتی می توان فضا را با آن تمیز کرد.

جاروبرقی بوش خوبه؟

4- تعداد سری متفاوت

داشتن سری های متفاوت تنها ملاک نیست، سری های کاربردی هستند که مهم می باشند. تمامی سری های دیگر جاروبرقی بوش متنوع و کاربردی هستند. اگر شما نیز از افرادی هستید که برای هر سطوح مختلف دنبال سری مختلف می باشید، بهترین مارکی که می توانید خرید کنید، بوش است. جاروبرقی های بوش برای سطوحی مانند مبل، کناره های دیوار و… دارای سری های مختلفی می باشد که بسیار کارآمد هستند. یکی از دغدغه های افراد کشیدن جارو در تمامی سطوح و تمیز کردن تمامی سطوح می باشد.

معایب جاروبرقی بوش

حال که برای پاسخ به سوال جاروبرقی بوش خوبه؟ به مزایای جاروبرقی بوش پی بردیم، بهتر است که به معایب آن نیز بپردازیم تا به طور کامل درباره خرید جاروبرقی بوش مطمئن شویم.

1- عدم توانایی در مکش مایعات

به طور کل هیچ جاروبرقی تکنولوژی کشیدن مایعات را ندارد. گرچه جاروبرقی های بوش محبوب هستند و از تکنولوژی فوق العاده ای برخوردار می باشند، اما این جاروبرقی ها نیز دارای تکنولوژی کشیدن مایعات نیستند و کشیدن مایعات با جاروبرقی کار اشتباهی است.

مشاهده  تعمیر اتو مو شرق تهران

جاروبرقی بوش خوبه؟

2- وجود جاروبرقی های تقلبی

در عصر امروز روزانه شاهد پیشرفت جاروبرقی های بوش در سراسر جهان هستیم، این جاروبرقی ها به خاطر محبوبیت فوق العاده ای که دارند، در برخی کشورها جاروبرقی های مشابه آن ها با کیفیت پایینی ساخته می شود و به اسم بوش به فروش می رسد، اما امکان تشخیص آن وجود دارد.

3- قطعات یدکی غیر اصل

به غیر جاروبرقی های تقلبی بوش، قطعات آن را نیز گاها به صورت تقلبی می سازند. افراد سودجو به دلیل پرفروش بودن این جاروبرقی های بوش، فیلتر و پاکت های جاروبرقی را به صورت فیک به بازار عرضه می کنند. برای خرید این قطعات لوازم یدکی پیشنهاد می شود، با دقت کامل و از جایی معتبر خرید شود.

برای مثال از نمایندگی های تعمیرات جاروبرقی بوش و نمایندگی های معتبر دیگری که می توانند در زمینه خرید قطعات کمک کننده باشند که یکی از معتبرترین آن ها ژاو سرویس می باشد. استفاده از قطعه اصل در جاروبرقی بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که استفاده از قطعات فیک راندمان و عملکرد جاروبرقی را پایین می آورد و در نتیجه به موتور جاروبرقی آسیب خواهد رساند.

مزایای جاروبرقی بوش چیست؟

از مزایای آن می توان به توانایی استفاده از پاکت یک بار مصرف، قدرت موتور بالا، مکش زیاد و تعداد سری های متفاوت و کاربردی اشاره کرد.

آیا جاروبرقی بوش معایب دارد؟

بله، به طور کل جاروبرقی های بوش قیمت بیشتری دارند و به خاطر محبوبیتی که دارند، عده ای سودجو از آن ها فیک ساخته اند.

آیا جاروبرقی بوش بخریم؟

جاروبرقی بوش مزایای فوق العاده ای دارد که معایب آن اصلا به چشم نمی آید. این جاروبرقی ها به طور کل از قدرت خوبی برخوردار می باشند و پشتیبانی فوق العاده ای دارند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها