🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 30 فروردین

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون

برند آریستون در سال 1911 در ایتالیا توسط ارل ریچاردستون تاسیس شد. این برند در زمینه محصولات خانوادگی مانند جاروبرقی آریستون، اجاق گاز و... فعالیت می کند. این برند در تلاش است محصولات خود را با کارایی بالا در عین مصرف کم انرژی، تولید کند. امروزه یکی از نیاز های جامعه تعمیرات اجاق گاز است از جمله تعمیرات اجاق گاز آریستون که برند معتبری می باشد. تعمیر یک دغدغه مهم برای صاحب خانه های امروزی است. اما با ژاو سرویس دیگر نگران تعمیر وسایل خانگی خود نباشید. چرا که ما دارای تعمیر کارانی خبره و آموزش دیده هستیم که در تعمیرات تجربه های زیادی دارند. تنها با یک تماس کوتاه می توانید از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوید. برای آشنایی با خدمات تعمیرات اجاق گاز آریستون میتوانید با ما تماس بگیرید

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر اجاق گاز آریستون Ariston رومیزی، صفحه ای و فردار در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون

نحوه خدمات و نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون Ariston

مشاوره های رایگان

با تماس با ما می توانید از مشاوره های متخصصین ما به طور رایگان بهره مند شوید. کارشناسان ما راهکار های اولیه را برای تعمیرات اجاق گاز آریستون به شما عزیزان ارائه خواهند داد. بهتر است حتی برای رفع مشکلات اولیه یک کارشناس به شما مشاوره دهد که شما در ژاو سرویس به راحتی می توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

قطعات اصلی

ما در کنار برند آریستون که همیشه در نظر داشته تا برترین محصولات خود را همراه با نیاز مشتریان خود طراحی کند و در زمینه لوازم خانگی به شدت می درخشد، برند های برتر دیگری را نیز تعمیر خواهیم کرد؛ برای مثال تعمیرات اجاق گاز بوش و یا تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی و… را پوشش می دهیم. گاهی برای تعمیر بعضی از لوازم خانگی نیاز به تعویض بعضی از قطعات است.

پیدا کردن و اعتماد به فروشنده های قطعات سخت است. چرا که تشخیص اصل بودن قطعات آسان نیست. اما نگران نباشید با ژاو سرویس به راحتی می توانید به قطعات ما اطمینان کنید. چرا که مسئولیت قطعات خود را می پذیریم و جایی برای نگرانی نیست.

تعمیرکاران خبره

تعمیرکاران ما تجربه فوق العاده ای در زمینه تعمیرات اجاق گاز آریستون و بقیه لوازم خانگی دارند و آموزش های لازم را به طور کامل کسب کرده اند و کاملا حرفه ای هستند. تعمیرکاران ما در کمترین زمان مشکلات شما را می یابند و بعد از آن در سریع ترین حالت ممکن آن را رفع خواهند کرد.

خدمات در محل

خوشبختانه ما اعزام در محل داریم و شما عزیزان نیاز به حمل و نقل اجاق گاز برای تعمیر و یا وقت صرف کردن برای یافتن یک تعمیرکار خوب ندارید. صرفا با تماس با ما می‌توانید در محلی که شما مشخص می‌کنید و زمانی که شما تعیین کنید، تعمیر کار را بخواهید؛ برای مثال اگر برای تعمیرات اجاق گاز آریستون خود با ما تماس گرفته باشید، مکانی که حضور دارید و در زمانی که دلخواه شما باشد، می توانید درخواست تعمیر کار کنید و دیگر نیاز نیست برای تعمیر کردن اجاق گاز خود آن را حمل کنید.

تعمیرات اجاق گاز آریستون

مشکلات رایج اجاق گاز آریستون

تغییر رنگ شعله گاز

در صورتی که اجاق گاز شما به مشکل بر نخورده باشد و نیازی به تعمیرات اجاق گاز آریستون نداشته باشید، باید شعله شما آبی رنگ باشد. اگر رنگ شعله های گاز شما متفاوت است و یا ناهموار می باشد و یا اندازه شعله شما کوچک تر از حد معمول است، یعنی مشعل یا پیلوت اجاق گاز شما به مشکل خورده است.

مجموعه مشعل را جدا کنید و اطراف خلبان و سر مشعل را چک کنید. بهتر است آن ها را با آب تمیز کنید و گرد و غبار و آلودگی هایی مثل رسوبات را رفع کنید. تا جای امکان از مواد شیمیایی و سیم برای تمیز کردن اجاق گاز خود دوری کنید. چرا که امکان دارد سوراخ های مشعل را بزرگ تر کند.

تعمیرات اجاق گاز آریستون

نشت گاز در اجاق گاز

یکی از خطرناک ترین مشکلاتی که باید سریعا رفع شود، نشتی گاز است. وقتی سطح گاز بالا تر از حد ایمن باشد، صدای گاز در حد کم معمولی می باشد. اما اگر احساس کردید بوی گاز بیشتر از حد معمول خود می‌باشد، احتمال دارد که در جایی از گاز نشتی وجود داشته باشد. بلافاصله راه های رد و بدل شدن هوا را مانند پنجره، در و… باز کرده و گاز را خاموش کنید و با ما تماس بگیرید تا درباره تعمیرات اجاق گاز آریستون خود در این مورد از مشاوره های ما بهره مند شوید.

مشاهده  تعمیرات ماکروفر سامسونگ

جرقه در اجاق گاز آریستون Ariston

اگر دستگاهتان دچار جرقه زدن شده بود، ممکن است ناشی از خرابی سیستم جرقه زنی یا الکترود و در نهایت ماژول اجاق گاز شما باشد. البته نیز امکان دارد در سیم کشی دستگاه مشکلی رخ داده باشد. بهتر است برای رفع این مشکل دست به تعمیر نزنید و تعمیرات اجاق گاز آریستون خود را به وست تعمیرکارانی زبردست بسپارید.

خاموش شدن گاز بعد از رها کردن ولوم

یکی از دلایل رایج نیاز به تعمیرات اجاق گاز آریستون خاموش شدن گاز بعد از رها کردن ولوم دستگاه است. برای رفع آن سطح شعله را دوبار در هفته تمیز کنید. اگر ایراد رفع نشد امکان دارد مشکل از ترموکوپل اجاق گاز آریستون Ariston شما باشد. در مرحله بعد ولوم اجاق گاز را چک کنید. در صورتی که مشکل شما رفع نشد می توانید با یکی از متخصصین ما صحبت کرده تا هم از مشاوره های آن ها بهره مند شوید و هم در صورت نیاز درخواست تعمیر کار کنید.

جرقه زدن و روشن نشدن گاز

وقتی گاز جرقه می زند اما شعله ها روشن نمی‌شوند، احتمال دارد مشکل از سیستم داخلی شعله ها باشد. احتمالا آن ها دچار سولفاته شده باشند و یا جریان گاز در مسیر به طور درستی وارد شعله نمی‌شوند. یک علت دیگر که خیلی نادر است، درست جای نگرفتن شعله ها در جای خود می باشد.

تعمیرات اجاق گاز آریستون

خاموش شدن شعله بعد از چند دقیقه

یکی از دلایل نیاز به تعمیرات اجاق گاز آریستون خاموش شدن شعله بعد از چند دقیقه می باشد. ابتدا سیستم گاز خانه را چک کنید اگر مشکلی نداشت سیستم ترموکوپل را چک کنید. کارایی ترموکوپل قطع کردن گاز در سیستم می باشد؛ برای مثال در جایی که باد می وزد این دستگاه شعله را خاموش می‌کند. هنگامی که این قطعه دچار مشکل شود و یا آسیب ببیند دستگاه هر از چند گاهی خود به خود خاموش می‌شود.

کار نکردن فندک گاز

این مشکل چندین علت دارد. از جمله علت هایی که می توان نام برد جرقه زدن پایلوت و ترانس و یا آسیب و خرابی سیم جرقه زن می باشد. اگر چک کردید و متوجه شدید تمامی فندک ها کار نمی‌کنند، به احتمال زیاد ترانس خراب شده باشد. حتما برای تعمیرات اجاق گاز آریستون خود درباره ترانس تماس گیرید و خود دست به تعمیرات نزنید.

توصیه هایی برای افزایش طول عمر اجاق گاز

سعی کنید همیشه مشعل های اجاق گاز خود را هر چند مدت تمیز کنید. چرا که آلودگی مشعل باعث می شود شعله کم نور شود و حتی شعله گاز به طور کامل قطع شود. غذا نباید از ظرف خود روی سطح اجاق گاز بریزد. (این اتفاق خیلی هنگام گرم کردن شیر اتفاق می‌افتد و با سر آمدن شیر، روی گاز می ریزد) چرا که با این اتفاقات امکان آسیب به ترموکوپل، ترانس جرقه ای و شعله وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم که در سال سرویس کامل اجاق گاز را انجام دهند.

هنگام نصب اجاق گاز توجه لازم را داشته باشید تا همه چیز را به طور درست انجام دهید چرا که با یک حرکت اشتباه نیاز به تعمیرات اجاق گاز آریستون خواهد بود. اگر فکر می‌کنید نصب آن مشکل است می‌توانید از تعمیرکاران و یا مشاوران ما بهره مند شوید. هنگامی که از کلید جرقه اجاق گاز استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که کلید را نباید بیشتر از ده ثانیه نگه دارید.

نگه داشتن کلید اجاق گاز بیشتر از ده ثانیه باعث می شود که ترانس جرقه بسوزد.در صورتی که شعله شما آبی نبود و رنگ هایی مثل زرد یا قرمز داشت حتما به خاطر تعمیرات اجاق‌گاز آریستون با ما یعنی ژاو سرویس با تضمین کیفیت و قیمت تمامی خدمات تعمیر اجاق گار نیز تماس حاصل نمایید.

ژاو سرویس به سبب کیفیت تمامی خدمات تعمیرات تعمیرکاران خود یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز آریستون بوده و هست و افراد کافیست به ژاو سرویس نیز اعتماد نمایند.

تعمیرکار اجاق گاز آریستون چه زمانی به محل گفته شده اعزام می شود؟

پس از تماس با ما و یا پر کردن فرم درخواست تعمیرات، تهمیرکاران ما بلافاصله در زمانی که تعیین کرده اید در محل گفته شده خواهد بود و بلا فاصله شروع به عیب یابی خواهد کرد.

مشاهده  تعمیرات پکیج در تهران

آیا گارانتی پس از تعمیرات دارید؟

بله برای جلب اطمینان شما عزیزان و راحتی خیالتان ما گارانتی نیم ساله پس از تعمیرات داریم و به طور رایگان تا نیم سال بعد از تعمیرات هر مشکلی برای دستگاهتان میش آید رایگان تعمیر خواهیم کرد.

هزینه تعمیرات شما چگونه می باشد؟

نگران هزینه تعمیرات نباشید چرا که ماهزینه ها را جوری برنامه ریزی کردیم تا هر فردی در صورت مشکل بتواند از خدمات ما بهره مند شود.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در شرق تهران

آهنگ، تهرانپارس، رسالت، نارمک، شیان، سید خندان، پیروزی، ارتش، افسریه، حکیمیه، لویزان

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در شمال تهران

جمشیدیه، کامرانیه، شریعتی، اندرزگو، شمیرانات، آتی ساز، سعادت آباد، جماران، پاسداران، فرشته، فرمانیه، سعدآباد، تجریش، پل رومی، اقدسیه، جردن، ظفر، نیاوران، زرگنده، شهرک غرب، بلوار کاوه، دیباجی، آجودانیه، میرداماد، زعفرانیه، دولت، الهیه

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در غرب تهران

مرزداران، شهر زیبا، آیت الله کاشانی، توحید، جنت آباد (شمالی جنوبی)، صادقیه، شهرک راه آهن، پونک، دریاچه چیتگر، بلوار فردوس شرق و غرب، کن، خلیج فارس، سردار جنگل، تهرانسر، آریاشهر، ستارخان

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در مرکز تهران

مطهری، میدان ولیعصر، کارگر شمالی، شهرک آزمایش، جلال آل احمد، شهرک والفجر، عباس آباد، شیخ بهایی، یوسف آباد، خیابان ولیعصر، امیر آباد، انقلاب، فاطمی، شهر آرا، میدان ونک، گیشا

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون در جنوب تهران

منیریه، شاهپور، یافت آباد، حافظ، شادآباد، نازی آباد، ورامین، شهر ری، راه آهن، جمهوری، نواب، قزوین، عبدل آباد، ولیعصر، آزادی، مهرآباد، جوادیه، خانی آباد، باقر شهر، انقلاب
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین