🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات ناسیونال

اگر از لوازم خانگی برند ناسیونال استفاده می کنید بدون شک از کیفیت بالای این محصولات ژاپنی نهایت بهره را می برید. اما فراموش نکنید که این لوازم خانگی نیز مانند هر دستگاه دیگری روزی خراب می شوند و در این زمان است که هیچ کجا بهتر از نمایندگی تعمیرات ناسیونال در تهران نمی تواند به خوبی به تعمیرات دستگاه شما بپردازد. شما می توانید همین حالا برای تعمیرات لوازم خانگی و بهره مندی از خدماتی همچون ضمانت یک ساله تعمیرات ، تهیه قطعات اورجینال و فابریک و تعمیر در محل با ما تماس بگیرید از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما به کسب اطلاعات لازم در این زمینه بپردازید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی National ناسیونال در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیرات ناسیونال

نمایندگی تعمیرات ناسیونال

لوازم خانگی به یکی از عضو های اساسی و ضروری هر خانه ای تبدیل شده اند و وجود آن ها لازم و ضروری می باشد. یکی از برند های معروفی که امروزه در ایران از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد لوازم خانگی ناسیونال (National) می باشد. این برند که یکی از زیر مجموعه های شرکت ژاپنی پاناسونیک می باشد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد و به سادگی خراب نمی شود. اما استفاده مداوم ما از این لوازم خانگی ممکن است روزی مارا به یک نمایندگی تعمیرات ناسیونال نیازمند کند.

ما اینجاییم تا شما را به یکی از بهترین مراکز و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال در تهران آشنا کنیم. مرکز تعمیرات ژاو سرویس با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انوع لوازم خانگی ناسیونال در خدمت شماست.

خدمات ژاو ؛ نمایندگی تعمیرات ناسیونال در تهران

شما با تماس با گروه ژاو سرویس می توانید از تمامی خدمات زیر بهره مند شوید :

  • ضمانت 1 ساله خدمات : شما بعد از بهره مندی از خدمات تعمیرات تا یک سال ضمانت کامل برای خدمات انجام شده دارید و در صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت آسیب دیده و تعمیر شده، به سادگی می توانید از این خدمات بهره مند شوید.
  • مشاوره رایگان : پیش از آنجام تعمیرات به سادگی می توانید از طریق تماس با گروه ژاو سرویس به مشاوره رایگان بپردازید و به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید. سپس در صورت تمایل درخواست تعمیرات را ثبت می کنید.
  • تهیه قطعات اورجینال و فابریک : یکی از علت هایی که پس از مدت کوتاهی از تعمیرات ، مجددا لوازم خانگی ما از کار می افتند. اما با تهیه قطعات اورحینال و اصلی می توانید از کیفیت تعمیرات مطمن شوید و تا سال ها از لوازم خانگی خود استفاده کنید. ژاو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ناسیونال این قطعات را برای شما آماده می کند. البته خوب است بدانید خود نیز می توانید به تهیه این قطعات بپردازید و تعمیرات دستگاه را به ما بسپارید.
  • تعمیر در محل : از مهم ترین خدماتی که ژاو سرویس به شما ارائه می کند تعمیر در محل است پس دیگر نیاز نیست نگران جابه جایی لوازم خانگی به تعمیرگاه باشید و با یک تماس متخصصین ژاو برای تعمیر در محل زندگی شما حضور پیدا می کنند.
  • تعمیر در سریع ترین رمان ممکن : از آنجایی که خرابی لوازم خانگی بدون شک مشکلات زیادی برای شما به وجود می آورد ما در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیرات در محل شما حضور پیدا می کنیم. خوب است بدانید که شما می توانید حتی درخواست تعمیرات به صورت فوری و در همان روز نیز ثبت نمایید.
  • شفافیت مالی و بهترین قیمت : برای افزایش صد در صدی شما سعی داشته ایم تا برای خدمات تعمیرات خود بهترین قیمت ها را ارائه کنیم. همچنین ما از شفافیت مالی برخوردار می باشیم پس از ارائه لیست هزینه ها و خدمات مبلغ اضافه ای از شما دریافت نمی کنیم.
  • پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته : در هر ساعت که برای تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال با ما تماس بگیریم آماده پاسخ گویی هستیم. همچنین شما می توانید همین حالا از طریق این صفحه به صورت آنلاین اقدام به ثبت درخواست تعمیرات کنید تا متخصصین ما با شما تماس حاصل نمایند.
  • نیروی متخصص : کادر فنی ژاو سرویس از متخصصین تعمیرات در زمینه لوازم خانگی ناسیونال تکمیل شده است و تمامی تعمیرکارانی که برای تعمیر در محل زندگی شما حضور پیدا می کنند در تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال تخصص دارند.
  • تجهیزات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی : در آخر برای بالا تر بردن کیفیت خدمات از تخصصی ترین ابزار تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال استفاده می کنید تا رضایت شما را به طور کامل دریافت کنیم.
مشاهده  8 علت روشن نشدن جاروبرقی

نمایندگی تعمیرات ناسیونال

تعلل نکنید و همین حالا برای تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال به چه صورت می باشد ؟

نمایندگی تعمیرات ناسیونال در تهران برای تعیین هزینه های خود عوامل زیادی را در نظر می گیرد که مهم ترین آن ها به این شرح می باشد :

علت خرابی :

لوازم خانگی از سیستم بسیار پیچیده ای برخوردار می باشند و علت خرابی آن ها در هزینه تعمیرات آن تاثیر بسیار زیادی دارد. برای مثال اگر علت خرابی از قسمتی مانند برد یا موتور نسئت بگیرد بدیهی است که برای تعمیرات آن باید متحمل هزینه بیشتری شوید. در حالی که ممکن است علت خرابی دستگاه شما ، از کار افتادن صفحه کلید یا اتصالات خارجی باشد که طبیعتا ساده تر ، سریع تر و با هزینه کمتری می توان آن ها را تعمیر نمود.

میزان و وسعت خرابی :

همیشه متخصصین و تعمیر کاران لوازم خانگی تاکیید دارند که با مشاهده نشانه های خرابی از استفاده از دستگاه خود خودداری نمایید. اما چرا ؟ استفاده از دستگاه معیوب می تواند موجب گسترده تر شدن میزان خرابی آن شود که نه تنها در هزینه تعمیرات این لوازم خانگی تاثیر زیادی دارد بلکه ممکن است موجب از کار افتادگی دستگاه شما به صورت کامل شود. در نهایت در نظر داشته باشید که ممکن است علت کار نکردن دستگاه شما از قسمت های مختلفی نشئت بگیرد که در هر دو صورت پس از عیب یابی از آن مشخص می گردد.

هزینه تعویض قطعه :

معمولا در زمان خرابی لوازم خانگی با دو حالت رو به رو هستید. اگر دستگاه شما و قطعه معیوب قابلیت تعمیر داشته باشد در این صورت این کار توسط تعمیر کاران برند ناسیونال صورت می گیرد و هزینه تعمیرات نیز بر اساس مشکل و علت خرابی تعیین می گردد. اما گاهی علت خرابی دستگاه سوختگی کامل یک قطعه است.

بدون شک سوختگی یکی از قسمت ها یا یکی از قطعات لوازم خانگی ناسیونال به معنی بی مصرف بودن آن ها نمی باشد. اما با این وجود برای تعمیر آن باید از قطعه جایگزین استفاده کنید که در این صورت بر اساس قیمت قطعه در بازار هزینه تعمیرات این لوازم خانگی نیز تغییر می کند. البته شما می توانید به جای استفاده از قطعه اصل از نمونه های های کپی استفاده کنید اما با این وجود پیشنهاد ما خرید قطعات اصلی می باشد.

نمایندگی تعمیرات ناسیونال

نوع لوازم خانگی :

در نظر داشته باشید که هر لوازم خانگی بسته به پیچیدگی و تخصصی بودن تعمیرات آن از هزینه های مختلفی برخوردار می باشد. برای مثال طبیعتا هزینه تعمیرات یخچال از هزینه تعمیرات مایکروفر یا جاروبرقی بیشتر می باشد چرا که این نوع از لوازم خانگی از پیچیدگی بیشتری برخوردار می باشند و هزینه تعمیرات آن ها نیز بالا تر است. همچنین زمانی که یکی از قطعات سوخته است نوع لوازم خانگی در تهیه قطعه و قیمت آن تاثیر زیادی دارد.

مدل لوازم خانگی :

در آخر نباید مدل لوازم خانگی و تاثیر آن در هزینه تعمیرات غافل بمانیم. شرکت های تعمیرات لوازم خانگی روز به روز مدل های جدیدی را به بازار عرضه می کنند که هر کدام از پیچیدگی های بیشتر و حساسیت های مربوط به خود برخوردار می باشند که در هزینه تعمیرات تاثیر گذار می باشد. باید در نظر داشته باشید که معمولا تهیه قطعات مدل های جدید لوازم خانگی ناسیونال تا حدودی دشوار تر می باشد و بدیهی است که در قیمت آن نیز در بازار تاثیر گذار می باشد.

با این وجود در نظر داشته باشید همانطور که فوقا نیز گفتیم ما در نمایندگی تعمیرات ناسیونال در تهران ، سعی داریم تا بهترین کیفیت خدمات را با بهترین قیمت ارائه کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس حاصل نمایید به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

نمایندگی تعمیرات ناسیونال

فراموش نکنید تعمیرات لوازم خانگی یک امر کاملا تخصصی است که نه تنها شما نمی توانید آن را انجام دهید بلکه یک تعمیر کار نا وارد نیز می تواند مشکل آن را جدی تر و میزان آسیب به دستگاه را بدتر کند. همچنین استفاده از لوازم خانگی که دچار ایراد شده است می تواند آن را به طور کامل از کار بیاندازد. پس درنگ نکنید و همین حالا برای تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

مشاهده  نچرخیدن سینی ماکروفر

هزینه تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال به چه صورت می باشد ؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی ناسیونال از عوامل زیادی مانند علت خرابی و میزان گستردگی آن تاثیر می گیرد و پس از عیب یابی مشخص می شود.

آدرس نمایندگی تعمیرات ناسیونال در تهران کجاست ؟

شما برای بهره مندی از خدمات تعمیرات این نمایندگی نیاز به آدرس ندارید و به سادگی می توانید از خدمات تعمیر در محل بهره ببرید.

خدمات تعمیرات نمایندگی ژاو به چه صورت می باشد ؟

ضمانت 1 ساله پس از تعمیرات ، تهیه قطعات اورجینال و تعمیر در محل از مهم ترین خدمات این نمایندگی می باشد.

نمایندگی تعمیرات ناسیونال در شرق تهران

رسالت، تهرانپارس، ارتش، شیان، حکیمیه، سید خندان، پیروزی، آهنگ، لویزان، نارمک، افسریه

نمایندگی تعمیرات ناسیونال در شمال تهران

دیباجی، آجودانیه، فرمانیه، دولت، جمشیدیه، بلوار کاوه، نیاوران، میرداماد، پاسداران، شمیرانات، آتی ساز، ظفر، اقدسیه، تجریش، پل رومی، الهیه، سعدآباد، اندرزگو، زرگنده، سعادت آباد، فرشته، زعفرانیه، کامرانیه، شهرک غرب، جماران، شریعتی، جردن

نمایندگی تعمیرات ناسیونال در غرب تهران

پونک، خلیج فارس، صادقیه، سردار جنگل، توحید، دریاچه چیتگر، کن، ستارخان، شهرک راه آهن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهر زیبا، آیت الله کاشانی، بلوار فردوس شرق و غرب، تهرانسر، آریاشهر، مرزداران

نمایندگی تعمیرات ناسیونال در مرکز تهران

شهر آرا، گیشا، مطهری، جلال آل احمد، یوسف آباد، عباس آباد، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر، میدان ونک، فاطمی، انقلاب، میدان ولیعصر، شیخ بهایی، امیر آباد

نمایندگی تعمیرات ناسیونال در جنوب تهران

ولیعصر، انقلاب، مهرآباد، شهر ری، شادآباد، منیریه، جوادیه، نواب، یافت آباد، باقر شهر، عبدل آباد، نازی آباد، قزوین، راه آهن، خانی آباد، جمهوری، حافظ، آزادی، شاهپور، ورامین
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین