🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

یکی از دغدغه های افراد در حیطه یخچال های بوش BOSCH، تعمیرات آن است. متخصصین ما در نمایندگی ژاو سرویس تعمیرات یخچال بوش را در محل انجام می‌دهند. چرا که برای رفاه افراد و به زحمت نیفتادن برای جا به جایی تعمیرات، تعمیرکاران در محل در زمان تعیین شده توسط شما، حضور می‌یابند و در کمترین زمان ممکن مشکلات را رفع خواهند کرد. تمامی هزینه ها در عین بالا بودن کیفیت، مقرون به صرفه می‌باشند. از این جهت افراد نگرانی نخواهند داشت. تمامی خدمات از جمله تعمیرات، دارای ضمانت نیم ساله هستند؛ به این منظور که اگر افراد برای تعمیرات یخچال بوش خود با نمایندگی ژاو سرویس تماس گرفته باشند و قبل از 6 ماه مشکلی برای یخچال بوش آن ها رخ دهد، نمایندگی ژاو سرویس به طور رایگان آن را برطرف خواهد کرد. این ضمانت برای آسودگی خیال افراد در حین انتخاب نمایندگی برای تعمیرات می‌باشد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیرات یخچال بوش BOSCH در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات یخچال بوش

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران:

یخچال آلمانی بوش BOSCH در سراسر ایران محبوب می باشد و جزو یخچال های وارداتی گران قیمت می باشد. هر یخچالی پس از مدتی کارکرد ممکن است دچار عیوبی بشود از این رو شما باید با متخصصین مربوطه برای رفع مشکلات و تعمیرات یخچال بوش تماس حاصل فرمایید. شما نمی توانید به هر فروشگاه تعمیراتی برای سپردن یخچالتان اعتماد کنید زیرا، یخچال های بوش دارای پیچیدگی خاصی هستند و تعمیر کاران مربوطه باید تخصص در این زمینه داشته باشند.

ژاو سرویس با داشتن متخصصین کار بلد در زمینه نمایندگی تعمیر یخچال بوش در این زمینه راه گشای شما عزیزان خواهند بود . شما حتی می توانید پیش از عیب آوردن یخچالتان، با سرویس نمودن یخچال، از خراب شدن آن جلوگیری نمایید.

ژاو سرویس با داشتن متخصصین خاص در این زمینه تمامی مشکلات یخچال شما را برطرف می کنند:

  • روشن نشدن یخچال بوش
  • خنک نکردن قسمت یخچال یا فریزر
  • هشدارهای پی در پی
  • صدای زیاد یخچال بوش
  • شارژ گاز یخچال بوش
  • خرابی کمپرسور یا موتور یخچال
  • رفع مشکل اواپراتور یخچال بوش
  • تعمیر و تنظیم سنسورهای حرارتی
  • تعمیر و تعویض تایمر
  • تعویض المنت یا هیتر دیفراست
  • تعویض برد الکترونیکی یخچال
  • تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش
  • تعمیر برد یخچال بوش

تعمیرات یخچال بوش BOSCH و تعمیر ساید بای ساید بوش در نمایندگی ژاوسرویس تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش در کمترین زمان ممکن و همچنین در محل انجام می گیرد و هرگز نیازی به حمل یا جابجایی یخچال ساید بای ساید بوش برای انتقال به تعمیرگاه نمی باشد.

ژاوسرویس تعمیرگاه یخچال ساید بای ساید بوش را به محل شما می آورد.

ساید بای سایدهای شرکت بوش (Bosch) مشتریان مخصوص به خود را دارد چون یکی از برترین مدل های یخچال که دارای تکنولوژی منحصر به فرد و همچنین از اولین انتخاب خریداران ساید بای ساید می باشد.

برخی از مشکلات رایج یخچال بوش Bosch:

ارور یا کد خطای یخچال:

یکی زا مشکلات رایج در یخچال بوش، کد خطای آن می باشد. یکی از جدیدترین روش های تشخیص خرابی یخچال بوش (BOSCH)، وجود سیستم تشخیص عیب و ایراد می باشد. این سیستم طوری طراحی شده است که با نمایش کد خطا مخصوص، ما را در پیدا کردن سریع قطعه معیوب کمک می نماید.

ارور یا کد خطا در مدل هایی از یخچال بوش نمایش داده می شود که دارای صفحه نمایشگر LCD باشند. همچنین در سایر مدل ها ممکن است تنها توسط صدای بوق یا Alarm وجود خطا را بیان نماید. کد خطاها به صورت عدد و حروف انگلیسی نمایش داده می شوند. که هر کد خطایی اشاره به خرابی قطعه خاصی از یخچال دارد.

خطرناک ترین کد یخچال بوش BOSCH چیست؟

می توان گفت از جمله خطرناک ترین ارور کدهای یخچال بوش، ارور E10 می باشد. ارور E10 یخچال بوش اشاره به خرابی ماژول یا کلا وجود عیب و ایراد در برد الکترونیکی یخچال دارد.

در صورت مشاهده یان خطا باید در کمترین زمان ممکن یخچال را از برق بیرون کشیده و با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش شهر خود تماس حاصل فرمایید.

مشکل سنسور دمای فریزر

ابتدا یخچال را از برق‌ بکشید و سپس اتصالات سنسور را چک کنید. اگر آسیب دیده بود سیم را تعویض کنید و اگر اتصال به درستی برقرار شد، باید سنسور دما را تعویض کنید. البته می‌توانید برای تعمیرات یخچال بوش خود به نمایندگی تعمیرات معتبر نیز اعتماد کنید‌. ژاو سرویس یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات یخچال بوش در تهران می باشد.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون

تعمیرات یخچال بوش

برفک و یخ زدگی یخچال

احتمالا در قسمت یخ زدایی مشکلی پیش آمده است. در این صورت باید المنت و برد الکترونیکی یخچال را توسط یک تعمیرکار مجرب چک کرده و تعمیر کنید.

تفاوت دمای یخچال با دمای تنظیم شده

در بیشتر مواقع کافی است یک بار یخچال بوش BOSCH خود را تا پنج دقیقه خاموش کنید. در صورت درست نشدن اگر دما زیاد بود، چند ساعت صبر کنید تا دما کاهش یابد. اگر دما خیلی پایین بود باید روز بعد آن را چک کنید. به احتمال زیاد و در بیشتر موارد درست می‌شود، اگر درست نشد حتما برای تعمیرات یخچال بوش خود با نمایندگی های معتبر آن تماس گیرید.

کار نکردن لامپ یخچال بوش

برای تعمیرات یخچال بوش خود در این باره احتمالا چراغ ال ای دی یخچال خراب شده است و باید تعویض شود. اگر چراغ درست بود پس به مدت زیادی در یخچال بازمانده است. بعد از ده دقیقه احتمالا این مشکل رفع شود و با باز و بسته شدن در این مشکل درست شود.

یخ زدن محفظه داخلی

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای تعمیرات یخچال بوش گفته می‌شود، یخ زدگی محفظه داخلی یخچال است. این مشکل دلایل مختلفی دارد. از جمله می‌توان به خراب شدن ترمیستور و عدم اندازه گیری‌ دقیق و درست دما، اشاره کرد. از موارد دیگر نیز جمع شدن غبار و آلودگی روی کویل های کندانسور و عدم تنظیم ترموستات یخچال می‌باشد.

اگر هیچ یک از موارد گفته شده دچار مشکل نشده بودند، احتمالا فن خروجی هوا به واسطه چیزی‌ مانند حجم زیاد مواد غذایی یا خرابی برد مسدود شده است. در صورتی که نیاز به تعمیرات و عیب یابی داشتید از مشاوران متخصص ژاو سرویس کمک بگیرید.

علت صدای زیاد یخچال

یک علت صدای زیاد یخچال، خرابی فن یخچال است. ابتدا از تراز بودن یخچال خود اطمینان کسب کنید و اگر صدا رفع نشد برای تعمیرات یخچال بوش خود به تعمیرکار زنگ زده تا فن یخچال را بررسی کنید.

گرم بودن فریزر یخچال بوش

به احتمال زیاد بیش از حد در فریزر را باز گذاشته اید و یا زیاد در را باز و بست کرده اید. در صورتی که مشکل از مورد اول نبود دریچه های تهویه با غذا و یا مانعی بسته شده است و برای تعمیرات یخچال بوش خود باید موانع موجود را بردارید. در صورتی که هیچ یک از موارد قبل نبود، احتمالا در مدت زمان کوتاهی غذای زیادی در یخچال جای داده اید و نکته مهم آن است که نباید فریزر را پر غذا و مواد غذایی کنید.

خنک نبودن خود یخچال

دمایی که برای یخچال بوش خود تنظیم کرده اید را چک کنید که به درستی و با دمای مناسبی تنظیم شده است. در صورت مناسب بودن دما احتمالا درب یخچال را به مدت زیادی باز گذاشته اید یا در زمان های کوتاه بیش از حد آن را باز و بست کرده اید. احتمال دارد لاستیک دور‌ درب یخچال خراب شده باشد و درب یخچال به درستی بسته نشود.

اگر هیچ یک از احتمالا بالا نبود موانع جلوی دریچه تهویه را بردارید. در نهایت اگر هیچ یک از موارد گفته شده مشکلی نداشته باشد فاصله یخچال خود با دیوار را چک کنید. یخچال با دیوار باید فاصله داشته باشد. در صورت برطرف نشدن مشکل برای تعمیرات یخچال بوش با یک تعمیرکار ماهر تماس حاصل فرمایید.

مشاهده  تعمیر جاروبرقی پارس خزر

تعمیرات یخچال بوش

درست باز و بست نشدن درب یخچال

چک کنید غذاهای زیادی درون یخچال نگذاشته باشد و جای ظرف های غذا را درست چیده باشید. اگر یخچال شما روکش دارد آن را نیز چک کنید چرا که شاید کاور مانع درست باز و بست شدن یخچال شود. واشر اطراف درب را از نظر خرابی، پارگی، پوسیدگی چک کنید و در صورت تعمیرات یخچال بوش باید آن را تعویض کنید. از تراز بودن یخچال نیز اطمینان حاصل کنید.

گرم بودن یخچال و سرد بودن فریزر

دمپر یخچال و فن آن را چک کرده و خراب نبودن آن را بررسی کنید. در صورت سالم بودن آن ها برد کنترل دما و یا برد کنترل ضد یخ را چک کنید. در صورت درست بودن موارد قبلی احتمالا ترموستات یخ زدایی یخچال به مشکل برخورده است. در این موارد خود دست به تعمیرات یخچال بوش نزنید و برای تعمیرات به نمایندگی های معتبر اعتماد کنید.

اتومات کار نکردن یخچال BOSCH

از دلایلی که یخچال به طور اتومات کار نمی‌کند می‌توان به خرابی کمپرسور یا موتور اشاره کرد. در صورت خراب نبودن این موارد احتمالا ترموستات دچار مشکل شده است. از دلایل دیگر نیز می‌توان یه کاهش گاز یخچال اشاره کرد. در هر صورت در این موارد برای تعمیرات یخچال بوش به مشکل خواهید خورد و باید از یک فرد حرفه ای کمک بخواهید.

یخ زدگی لوله های کندانسور یخچال

یکی از موارد شایع تعمیرات یخچال بوش یخ زدن لوله های کندانسور می‌باشد. روند تامین هوای سرد و خنک کردن فریزر توسط لوله هایی که پشت یخچال هستند، صورت می‌گیرد. به این لوله ها کندانسور می‌گویند. هنگامی که این لوله ها یخ می‌زند، باعث پایین آمدن عملکرد بهینه و درست یخچال می‌شود.

برای آن که این مشکل را برطرف کنید، پیشنهاد می‌شود خود دست به عیب یابی نزنید. اما برای آن که بدانید برای رفع این مشکل باید هیتر المنت یخچال را بررسی کنید. سپس اگر هیتر مشکلی نداشت به ترموستات و تایمر دیفراست یخچال نگاهی بیندازید.

نشتی آب از یخچال

اگر مقدار نشت آب کم باشد، نگران کننده نیست. اما اگر این نشتی زیاد باشد حتما برای تعمیرات یخچال بوش خود به متخصص زنگ بزنید و از آن کمک بخواهید. بیشترین احتمال دلیل نشت آب یخچال بوش خرابی درزگیر درب است. چرا که به مرور زمان امکان دارد درزگیر درب در اثر استفاده آسیب دیده و پوسیده یا پاره و خراب شود که باعث ورود هوای بیرون به داخل و خروج هوای داخل یخچال به بیرون می‌شود. اگر در زیر یخچال بوش نشتی آب وجود داشت، احتمالا یا شلنگ تصفیه آب به درستی نصب نشده یا شلنگ تصفیه آب پاره شده است.

یکی دیگر از دلایل آن نیز می‌تواند مسدود شدن خروجی یخچال بوش باشد. برای حل آن کافی است سوراخ تخلیه را با یک سیم نازک تمیز کنید. نکته مهم آن است که قبل چک کردن و دست به تعمیر زدن یخچال را برق کشیده باشید. یکی دیگر از دلایل رایج نیز می‌تواند اتصالات الکتریکی باشد. در واقع اگر یخچال به درستی عمل نکند و به اندازه کافی سرد نباشد، یخ داخل یخچال شروع به آب شدن می‌کند و جاری می‌شود.

مشاهده  تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران

تعمیرات یخچال بوش

کار نکردن نمایشگر یخچال BOSCH

در مرحله اول از قطع نشدن برق خانه مطلع شوید. چرا که اگر فیوز یا برق قطع شود به طور منطقی نمایشگر کار نخواهد کرد. اگر مشکل در این موارد نبود بهتر است درست نصب شدن صفحه نمایش ها را چک کنید و در صورت مطمئن شدن از یک تعمیر کار کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش ژاو سرویس

همان طور که در قبل اشاره کردیم، احتمال دارد در طول زمان نیاز به تعمیرات یخچال خود پیدا کنید. این تعمیرات می‌تواند شامل خرابی درب، ترموستات، لامپ یخچال، موتور، خنک نبودن یخچال، گرم بودن فریزر، صدای زیاد یخچال و… باشد. نمایندگی تعمیرات ما نه تنها یخچال برند بوش که یکی معروف ترین برندهای لوازم خانگی می‌باشد و محبوبیت خاصی دارد را تعمیر می‌کند بلکه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش و  تعمیرات ظرفشویی بوش را نیز به عهده دارد و پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال بوش

شما عزیزان می‌توانید یا خیالی آسوده برای تعمیرات یخچال خود با ما تماس گرفته و از ضمانت 6 ماهه پس از تعمیر نیز بهره مند شوید. تمامی تعمیرکاران ما باتجربه و ماهر هستند و تخصص کافی در زمینه های تعمیر و تعویض قطعات دارند. در صورت نیاز به تعویض قطعات نیز از قطعات باکیفیت و اصل استفاده خواهند کرد.

تعمیرکاران ما هرجایی که شما در هر زمانی که شما بخواهید خواهند آمد. در کمترین زمان با پایین ترین هزینه ممکن نیز مشکلات مربوطه را رفع خواهند کرد. در نتیجه دیگر نگران تعمیرات لوازم خانگی بوش خود نباشید، با یک تماس می توانید از تمامی خدمات گفته شده بهره مند شوید و ریسک تعمیرات خود را به حداقل رسانده و خیال خود را آسوده کنید.

چرا برای تعمیرات یخچال بوش با نمایندگی ژاو سرویس تماس بگیریم؟

چرا که ما دارای ضمانتی نیم ساله پس از تعمیرات هستیم تا شما عزیزان اگر تا شیش ماه بعد از تعمیرات به مشکل برخوردید با ما تماس حاصل فرمایید و به طور رایگان مشکل را رفع خواهیم کرد. از دیگر دلایل تعمیرکاران مجرب و متخصص ما هستند که هر مشکلی را در کمترین زمان و کمترین هزینه می‌توانند حل کنند. جز تمامی موارد گفته شده نمایندگی ما دارای قطعات اورجینال است و برای‌تعویض قطعات از قطعات اصلی استفاده می‌کند، تا آسیبی به عمر مفید دستگاه زده نشود.

آیا تعمیرات یخچال حتما نیازمند یک متخصص است یا خودمان نیز می‌توانیم تعمیر کنیم؟

گرچه بعضی از مشکلات سطحی هستند و تعمیر آن ها کار سختی نخواهد بود، اما مسئله عیب یابی یخچال است که یک متخصص به راحتی می‌تواند انجامش دهد. بنابراین بهتر است خودتان دست به تعمیر نزنید و تعمیر را به یک متخصص بسپارید تا هم تعمیر ریسکی نداشته باشد هم در وقت شما صرفه جویی شود.

چگونه با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش ژاو سرویس ارتباط بگیریم؟

کافی است با یکی از شماره های ما تماس حاصل فرمایید و هم از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید، هم به راحتی با ما ارتباط بگیرید. نحوه دیگر ارتباط با ما از طریق سایت می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در شرق تهران

پیروزی، رسالت، نارمک، ارتش، حکیمیه، لویزان، آهنگ، شیان، سید خندان، تهرانپارس، افسریه

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در شمال تهران

میرداماد، اندرزگو، زعفرانیه، جردن، فرمانیه، ظفر، سعادت آباد، فرشته، جمشیدیه، آجودانیه، بلوار کاوه، اقدسیه، پل رومی، آتی ساز، سعدآباد، شریعتی، الهیه، کامرانیه، دیباجی، پاسداران، تجریش، دولت، نیاوران، شهرک غرب، شمیرانات، جماران، زرگنده

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در غرب تهران

کن، مرزداران، خلیج فارس، شهرک راه آهن، توحید، شهر زیبا، صادقیه، بلوار فردوس شرق و غرب، جنت آباد (شمالی جنوبی)، پونک، آیت الله کاشانی، دریاچه چیتگر، تهرانسر، آریاشهر، ستارخان، سردار جنگل

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در مرکز تهران

امیر آباد، یوسف آباد، میدان ولیعصر، مطهری، عباس آباد، شهر آرا، شهرک آزمایش، انقلاب، خیابان ولیعصر، فاطمی، گیشا، جلال آل احمد، شیخ بهایی، کارگر شمالی، میدان ونک، شهرک والفجر

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در جنوب تهران

عبدل آباد، شادآباد، یافت آباد، ورامین، باقر شهر، نازی آباد، خانی آباد، نواب، قزوین، راه آهن، شهر ری، منیریه، ولیعصر، جوادیه، انقلاب، حافظ، آزادی، جمهوری، شاهپور، مهرآباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین