🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

نمایندگی تعمیرات فلر

برند فلر امروزه یکی از برند های معروف در لوازم خانگی است که دغدغه ای برای افراد در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ایجاد کرده است. فلر یکی از برند های آلمانی است که در کشور ایران محبوبیت و طرفداران خود را دارد. نکته مهمی که در طراحی محصولات فلر رعایت شده است، کم کردن مصرف انرژی و به حداقل رساندن آن می باشد. افراد با تهیه محصولات فلر از یک محصول با کیفیت، ماندگار و مقاوم بهره مند می شوند. به طور کل محصولات فلر به خاطر ماندگاری و مقاومت خوبی که دارند، دچار مشکلات کمی می شوند و کمتر نیازمند تعمیرات خواهند شد. اما در هر صورت لوازم خانگی هر از گاهی نیازمند تعمیرات و سرویس می باشد. البته با وجود نمایندگی های معتبر تعمیرات فلر دیگر جای نگرانی نیست. یکی از بهترین و معتبر ترین نمایندگی تعمیرات فلر، ژاو سرویس می باشد که در زمینه تعمیرات فوق العاده است و دارای تعمیرکارانی ماهر، کارکشته و مجرب می باشد. این نمایندگی معتبر از ویژگی های فوق العاده همچون گارانتی، مشاوره رایگان، تعمیر و خدمات در منزل، ضمانت قیمت و... برخوردار می باشد. نمایندگی ژاو سرویس در تلاش است تا بتواند با کم ترین هزینه، بیشترین کیفیت را ارائه دهد و برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود، تمامی خدمات خود از جمله تعمیرات و سرویس را ضمانتی نیم ساله نموده است.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیرات فلر FELLER

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیرات فلر

معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات فلر FELLER

نمایندگی تعمیرات فلر

نمایندگی تعمیرات فلر شامل چه محصولاتی می شود؟

نمایندگی ژاو سرویس تعمیرات تمامی محصولات فلر را با بهترین نحو بر عهده می گیرد و تعمیرکاران ژاو سرویس به تعمیرات محصولات و لوازم خانگی فلر کاملا مسلط هستند و تجربه زیادی در زمینه تعمیرات دارند؛ به همین منظور نگرانی از بابت تعمیرات نیست. از جمله لوازم خانگی که نمایندگی تعمیرات فلر ژاو سرویس آن را تعمیر می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توستر فلر
  • جاروبرقی و جاروشارژی فلر
  • مایکروفر و ماکروویو فلر
  • سولاردام فلر
  • چرخ گوشت فلر
  • پنکه فلر
  • اتو بخار فلر
  • کولر فلر
  • آبمیوه گیری و مخلوط کن فلر
  • چای ساز فلر
  • اجاق گاز فلر

نمایندگی تعمیرات فلر

برای آن که بتوانید از خدمات و تعمیرات ژاو سرویس استفاده کنید، هم می توانید از طریق سایت فرم پر کرده و درخواست تعمیر کار کنید تا در اسرع وقت تعمیرکار در زمان گفته شده و محل تعیین شده اعزام شود و هم می توانید با نمایندگی تعمیرات فلر ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید و درخواست تعمیرکار کنید.

نمایندگی تعمیرات فلر

در صورت تماس از مشاوره رایگان نیز برخوردار می شوید و می توانید مطلع شوید که نیاز به تعمیرکار دارد یا خیر. به همین دلیل پیشنهاد می شود با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید تا هم از مشاوره رایگان بهره ببرید و هم در صورت نیاز درخواست تعمیر کار کنید.

چرا ژاو سرویس را انتخاب کنیم؟

تعمیرکاران متخصص ژاو سرویس

یکی از موارد مهم در تعمیرات انتخاب یک تعمیرکار مجرب و کارکشته می باشد. پیدا کردن تعمیرکاری که مهارت و تخصص در زمینه تعمیرات فلر را داشته باشد، تا بتوان به راحتی به او اعتماد کرد، سخت شده است. اما خوشبختانه تمامی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات فلر ژاو سرویس از مهارت خوبی برخوردار هستند و در تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات جاروبرقی فلر و تعمیرات مایکروفر فلر و… تجربه و تخصص فوق العاده دارند.

نمایندگی تعمیرات فلر

قطعات اصل

همه افراد حدودا می دانند که گاهی برای تعمیرات نیاز پیدا می کنیم که برخی از قطعات را عوض کنیم، در این صورت باید اصل قطعات را تهیه کنیم. چرا که اگر قطعات اصل و اورجینال در لوازم خانگی استفاده نشود، کارایی آن پایین می آید و عمر مفید لوازم خانگی نیز کاهش پیدا می کند. در حالی که وقتی قطعات اصل و اورجینال باشد، عملکرد و عمر مفید لوازم خانگی را افزایش می دهد.

ضمانت و گارانتی نیم ساله

هر نمایندگی معتبری برای آن که اعتماد مشتریان خود را جلب کند، ویژگی هایی را ارائه می دهد و ژاو سرویس نیز برای آن که بتواند اطمینان خاطر مشتریان خود را به دست آورد، ضمانتی نیم ساله (6 ماهه) را برای تمامی خدمات خود از جمله تعمیرات در نظر گرفته است.

به این منظور که اگر مثلا برای تعمیرات اتو بخار فلر، افراد با نمایندگی ژاو سرویس تماس گرفته باشند و تعمیرکاران ژاو سرویس، اتو بخار را تعمیر کرده باشند، هر تعمیری که تا 6 ماه برای اتو بخار افراد پیش آید، بدون هیچ هزینه ای (به طور کاملا رایگان) عیب یابی و رفع خواهد شد. در نتیجه برای تعمیرات لوازم خانگی، خود دست به تعمیرات نزنید و با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی مارشال

میکروسوئیچ درب مایکروفر

وقتی خود افراد دست به تعمیرات می زنند، ریسک تعمیرات را افزایش می دهند و همین امر باعث می شود تا شاید خرابی بیشتری به وجود آید. در حالی که وقتی تعمیرکاری ماهر تعمیرات را برعهده گیرد، در کمترین زمان عیب یابی می کند و مشکل را رفع خواهد کرد. در نتیجه ریسک تعمیرات حدودا به صفر خواهد رسید.

تعمیر در منزل

یکی از مواردی که امروزه ذهن افراد را به خود درگیر کرده است، جا به جایی لوازم خانگی و حمل و نقل آن ها برای تعمیر کردن و سرویس آن ها می باشد. خبر خوب این است که ژاو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر برای آن که افراد برای حمل و نقل و جا به جایی لوازم خانگی آزرده نشوند و در وقت آن ها صرفه جویی شود، تعمیر در محل و منزل دارد.

میکروسوئیچ درب مایکروفر

به این منظور که با یک تماس کافی است تا محل مورد نظر خود را در زمانی که دلخواه آن ها می باشد، معین کنند تا تعمیرکار مورد نظر در محل تعیین شده اعزام شود. تعمیرکاران ژاو سرویس قبل از مراجعه به آدرس گفته شده با افراد دوباره هماهنگ می کنند تا هیچ مشکلی در این موارد پیش‌ نیاید.

پیشنهادات نمایندگی تعمیرات فلر ژاو سرویس درباره جاروبرقی

  • یکی از نکات مهمی که بیشتر افراد به آن دقت نمی کنند، استفاده از جاروبرقی در زمان اوج بار مصرف است. (در تایم اوج بار مصرف از جاروبرقی استفاده نکنید، چرا که در این تایم، نوسانات برق زیاد است و باعث آسیب به موتور می شود.)
  • هربار که از جاروبرقی استفاده می کنید بیش از 15 دقیقه به طور متوالی استفاده نکنید. (اگر نیاز به تایم بیشتری برای جاروکشی دارید، هر 15 دقیقه استراحت کوتاهی به جاروبرقی دهید.)
  • کیسه جاروبرقی را بعد از آن که ⅔ آن پر شد، خالی کنید.
  • اگر کیسه جاروبرقی شما دائمی است، هر از چندگاهی آن را عوض کنید. (پیشنهاد می شود هر 3 ماه آن را عوض کنید و اگر هر 3 ماه آن را عوض نکردید هرگاه آسیب دیده شد آن را تعویض کنید.)
  • به هیچ وجه روی جاروبرقی خود وسیله سنگینی نگذارید تا فشاری به آن وارد نشود.
  • جاروبرقی خود را نیز در کنار وسایل گرمایشی مانند بخاری یا شوفاژ نگذارید.
  • با جاروبرقی مایعاتی مانند آب را جاروکشی نکنید. (این امر باعث می شود تا در مدت زمان طولانی باعث سوختن موتور شود و نیاز به تعمیرات جاروبرقی فلر خود پیدا کنید.)
  • با جاروبرقی وسایل تیزی مانند خرده لیوان شکسته (شیشه) را جاروکشی نکنید.
  • هر از چند گاهی اتصالات جاروبرقی (پریزی که همیشه از آن استفاده می کنید نیز بررسی کنید.) فلر را چک کنید و از آن که سالم هستند، اطمینان حاصل کنید.

نمایندگی تعمیرات فلر

عیب یابی مایکروفر فلر

هنگامی که به تعمیرات مایکروفر فلر feller نیازمند بودید، به متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای یا نمایندگی تعمیرات فلر مراجعه کنید. گرچه حتی اگر به طور کل مایکروفر شما آنچنان خرابی نداشت و با رفع بعضی مشکلات ساده حل می شد، باز نیز به متخصص مراجعه کنید. چرا که عیب یابی موارد خرابی سخت است و یک متخصص ماهر می تواند به راحتی عیب یابی و رفع عیب کند.

مشاهده  جاروبرقی میدیا خوبه؟

نمایندگی تعمیرات فلر

به هر صورت پیشنهاد می شود در مواردی همچون روشن نشدن مایکروفر، خرابی اتصالات مایکروفر، خاموش شدن ناگهانی در حین کار، نچرخیدن سینی مایکروفر، گریل نشدن غذا توسط مایکروفر، کار نکردن پنل نمایشگر، جرقه زدن، خرابی مگنترون، خرابی ترموستات مایکروفر و بوی سوختگی و نامطبوع از مایکروفر به تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات فلر مراجعه کنید.

روشن نشدن مایکروفر فلر

روشن نشدن مایکروفر فلر یکی از اتفاقاتی است که ممکن است برای ماکروفر (مایکروویو) افراد اتفاق بیفتد و آن ها گمان کنند که مایکروفر آن ها سوخته است. در حالی که خیلی از موارد دیگری نیز باعث روشن نشدن مایکروفر می شود. به هر صورت بررسی عیب یابی این امر، تخصصی است و بهتر است در این مواقع با نمایندگی تعمیرات فلر تماس حاصل فرمایید و تعمیرات را به دست تعمیرکارانی ماهر بسپارید.

روشن نشدن مایکروفر ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که افراد تصور می کنند فقط به علت سوختن موتور این مشکل بوجود می آید اما حتی می تواند مشکل از برق مایکروفر نیز باشد.

نمایندگی تعمیرات فلر

از اتصالات درست ماکروفر اطمینان پیدا کنید. اگر اتصالات درست نبود، پلاگین را یه بار خارج کنید و بعد از گذشت چند ثانیه، دوباره آن را به طور کاملا درست به پریز متصل کنید‌. از بسته شدن و قفل شدن درب مایکروفر اطمینان پیدا کنید و اگر درب درست بسته نشده بود، از سلامت درب مطمئن شوید. (بعضی از مایکروفر ها دارای قفل کودک هستند، اطمینان پیدا کنید که قفل کودک فعال نشده باشد.)

به طور کل افراد می توانند برای تعمیرات انواع لوازم خانگی فلر خود به نمایندگی تعمیرات فلر ژاو سرویس اطمینان کنند و از ویژگی های مهمی همچون مشاوره رایگان، تعمیرکاران متخصص، ضمانت نیم ساله خدمات، ضمانت قیمت، قطعات اصل و تعمیر در محل (منزل) برخوردار شوند. در ژاو سرویس بدون هیچ نگرانی درباره ریسک تعمیرات می توانید، تعمیرات را به دست تعمیرکاران متخصص و ماهر ژاو سرویس بسپارید.

تعمیرات لوازم خانگی فلر شامل چه محصولاتی می شود؟

به طور کل نمایندگی ژاو سرویس تمامی محصولات لوازم خانگی برند فلز از جمله توستر فلر، جاروبرقی و جاروشارژی فلر، مایکروفر و ماکروویو فلر، سولاردام فلر، چرخ گوشت فلر، پنکه فلر، اتو بخار فلر، کولر فلر، آبمیوه گیری و مخلوط کن فلر، چای ساز فلر، اجاق گاز فلر و... پشتیبانی می کند.

آیا ژاو سرویس ارائه خدمات در محل نیز دارد؟

بله خوشبختانه نمایندگی ژاو سرویس برای آن که مشتریان عزیز برای حمل و نقل و جا به جایی لوازم خانگی اذیت نشوند و در وقت آن ها صرفه جویی شود، تعمیر در محل و منزل دارد.

قیمت تعمیرات لوازم خانگی فلر به چه گونه ای است؟

تمامی هزینه های تعمیرات و خدماتی مانند سرویس و تعویض قطعات، به طوری می باشد که همه افراد بتوانند از آن بهره ببرند و نگران هزینه آن نباشند.

نمایندگی تعمیرات فلر در شرق تهران

سید خندان، حکیمیه، تهرانپارس، رسالت، پیروزی، لویزان، ارتش، نارمک، افسریه، آهنگ، شیان

نمایندگی تعمیرات فلر در شمال تهران

جردن، تجریش، زعفرانیه، سعدآباد، آتی ساز، ظفر، شهرک غرب، کامرانیه، شمیرانات، فرشته، سعادت آباد، پاسداران، دولت، نیاوران، زرگنده، بلوار کاوه، الهیه، جماران، میرداماد، آجودانیه، اقدسیه، دیباجی، شریعتی، اندرزگو، پل رومی، فرمانیه، جمشیدیه

نمایندگی تعمیرات فلر در غرب تهران

کن، آریاشهر، مرزداران، آیت الله کاشانی، صادقیه، دریاچه چیتگر، تهرانسر، پونک، خلیج فارس، شهر زیبا، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهرک راه آهن، ستارخان، بلوار فردوس شرق و غرب، سردار جنگل، توحید

نمایندگی تعمیرات فلر در مرکز تهران

انقلاب، فاطمی، شیخ بهایی، امیر آباد، یوسف آباد، میدان ولیعصر، شهرک آزمایش، مطهری، میدان ونک، شهر آرا، جلال آل احمد، عباس آباد، کارگر شمالی، گیشا، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر

نمایندگی تعمیرات فلر در جنوب تهران

خانی آباد، باقر شهر، عبدل آباد، مهرآباد، آزادی، یافت آباد، حافظ، قزوین، شهر ری، شادآباد، ورامین، راه آهن، انقلاب، نازی آباد، نواب، ولیعصر، منیریه، شاهپور، جمهوری، جوادیه
اشتراک در
اطلاع از

4 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام خدا قوت
برای ثبت درخواست باید از کجا اقدام کنیم؟ لطف می کنید راهنمایی کنید.

سلام
شما تمامی محصولات فلر رو تعمیر می کنید؟ من یه مایکروفر فلر دارم که متاسفانه از کار افتاده و روشن نمیشه

سلام
مکش جاروبرقی فلر ما به مشکل خورده و مثل قبل نمیتونه جارو بکشه. قبلا هم برای تعمیر اون رو فرستاده بودیم اما الان باز همینطور شده. لطف می کنید راهنمایی کنید.

سلام
میخواستم تشکر کنم از آن تایم بودن همکارانتون. در کمترین زمان ممکن برای تعمیرات اقدام کردن

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین