🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

فروش قطعات جاروبرقی ناسیونال

گاهی سوالاتی از قبیل چگونه می‌توانیم قطعاتی فابریک بخریم؟ و یا از کجا باید قطعات اصل پیدا کنیم؟ برای افرادی که دنبال خرید قطعات جاروبرقی ناسیونال اصل و فابریک هستند ولی نمی‌دانند از کجا باید آن ها را تهیه کنند، پیش می آید. در چنین مواقعی به خصوص اگر دنبال خرید اینترنتی می باشید، باید قطعات را از یک نمایندگی یا فروشگاه معتبر تهیه کنید که قطعات خود را ضمانت کند.. چرا که با ضمانت قطعات با خیالی آسوده تر خرید خواهید کرد. استفاده از قطعات با کیفیت و اصل در تعمیرات قطعات جاروبرقی ناسیونال بسیار حائز اهمیت است. چرا که یک قطعه باکیفیت باعث بالا رفتن عمر دستگاه می شود و یک قطعه بی کیفیت باعث آسیب به آن خواهد شد. افراد در هنگام خرید قطعات خود باید بسیار دقت کنند و از بی احتیاطی دوری کنند. پیشنهاد می شود قطعات مورد نیاز خود را حتما از نمایندگی های معتبر مثل ژاو سرویس تهیه کنید و قبل از خرید اعتبار هر مکانی که می‌خواهید از آن ها خرید کنید را بسنجید. بدین جهت می توان با ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی ناسیونال National در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
قطعات جاروبرقی ناسیونال

قطعات جاروبرقی ناسیونال

بیشتر قطعات جاروبرقی ناسیونال قابل تعویض هستند. بعضی از قطعات از جمله کیسه و فیلتر را می‌توانیم در دسته قطعات مصرفی جاروبرقی جای دهیم. چرا که لوازم مصرفی یعنی لوازمی که باید هر از چند گاهی تعویض شوند. تعویض قطعات گفته شده می تواند در افزایش طول عمر چاروبرقی بسیار موثر باشد. هنگامی که فرد از کیسه و فیلتر به مدت طولانی استفاده کند، گرد و غبار به داخل موتور نفوذ می‌کند و باعث خرابی یا پایین آمدن کارایی آن می‌شود. پس تعویض به موقع آن ها در مراقبت از جاروبرقی بسیار مهم است.

قطعات جاروبرقی ناسیونال در قیمت نسبت به خیلی از لوازم خانگی دارای قیمت های پایین تری می باشند و تعویض آن ها نیز آنچنان دشوار نیست. درکل در این موارد نگرانی نسبت به خرابی قطعات جاروبرقی ناسیونال نیست. نکته قابل توجه در تعمیرات و تعویض قطعات صرفا آن است که به موقع تعویض شوند تاهم به دستگاه آسیب نرسانند هم در کارایی بهتر دستگاه کمک کنند. در کل انتخاب قطعات با کیفیت خیلی مهم است پس با دقت زیادی خرید کنید.

 قطعات جاروبرقی ناسیونال

چه زمانی نیاز به تعویض قطعات جاروبرقی ناسیونال داریم؟

در طول مدت استفاده از جارو برقی باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود اما نحوه استفاده و مراقبت از جاروبرقی، نیاز به تعمیرات و تعویضات قطعات را طولانی تر می‌کند. جاروبرقی یکی از آن دسته لوازم برقی است که اگر درست استفاده شود و قطعاتی مانند کیسه و فیلتر آن را به موقع تعویض کنید، خیلی کم نیاز به تعمیر جاروبرقی خواهد بود.

در هر صورت استفاده درست باعث می‌شود کمتر نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشید. اما بعضی از قطعات جاروبرقی ناسیونال در گذر زمان و استفاده مکرر خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. برای مثال می‌توان به قطعاتی مانند خرطوم، لوله، برس یا پارویی جاروبرقی اشاره کرد‌. تعمیرات جاروبرقی ناسیونال کاری تخصصی است. به همین دلیل پیشنهاد می شود، حتما از یک نمایندگی معتبر و باتجربه در تعمیرات کمک بگیرید.

گرچه این قطعات بیش از موتور نیاز به تعویض خواهند داشت اما هزینه آن ها چندان زیاد نیست و ارزان هستند. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر خرابی این قطعات جاروبرقی ناسیونال را نادیده بگیرید باعث اختلال در فرآیند جاروکشی و نظافت می‌شود و به قطعات داخلی جاروبرقی نیز آسیب می‌رساند. برای مثال اگر خرطوم پاره شده باشد خود یک علت کم شدن مکش جاروبرقی است‌.

این موضوع باعث می شود شما فشار بیشتری به جاروبرقی برای تمیز کردن خانه وارد کنید و فشار روی موتور باعث آسیب به آن می‌شود. لوله تلسکوپی که یکی دیگر از قطعات جاروبرقی ناسیونال است اگر نامناسب باشد، باعث خستگی جسمی شما حین جارو کشیدن خانه می‌شود. به خاطر دلایلی که گفته شد، باید دقت لازم را در انتخاب قطعات به کار برید و قطعه قدیمی را با قطعه با کیفیت جدید تعویض کنید.

 قطعات جاروبرقی ناسیونال

قیمت قطعات جاروبرقی ناسیونال

یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن افراد را موقع خرید قطعات جاروبرقی درگیر می‌کند، هزینه قطعات است. قطعا هر فردی ترجیح می‌دهد بالاترین کیفیت را با حداقل قیمت به دست آورد. قطعات جاروبرقی ناسیونال از آن دسته قطعاتی هستند که از قیمت خوبی برخوردارند و در فروشگاه های معتبر می‌توانید قطعات با کیفیت و مرغوب را خریداری کنید.

مشاهده  خدمات قهوه ساز بوش در اندرزگو

بعضی از قطعات جاروبرقی ناسیونال

پاکت جاروبرقی

پاکت های جاروبرقی انواع مختلفی دارند که همه آن ها را می‌توان در 4 دسته جای داد:

  • پاکت جاروبرقی دائم (این نوع پاکت ها نیاز به تعویض مداوم ندارند).
  • پاکت جاروبرقی Type G (بزرگ ترین کیسه جاروبرقی در حال حاضر می باشد).
  • پاکت جاروبرقی یک بار مصرف (این پاکت ها آلرژی و حساسیت را کاهش می دهند)
  • پاکت جاروبرقی Type P (این کیسه جاروبرقی دارای پنج لایه میکروفیلتر است که مانع عبور حتی کوچک ترین ذرات غبار می شود.

پارویی جاروبرقی

برس یا پارویی جاروبرقی یکی از قطعات جاروبرقی ناسیونال است که برای تمیز کردن سطوحی مثل فرش، مبل، سرامیک و موکت و… از آن استفاده می‌شود. این قطعه یک قطعه مصرفی جاروبرقی است. به غیر از برس اصلی که مورد استفاده همگان است، جاروبرقی اصولا دارای برس های دیگری می‌باشد.

 قطعات جاروبرقی ناسیونال

موتور جاروبرقی

موتور جاروبرقی یکی از مهم ترین قطعات جاروبرقی ناسیونال است. موتور های جاروبرقی محرکی برای پمپ مکش دستگاه هستند. موتور ها در دو نوع کلکتوری (رایج ترین انواع موتور) و توربینی (معمولا در جاروبرقی های صنعتی استفاده می‌شود) عرضه می‌شوند.

سیم جاروبرقی

مهم ترین نکته در سیم های جاروبرقی استفاده درست از سیم ها می باشد. در هنگام کشیدن جاروبرقی مواظب گیر کردن، بیش از حد کشیدن سیم جاروبرقی باشید. در این صورت کمتر نیاز به تعمیر یا تعویض آن خواهید داشت.

خرطوم

خرطومی یکی از قطعات جاروبرقی ناسیونال است که بیشتر در جنس پی وی سی درجه یک عرضه می‌شود. خرطومی ناسیونال دارای دو سرپیچ کرم رنگ می باشد که یکی از آن ها به کوبل جاروبرقی سمت بدنه و دیگری به کوبل سمت زانو متصل می‌گردد. سرپیچ ها نیز بیشتر از جنس پلاستیک فشرده درجه یک می‌باشند. نکته حائز اهمیت آن است که هنگام جارو کشیدن، سعی کنید برای حرکت جارو برقی خرطومی آن را نکشید. چرا که باعث پارگی خرطومی خواهد شد.

دیمر

دیمر یکی از قطعات ناسیونال است که می‌توان گفت قطعه ی مهمی است. چرا که کارایی آن کنترل ولتاژ الکتریکی از تغییر کم به زیاد و برعکس می باشد علاوه بر آن تثبیت ولتاژ یا سرعت جاروبرقی را برای افراد فراهم می‌کند. دیمر در مدار به صورت سری قرار می‌گیرد.

 

پاکت دائمی جارو برقی به صرفه تر است؟

خیر، جنس این پاکت‌ها ضخیم اند و همین باعث افزایش فشار به موتور می‌شوند و به خاطر حفره‌هایی که روی کیسه دارند، گرد و غبار از آن ها عبور می‌کند و به موتور می‌رسد.

آیا کیسه یا همان پاکت جاروبرقی را می توان شست؟

شستن کیسه جاروبرقی موجب باز شدن منافذ کیسه و ورود خاک و غبار به داخل موتور می‌شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم از پاکت یکبار مصرف جاروبرقی استفاده کنید.

بهترین مدل جاروبرقی ناسیونال کدام است؟

تمام جاروبرقی های برند ناسیونال، ارزش خرید بالایی دارند. پس نمی توان گفت کدام مدل بهتر از مدل های دیگر است.

فروش قطعات جاروبرقی ناسیونال در شرق تهران

تهرانپارس، شیان، افسریه، حکیمیه، آهنگ، نارمک، ارتش، رسالت، پیروزی، سید خندان، لویزان

فروش قطعات جاروبرقی ناسیونال در شمال تهران

اندرزگو، کامرانیه، نیاوران، سعادت آباد، اقدسیه، شمیرانات، زرگنده، الهیه، زعفرانیه، فرمانیه، دیباجی، آتی ساز، شریعتی، تجریش، سعدآباد، دولت، پل رومی، ظفر، شهرک غرب، فرشته، پاسداران، آجودانیه، جمشیدیه، بلوار کاوه، جماران، جردن، میرداماد

فروش قطعات جاروبرقی ناسیونال در غرب تهران

آریاشهر، دریاچه چیتگر، شهر زیبا، ستارخان، کن، تهرانسر، خلیج فارس، بلوار فردوس شرق و غرب، مرزداران، جنت آباد (شمالی جنوبی)، صادقیه، پونک، توحید، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، شهرک راه آهن

فروش قطعات جاروبرقی ناسیونال در مرکز تهران

یوسف آباد، شهرک آزمایش، فاطمی، شهرک والفجر، کارگر شمالی، خیابان ولیعصر، جلال آل احمد، امیر آباد، انقلاب، میدان ونک، شهر آرا، گیشا، مطهری، شیخ بهایی، میدان ولیعصر، عباس آباد

فروش قطعات جاروبرقی ناسیونال در جنوب تهران

باقر شهر، جمهوری، شهر ری، آزادی، عبدل آباد، یافت آباد، انقلاب، ورامین، حافظ، منیریه، ولیعصر، نواب، شادآباد، راه آهن، شاهپور، نازی آباد، مهرآباد، قزوین، جوادیه، خانی آباد
اشتراک در
اطلاع از

2 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پوسته کامل جاروبرقی ناسیونال مدل4870 لطفاً

وقت بخیر متاسفانه موجود نیست، میتونید موتور جاروبرقی رو به بدنه جاروبرقی سطلی انتقال بدید
در صورت تمایل با شماره های ما تماس بگیرید

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین