🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

برند سامسونگ یکی از شناخته شده ترین برند ها در زمینه فروش لوازم برقی و لوازم خانگی است. همچنین برند سامسونگ پرچم دار در پیشرفت روز افزون تکنولوژی می باشد و تکنولوژی را در ساخت لوازم برقی نیز به کار می برد. جاروبرقی یکی از تولیدات برند سامسونگ است که بسیار در تولید جاروبرقی و قطعات جاروبرقی قوی و پر قدرت می باشد. قطعات جاروبرقی سامسونگ در کنار یکدیگر به خوبی کار می کنند و در صورت خرابی یکی از قطعات دیگر جاروبرقی به خوبی کار نمی کند. به همین دلیل است که در صورت بروز مشکل در قطعات جاروبرقی یا خرابی در قطعه باید آن را تعویض نمود. اما به دلیل وجود قطعات غیر اصلی در بازار بهتر است قطعات جاروبرقی سامسونگ را فروشگاه ها یا نمایندگی های معتبر فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه نمود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

قطعات اورجینال سامسونگ

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
فروش تجهیزات جاروبرقی سامسونگ

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

برند سامسونگ یکی از آشنا ترین و معتبر ترین برند های جهان در زمینه فروش لوازم برقی می باشد. این برند به دلیل معروفیت و محبوبیت زیاد در دنیای تکنولوژی شناخته شده ترین برند سرتا سر دنیا به شمار می آید. در این مقاله قصد داریم به موضوع فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ بپردازیم.

در زمینه فروش جاروبرقی جاروبرقی سامسونگ بسیار قوی و عالی می باشد. و در صورت خراب شدن قطعات جاروقی و نیاز به تعویض قطعات جاروبرقی می توان به فروشگاه یا نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ مراجعه نمود. و همچنین از خدمات تعمیرات جاروبرقی نیز استفاده نمود.

قطعات جاروبرقی سامسونگ را باید از فروشگاه های معتبر فروش و تعمیر قطعات لوازم برقی تهیه نمود. زیرا قطعات غیر اصلی زیادی از این برند در بازار وجود دارد که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و موجب هدر رفت هزینه می گردد. به همین دلیل باید از فروشگاه فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ معتبر این قطعات را خریداری کرد.

 

 

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

ویژگی قطعات جاروبرقی سامسونگ

هر یک از قطعات جاروبرقی برای یک کار خاص طراحی و تولید شده است. و قطعات جاروبرقی فقط در کنار یکدیگر می توانند به خوبی کار کنند. اگر یکی از قطعات جاروبرقی سامسونگ خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد دیگر نمی توان به خوبی از جاروبرقی استفاده کرد و جاروبرقی سامسونگ نیز دیگر توانایی سابق را نداردو به همین علت باید تمامی قطعات جاروبرقی سامسونگ سالم و بدون خرابی باشند.

قطعات جاروبرقی سامسونگ از ویژگی های بسیار کاربردی برخور دار هستند. برای مثال لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ قابلیت تنظیم سایز دارد که می توان از فروشگاه های فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه کرد.

همچنین برخی از جاروبرقی های سامسونگ دارای کیسه جاروبرقی دائم می باشند. و مجهز به سیستم سیم جمع کن خودکار می باشد که می توان به راحتی از آن استفاده کرد و این قطعات را می توان از فروشگاه فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه نمود.

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

انواع فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

برای تهیه قطعات جاروبرقی سامسونگ از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ بهتر است با انواع قطعات جاروبرقی سامسونگ آشنا شوید. و از نحوه ی کارکرد هر قطعه کمی بدانبد. جاروبرقی سامسونگ از قطعات متعددی تشکیل شده است.

موتور جاروبرقی سامسونگ

موتور جاروبرقی سامسونگ را می توان از فروشگاه های فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه نمود. موتور جاروبرقی سامسونگ یکی از مهم نرین قطعات آن می باشد. موتور جاوبرقی سامسونگ باعث کارایی و قدرت مکش جاروبرقی می شود. جاروبرقی سامسونگ موتور بسیار قوی دارد و کم پیش می آید که خراب شود اما در صورت خراب شدن به راحتی قابل تعویض می باشد و می توان آن را تعویض نمود.

برای پیشگیری از خراب شدن موتور جاروبرقی نباید از آن بسیار زیاد استفاده نمود. و مدت طولانی جاروبرقی را روشن نگه داشت. این گونه می توان از جاروبرقی سامسونگ به صورت سالم و سامت استفاده کرد.

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونک

لوله تلسکوپی جاروبرقی به خرطومی جاروبرقی و برس آن متصل می شود و از جنس فلز می باشد. احتمال خرابی در لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ نسبت به سایر قطعات کمتر می باشد. اما احتمال نیز دارد. ممکن است به مرور زمان ساییده شود یا از نظر ارگونومی مشکل داشته باشد به همین دلیل می توان لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ را تعویض نمود. و همچنین لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ را می توان از فروشگاه های معتبر فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه نمود.

مشاهده  علت بالا رفتن دما یخچال

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

بدنه جاروبرقی سامسونگ

در صورت خرابی یا ایجاد مشکل در بدنه جاروبرقی سامسونگ به راحتی می توان آن را تعویض نمود. بدنه جاروبرقی سامسونگ را می توان از فروشگاه های معتبر فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه نمود.

بدنه جاروبرقی سامسونگ از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است یک بخش برای قرار گیری دکمه ها و یک بخش داخای برای قرار گیری کیسه جاروبرقی سامسونگ با خرابی جاروبرقی سامسونگ اصلا نگران نباشید زیرا می توان آن را از فروشگاه های تعمیر و فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه نمود.

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

کیسه جاروبرقی سامسونگ

کیسه جاروبرقی سامسونگ را می توان از فروشگاه های فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه نمود. کیسه های جاروبرقی برای نگهداری اشغال ها به کار می رود. دو نوع کیسه جاروبرقی وجود دارد. کیسه جاروبرقی یکبار مصرف که بعد از هر بار پر شدن تعویض می شود.

و کیسه جاروبرقی دائم که بعد از هر بار پر شدن خالی می شود و دوباره استفاده می گردد. کیسه جاروبرقی سامسونگ حتما باید بعد از پر شدن تعویض شود زیرا اگر خالی نشود به موتور جاروبرقی آسیب جدی وارد می کند. به همین دلیل بهتر است همیشه پاکت یا کیسه جاروبرقی جدید را از فروشگاه های فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه کنید.

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

فیلتر جاروبرقی سامسونگ

در صورت بروز مشکل و یا خراب شدن فیلتر جاروبرقی سامسونگ می توان آن را از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه کرد. به محض خراب شدن فیلتر جاروبرقی بهتر است آن را به سرعت تعویض کرد زیرا فیلتر جاروبرقی بر روی سلامت موتور و مکش جاروبرقی تاثیر بسزایی دارد و حتما باید آن را در مدت زمان های مشخص تمیز نمود تا مشکلی برای موتور جاروبرقی سامسونگ یا قدرت مکش آن پیش نیاید.

 

خرطومی جاروبرقی سامسونگ

خرطومی جاروبرقی سامسونگ یکی دیگر از قطعات جاروبرقی سامسونگ است که در صورت خراب شدن می توان آن را از فروشگاه های معتبر فروش تجهیزات جاروبرقی سامسونگ تهیه کرد. یک سر خرطومی به دستگاه یا بدنه جاروبرقی سامسونگ متصل می شود و یک سر دیگر آن به لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسوگ متصل می شود. خرطومی یک لوله از جنس پلاستیک می باشد. این لوله ممکن است پاره شود یا حفره در آن ایجاد شود. در این صورت است که باید آن را تعویض نمود.

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

زانویی جاروبرقی سامسونگ

زانویی جاروبرقی سامسونگ قطعه ای است که لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ را به خرطومی جاروبرقی سامسونگ متصل می کند. زانویی جاروبرقی محلی است که فرد برای کار با جاروبرقی از آن می گیرد و جای دست می باشد. به همین دلیل برای تنظیم ارگونومی بسیار مهم است. همچنین زانویی جاروبرقی ممکن است ساییده شود یا مناسب ارگونومی نباشد به همین دلیل می توان آن را تعویض نمود و از فروشگاه های معتبر فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ این قطعه را تهیه کرد.

برس جاروبرقی سامسونگ

برس جاروبرقی سامسونگ همان پارویی است که روی زمین قرار می گیرد و اشغال ها را درون لوله تلسکوپی جاروبرقی می کشد. برس جاروبرقی سامسونگ جنس خوبی دارد اما ممکن است به مرور زمان به دلیل ارتباط مستقیم با زمین و کشیده شده بر روی زمین خراب شود و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. بنابراین در این شرایط برس جاروبرقی سامسونگ را از نمایندگی ها یا فروشگاه های معتبر فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ تهیه می کنیم.

مشاهده  آموزش تعمیرات یخچال سامسونگ

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

قیمت قطعات جاروبرقی سامسونگ

برند سامسونگ نامی اشنا است و به همین دلیل قطعات غیر اصل جاروبرقی سامسونگ نیز در بازار به فروش می رسد. به همین دلیل ممکن است قیمت های متفاوتی در بازار وجود داشته باشد. به همین دلیل بهتر است برای اطلاع از هزینه قطعات اصلی جاروبرقی سامسونگ به یک فروشگاه معتبر تعمیر و فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ مراجعه کنید.

قیمت قطعات جاروبرقی سامسونگ به عواملی مثل نوع قطعه بستگی دارد. و می توان این قطعات را از ژاو سرویس تهیه نمود. ژاو سرویس یک فروشگاه معتبر در زمینه لوازم منزل می باشد.

 

 

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ در شرق تهران

پیروزی، رسالت، حکیمیه، شیان، آهنگ، افسریه، لویزان، سید خندان، نارمک، ارتش، تهرانپارس

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ در شمال تهران

کامرانیه، آجودانیه، فرمانیه، پاسداران، نیاوران، میرداماد، شهرک غرب، دولت، اندرزگو، سعدآباد، جماران، شریعتی، فرشته، جردن، شمیرانات، الهیه، پل رومی، بلوار کاوه، جمشیدیه، اقدسیه، تجریش، ظفر، دیباجی، زرگنده، آتی ساز، سعادت آباد، زعفرانیه

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، کن، سردار جنگل، شهرک راه آهن، توحید، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، پونک، صادقیه، دریاچه چیتگر، مرزداران، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آریاشهر، تهرانسر، خلیج فارس، ستارخان

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ در مرکز تهران

خیابان ولیعصر، فاطمی، مطهری، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، شهر آرا، انقلاب، جلال آل احمد، میدان ونک، کارگر شمالی، شهرک والفجر، امیر آباد، میدان ولیعصر، گیشا، یوسف آباد، عباس آباد

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ در جنوب تهران

خانی آباد، جوادیه، شادآباد، شهر ری، ولیعصر، مهرآباد، نازی آباد، باقر شهر، منیریه، آزادی، راه آهن، ورامین، شاهپور، نواب، حافظ، انقلاب، عبدل آباد، یافت آباد، جمهوری، قزوین
اشتراک در
اطلاع از

32 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
قطعات جارو برقی سامسونگ مالتی چمبر بخش (برس، تلسکوپی، لوله خرطومی) موجود هست

وقت بخیر متاسفانه قطعات این مدل موجود نیست ،اما احتمالا بتونید مشابه پیدا کنید

درود بر شما. وجود سایتی چنین به یقین کمک زیادی به دارندگان لوازم خانگی سامسونگ است. به نوبه خود سپاسگزارم. جارو برقی سامسونگی مدل veloce 1500 وات دارم که درب خارجی روی بدنه نقطه اتصال به داخل جارو شکسته و درب بسته نمیشه. آیا در گفته شده رو دارید؟

سلام من بدنه ی کامل جاروبرقی سامسونگ رو میخوام رنگش طوسی هست موحود دارید؟

وقت بخیر متاسفانه موجود نیست، میتونید موتور جاروبرقی رو به بدنه جاروبرقی سطلی انتقال بدید
در صورت تمایل با شماره های ما تماس بگیرید

سلام وقت بخیر مخزن سطلی جارو برقی سامسونگ میخوام موجود دارید

سلام کوبل جاروبرقی 2000واتmultiسامسونگ رو موجود دارید؟

سلام برس جاروبرقی سامسونگ queen24 موجود دارید
اگر نه کجا گیر میاد

وقت بخیر
بله موجود هست ،با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید

سلام وقت بخير
بنده خرطومي تزريق شده در كوبل و دسته جاروبرقي سامسونگ مدل كوئين (اصلش) رو مي خواستم
موجود داريد؟؟

وقت بخیر بله موجود میباشد

سلام روز بخیر ببخشید جارو برقی من سامسونگ هست سال ۸۶ خریدم از سطلی ها که خیلی جمع و جور هستند سطلش مشکل پیدا کرده درس بسته نمیشه آیا یدکی سطلش هست

وقت بخیر اگر منظورتون مخزن هست ،متاسفانه موجود نیست

سلام جاروبرقی من سامسونگ مخزن دار هستش ولی فیلتر داخل مخزن گم شده آیا موجود دارید

سلام وقت بخیر
لوله تلسکوپی زانویی و برس جارو برقی سامسونگ مدل مالتی چمبر موجود است ؟

سلام وقت بخیر
خرطومی و لوله تلسکوپی و پاروی جاروبرقی سامسونگ موجود هست
لطفا قیمت بفرمایید

سلام.برد جاروبرقی سامسونگ Quein24 رو دارید

با سلام . دسته بلوتوس جارو برقی سامسونگ شکسته . از کجا می توانم تهیه کنم؟
ساکن اندیشه شهریار هستم

باسلام جاروقدیم توربو ۱۶۰۰ لوله فلزی جاروکه توسط یک قطعه پلاستیوی کوتا ویا بلند میشه شکسته هست موجود دارین واگر هست قیمت چند هست مدل جاروv_c4560Tv هست

سلام . اگه عکس یه موتور جاروقی رو براتون ارسال بشه امکان داره بدنه کاملش رو که به اون موتور بخوره رو برامون ارسال کنید لطفا برای ارسال عکس یه شماره تماس واتساپ ارسال کنید . ممنونم

سلام وقت بخیر
برس جاروبرقی میخواستم موجود دارید؟ حتی اگه مشابه هم باشه فرقی نمیکنه، مدل جاروبرقی از نوعی هست که مخزن برای گرد وخاک داره از نوع پاکتی نیست.

سلام موتور جارو برقی کووین210موجود دارین؟

سلام روز بخیر ، ست دسته جاروبرقی مدل sc8870 با برد موجود هست ؟قیمتش هم لطفا بگید

سلام بدنه جارو برقی سامسونگ ۲۰۰۰ وات میخواستم

سلام
جاروبرقی سامسونگ vc9720 دارم و خیلی از قسمتها و خارهاش شکسته
قطعات بدنه دارید؟

سلام ،وقت بخیر جاروبرقی سامسونگ ۲۴۰۰ قدیمی هستش تقریبا زیاد کار کشیدن داغ ک کرده درب بسته نمیشه جمع شده داخلش از گرما باید چکار کنم؟

سلام.وقت بخیر.دسته روی بدنه جارو برقی سامسونگ v 970
رو موجود دارید.

با عرض ادب و احترام
میخواستم ببینم بوردهای فابریک جارو برقی سامسونگ مدل multi 2000 مدل vc 9900 موجوداست؟
درصورت موجودی قيمتش را بفرمایید.

سلام جارو برقی vc960زانویی و بردش خراب شده با لوله و خرطومش موجود است؟

سلام ووقت بخیر.. پک کامل جاروبرقی سامسونگ مدل پلاسما کلین ۲۰۰۰وات شامل برس کوبل زانو برد لوله تلسکوپی و خرطومی فیلتر دوار وبقیه گوشه گیر و پرز گیر دارین …ممنون میشم جواب بدین 🙏🙏🙏

سلام ووقت بخیر.. پک کامل جاروبرقی سامسونگ مدل پلاسما کلین ۲۰۰۰وات شامل برس کوبل زانو برد لوله تلسکوپی و خرطومی فیلتر دوار وبقیه گوشه گیر و پرز گیر دارین …ممنون میشم جواب بدین 🙏🙏🙏

سلام وقت بخیر مخزن سطلی جارو برقی سامسونگ 2000وات موجود هست

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین