🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه خود را با مجموعه ما به حداقل برسانید. با توجه به هزینه های موجود می توانید 90 درصد کاهش هزینه را با مجموعه نمایندگی تعمیرات ما تجربه کنید. با توجه به محل زندگی خود شماره مورد نظر خود را انتخاب کرده و تماس گرفته و تعمیرکاران ما را به سوی خودتان بخوانید. تمامی متخصصان ما با بیش از 10 سال سابقه کار بوده و رضایت شمارا جلب می نمایند. تنها کافی ست با شماره های موجود در همین بخش تماس حاصل فرمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات پس از فروش هود آشپزخانه

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
هزینه تعمیرات هود آشپزخانه

 هزینه تعمیرات هود آشپزخانه شامل دستمزد تعمیرکار به اضافه هزینه قطعات تعویضی محاسبه می شود و اگر سرویس‌دهی در محل انجام شود مبلغ ناچیزی به عنوان هزینه ایاب و ذهاب به مبلغ کل هزینه تعمیرات هود آشپزخانه اضافه می شود. یکی از مشکلاتی که معمولا مشتریان از آن شکایت دارند، نامشخص بودن تعرفه و هزینه تعمیر هود آشپزخانه و یا سایر لوازم خانگیست.

هود بدون داکت آشپزخانه را مي توان در هر جايی از آشپزخانه نصب كرد، زيرا به سیستم داکت متصل نمی باشند و فقط بر پایه فیلتراسیون كار ميكنند، اين نكته بسيار مهم است كه بدانيد هود آشپزخانه بدون داكت از لحاظ پاک‌سازی رطوبت پخت‌وپز به كيفيت هودهای داکتی نمی باشند.

 گاهی هزینه ایاب و ذهاب با در نظر گرفتن حداقل و حداکثر مسافت طی شده تغییر نخواهد کرد ولی تنها مورد متغیر در هزینه تعمیر هود آشپزخانه ، قیمت قطعات فابریک استفاده شده خواهد بود و چون قیمت قطعات هر برند با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر می باشد نوع برند و نوع قطعه در افزایش یا کاهش هزینه تعمیر هود آشپزخانه تاثیر گذار می باشد.

 

ژاو سرویس با داشتن متخصصین با تجربه و آموزش دیده سابقه درخشانی در زمینه تعمیرات هود آشپزخانه دارد این شرکت جهت جلب بیشتر مشتریان کلیه هزینه تعمیرات هود آشپزخانه را در جدول زیر شفاف سازی کرده است زیرا مشتریان بتوانند با دانستن قیمتهای روز در رابطه با تعمیرات هود آشپزخانه سریعتر جهت  تعمیرات هود آشپزخانه  خود اقدام کنند.در ادامه هزینه تعمیرات هود آشپزخانه را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از تعرفه تعمیر و سرویس هود آشپزخانه ، از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید. امید آن داریم تا با رعایت کردن قوانین مشتری مداری جایگاه خود را در عرصه خدمات لوازم خانگی حفظ کنیم.

هود آشپزخانه داکتی از نظر پاک‌سازی هوا و مکش رطوبت و بخار پخت‌ وپز كيفيت بالایی دارد زيرا جهت پاكسازی از فیلترکردن و بازچرخش هوا استفاده نمی كند، هوای مکیده‌ شده توسط هود آشپزخانه داكتی به طور كامل از فضای آشپزخانه خارج می شود. هود آشپزخانه داكتی از لحاظ نصب محدود می باشد زيرا بايد قسمتی از آشپزخانه نصب شود كه سیستم داکت تعبیه شده است.

این نکته قابل اهمیت است که مدت زمان گارانتی بر روی هزینه تعمیر هود آشپزخانه تاثیر گذار است و همانطور که در بالا گفته شد استفاده از قطعات فابریک برای هر برندی متفاوت می باشد زیرا تکنولوژی به کار رفته در هود آشپزخانه تعرفه خدمات را تغییر خواهد داد. قابل ذکر است مجموعه ژاو سرویس با شعبات مختلف در زمینه تعمیر و سرویس هود آشپزخانه خدمات زیر را ارائه میدهد، البته هزینه تعمیرات هود آشپزخانه در صورت حضور تکنسین در منزل با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب و عیب یابی هود آشپزخانه محاسبه خواهد شد.

 

هزینه تعمیر موتور هود آشپزخانه

تعرفه تعمیر هود آشپزخانه به شرح زیر میباشد:

 خدمات تعمیرات هود آشپزخانه  هزینه تعمیرات هود آشپزخانه(ریال)
  تعمیر موتور هود آشپزخانه
 اجرت نصب موتور هود آشپزخانه
هزنه ایاب و ذهاب

ژاو سرویس جهت رضایت مشتریان خود تصمیم دارد تا نرخ هزینه تعمیرات هود آشپزخانه و هزینه تعمیرات عیب یابی هود آشپزخانه را با شما عزیزان به اشتراک بگذارد

زمانی که هود آشپزخانه شما خراب شده است و دنبال مرکز رسمی تعمیر هود آشپزخانه خود میگردید، می توانید از شرکت ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات هود آشپزخانه برندهای مختلف اعم از برند ایرانی یا خارجی  کمک بگیرید و آسوده خاطر تعمیرات هود آشپزخانه خود را به ما بسپارید. ژاو سرویس دارای مجوز رسمی تعمیر هود آشپزخانه اعم از کلیه برند های هود آشپزخانه را دارد.

مشاهده  هزینه تعمیر جاروبرقی

همان طور که گفته شد ژاو سرویس در راستای شفاف سازی هزینه تعمیرات هود آشپزخانه اقدام به تهیه لیست قیمت موتور هود آشپزخانه و قطعات آن و همچنین اجرت های آن کرده است، البته توجه داشته باشید هزینه تعمیر هود آشپزخانه متغیر است و میتواند با کمی نوسان همراه باشد . 

نکات مهم هزینه هود آشپزخانه

در زمینه تعمیر هود آشپزخانه و هزینه های آن، چندین نکته را باید توجه کنید :

  • قیمت قطعات هود آشپزخانه نمی‌تواند یک مقدار ثابتی باشد حتما قطعات مختلف دارای قیمتهای متفاوت و نا مشخص هستند، البته شایان ذکر است که قیمت در بازار نیز متغیر می باشد. ازاین‌رو نرخ تعمیر قطعات متفاوت است.
  • مدت‌زمان گارانتی تعمیرات هود آشپزخانه، هزینه تعمیرات هود آشپزخانه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
  • تکنولوژی و برند هود آشپزخانه هزینه تعمیر هود آشپزخانه را تحت شعاع قرار می دهد. مسلما هر چه کیفیت تعمیر هود آشپزخانه بالاتر برود، هزینه تعمیرات هود آشپزخانه انجام‌شده نیز بیشتر خواهد بود.
  • تعویض قطعات معیوب هود آشپزخانه با قطعات اصل و اورجینال هود آشپزخانه، تعرفه خدمات تعمیرات آن را متغیر خواهد کرد.

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه در شرق تهران

آهنگ، نارمک، پیروزی، افسریه، رسالت، ارتش، حکیمیه، لویزان، تهرانپارس، سید خندان، شیان

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه در شمال تهران

آتی ساز، تجریش، فرمانیه، دولت، جماران، زعفرانیه، میرداماد، بلوار کاوه، جمشیدیه، نیاوران، پاسداران، فرشته، زرگنده، الهیه، آجودانیه، ظفر، سعدآباد، شمیرانات، اقدسیه، کامرانیه، شهرک غرب، جردن، سعادت آباد، اندرزگو، دیباجی، پل رومی، شریعتی

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه در غرب تهران

شهر زیبا، پونک، کن، دریاچه چیتگر، توحید، جنت آباد (شمالی جنوبی)، بلوار فردوس شرق و غرب، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، آریاشهر، تهرانسر، صادقیه، شهرک راه آهن، خلیج فارس، ستارخان، مرزداران

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه در مرکز تهران

مطهری، شهر آرا، یوسف آباد، میدان ولیعصر، جلال آل احمد، کارگر شمالی، شیخ بهایی، انقلاب، میدان ونک، فاطمی، خیابان ولیعصر، عباس آباد، گیشا، امیر آباد، شهرک والفجر، شهرک آزمایش

هزینه تعمیرات هود آشپزخانه در جنوب تهران

عبدل آباد، مهرآباد، شهر ری، ولیعصر، جمهوری، خانی آباد، شادآباد، ورامین، انقلاب، قزوین، آزادی، باقر شهر، یافت آباد، نواب، منیریه، جوادیه، نازی آباد، شاهپور، راه آهن، حافظ
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین