🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات بخارشوی در تهران

از آنجا که تعمیرات بخارشوی به دقت بسیار زیادی نیاز دارد لازم است که جهت تعمیر بخارشو حتما از تخصص و مهارت بالای تعمیرکاران حرفه ای در این حوزه بهره مند گشت..به همین سبب می توان با ژاو سرویس تماس حاصل نموده و از خدمات در محل این نمایندگی بهره گرفت. ژاو سرویس کیفیت و قیمت تمامی خدمات خود را تضمین نموده و به بررسی خرابی بخارشوی در محل مورد نظر مشتری در سر تا سر تهران می پردازد..بنابراین می توان با ژاو تماس حاصل نموده و پس از مشاوره رایگان، شاهد کیفیت بالای تعمیر دستگاه توسط متخصصین ژاو بود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیر بخارشوی در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

تعمیرات بخارشوی در تهران

یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای هر دستگاهی رخ دهد خرابی و اختلال در عملکرد آن می باشد.

خرابی بخارشوی یکی از همین اتفاقات است که سبب می گردد نتوان به خوبی از دستگاه استفاده نموده و کارایی لازم را بهره مند گشت زیرا این دستگاه ها به سبب اندازه کوچکی که دارند و همچنین راحتی ای که در استفاده از آن ها می توان داشت نیز بسیار محبوب و پر استفاده می باشند و خرابی این دستگاه می تواند خاطر افراد را مکدر سازد.

در ادامه نیز قصد داریم به راهکارهای تعمیرات بخارشوی اشاره نموده و نکات لازم بر این دستگاه را بیان سازیم.

قطعات دستگاه بخارشوی چیست؟

بخارشوی چه قطعاتی دارد و کدام قطعات این دستگاه ممکن است دچار خرابی شده و نیاز باشد به تعمیر بخارشور در تهران پرداخت؟

از جمله برخی از قطعات دستگاه بخارشوی عبارتند از:

  • سه راهی آب
  • چرخ زیر دستگاه
  • بویلر
  • نازلی که در داخل دسته دستگاه قرار دارد
  • شلنگی که داخل خرطومی دستگاه قرار دارد
  • برد دستگاه
  • اورینگ بویلر
  •  درب مخزن آب
  • پمپی که داخل دسته دستگاه قرار دارد
  • و..

دستگاه بخارشوی دارای قطعات بسیار دیگری هم می باشد ولیکن تنها به برخی از این قطعات که ممکن هم هست به دلایل متعدد دچار خرابی گردند اشاره نمودیم. لذا در تعمیرات بخارشوی به هنگام نیاز فرضا قدیمی بودن یا خرابی قطعه، متخصصین به تعویض هر یک از این قطعات می پردازند.

تعمیرات بخارشوی

متداول ترین سوالات خرابی بخارشوی

شاید سوال پبش آید که چرا باید به تعمیرات بخارشوی پرداخت؟ چرا دستگاه بخارشوی دچار خرابی می شوند؟ کدام قطعات بخارشوی بیشتر در معرض خرابی قرار می گیرند؟ و..

در این بخش قصد داریم به برخی از سوالاتی که در راستای خرابی بخارشوی مطرح می گردند بپردازیم بنابراین همراه ما باشید.

  • چرا درب مخزن بخارشوی باز نمی شود؟
  • چرا بخارشوی بخار نمی کند؟
  • علت روشن نشدن بخارشوی چیست؟
  • چرا بخار بخارشوی کم است؟
  • و..

چرا درب مخزن بخارشوی باز نمی شود؟

یکی از عللی که می تواند سبب گردد به تعمیرات بخارشوی بپردازیم این است که درب مخزن بخارشوی بسته شده و باز نمی شود.

جالب توجه است که بهره گیری از آب معمولی در دستگاه سبب می گردد که بویلر و دهانه آن نیز رسوب کرده و به هنگام یکی بودن بویلر و آلیاژ درب نیز این دو با یکدیگر جوش خورده و به همین سبب درب دستگاه باز نمی شود..در این زمان نیاز است که حتما تعمیر بخارشور توسط تعمیرکاران متخصص انجام گیرد.

چرا بخارشوی بخار نمی کند؟

یکی از علت هایی که سبب می گردد دستگاه بخارشوی هیچ بخاری نداشته باشد این است که درون مخزن دستگاه هیچ آبی وجود ندارد و زمانی که در مخزن دستگاه آبی وجود ندارد با استفاده از آن و اتصال بخارشوی به برق می توان شاهد کاهش کیفیت کاکرد و در نهایت خرابی بخارشوی بود.

همچنین این نکته مهم است که آب دستگاه باید در دمای مناسب بوده و سپس مورد استفاده قرار گیرد. فرضا نیاز است که آب تا حدودا 100 درجه سلسیوس که برابر است با 212 درجه فارنهایت نیز توسط بخارشوی گرم شود.

این نکته مهم است که برای جلوگیری از نبود بخار در دستگاه، با مشورت از متخصصین فروش بخارشوی، از آب مقطر برای بخارشوی استفاده نمود زیرا در غیر این صورت، دهانه دستگاه بخارشوی دچار گرفتگی شده و به دنبال آن سوراخ هایی که بخار از طریق آن ها خارج می گردند نیز دچار گرفتگی می شوند.

چنانچه در تعمیرات بخارشوی این نکته همیشه از جانب متخصصین ارائه می شود که تا حد امکان از آب مقطر برای دستگاه استفاده نموده و از آب سخت یا شیرین استفاده نکرد..زیرا ممکن است با استفاده از آب سخت، دستگاه دچار نشتی آب شده و به همین سبب بخار از بخش های مختلف خارج گردد البته علاوه بر آب سخت، ضربه خوردن به دستگاه می تواند از دیگر عوامل بروز این اتفاق باشد.

مشاهده  تعمیرات یخچال در تهران

آب شیرین برای دستگاه بخارشوی ممکن است سبب گردد فیلتر بخارشوی به سبب املاحی که در اب به صورت محلول وجود دارند نیز دچار گرفتگی شود.

بنابراین توصیه می گردد که در صورت عدم بخار کردن بخارشوی حتما در اسرع وقت از بهترین نمایندگی تعمیرات بخارشوی یعنی ژاو سرویس کمک گرفت..

ژاو سرویس از جمله برترین مراکز تعمیرات دستگاه های لوازم خانگی از جمله بخارشوی می باشد که می توان به خوبی از خدمات تعمیراتی این مرکز بهره مند گردید تنها کافیست با این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران تماس حاصل نمود.

تعمیرات بخارشوی

علت روشن نشدن و تعمیرات بخارشوی چیست؟

توصیه می گردد که به هیچ عنوان از دستگاه بخارشوی در مدت زمان طولانی استفاده نگردد چرا که استفاده زیاد از دستگاه سبب می گردد که به قطعات الکترونیکی دستگاه و همچنین سنسورها نیز فشار و آسیبی وارد شود.

مهم است که به هنگام استفاده از دستگاه بخارشوی حتما میزان آب موجود را چک کنید زیرا تمام شدن آب مخزن دستگاه سبب می گردد که بخارشوی دچار خاموشی شود بنابراین علت خاموش شدن بخارشوی این مساله می باشد.

نوسانات برقی از دیگر دلایلی هستند که سبب می گردند بخارشوی خاموش گردد به همین دلیل می توان از محافظ برق استاندارد که در مسیر متصل شدن برق بخارشوی می باشد استفاده نمود تا هنگامی که نوسان برق پیش آمد دستگاه دچار خاموشی نگردد.

این نکته مهم است اتصال دستگاه به سه راهی به صورت استاندارد باشد در غیر این صورت میزان احتمال بروز آسیب و خرابی بخارشوی افزایش می یابد.

توصیه می گردد پیش از استفاده از دستگاه بخارشوی برای اولین بار، نکات لازم را از سوی متخصصین جویا شده و سپس از دستگاه استفاده نمود تا میزان احتمالی خرابی دستگاه کم شده و بتوان به نحو درست از بخارشوی استفاده نمود.

چرا بخار بخارشوی کم است؟

یکی از دلایلی که سبب می گردد بخار بخارشوی کم گردد استفاده از آب معمولی برای دستگاه می باشد. منظور از آب معمولی همان آب شهری می باشد زیرا این آب دارای کلر، فاوراید و..می باشد.

زمانی که اب به جوش می آید نیز املاحی که در آب معمولی وجود دارند نیز همچنان باقی می مانند..همچنین پمپ های دستگاه دچار اختلال شده و به همین سبب میزان بخار دستگاه کاهش یابد.

و..علل مختلفی می توانند سبب گردند بخار دستگاه کم گشته و نیاز به تعمیرات بخارشوی الزامی گردد..که توصیه می کنیم در صورت بروز همچین مشکلی در سریع ترین زمان با کارشناسان تعمیر بخارشور تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمود، سپس در صورت تایید کارشناسان برای تعمیر دستگاه از خدمات تعمیراتی ایشان بهره مند گردید..

بدین جهت کافیست با شماره های درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

از دیگر علل کم بودن بخار دستگاه عبارتند از:

  • اشکال در سنسورها
  • اشکال در برد دستگاه
  • و..

تعمیرات بخارشوی در منزل

در اکثر مواقع پس از مشورت تلفنی با کارشناسان تعمیر بخارشو، می توان به تعمیر خرابی بخارشوی در منزل توسط تعمیرکاران پرداخت البته در برخی مواقع ممکن است متخصصین به تعویض قطعات پرداخته و سپس تعمیر دستگاه را به اتمام برسانند..از سایر علل خرابی بخارشوی عبارتند از:

مشاهده  راهنمای خرید پکیج مناسب

1.خرابی تسمه دستگاه

در برخی مواقع تسمه دستگاه بخارشوی دچار خرابی می گردد که به مرور سبب می گردد فرایند اسپری کردن بخار متوقف گردد همچنین چرخش برس ها نیز از کار می افتد.

در این صورت نیاز است که اول به جدا کردن بخارشوی از برق پرداخت، در صورتی که این قطعه نیاز به تعویض داشته باشد متخصصین مربوطه به تعویض قطعه پرداخته و در صورت بهبود وضعیت می توان به خوبی از دستگاه استفاده نمود بنابراین نیاز است که خرابی بخارشوی در اسرع وقت تعمیر گردد.

2.اختلال در تمیزی

یکی از مشکلاتی که ممکن است باعث شود به تعمیرات بخارشوی بپردازیم این است که دستگاه فرایند تمیز کردن را به خوبی انجام نمی دهد.

در این مواقع دستگاه بخار را اسپری نمی کند، به همین سبب مهم است که مخزن دستگاه چک شود.

لازم است که مخزن دستگاه مملو از آب گرم باشد به همین سبب اگر مخزن آب خالی بود باید به پر کردن آن با آب گرم پرداخت. باید توجه داشت که نصب مخزن دستگاه تمیز بوده باشد.باید بررسی کرد که آیا از محلول درستی برای مخزن مایع شوینده استفاده شده است یا خیر؟

در برخی مواقع کثیفی فیلتر بخارشوی سبب می گردد بخارشوی فرایند تمیزی را به خوبی انجام ندهد در این صورت نیاز است که فیلتر از دستگاه جدا شده و شسته شود و سپس مجددا با دقت به نصب و اتصال آن به دستگاه پرداخت.

بسیار مهم است که در صورت وجود چنین مشکلی حتما از متخصصین مربوطه برای تعمیرات بخارشوی استفاده نمود زیرا تعمیر بخارشور نیاز به دقت و مهارت کافی داشته و باید به صورت کاملا حرفه ای تعمیر گردد به همین سبب می توان فرایند تعمیر بخارشوی را به ژاو سرویس سپرد.

تعمیرات بخارشوی

آیا منبع برق بر خرابی بخارشوی تاثیرگذار است؟

در راستای اشاره به علل تعمیرات بخارشوی لازم به ذکر است، برای پاسخ به این سوال نیاز است که بررسی نمود سیم برق دستگاه وصل است یا خیر؟ در صورت قطعی این سیم نیاز است که حتما به تعویض سیم برق پرداخت.

توصیه می کنیم برای بررسی سلامت یا خرابی سیم برق و سایر اتصالات دستگاه به هیچ عنوان به صورت سرخود کاری نکرده و ابتدا با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

کارشناسان می توانند راهنمایی های لازم را ارائه دهند بنابراین به هیچ عنوان تا قبل از تعمیر بخارشور با سیم برق و اتصالات دستگاه کاری نکرده و با توجه به توصیه های کارشناسان عمل نمود.

3.ضعیف بودن مکش بخارشوی

یکی دیگر از علل تعمیرات بخارشوی، ضعیف بودن مکش دستگاه می باشد که ممکن است به دلیل پوسیده بودن واشر یا اشکال بر نازل ها باشد.

نیاز است که علل کم بودن مکش دستگاه توسط تعمیرکاران بررسی گردد زیرا در اغلب مواقع ممکن است واشر و نازل ها نیاز به تعویض داشته باشند بنابراین مهم است که حتما در اسرع وقت به بررسی تخصصی آن ها پرداخت..همچنین می توان اتصالات دستگاه که احتمال دارد دارای گرفتگی باشند را بررسی نمود زیرا ممکن است این عوامل سبب کاهش و حتی مانع از مکش بخارشوی شوند.

اگر در لوله ها گرفتگی مشاهده شود می توان آن را از دستگاه جدا کرده و سپس آن را با آب گرم شست و شو داد..همچنین می توان به تخلیه کردن آب مخزن پرداخته و دوباره به نصب آن پرداخت تا آلودگی آب از بین برود.

مشاهده  نکات مهم در خرید مایکروویو دست دوم

در استفاده از بخارشوی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

طبیعتا در استفاده از هر دستگاهی نیاز است که به نکاتی برای جلوگیری از بروز مشکل توجه نمود تا میزان احتمال نیازمندی به تعمیرات بخارشوی کاهش یابد..در این بخش قصد داریم به برخی از این نکات اشاره کنیم:

  • نیاز است که برای تمیز نمودن بخارشوی آن را از برق جدا کرد.حتی پس از استفاده از دستگاه آن را از برق جدا کنید.
  • دستگاه نباید نزدیک به منابع بخار و گرما باشد.
  • زمانی که از دستگاه استفاده نمی شود به هیچ عنوان نباید درب ایمنی مخزن آب را جا به جا نمود.
  • دستگاه بخارشوی نباید در نزدیکی کودکان باشد چه در حالت روشن و چه خاموش.
  • به جهت تمیز کردن دستگاه باید از قرار دادن آن در هرگونه مایعات فرضا آب پرهیز کرد.
  • سیم برق نباید در نزدیکی اشیاء تیز و هر سطح گرم و داغی قرار گیرد.
  • به هیچ عنوان نباید قطعات الکترونیکی را با این دستگاه تمیز نمود.
  • به هیچ وجه نباید از دستگاه با در باز استفاده نمود زیرا ممکن است خطراتی مثل آتش سوزی و..رخ دهد.
  • و..

توصیه می گردد حتما سایر نکات لازم بر استفاده از دستگاه را از متخصصین جویا شوید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات تعمیرات بخارشوی با ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

آیا ژاو سرویس تعمیر در محل دارد؟

بله می توان از خدمات ژاو سرویس در محل مورد نظر بهره مند گشت تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

خدمات دهی ژاو سرویس در کدام مناطق تهران است؟

ژاو سرویس در تمامی نقاط تهران، شرق و غرب، شمال و جنوب به ارائه خدمات تعمیر می پردازد.

میزان هزینه تعمیر بخارشور چند است؟

هزینه تعمیر بخارشوی وابسته به نوع و شدت خرابی و همچنین نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه و تخصص تعمیرکاران در تعمیر و..دارد..می توان جهت کسب اطلاعات دقیق تر از مشاوره رایگان با کارشناسان ژاو سرویس بهره مند گشت.

نمایندگی تعمیرات بخارشوی در تهران در شرق تهران

پیروزی، شیان، رسالت، افسریه، تهرانپارس، سید خندان، ارتش، نارمک، لویزان، حکیمیه، آهنگ

نمایندگی تعمیرات بخارشوی در تهران در شمال تهران

شمیرانات، کامرانیه، فرشته، فرمانیه، تجریش، جمشیدیه، الهیه، پاسداران، پل رومی، آجودانیه، شریعتی، میرداماد، جردن، بلوار کاوه، نیاوران، جماران، ظفر، آتی ساز، اقدسیه، دولت، زرگنده، سعادت آباد، دیباجی، شهرک غرب، اندرزگو، سعدآباد، زعفرانیه

نمایندگی تعمیرات بخارشوی در تهران در غرب تهران

سردار جنگل، جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، ستارخان، دریاچه چیتگر، کن، تهرانسر، خلیج فارس، پونک، آریاشهر، بلوار فردوس شرق و غرب، صادقیه، مرزداران، شهرک راه آهن، آیت الله کاشانی، شهر زیبا

نمایندگی تعمیرات بخارشوی در تهران در مرکز تهران

فاطمی، میدان ولیعصر، گیشا، انقلاب، میدان ونک، عباس آباد، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، امیر آباد، شهرک والفجر، یوسف آباد، خیابان ولیعصر، شیخ بهایی، جلال آل احمد، مطهری، شهر آرا

نمایندگی تعمیرات بخارشوی در تهران در جنوب تهران

جمهوری، شادآباد، نازی آباد، منیریه، راه آهن، ورامین، شاهپور، عبدل آباد، انقلاب، آزادی، خانی آباد، مهرآباد، ولیعصر، یافت آباد، جوادیه، نواب، شهر ری، باقر شهر، حافظ، قزوین
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین