🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران

بسیار مهم است که تعمیرات بخارشوی دلونگی توسط برترین تعمیرکاران تعمیر گردد به همین سبب کافیست از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بهره مند گشت زیرا کیفیت تمامی خدمات تعمیراتی تا 180 روز تضمین شده و می توان با پرداخت هزینه ای مناسب به تعمیر بخارشوی دلونگی پرداخت. ژاو سرویس خدمات تعمیراتی خود را در منزل در سر تا سر نقاط تهران ارائه می دهد بنابراین می توان تنها با شماره های درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود و در اسرع وقت شاهد تعمیر دستگاه بخارشوی خود بود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیر بخارشور Delonghi در محل

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

طریقه تعمیرات بخارشوی دلونگی (ِDelonghi)

طبیعتا زمانی که دستگاه های لوازم خانگی مورد استفاده دچار خرابی و اختلال در عملکرد می شوند باید در اسرع وقت به تعمیر آن ها پرداخت. دستگاه بخارشوی دلونگی هم از این مساله مستنثنی نبوده و ممکن است در اغلب اوقات به دلایل متعددی نیازمند به تعمیر باششد.

به همین سبب در ادامه نیز قصد داریم به برخی راه های تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران اشاره کرده و به برخی علل بروز اشکال در دستگاه بپردازیم.

تعمیرات بخارشوی دلونگی

تعمیرات بخارشوی دلونگی xvt3000

احتمالا می دانید که دستگاه بخارشوی دلونگی از جمله بهترین دستگاه های بخارشوی می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه به صورت وارداتی به عرضه رسیده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

یکی از علت های مهم که سبب می گردد به تعمیر بخارشوی دلونگی بپردازیم این است که در ساخت این دستگاه از قطعات اصیل و با کیفیت استفاده نشده است.و از آنجایی که این دستگاه باید حجم بسیار زیادی از بخار را  به تولید رسانده و سپس آن را در بویلر ذخیره کند، نیاز است که حتما دارای قطعات بسیار با کیفیت و اصیل باشد.

به همین سبب در صورتی که دستگاه بخارشوی دلونگی شما دچار آسیب و مشکل شد و به تایید تعمیرکاران نیاز به تعویض قطعات دستگاه بود، توصیه می گردد حتما از کیفیت بالا و اصل بودن قطعه اطمینان حاصل کنید، حال آنکه متخصصین ژاو سرویس در صورت نیاز به تعویض قطعه این دستگاه از بهترین و به روز ترین قطعات استفاده می کنند.

تعمیرات بخارشوی دلونگی

متداول ترین سوالات تعمیر بخارشوی دلونگی (ِDelonghi)

گاه پیش می آید که افراد در خصوص آسیب دیدگی دستگاه بخارشوی دلونگی به سبب برخی سوالات دچار ابهام می شوند..به همین سبب قصد داریم در این بخش به متداول ترین سوالات تعمیرات بخارشوی دلونگی اشاره کنیم.

  1. آیا پس از خرابی باید بخارشوی را عوض کرد؟
  2. آیا می توان به طور مداوم از دستگاه استفاده نمود؟
  3. چرا بخارشوی بخار نمی کند؟
  4. چرا فرایند تمیز کردن مثل روز اول نیست؟
  5. چرا دمای بخارشوی دلونگی افزایش پیدا می کند؟
  6. چرا بخارشوی روشن نمی شود؟
  7. علت نشتی کردن بخارشوی چیست؟
  8. آیا بویلر بخارشوی قابل تعمیر است؟
  9. و..

تعمیرات بخارشوی دلونگی

آیا پس از خرابی باید بخارشوی را عوض کرد؟

در راستای اشاره به توضیحات لازم بر تعمیرات بخارشوی دلونگی در پاسخ به این سوال باید بیان داریم، خیر نیازی به تعویض بخارشوی نیست زیرا زمانی که تعمیرکار در ارائه خدمات تعمیراتی حرفه ای باشد و از مهارت و تخصص کافی برای تعمیر بخارشوی دلونگی بهره مند باشد می تواند به خوبی با دقت لازم به تعمیر مشکل پرداخته و آسیب ایجاد شده را اصلاح نماید.

تعمیرات بخارشوی دلونگی

آیا می توان به طور مداوم از دستگاه استفاده نمود؟

خیر..یکی از دلایلی که سبب می گردد دستگاه بخارشوی خاموش شده و دیگر روشن نشود استفاده مداوم از آن می باشد..بسیار مهم است که وقتی از دستگاه بخارشوی استفاده می کنید هر چند دقیقه دستگاه را خاموش کرده تا مانع از داغ شدن قطعات بخارشوی شوید.

لذا به هنگام داغ بودن قطعات، دستگاه بخارشوی به خودی خود دچار خاموشی می گردد، حال آنکه در ادامه به سایر علل روشن نشدن دستگاه بخارشوی اشاره می کنیم.

این نکته را در نکات مربوط به تعمیرات بخارشوی دلونگی به یاد داشته باشید که وقتی دستگاه دچار خاموشی شده و روشن نشد می توانید به صورت تلفنی از مشاوره رایگان ژاو سرویس بهره مند شده و در صورت تایید کارشناس برای نیازمندی به تعمیر بخارشوی دلونگی  xvt3000 نیز از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بهره مند گردید.

تعمیرات بخارشوی دلونگی

چرا بخارشوی بخار نمی کند؟

طبیعتا یکی از وظایف دستگاه بخارشوی، تولید بخار می باشد. حال اگر دستگاه نتواند فرایند تولید بخار را به خوبی اجرایی کرده و بخارشوی بخار نکند به چه علت است؟ در ادامه به این مساله اشاره می کنیم.

  • آب دستگاه به اندازه کافی داغ نباشد
مشاهده  تعمیر دسته جاروبرقی ال جی

بسیار مهم است که پیش از استفاده از بخارشوی اجازه دهید آبی که درون مخزن دستگاه وجود دارد نیز به اندازه کافی داغ شده و سپس شروع به تمیز کردن کنید..نیاز است که دمای آب دستگاه 100 درجه بوده تا دستگاه بتواند بخار لازم را تولید کند.

این نکته در تعمیرات بخارشوی دلونگی حائز اهمیت است که حتما از آب تصویه شده برای دستگاه بخارشوی استفاده گردد.

  • کلاهک مخزن بخارشوی شل باشد

نیاز است که درب دیگ دستگاه به طور کامل بسته شده و در جای خودش باشد در غیر این صورت فرایند بخار کردن دستگاه به مشکل خورده و نیاز به تعمیر بخارشوی دلونگی در اولویت قرار می گیرد.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که تمامی قطعات بخارشوی در جای خود به خوبی قرار گرفته باشند.

  • رسوب کردن منافذ

یکی از دلایلی که سبب رسوب گرفتگی منافذ بخارشوی می گردد استفاده از آب معمولی یا شهری می باشد.بهترین نوع آب برای استفاده در دستگاه بخارشوی نیز آب مقطر می باشد در غیر این صورت به سبب گرفتگی و مسدود شدن منافذ دستگاه بخار نکرده یا میزان بخار کردن آن کاهش می یابد.

در راستای اشاره به طریقه تعمیر بخارشوی دلونگی باید بیان داریم تعمیرات بخارشوی دلونگی به دقت و تخصص بسیاری نیاز دارد بنابراین تعمیر این دستگاه را باید به متخصصین حرفه ای و کاربلد سپرد، بدین جهت کافیست با ژاو سرویس تماس حاصل نموده و از خدمات تعمیراتی این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران بهره مند گردید.

این نکته ضروری است که دستگاه بخارشوی Delonghi در بازه های زمانی معینی رسوب گیری شده و در فاصله زمانی هر 6 ماه به عوض کردن فیلتر دستگاه پرداخت.

تعمیرات بخارشوی دلونگی

چرا فرایند تمیز کردن مثل روز اول نیست؟

زمانی که دستگاه بخارشوی دلونگی نتواند به خوبی به تمیز کردن و ضد عفونی کردن محیط بپردازد یعنی در عملکرد دستگاه اختلال وارد شده و بخارشوی نیازمند تعمیر می باشد.

ابتدا بررسی کنید که مخزن دستگاه به اندازه کافی دارای آب بوده و سپس به بررسی مخزن ماده شوینده هم بپردازید.

نکات قابل توجه برای جلوگیری از این امر و کاهش احتمال نیاز به تعمیرات بخارشوی دلونگی این است که:

  • حتما چک کنید که مخزن دستگاه دارای نشتی است یا خیر؟
  • فراموش نکنید که پس از هر بار استفاده از دستگاه، آبی که درون مخزن است را تخلیه کنید.
  • نازل و سری های بخارشوی را با آبی که فشار زیاد و پرقدرتی داشته باشد در بازه زمانی مشخصی بشویید.

تعمیرات بخارشوی دلونگی

چرا دمای بخارشوی دلونگی افزایش پیدا می کند؟

زمانی که به درستی از ترموستات دستگاه بخارشوی استفاده نشود دمای آن افزایش یافته و دستگاه دچار خاموشی گردد..در این مواقع نیاز است به تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران پرداخت.

یکی از دلایلی که می تواند سبب گردد ترموستات به مشکل بخورد به پایان رسیدن طول عمر آن می باشد و نیاز است که حتما به تعویض ترموستات پرداخت.

بسیار حائز اهیمت است که در بازه های زمانی خاصی به سرویس دهی و تعمیر بخارشوی دلونگی به صورت تخصصی پرداخته شود تا از بروز مشکلات احتمالی بر دستگاه جلوگیری شود.

  • در بازه های زمانی معینی به خاموش کردن دستگاه پرداخته شود.
  • دستگاه بخارشوی دلونگی به هیچ عنوان نباید در معرض رطوبت قرار گیرد.
مشاهده  ارور سنسور وزن سامسونگ

تعمیرات بخارشوی دلونگی

چرا بخارشوی روشن نمی شود؟

پیشتر به یکی از علل خاموش شدن دستگاه بخارشوی که استفاده طولانی و مداوم از آن می باشد اشاره کردیم..حال لازم به ذکر است دلایل متعددی می توانند سبب خاموش شدن دستگاه شوند که عبارتند از:

ممکن است یکی از علل روشن نشدن دستگاه خراب بودن کلید روشن خاموش بخارشوی باشد. شاید بگویید چرا باید کلید دستگاه خراب شود؟ گاه ممکن است به سبب استفاده نادرست از دستگاه، کلید بخارشوی از درون دچار شکستگی شده و دکمه هیچگونه اتصالی با مدار نداشته باشد.

به همین سبب توصیه می شود به هنگام استفاده از کلیدها به آرامی اقدام کنید تا نیاز به تعمیرات بخارشوی دلونگی کاهش یابد.

  • نیاز است از برخورد ضربه با دستگاه جلوگیری کنید.
  • به هیچ عنوان با اجسامی تیز دکمه های دستگاه را نفشارید.
  • از سلامت پریز برق و سایر کابل ها مطمئن شوید.

حائز اهمیت است که..

اگر دستگاه بخارشوی روشن نشد می توان در اسرع وقت به تعمیرات بخارشوی دلونگی پرداخت بنابراین از این بابت که شاید خاموش بودن دستگاه به دلیل نوع برند و مدل آن است خاطر خود را مکدر نسازید زیرا این اتفاق ممکن است در هر دستگاه بخارشوی نیز اتفاق افتد.

استاندارد بودن اتصال دو شاخه دستگاه به پریز برق را بررسی کنید زیرا در صورت وجود اختلال ممکن است دستگاه بخارشوی دچار آسیب شده و خطرات بسیاری فرضا آتش سوزی را به همراه داشته باشد زیرا دستگاه به هنگام روشن بودن می تواند ولتاژ زیادی مصرف کند.

تعمیرات بخارشوی دلونگی

علت نشت کردن بخارشوی دلونگی چیست؟

دلایل متعددی همچون ضربه به دستگاه، فشار زیاد به دستگاه برای تمیز کردن محیط و..می توانند سبب بروز این اتفاق شوند که توصیه می شود با مشاهده این اتفاق سریعا دستگاه را خاموش نمود و با متخصصین مربوطه تماس گرفت.

همانطور که پیشتر اشاره نمودیم نیاز است برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، پس از استفاده از دستگاه آبی که درون مخزن قرار دارد را تخلیه نموده و برای تمیز کردن محیطی که بسیار کثیف است نیز از این دستگاه به هیچ عنوان استفاده ننمود زیرا به آن فشار زیادی وارد می شود.

در این زمان تنها باید تعمیرات بخارشوی دلونگی را به دست متخصصین مربوطه سپرد زیرا ایشان با مهارت بسیار به تعمیر بخارشوی دلونگی xvt3000 و سایر مدل های این برند می پردازند.

تعمیرات بخارشوی دلونگی

آیا بویلر بخارشوی قابل تعمیر است؟

بله ولیکن اگر میزان شدت خرابی بویلر زیاد باشد تنها راه تعویض آن با قطعه ای جدید می باشد.

تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران

می توان جهت تعمیر بخارشوی دلونگی  Delonghi در بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت با ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

تعمیرات بخارشوی دلونگیتعمیرات بخارشوی دلونگی

آیا ژاو سرویس تعمیر در محل دارد؟

بله می توان از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس در محل مورد نظر مشتری بهره مند گشت.

ژاو سرویس در چه مناطقی به ارائه خدمات می پردازد؟

در تمامی نقاط تهران از جمله شمال و جنوب، شرق و غرب..تنها کافیست با شماره های درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

آیا ژاو سرویس دارای ضمانت و گارانتی خدمات است؟

بله کیفیت تمامی خدمات تعمیراتی تا 180 روز تضمین می شوند. در صورت بروز مشکل در ناحیه یا قطعه آسیب دیده در کمتر از 180 روز، هزینه تعمیر رایگان خواهد بود.

مشاهده  تعمیرات ماکروفر دوو

نمایندگی تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران در شرق تهران

پیروزی، افسریه، شیان، حکیمیه، سید خندان، رسالت، تهرانپارس، لویزان، نارمک، ارتش، آهنگ

نمایندگی تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران در شمال تهران

پل رومی، آتی ساز، دیباجی، پاسداران، اندرزگو، کامرانیه، زرگنده، نیاوران، سعادت آباد، الهیه، زعفرانیه، فرمانیه، ظفر، تجریش، شهرک غرب، شریعتی، بلوار کاوه، جماران، سعدآباد، میرداماد، اقدسیه، دولت، شمیرانات، فرشته، جمشیدیه، جردن، آجودانیه

نمایندگی تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران در غرب تهران

مرزداران، جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، سردار جنگل، خلیج فارس، آریاشهر، بلوار فردوس شرق و غرب، شهرک راه آهن، تهرانسر، پونک، کن، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، دریاچه چیتگر، صادقیه، ستارخان

نمایندگی تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران در مرکز تهران

شهر آرا، مطهری، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر، فاطمی، شهرک آزمایش، انقلاب، میدان ولیعصر، کارگر شمالی، شیخ بهایی، یوسف آباد، امیر آباد، عباس آباد، گیشا، میدان ونک، جلال آل احمد

نمایندگی تعمیرات بخارشوی دلونگی در تهران در جنوب تهران

حافظ، جمهوری، آزادی، باقر شهر، عبدل آباد، شاهپور، راه آهن، خانی آباد، نازی آباد، ولیعصر، جوادیه، شهر ری، یافت آباد، قزوین، شادآباد، انقلاب، منیریه، نواب، ورامین، مهرآباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین