🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

اجاق گاز یکی از لوازمی می‌باشد که امروزه در لوازم خانگی بسیار نقش حیاتی را ایفا می‌کند. اجاق گاز ها امروزه بسیار در اندازه متنوع و برند های متفاوت عرضه می‌شود. یکی از برند های معروف که امروزه بسیار استفاده می‌شود، اجاق گاز استیل البرز می‌باشد. این برند اجاق گاز امروزه بیش از بیش خریداری می‌شود و یکی از دغدغه های افراد تعمیرات اجاق گاز استیل البرز، نصب و سرویس آن، می‌باشد. امروزه با وجود نمایندگی های معتبر تعمیرات اجاق گاز استیل البرز و لوازم خانگی دیگر، تعمیرات آسان تر شده است. نکته مهم در تعمیرات یافتن نمایندگی های معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. یک نمایندگی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه تشخیص دهیم این نمایندگی تعمیرات معتبر است؟ باید گفت هر نمایندگی برای اعتبار خود نشانه هایی می‌گذارد. برای مثال نمایندگی ژاو سرویس برای جلب اعتماد افراد، مشاوره رایگان و ضمانت نیم ساله پس از تعمیرات دارد. نمایندگی ژاو سرویس حتی در حیطه تعمیرات اجاق گاز استیل البرز نیز تخصص دارد و می‌تواند به افراد در حیطه تعمیر، سرویس و نصب لوازم خانگی بسیار کمک کند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر گاز استیل البرز STEEL ALBORZ رومیزی، صفحه ای و فردار در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز STEEL ALBORZ

شرکت صنایع استیل البرز در سال 1371 توسط نوید ایزد پناه شروع به کار کرد. این برند برگرفته از نماد های بلند آوازه ایران باستان می‌باشد. برز نامی برگرفته از رشته کوهی در شمال ایران و در اوستا برگرفته از هره برز می‌‌باشد. این شرکت با تکیه بر کیفیت و نیروهای کارآزموده ای که دارد، امروزه یکی از برترین برند ها می‌باشد.

گرچه کیفیت محصولات استیل البرز چشمگیر است، اما هر لوازم خانگی نیاز به تعمیرات پیدا خواهد کرد. در حال حاضر اجاق گاز استیل البرز یکی از برند های معروف اجاق گاز کشور است که افراد را برای تعمیر و یا نصب و سرویس آن نگران کرده است. حال سوال اصلی این است که تعمیرات اجاق گاز استیل البرز را به چه فردی بسپاریم؟

در واقع کار تعمیرات یک کار تخصصی می‌باشد. بهترین پیشنهاد در پاسخ به این سوال سپردن تعمیرات اجاق گاز استیل البرز به نمایندگی تعمیرات این برند اجاق گاز می‌باشد. چرا که برای تعمیرات هر لوازم خانگی نیاز است که فردی متخصص دست به تعمیرات بزند. نمایندگی های تعمیری که معتبر هستند، از تعمیرکاران متخصص بهره می‌برند و تمامی خدمات خود را ضمانت می‌کنند.

نمایندگی ژاو سرویس یک نمایندگی معتبر در زمینه تعمیر اجاق گاز استیل البرز و تعمیرات اجاق گاز های برند دیگر مانند تعمیرات اجاق گاز اخوان، تعمیرات اجاق گاز تکنو و…را با ضمانتی نیم ساله پس از تعمیرات انجام می‌دهد. این نمایندگی با تعمیرکاران متخصصی که دارد، در کمترین زمان عیب یابی و رفع مشکل را انجام می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

علل تعمیرات اجاق گاز رومیزی استیل البرز

اجاق گاز های رومیزی شرکت استیل البرز در طراحی های مدرن عرضه می‌شوند و بر اساس فناوری روز ساخته خواهند شد. این اجاق گازها دارای ترموکوپل های پیشرفته هستند که باعث سریع تر روشن شدن شعله و عملکرد ایمن اجاق گاز رومیزی استیل البرز می‌ شود.

یکی از مواردی که در تعمیرات اجاق گاز استیل البرز جزو نگرانی ها می‌باشد، تعمیرات اجاق گاز رومیزی استیل البرز است. بیشتر تعمیرات اجاق گاز رومیزی این محصول حول مشکلات روشن نشدن شعله، زرد سوختن شعله، دود کردن و…می‌باشد که به آن ها خواهیم پرداخت.

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

روشن نشدن شعله اجاق گاز رومیزی استیل البرز STEEL ALBORZ

چرا شعله اجاق گاز رومیزی استیل البرز روشن نمی‌شود؟ پخت و پز و سر رفتن غذا روی شعله ها یکی از مواردی است که باعث مسدود شدن شعله ها و کم یا روشن نشدن شعله های گاز می‌شود. از دلایلی که به خاطر آن با نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز استیل البرز تماس می‌گیرند، روشن نشدن شعله گاز استیل البرز می‌باشد.

یکی از دلایلی که کمتر در اجاق گاز های استیل البرز دیده می‌شود به خاطر سر رفتن غذا روی شعله ها است. افراد بهتر است بعد از پخت هر غذایی به خصوص غذاهایی که نیاز به سرخ شدن و غذاهایی که دارای مایعات هستند، اجاق گاز را به خوبی تمیز کنند. از موارد دیگر نیز می‌تواند به درست جای نگرفتن سر شعله ها اشاره کرد.

شاید با خود فکر کنید که این مورد بعید است که پیش آید! اما جالب است بدانید که در خیلی از موارد این علت بسیار دیده شده است. از دیگر مواردی که کمی تخصصی است، تنظیم نادرست الکترودهای احتراق می‌باشد. افراد بهتر است در مورد آخر، تعمیر اجاق گاز استیل البرز خود را به نمایندگی های معتبر بسپارند.

مشاهده  خاموش شدن ماکروفر بعد چند ثانیه

زرد سوختن شعله اجاق گاز رومیزی

چرا شعله اجاق گاز استیل البرز زرد می‌سوزد؟ از مهم ترین دلایلی که می‌توان به آن اشاره کرد، وجود مشکل در تنظیمات مخلوط هوا و گاز می‌باشد. این مشکل در اجاق گاز های رومیزی امروزی بیش از پیش دیده می‌شود. برای تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در این مورد کافی است که فاصله بین نازل و رابط را تنظیم کنید.

هنگامی که شعله گاز شما زرد می سوزد، نشان از آن دارد که گاز شما به طور ناقص در حال سوختن است. پیشنهاد می شود در برخورد با مشکلاتی از این قبیل، تعمیرات اجاق گاز استیل خود را به نمایندگی های معتبر بسپارید. چرا که عیب یابی زرد سوختن شعله گاز نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

دود کردن شعله اجاق گاز رومیزی استیل البرز

خیلی از افراد با برخورد با دود کردن شعله اجاق گاز با سوالاتی مانند چرا اجاق گاز استیل البرز دود می کند؟ یا دود کردن شعله اجاق گاز استیل البرز خطرناک است؟ یا به طور کلی علت دود کردن شعله اجاق گاز استیل البرز چه می باشد؟ و…مواجه می شوند. باید گفت دود کردن اجاق گاز به هیچ وجه عادی نیست.

با برخورد با این مشکل به احتمال زیاد علت از خرابی نازل گاز باشد. در مواردی که خرابی نازل گاز پیش می آید به احتمال زیاد نازل گاز نیاز به تعویض شدن دارد.

برای تعویض قطعات لوازم خانگی از جمله اجاق گاز استیل البرز باید از نمایندگی های معتبری خرید کنید که حتی قطعاتی که به فروش می رسانند نیز دارای ضمانت باشد. یکی از این نمایندگی های معتبر که در زمینه تعمیرات اجاق گاز استیل البرز  STEEL ALBORZ و تعویض قطعات، ژاو سرویس می باشد.

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز فردار

خیلی از مشکلات رایجی که به تعمیرات نیاز دارد، فر اجاق گاز می باشد. از سوالاتی که در زمینه های فر اجاق گاز استیل البرز به شدت پرسیده می شود، می توان به سوالاتی مانند چرا فر اجاق گاز گرم نمی شود؟ چرا فر اجاق گاز استیل البرز روشن نمی شود؟ اشاره کرد. برای تعمیرات اجاق گاز استیل البرز فردار مواردی را بررسی خواهیم کرد.

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

علل روشن نشدن فر اجاق گاز استیل البرز

1- کار نکردن درست ترموستات اجاق گاز

یکی از علل تعمیرات اجاق گاز استیل البرز، کارکرد نادرست ترموستات می باشد. ترموستات یکی از قطعات مهم است که در فر نقش کنترل گرما را دارد. هنگامی که دمای فر به طور ناگهانی افزایش می یابد، ترموستات به طور خودکار مانع از روشن شدن فر می شود.

گاهی اوقات نیز ترموستات به طور کلی خراب شده است، در این حالت به طور منطقی فر نباید روشن شود. این مورد در تعمیرات اجاق گاز بوش نیز بسیار دیده شده است. در این موارد نیاز است که عیب یابی به دست یک تعمیرکار ماهر یا نمایندگی معتبر انجام گیرد.

2- خرابی فندک اجاق گاز

یکی از علل تعمیرات اجاق گاز استیل البرز و تعمیرات اجاق گاز آریستون، خرابی فندک است. در این مورد باید جرقه زن اجاق گاز را بررسی کنید. گرچه خود فرد نیز شاید بتواند با اهم متر، جرقه زن را بررسی کند، اما عیب یابی آن کمی سخت می شود و در موارد بیشتر نیز فندک باید تعویض شود. به همین خاطر بهتر است که از نمایندگی ها راهنمایی گرفته و در صورت نیاز فندک جدیدی برای تعویض تهیه کنید.

مشاهده  معایب و مضرات استفاده از سولاردام

تعمیرات اجاق گاز استیل البرز

3- نبود فشار کافی 

یکی از مواردی که شاید افراد زیاد به آن دقت نکرده باشند، افت فشار گاز است. دلایلی که می تواند باعث افت فشار شود، نشتی از لوله ها یا اتصالات است. از دلایل دیگر نیز که در تعمیرات اجاق گاز استیل البرز نیز پیش آمده، انسداد لوله ها و مجرای رسیدن گاز به اجاق گاز است. در این موارد بهتر است که از یک نمایندگی معتبر جهت تعمیر اجاق گاز استیل البرز کمک بگیرید.

با مواردی از علل تعمیر اجاق گاز استیل البرز آشنا شدیم. موارد گفته شده جزئی از تعمیرات می باشد. تعمیرات درست، یک اصل حیاتی برای حفظ کارایی و عمر مفید لوازم خانگی است.

افراد برای حفظ کارایی لوازم خانگی خود به خصوص عمر مفید اجاق گاز باید تعمیرات اجاق گاز استیل البرز STEEL ALBORZ خود را به نمایندگی های معتبر بسپارند. نمایندگی ژاو سرویس، دارای خدماتی با ضمانت نیم ساله، مشاوره های رایگان، تعمیرکارانی خبره و کارکشته، قطعات اصل و هزینه های مقرون به صرفه می باشد.

برای تعمیر اجاق گاز استیل البرز خود چه کنم؟

کافی است برای آن که هم خیالتان راحت شود و هم در وقتتان صرفه جویی شود، با یک نمایندگی معتبر در زمینه تعمیر تماس بگیرید. نمایندگی ژاو سرویس می تواند در زمینه تعمیرات و سرویس لوازم خانگی و حتی نصب آن ها بسیار کمک کننده باشد.

تعمیر در محل یعنی چه؟

یکی از دغدغه هایی که ذهن بیشتر افراد را درگیر می کند، جا به جایی لوازم خانگی برای تعمیر آن است. تعمیر در محل این نگرانی را رفع کرده است. به طوری که افراد می توانند تنها با یک تماس کوتاه مشکل خود را مطرح کرده و درخواست تعمیرکار داشته باشند و تعمیرکار در زمان و محل تعیین شده حضور خواهد داشت.

آیا ژاو سرویس ضمانت خدمات دارد؟

بله. ژاو سرویس ضمانت 6 ماهه پس از تعمیرات دارد؛ به این منظور که اگر افراد برای تعمیرات لوازم خانگی خود برای مثال اجاق گاز استیل البرز با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل فرموده باشند، اگر تا 6 ماه مشکلی برای لوازم خانگی پیش آید، ژاو سرویس به طور کاملا رایگان آن را رفع خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در شرق تهران

آهنگ، ارتش، لویزان، حکیمیه، پیروزی، نارمک، شیان، تهرانپارس، افسریه، سید خندان، رسالت

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در شمال تهران

تجریش، زعفرانیه، جماران، پل رومی، زرگنده، جردن، سعدآباد، سعادت آباد، الهیه، فرمانیه، آتی ساز، فرشته، جمشیدیه، شهرک غرب، کامرانیه، شمیرانات، شریعتی، دولت، اقدسیه، میرداماد، ظفر، دیباجی، پاسداران، اندرزگو، نیاوران، بلوار کاوه، آجودانیه

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در غرب تهران

مرزداران، شهر زیبا، بلوار فردوس شرق و غرب، شهرک راه آهن، آیت الله کاشانی، آریاشهر، تهرانسر، صادقیه، سردار جنگل، خلیج فارس، ستارخان، پونک، کن، توحید، دریاچه چیتگر، جنت آباد (شمالی جنوبی)

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در مرکز تهران

گیشا، خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، کارگر شمالی، یوسف آباد، شهرک والفجر، انقلاب، شهرک آزمایش، فاطمی، امیر آباد، شیخ بهایی، مطهری، میدان ونک، عباس آباد، شهر آرا، جلال آل احمد

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز در جنوب تهران

شهر ری، شاهپور، قزوین، راه آهن، شادآباد، نواب، باقر شهر، ولیعصر، عبدل آباد، مهرآباد، خانی آباد، ورامین، یافت آباد، انقلاب، منیریه، جوادیه، آزادی، نازی آباد، جمهوری، حافظ
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین