🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 25 فروردین

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک

امروزه برند های معروفی در لوازم خانگی وجود دارند که تلاش آن ها در راستای خدمت به مشتریان و کسب رضایت آن ها می‌باشد. از اهداف معروف این برند ها کیفیت بالا ضمن هزینه پایین است. یکی از بزند های معروف در زمینه لوازم خانگی، برند پاناسونیک است. لوازم خانگی پاناسونیک از قطعات با کیفیت خوبی برخوردار هستند که کم نیاز به تعمیرات و تعویضات پیدا خواهند کرد. اما واقعیت امر آن است که هر لوازم برقی در طی مدت نیاز به سرویس، تعمیر و تعویض قطعات دارد. یکی از دغدغه های افراد برای لوازم خانگی پاناسونیک پیدا کردن قطعات جاروبرقی پاناسونیک برای تعمیرات آن است. چرا که پیدا کردن یک قطعه با کیفیت و اصل بسیار مهم است. از دلایل مهم بودن این موضوع می‌توانیم به حفظ طول عمر مفید و نیاز کمتر به تعمیر جاروبرقی اشاره کنیم. در عصر امروزی نمایندگی ها و فروشگاه های زیادی هستند که قطعات لوازم خانگی های مختلف را به فروش می‌رسانند. اما افراد باید در فروش این نوع قطعات توسط افراد دقت لازم را داشته باشند. چرا که باید از نمایندگی یا فروشگاهی که این قطعات را به فروش می‌رساند، اطمینان حاصل کند. یکی از نمایندگی های معتبر که چندین سال، هدف آن رضایت مشتری و کیفیت بالای خدمات می‌باشد، ژاو سرویس است. سرویس، تعمیر و تعویض قطعات جاروبرقی‌نگران کننده و دارای ریسک است. پس باید افراد نمایندگی مناسبی را برای این موضوعات انتخاب کنند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی فروش قطعات اصل جاروبرقی پاناسونیک Panasonic در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
قطعات جاروبرقی پاناسونیک

تعمیر و تعویض قطعات جاروبرقی پاناسونیک Panasonic

یک مسئله مهم که در حیطه قطعات جاروبرقی پاناسونیک پیش می‌آید، تعمیرات آن می‌باشد. گاهی برای تعمیرات به تعویض قطعه نیز نیاز است در این موارد می توان به نمایندگی های معتبر فروش قطعات مراجعه کرد. حال قبل از آن که به نکات مهم فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک بپردازیم بهتر است کمی درباره موارد تعمیر جاروبرقی پاناسونیک بدانیم.

رایج ترین ایراداتی که در تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک گفته می‌شود:

  • نامنظم کار کردن جاروبرقی
  • ایجاد جرقه و تولید گرمای بیش از حد
  • پریدن فیوز هنگام استفاده از جاروبرقی
  • کم شدن مکش جاروبرقی
  • صداهای ناهنجار حین کار با جاروبرقی
  • لرزش جاروبرقی
  • استشمام بوی سوختگی حین کار با جاروبرقی
  • داغ شدن جاروبرقی

موارد زیادی برای تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک وجود دارد که برای اشنایی افراد چند مورد از آن را بررسی خواهیم کرد.

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک

روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک

گرچه افراد در مواجه با این مشکل احتمال می‌دهند که یکی از قطعتن جاروبرقی پاناسونیک مانند موتور سوخته باشد اما در خیلی از موارد آنچنان نگران کننده نیست. کافی است با تماس با یک نمایندگی معتبر فروش و تعمیرات قطعات جاروبرقی پاناسونیک  و یا مشاوره با متخصصین در این زمینه از ایرادات آن مطلع شوید.

از علل این مشکل می‌توان به کیت الکترونیکی جاروبرقی اشاره کرد. در مرحله اول کیت الکترونیکی جاروبرقی را بررسی کنید. اگر کیت ها مشکل نداشتند در مرحله دوم باید زغال های موتور را چک کنید. در موارد خیلی کمتر نیز دو علل غیر رایج قطعی پلاتین های سیم جمع کن و یا خرابی و قطعی سیم کابل جاروبرقی وجود دارند.

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک

مکش کم جاروبرقی

به طور دقیق افراد غیرمتخصص علت کم شدن مکش جاروبرقی را به خاطر علل متعدد آن نمی‌توانند عیب یابی کنند. پیشنهاد می‌شود حتما از یک متخصص و یا از مشاور های نمایندگی های معتبر فروش و تعمیرات قطعات جاروبرقی پاناسونیک مشاوره بگیرید. از علل رایج این مشکل می‌توانیم به نیم سوز شدن موتور جاروبرقی پاناسونیک اشاره کنیم. در صورت سالم بودن موتور پرده های پروانه موتور را بررسی کنید‌.

یکی از علت هایی که افراد آن را نادیده می‌گیرند پرشدن کیسه جاروبرقی است. از علل دیگر کثیف بودن و یا خرابی فیلتر موتور است. در صورت خرابی فیلتر موتور نیاز به تعویض آن خواهید داشت. برای خرید فیلتر موتور حتما از نمایندگی ها معتبری که فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک خود را ضمانت می‌کنند خریداری کنید. علل دیگری نیز مانند مشکل در لوله (فلزی و خرطومی) یا برس جاروبرقی وجود دارد.

قطعات جاروبرقی پاناسونیک

بوی سوختگی جاروبرقی پاناسونیک

گاهی بوی سوختگی جاروبرقی باعث نگرانی است و می‌تواند علل خطرناکی داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌شود در صورت استشمام بوی سوختگی از جاروبرقی پاناسونیک بلافاصله جاروبرقی را خاموش کرده و از نمایندگی فروش و تعمیرات قطعات جاروبرقی پاناسونیک و یا متخصصان مجرب کمک بخواهید. چرا که امکان دارد این بوی سوختگی به خاطر موتور یا بلبرینگ جاروبرقی باشد. از عللی که درصد نگرانی آن ها کمتر است می‌توان به اتصالات جاروبرقی، برس و یا حتی لوله خرطومی اشاره کرد.

جمع نکردن سیم جاروبرقی پاناسونیک توسط سیم جمع کن

این مشکل علل متعددی ندارد. مهم ترین و رایج ترین علت آن خرابی یکی از قطعات جاروبرقی پاناسونیک یعنی سیم جمع کن است. چرا که وقتی سیم جمع کن خراب شده باشد یا سیم را به طور کل جمع نمی‌کند یا تا حدودی جمع نمی‌کند و اصطلاحا قطع و وصلی دارد.

مشاهده  کارایی سولاردام ال جی

تعمیر این مورد و عیب یابی آن کار سختی نیست. اما نکته مهم در تعمیر سیم جمع کن نیاز به تعویض این قطعه می باشد. زیرا به احتمال زیاد باید از نمایندگی های مربوط به فروش آن، قطعه مورد نیاز خود را بیابید و به فکر تعمیر شدن آن نباشید. چرا که اکثرا سیم جمع کن وقتی خراب شود تعمیر نمی‌شود و نیاز به تعویض خواهد داشت.

قطعات جاروبرقی پاناسونیک

توجه داشته باشید که قبل از تعمیر و تعویض قطعات از سرویس جاروبرقی خود غافل نشوید. سرویس منظم هر لوازم خانگی برقی بسیار کمک کننده است. چرا که وقتی در زمان های منظم لوازم خانگی خود را سرویس کنید از عیب های آن مطلع خواهید شد و قبل از تبدیل شدن به خرابی های عمیق، خرابی های سطحی را رفع خواهید کرد. سرویس دستگاه باعث افزایش طول عمر جاروبرقی و بهتر شدن عملکرد جاروبرقی خواهد شد.

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک

یک بارفکری مهم برای افراد در تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک خود، تعویض قطعات می‌باشد. در هر صورت خرابی جاروبرقی تبعاتی را به دنبال می‌آورد که یکی از آن ها تعویض قطعات آن است. بعضی از قطعات قابل تعمیر نیست و صرفا با تعویض آن می‌توان به تعمیر کلی جاروبرقی کمک کرد. در عصر امروزی نگرانی در این زمینه کمتر شده است. چرا که در حال حاضر نمایندگی های فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک بیشتر شده اند. در حین خرید چند نکته بسیار مهم است:

  1. نکته اول آن که حتما از فابریک بودن قطعات مطمئن شوید.
  2. بدون تحقیق درباره فروش قطعات خرید نکنید (تحقیق درباره نوع قطعه، قیمت آن و کیفیت).
  3. از با اعتبار بودن نمایندگی های فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک اطمینان حاصل کنید.
  4. تا حد امکان از نمایندگی های فروشی، خرید کنید که قطعات و خدمات خود را ضمانت می‌کنند.

معرفی لوازم یدکی و قطعات جاروبرقی پاناسونیک

جاروبرقی پاناسونیک از قطعات مختلفی مانند زانویی، لوله ها (خرطومی و تلسکوپی)، سیم، فیلتر، لیوان فیلتر، موتور، پاکت، پارویی (برس)، دیمر، بدنه، برد، چرخ ها و… تشکیل شده است. بعضی از این قطعات، مصرفی هستند و برخی نیز لوازم یدکی دارند. از جمله قطعات جاروبرقی پاناسونیک که مصرفی هستند، می‌توانیم به برس، پاکت، خرطوم اشاره کنیم.

قطعات جاروبرقی پاناسونیک

افراد می‌توانند برای تهیه قطعات جاروبرقی پاناسونیک خود به ژاو سرویس اعتماد کنند. چرا که این نمایندگی تمامی خدمات خود را از جمله تعمیرات و یا تعویض و فروش قطعات و… ضمانت می‌کند. این نمایندگی ضمانتی نیم ساله دارد. دارای مشاوران و متخصصان کاملا مجرب می‌باشد و 24 ساعته پاسخگوی افراد است. تمامی قطعات ژاو سرویس اصل و باکیفیتمی‌باشند.

مزایا و معایب پاکت دائمی جاروبرقی چیست؟

مزایای پاکت دائمی جاروبرقی قابل شستشو بودن و کم شدن هزینه های دستگاه است. اما از معایب آن می‌توان به ضخیم بودن پاکت ها و فشار روی موتور اشاره کرد. در ضمن آن که احتمال دارد با شستن کیسه جاروبرقی منافذ کیسه باز شده و باعث ورود گرد و غبار به داخل جاروبرقی شود.

مزایا و معایب پاکت یک بار مصرف جاروبرقی چه می باشند؟

تنها عیبی که این پاکت ها دارند اضافه هزینه به هزینه های جاروبرقی است. چرا که بعد هر جاروکشیدن باید پاکت را دور بیندازید و حق استفاده دوباره از آن را ندارید زیرا قابل شستشو نیستند. اما با استفاده از این پاکت ها هم به عمر جاروبرقی خود کمک می‌کنید هم عملکرد جاروبرقی را بالا می برید.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو

آیا خدمات در محل نیز دارید؟

بله تمامی خدمات ما اعم از سرویس، تعمیر، تعویض قطعات در محلی که شما بخواهید و در زمانی که شگا تعیین کنید انجام خواهند شد.

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک در شرق تهران

لویزان، پیروزی، شیان، نارمک، سید خندان، ارتش، افسریه، تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، آهنگ

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک در شمال تهران

اقدسیه، زعفرانیه، پل رومی، دیباجی، شهرک غرب، بلوار کاوه، دولت، شریعتی، کامرانیه، تجریش، نیاوران، زرگنده، اندرزگو، سعادت آباد، جردن، ظفر، شمیرانات، سعدآباد، پاسداران، جماران، آجودانیه، فرمانیه، آتی ساز، الهیه، فرشته، میرداماد، جمشیدیه

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک در غرب تهران

ستارخان، دریاچه چیتگر، توحید، کن، بلوار فردوس شرق و غرب، سردار جنگل، پونک، شهر زیبا، آریاشهر، صادقیه، آیت الله کاشانی، تهرانسر، خلیج فارس، مرزداران، شهرک راه آهن، جنت آباد (شمالی جنوبی)

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک در مرکز تهران

شهر آرا، خیابان ولیعصر، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، میدان ونک، شیخ بهایی، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، مطهری، جلال آل احمد، گیشا، عباس آباد، شهرک آزمایش

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک در جنوب تهران

ورامین، نواب، ولیعصر، منیریه، خانی آباد، مهرآباد، عبدل آباد، باقر شهر، شادآباد، قزوین، حافظ، آزادی، راه آهن، جمهوری، شهر ری، شاهپور، انقلاب، نازی آباد، جوادیه، یافت آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین