KOLERVRF

تعمیرات کولر VRF


 

راهنمای خرید کولر ( سیستم تهویه) VRF کمک میکند تا خیلی از نکات مهم را قبل از خرید در نظر داشته باشید، یک کولر ( سیستم تهویه) VRF ساده شامل کندانسینگ یونیت بیرونی و چندین یونیت اواپراتور داخلی می باشد و این ها به وسیله لوله های مبرد و روغن و سیستم کنترل مدیریت مبرد به هم متصل می باشند، اجازه دهید هر ترموستات به طور جداگانه, شیر انبساط الکترونیکی که مختص خودش می باشد را تعدیل کند و دمای مورد نظر را حفظ کند. کولر ( سیستم تهویه) VRF تقریبا 52 سال است که در آسیا و اروپا کاربرد دارد. توصیه می شود مطلب مربوط به آموزش تعمیرات کولر VRF  را مطالعه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر از خدمات ژاوسرویس و نیز دریافت مشخصات کامل و استعلام قیمت می توانید با نمایندگی تعمیرات ژاو سرویس تماس حاصل فرمائید.

راهنمای خرید کولر ( سیستم تهویه) VRF: قابلیت تحمل

اولین نکته در راهنمای خرید کولر ( سیستم تهویه) VRFویژگی جالب و منحصر به فرد این سیستم,راندمان بالا می باشد. توان کمتر مصرف شده در مقایسه با سیستم های مرسوم توسط کولر ( سیستم تهویه) VRF ناشی از متغیر بودن سرعت کارکرد کمپرسور و فن ها در یونیت بیرونی می باشد. یک طراح باید فاکتور های دیگری را هم که باعث افزایش راندمان میشود در نظر گرفت، مبرد دوست دار محیط زیستی مانند R410 باید مد نظر قرار گیرد.

حتما بخوانید : تعمیرات کولر VRF 

با توجه به ویژگی های پمپ های حرارتی در حالت گرمایش به جای استفاده از گرمای مقاومت الکتریکی باید از شرایط هوای بیرون و بار گرمایی ساختمان استفاده کرد. به خاطر اینکه ظرفیت گرمایشی قابل توجهی در دمای هوای پایین محیط بیرون قابل استفاده و امکان پذیر است.

kolervrf2

راهنمای خرید کولر ( سیستم تهویه) VRF: توان و قابلیت دسترسی

وقتی کولر ( سیستم تهویه) VRF در حال کار می باشد، توان و قابلیت دسترسی برای تمام سیستم های ترکیبی شامل اواپراتور,کندانسورهای بیرونی,سلکتور انشعاب و پمپ های Drain الزام است.

نصب و راه اندازی کولر VRF نیاز به تخصص کامل دارد و باید تمامی الزامات پیچیده آن را رعایت کرد

راهنمای خرید کولر  VRF: انتخاب یونیت و طراحی سیستم

انتخاب یونیت های داخلی براساس بیشترین بار سرمایی و گرمایی محل مورد تهویه در نظر گرفته می شود. در آب و هوای سرد وقتی که سیستم VRF به عنوان گرمایش اصلی فضا انتخاب شود، تعدادی از یونیت های داخلی بر اساس بارگرمایشی مورد نظر برگزیده میشوند. وقتی که ظرفیت تمام یونیت های داخلی مشخص شد, یونیت بیرونی بر مبنای بار نهایی د رنظر گرفته می شود.

راهنمای خرید کولر VRF: کلیه نکات مهم در زمان خرید کولرVRF

  • در صورت نشتی یا خرابی در مسیر لوله کشی کل کولر ( سیستم تهویه) VRFدچار مشکل می شود و از کار می افتد.
  • پیدا کردن نشتی گاز در مسیر لوله کشی کولر ( سیستم تهویه) VRFبسیار سخت، زمان بر و پرهزینه است. چرا که گاز مبرد استفاده شده در این دستگاه ها بدون رنگ و بو است وبعداز پیدا کردن نشتی اگر محل نشت تخریب شود هزینه زیادی باید متحمل شد.
  • گرمایش دستگاه VRF در زمستان از طریق کمپرسور است که موجب مصرف برق زیاد خواهد شد. از آنجا که هزینه برق بالاست استفاده از این سیستم مقرون به صرفه نیست و پیشنهاد نمی شود.
مشاهده  فروش قطعات مایکروفر و مایکروویو

kolervrf1

  • به دلیل Reverse کردن کمپرسور در شرایط ایده آل جهت تولید گرمایش در فصل زمستان به ازای هر یک ساعت گرمایش، 5 دقیقه سرمایش خواهد داشت. به همین منظور در زمستان برای گرمایش می توان از سیستم گرمایش پکیج یا موتور خانه استفاده نمود و پنل های سقفی، کاستی توکار و کانالی، از یک کویل گرمایشی استفاده نمود.
  • در صورت تغییر دکوراسیون و معماری ساختمان، امکان جابجایی یونیت داخلی وجود ندارد چرا که باعث اختلاف فشار درون شاخه ها به وجود می آید و فشار بهم می ریزد و باعث اختلال در سرمایش، در تمام یونیت های داخلی می شود. مطلب مربوط به هزینه تعمیرات کولر VRF را مطالعه کنید.
  •  تکنسین های ژاوسرویس نمایندگی تعمیرات کولر VRF با مهارت و تجربه بسیار در نصب و راه اندازی این دستگاه آماده خدمت رسانی به مشتریان خود خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها