🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران

ماشین ظرفشویی یکی از انواع لوازم خانگی ست که این روز ها در هر خانه ای یافت می شود، در بسیاری موارد نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی کاملا مشهود می شود. به آن علت که این که این محصول بسیار کاربردی ست می توان تشخیص داد که چرا نیاز به تعمیرات مایشین ظرفشویی تا این حد محسوس است و واجب. حال برای سرویس ماشین ظرفشویی یک دغدغه در ذهن افراد ایجاد می شود. کدام نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی قابل اعتماد است؟ نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ما در کمترین زمان ممکن حداکثر کیفیت را در اختیار شما قرار خواهد داد. تنها کافی ست با شماره تلفن هایی که در همین بخش ذکر شده است تماس حاصل فرمایید. تجربه و سابقه کار تیم ما نشان دهنده کیفیت بسیار بالای کار ما نیز هست. جهت کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با شماره تماسی که مرتبط با محل سکونت خودتان است تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی در منزل

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیرات ماشین ظرفشویی

شستن ظرف های به روش سنتی بسیار وقت گیر بوده و علاوه بر اسیب های زیادی که به جسم افراد می زند وقت زیادی را از انسان ها می گیرد و در عین حال اب زیادی نیز در این روش مصرف می شود. به همین علت است که استفاده از ماشین ظرف شویی تجریح بسیاری از افراد است. ماشین ظرفشویی نیز به عنوان یک لوازم خانگی ممکن است دچار خرابی شود به تعمیرات ماشین ظرفشویی نیاز دارد. ماشین ظرف شویی در انواع مختلف و با برند های متنوعی تولید می شود که هر کدام تخصص تعمیر خود را می خواهد. اگر عیب دستگاه ساده و غیر فنی باشد می توان به راحتی آن را در منزل تعمیر کرد ولی اگر خرابی ماشین ظرف شویی تخصص باشد بدیهی است که تعمیرات ماشین ظرفشویی به دست یک فرد عادی نمی تواند انجام شود .

ژاو سرويس برای رفاه حال مشتريان عزیز خود آموزش تعمير و سرويس ماشين ظرفشويي ، علت ارو و نحوه رفع کد خطا ، آموزش عیب یابی و تعمیرات پرداخته است ؛ تا با دانش و آگاهی از خدمات ما بهره مند شوید.

ماشین ظرف شویی یک دستگاه نسبتا پیچیده تلقی می شود که از قطعات متنوعی برخوردار است و هر کدام شیوه تعمیر مناسب به خود را دارد. همین پیچیدگی ها است که نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب را می طلبد . اگر خرابی ماشین ظرف شویی شما مربوط به اتصالات ، موتور ، قطعات مهم و … مواردی از این قبیل است شما به یک مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی خوب نیاز دارید. در این صورت کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

علت نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیرکار مجرب و متخصص ژاو سرویس به صورت تضمین شده خدمات ارائه می دهند و با ارائه گارانتی معتبر چند ماهه، می توانید با آسودگی به ما اعتماد کنید. از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی با برند های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد که به راحتی توسط تعمیر کار ژاو سرویس قابل رفع می باشد ، اگر با هر یک از موارد زیر و یا موارد دیگر روبرو شدید، سریعا برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید و با ما تماس بگیرید همچنين ژاو سرويس جهت راحتي مشتريان عزيز، در آموزش تعميرات ماشين ظرفشویی  شما را با مشكلات متداول ماشين ظرفشویی آشنا كرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های به روی هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی کلیک فرمایید.

این موارد می تواند نشانه ای از خرابی و نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی باشد :

  • تولید سر و صدا زیاد در هنگام کار
  • عدم کار کردن صفحه کلید و کار نکردن دکمه های ماشین ظرف شویی
  • مرطوب بودن و خشک نکردن ظروف پس از اتمام کار
  • نشتی و آب ریزی در هنگام فعالیت و کار
  • باقی ماندن مواد شوینده بر روی ظروف و خوب پخش نشدن مواد
  • عدم بسته بودن درب ماشین ظرف شویی
  • عدم روشن شدن سیکل ماشین ظرفشویی هنگام کار

اگر برای تعمیر هر کدام از موارد بالا به تعویض قطعه نیاز داشته باشید ، ژاو سرویس برای تمامی قطعات مصرفی ماشین ظرفشویی از قطعات فابریک همان برند استفاده می کند ؛ که قطعات مورد نیاز جهت تعمیر یا تعویض را انبار ژاو سرویس تدارک میبیند.

مشاهده  تعمیرات هود آشپزخانه

اگر ماشین ظرفشويي خود را تازه خریده اید حتما باید هنگام نصب اولیه آن دقت و وسواس داشته باشید تا اصولی و بر طبق استاندارد باشد، زیرا نصب اصولی و استاندارد ماشین ظرفشویی از بروز برخی مشکلات رایج جلوگیری خواهد کرد و شما را به سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشويي نیازمند نخواهد کرد. البته مراقبت و نگهداری از دستگاه با انجام سرویس های یکساله توسط تعمیر کار باتجربه ، می تواند مشکلات جزئی و ایرادات دستگاه را رفع کند و عمر مفید ماشن ظرفشويي شما را با هر برندی افزایش دهد.

ژاو سرویس ایرادات ماشین ظرفشویی شما را که سبب کارکرد غیر نرمال شده است، توسط تعمیرکار متخصص ابتدا عیب یابی کرده و سریعا به تعمیر آن می پردازد تا در کمترین زمان نقص دستگاه رفع و از تشدید مشکل جلوگیری شود، از دیگر خدمات سریع و حرفه ای ژاو سرویس نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی می باشد، ژاو سرویس برای تمامی مدل ها و سایزهای ظرفشویی، با متخصصین مجرب همان برند همکاری میکند .

تمامی خدمات تعمیراتی شرکت ژاو سرویس دارای گارانتی است.

اهمیت و نکات مهم سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی

سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با یک سرویس ساده می تواند از تعمیر ماشین ظرفشویی تا سال ها طولانی جلوگیری به عمل آورید و طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید. در ادامه نکاتی را ذکر می کنیم که با رعایت آن می توانید تا حد زیادی از خرابی و نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی جلوگیری به عمل آورید

  • در هنگام نصب ماشین ظرفشویی فواصل ایمنی را رعایت کنید
  • برای فاصله ایمن دو سانتی متر از کنار ها و 5 سانتی متر از پشت در نظر بگیرید.
  • پایه و تراز ماشین ظرفشویی را طبق استاندارد ها انجام دهید.
  • در کف ماشین ظرفشویی فیلتری تعبیه شده است که باید هر از گاهی تمیز شود.
  • با سرویس پروانه پمب از نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی جلوگیری به عمل اورید.
  •  انسداد اب پاش های ظرفشویی را برسی کنید تا در صورت نیاز ان را حل کنید.
  • استفاده از شوینده های نا مرغوب می تواند عمر ماشین ظرفشویی شما را کاهش دهد. از مواد خوب استفاده کنید.
  • از مواد شوینده تاریخ گذشته به هیچ وجه استفاده نکنید.
  • تنظیمات ماشین ظرفشویی خود را بر اساس رسوبات اب انجام دهید.
  • در مناطقی که رسوبات آب منطقه زیاد است بهتر است درجه جلادهنده روی 4 قرار بگیرد در غیر اینصورت درجه جلادهنده روی 1 مناسب می باشد .

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شد با ژاو سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان و به سرعت عیب یابی جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی شما انجام شود و تعمیرکاران ژاو سرویس با رضایت شما اقدام به تعمیر و سرویس کنند.

 

امروزه با توجه به صرفه جویی زمان برای خانم های خانه دار و شاغل تولید کنندگان بیشتر به فکر تولید ماشین ظرفشویی افتادند تا بتواند مانع از اتلاف وقت انسان ها در آشپزخانه شوند. ولی این دستگاه نیز مانند دیگر لوازم برقی آشپزخانه ساخت دست بشر می باشد و بعد از مدت زمان مصرف حتما دچار خرابی می شود. تعمیرات ماشین ظرفشویی از جمله موارد تخصصی می باشد که شرکت ژاو سرویس نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی دلیل حساسیت بالای این دستگاه با تعمیرکاران ماشین ظرفشویی متخصص همکاری میکند زیرا ماشین ظرفشویی امروز به یک وسیله ضروری و پر کاربرد در آشپزخانه تبدیل شده است.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی زیمنس

تعمیرات ماشین ظرفشویی

همانطور که می دانید در این سالهای اخیر برند های متفاوت تولید شده است و از استقبال خوبی هم روبرو شده اند، ژاو سرویس در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی توانسته با همکاری تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده ماشین ظرفشویی مجرب خود رضایت مشتریان را جلب نماید، این نکته بسیار حائز اهمیت است که با توجه به وزن زیاد ماشین ظرفشویی و مشکلات جابجایی آن بسیاری از خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی در محل با کمترین هزینه و سریعترین زمان انجام می شود. مشاهده بهترین تعمیرات ماشین ظرفشویی در تبریز.

فواید استفاده از تعمیرات ماشین ظرفشویی

کاهش هزینه ها : با توجه به قیمت سرسام اور لوازم خانگی ، تعویض آن ها به هیچ وجه به صرفه نخواهد بود. با انجام تعمیرات ماشین ظرفشویی با قیمت به صرفه تری می توانید دوباره از لوازم خانگی خود استفاده کنید.

صرفه جویی در وقت : یافتن برند مناسب ماشین ظرفشویی ، مراجعه به نمایندگی ، خرید و نصب آن در خانه ، همه و همه از شما وقت بسیار زیادی می گیرد. این درحالی است که با استفاده از نمایندگی ژاو در سریع ترین سرعت می توانید به تعمیرات ماشین ظرفشویی بپردازید.

عدم نیاز به حمل و نقل : ماشین ظرف شویی به خاطر ابعاد خود ممکن است در حمل و نقل مشکل ایجاد کنید. در این صورت کافی است از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید و تعمیرگاه را به خانه خود بیاورید

 چه زمانی به تعمیرکار جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟

  • ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمی کند.
  • دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمی کند.
  • ماشین ظرفشویی به برق است ولی شروع به کار نمی کند
  • آب ماشین ظرفشویی هنگام تمام شدن عملیات شستن تخلیه نمیشود.
  • چراغ ماشین ظرفشویی چشمک می زند.
  • نشت کردن آب از ماشین ظرفشویی
  • ماشین ظرفشویی ظروف را بعد از اتمام کار خوب خشک نمی کند.
  • بر روی ظروف شسته شده لکه باقی مانده است.
  • ماشین ظرفشویی هنگام کار کردن صدای غیر معمول می دهد.

شرکت ژاو سرویس با کمک تعمیرکار ماشین ظرفشویی باتجربه و تعمیرکار متخصص جهت ارائه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی آماده ارائه خدمات به سراسر کشور می باشد.

مزایا استفاده از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ژاو

  1. تعمیر در محل : دیگر از حمل نقل لوازم برقی خود بی نیاز شوید و در خانه به تعمیرات آن ها بپردازید.
  2. گارانتی ویژه خدمات : به ازای دریافت خدمات در ژاو سرویس گارانتی و ضمانت نامه دریافت کنید.
  3. مشاوره اولیه رایگان : با تماس با ژاو سرویس از خدمات مشاوره اولیه رایگان نیز بهره مند شوید.
  4. سریع ترین خدمات در تهران : کافی است با ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان در هر کجای تهران که هستید از ما خدمات دریافت کنید.
  5. شفافیت مالی و هزینه مناسب : از مبالغی که در ازای خدمات در ژاو دریافت می کند مطمئن باشید. ما هم شفاف عمل می کنیم و هم با بهترین قیمت به تعمیرات ماشین ظرفشویی شما می پردازیم..

می توان جهت کسب اطلاع از علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بر روی لینک کلیک نمود.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی به چه شکل است؟

با تماس تلفنی میتوانید هزینه تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی را بپرسید سپس هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین یا تعمیرکار ماشین ظرفشویی به محل را انجام دهید.

مشاهده  علت روشن نشدن کولر گازی اسپیلیت

چه مدت زمانی طول می کشد تا متخصصان ماشین ظرفشویی را تعمیر نمایند؟

تعمیرات ماشین ظرفشویی به دست تعمیرکاران ژاو سرویس در سریعترین زمان انجام می شود. هدف ژاو سرویس انجام کلیه خدمات تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی شما در کمتر از 24 می باشد

آیا تعمیرکاران می توانند هر برندی را تعمیر نمایند؟

ژاو سرویس برای هر مارک ماشین ظرفشویی تکنسین و سرویسکار مربوطه به همان برند را درنظر گرفته و متخصص مربوطه باید در سال دوره های تکمیلی آموزش را بگذراند و همیشه نسبت به اطلاعات بروز باشد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران در شرق تهران

آهنگ، حکیمیه، افسریه، رسالت، تهرانپارس، نارمک، ارتش، سید خندان، پیروزی، لویزان، شیان

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران در شمال تهران

پل رومی، دولت، جماران، میرداماد، آتی ساز، الهیه، جردن، بلوار کاوه، دیباجی، شمیرانات، پاسداران، سعدآباد، تجریش، ظفر، شریعتی، سعادت آباد، فرمانیه، آجودانیه، نیاوران، اندرزگو، زعفرانیه، فرشته، اقدسیه، شهرک غرب، جمشیدیه، کامرانیه، زرگنده

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران در غرب تهران

مرزداران، دریاچه چیتگر، توحید، خلیج فارس، صادقیه، تهرانسر، شهر زیبا، پونک، سردار جنگل، ستارخان، جنت آباد (شمالی جنوبی)، کن، آریاشهر، شهرک راه آهن، آیت الله کاشانی، بلوار فردوس شرق و غرب

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران در مرکز تهران

فاطمی، گیشا، شهرک والفجر، میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، کارگر شمالی، عباس آباد، یوسف آباد، میدان ونک، انقلاب، امیر آباد، شهرک آزمایش، جلال آل احمد، شیخ بهایی، شهر آرا، مطهری

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران در جنوب تهران

باقر شهر، خانی آباد، نازی آباد، عبدل آباد، ولیعصر، یافت آباد، شهر ری، جوادیه، انقلاب، نواب، شاهپور، ورامین، منیریه، قزوین، راه آهن، جمهوری، شادآباد، مهرآباد، آزادی، حافظ
اشتراک در
اطلاع از

8 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام وقت بخیر-مدتیه که بعد از استفاده از دستگاه متوجه میشم ظرف ها بوی بدی میده و لکه هایی هم روی اون دیده میشه . مشکل فنی داره و باید تعمیر بشه ؟ چطوری باید بفهمم ؟

یکی از مهم ترین مشکلاتی که گاهی ماشین ظرف شویی به آن دچار می شود ، بازگشت آب کثیف به داخل محفظه دستگاه است. یعنی آبی که دستگاه برای شستشو ظرف ها استفاده می کند به خوبی تخلیه نمی شود. در این صورت باید به طور دقیق قطعاتی که در این کار نقش دارند را مورد برسی قرار داد تا ایراد ایجاد شده به طور دقیق مشخص شود. علت های دیگری جز بازگشت اب کثیف به داخل دستگاه نیز در ایجاد این مشکل می تواند دخیل باشد. شما برای این عیب یابی می توانید با ژاو سرویس تماس بگیرید و در محل به تعمیرات ماشین ظرفشویی خود بپردازید.

سلام مدتی هست که احساس می کنم موقع کار سر و صدای زیادی ایجاد میکنه و لرزش زیادی داره. خراب شده ؟ از کجا باید بفهمم به تعمیرات نیاز داره یا نه ؟

ایجاد لرزش بیش از اندازه در دستگاه می تواند ناشی از ایراد ساختاری قطعات داخلی باشد. موارد بسیار زیادی در مورد صدای زیاد و لرزش بیش از اندازه در مورد ماشین ظرف شویی گزارش شده است اما در هر کدام علت متفاوت بوده است. به همین علت برای عیب یابی دقیق باید دستگاه را به یک تعمیرکار نشان دهید. به شما پیشنهاد می کنیم که از این مشکل عبور نکنید چرا که اگر ایراد از موتور دستگاه باشد ممکن است در صورت ادامه استفاده دچار خرابی بیشتری شود. در حال حاضر با هزینه و وقت کمتر می توان این مشکل را برطرف ساخت.

چند وقتی هست که بعد از کار وقتی در ماشین ظرفشویی رو باز می کنم می بینم همه ظرف های خیس هست و خشک نشده. برای حل این مشکل باید چیکار کنم ؟

یکی از مهم ترین وظایف ماشین ظرفشویی پس از اتمام کار خشک کردن ظروف است. اینکه ظروف پس از اتمام کار هنوز خیس هستند می تواند مربوط به خرابی قطعه ای باشد که نقش خشک کردن را در دستگاه دارد. همچنین ، بازگشت آب استفاده شده به داخل دستگاه نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند. به منظور تشخیص ، چرب یا کثیف بودن دستگاه را برسی کنید. برای حل این مشکل بهتر است از طریق یک تعمیرکار یا تعمیرگاه مطمن استفاده کنید چرا که ساختار ماشین ظرفشویی بسیار پیچیده می باشد.

سلام وقت بخیر . مدتیه که دستگاه روشن نمی شه . ایراد از کجاست و قابلیت تعمیر اصلا داره ؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام – روشن نشدن دستگاه مشکل بسیار مهمی می باشد که باید به طور دقیق برسی شود. اتصالات داخلی ممکن است با خرابی مواجه شده و همچنین موتور دستگاه و سوختگی آن مورد برسی قرار بگیرد. گاهی مشکل نیز ساده می باشد و با یک تعمیرات ساده به راحتی قابل حل است. برای مثال خرابی صفحه کلید دستگاه نیز می تواند علت روشن نشدن ماشین ظروف شویی باشد. به شما پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرد و در محل به عیب یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی بپردازید.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین