شماره تلفن تعمیر کولر گازی

شماره تلفن تعمیر کولر گازی

کولر گازی یکی از مهم ترین لوازم منزل است که در فصل گرما بسیار اهمیت دارد و به صورت کامل هوای محیط را عوض می کند. بنابراین بهتر است از کولر گازی مراقب نمود تا خراب نشود. برای خراب نشدن و از کار نیوفتاذن کولر گازی بهترین روش سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی در صورت خراب شدن یک قطعه یا قطعات کولر گازی می باشد.

در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی و شماره تلفن تعمیر کولر گازی را عنوان کنیم. و همچنین عوامل نیاز به تعمیر کولر گازی را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

کولر گازی بسیار قدرتمند تر از کولر های آبی می باشد و ما برای استفاده از آن باید محتاط عمل کنیم زیرا در صورت عدم مراقبت و استفاده شبانه روزی ممکن به راحتی آسیب ببیند و خراب شود. در این صورت است که نیاز به تعمیر پیدا می کند. و باید حتما شماره تلفن تعمیر کولر گازی را داشته باشیم.

شماره تلفن تعمیر کولر گازی

با شماره تلفن تعمیر کولر گازی می توان به راحتی در منزل کولر گازی خود را تعمیر کنید و به صورت آنلاین نیز از خدمات ژاو سرویس بهره ببرید. ژاو سرویس ارائه دهنده خدمات و تعمیرات لوازم خانگی به خصوص کولر گازی با تعمیرکاران حرفه ای به بهترین شکل کولر گازی را تعمیر می کنند. شماره تلفن تعمیر کولر گازی ژاو سرویس را شماره گیری نمایید و مشکلات کولر گازی تان را رفع کنید.

تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی و اسپیلت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین باید تعمیرات کولر گازی را به یک متخصص ماهر بسپارید. همچنین باید اطمینان داشته باشید که در تعمیر کولر گازی از قطعات اورجینال یا اصلی استفاده می شود. زیرا ممکن در صورت خرابی کولر گازی قطعه یا قطعاتی از کولر گازی خراب شده باشد یا دچار مشکل باشد که در این صورت باید این قطعات تعویض شوند.

به همین علت همیشه بهتر است شماره تلفن تعمیر کولر گازی معتبر داشته باشید تا در صورت خرابی و ایجاد مشکل در کولر گازی از آن استفاده نمایید و با کارشناسان تعمیر کولر گازی و همچنین لوازم منزل ژاو تماس حاصل نمایید.

شماره تلفن تعمیر کولر گازی

عوامل نیازمند به شماره تلفن تعمیر کولر گازی

برای نیاز داشتن به شماره تلفن تعمیر کولر گازی باید کولر گازی شما خراب شده باشد یا از کار بیوفتند که در این صورت شما نیازمند یک شماره تلفن تعمیر کولر گازی می شوید که همان طور که در بالا گفته شد باید با یک تعمیر کار حرفه ای کولر گازی تماس حاصل کنید. با تماس با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس در سر تا سر تهران از خدمات حرفه ای آن ها در زمینه تعمیر کولر گازی بهرمند شوید. در ادامه به عواملی که باعث می شود به شماره تلغن تعمیر کولر گازی نیاز داشته باشیم اشاره می کنیم.

  • روشن نشدن کولر گازی : روشن نشدن کولر گازی به عوامل متعددی بستگی دارد که در صورت روشن نشدن کولر گازی باید با استفاده از شماره تلفن تعمیر کولر گازی با تعمیر کاران حرفه ای ژاو تماس حاصل کنید تا مشکلات کولر گازی شما را بررسی کنند و علت روشن نشدن کولر گازی را بیابند و آن را تعمیر نمایند. چند مورد از علت های روشن نشدن کولر گازی می توان قطع بودن برق ورودی کولر ، سوختن فیوز کولر گازی ،  سوختن ترموستات کولر گازی ،  خراب شدن کندانسور کولر گازی ، خراب شدن برد اصلی کولر گازی ،  خراب شدن ترموستات کولر گازی ، خراب شدن خازن دستگاه ، خراب شدن ریموت کنترل کولر گازی ،  خراب شدن موتور فن کولر و قطع شدن جریان ورودی توسط مدار شکن می باشد.
  • برفک زدن لوله های کولر گازی : یخ زدن و برفک زدن کولر گازی در تابستان و زمستان یکی از مشکلات رایج کولر گازی است که در زمان های مختلف باید سرویس و تعمیر شود. در صورت برفک زدن لوله های کولر گازی شما با استفاده از شماره تلفن تعمیر کولر گازی می توانید با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس بگیرید و به سرعت این مشکل را حل نمایید. از دلایل برفک زدن لوله های کولر گازی می توان به کم بودن گاز کولر ،  خراب شدن فن داخلی کولر ، گرفتگی و کثیف بودن فیلتر های کولر ، استفاده نامناسب از کولر گازی ، خراب شدن فن کندانسور و سایر دلایل باشد. که همه ی این علت ها قابل تعمیر است
  • کاهش سرمای کولر گازی : با کاهش سرمای کولر گازی در فصل تابستان حتما کولر گازی به تعمیر نیاز دارد و می توانید با شماره تلفن تعمیر کولر گازی تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان این مشکل نیز رفع شود. از دلایل کاهش سرمای کولر گازی می توان به گرم شدن کمپرسور ، گرفتگی در کویل کندانسور ، کم بودن گاز کولر گازی ، سوختگی فن ، خرابی ترموستات و عوامل دیگری اشاره کرد.در صورت وجود این موارد می توان با تماس با ژاو سرویس این مشکلات را به کارشناسان حرفه ای ژاو بسپارید.
  • کاهش و افزایش باد کولر گازی : ممکن است در صورتی خرابی برخی از قطعات باد کولر گازی کاهش و افزایش یابد که در صورت وجود این نامنظمی باد کولر بهتر است با شماره تلفن تعمیر کولر گازی تماس بگیرید و آن ها در کمترین زمان باد کولر را تنظیم نمایند. از دلایل این مشکل می توان به کثیف شدن فیلتر هوا ، یخ زدن کویل های اواپراتور،  انسداد یا نشتی لوله های کولر گازی و عوامل دیگری اشاره نمود. که با تماس با ژاو سرویس تمامی این مشکلات به راحتی حل می شوند.
مشاهده  کولر گازی جنرال خوبه؟

شماره تلفن تعمیر کولر گازی

تماس با شماره تلفن تعمیر کولر گازی

در صورت خراب شدن کولر گازی و قطعات کولر گازی در اولین فرصت با شماره تلفن تعمیر کولر گازی تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس با داشتن نمایندگی هایی در سرتاسر تهران در کوتاه ترین زمان مشکل کولر گازی و لوازم خانگی شما را برطرف می کند. و با داشتن اصلی ترین قطعات و بهترین کارشناسان پاسخگوی شما خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها