🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات دلونگی

دلونگی در واقع یکی از شرکت های ایتالیایی است که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم برقی به شمار می رود. این شرکت ایتالیایی کار خود را از سال 1281 شروع نموده است و دفتر اصلی آن در شهر ترویزو ایتالیا می باشد. این شرکت ایتالیایی بزرگ انواع محصولاتی مانند جاروبرقی، اسپرسو ساز، سرخ کن، بخاری، قهوه ساز و... را می سازد و به بازار عرضه می کند. یکی از ویژگی های برند دلونگی خدمات پس از فروش آن است که برای اطمینان خاطر به مشتریان خود این ویژگی را پیش بینی نموده است. این برند بزرگ در ایران نیز نمایندگی های معتبر خود را دارد. برند دلونگی یکی از برند هایی است که دارای لوازم خانگی برقی با کیفیتی می باشد که خیلی دیر نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد. اما هر لوازم برقی گاهی نیاز به تعمیر خواهد داشت و برای تعمیر نیز نمایندگی تعمیرات دلونگی در ایران نیز وجود دارد که به طور تخصصی به تعمیرات لوازم خانگی دلونگی بپردازند. یکی از این نمایندگی های معتبر، ژاو سرویس می باشد که در حیطه تعمیرات چندین سال است که می درخشد. این نمایندگی معتبر دارای تعمیرکاران متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی می باشد که دوره های تخصصی را گذرانده اند و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت دست به تعمیرات خواهند زد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات دلونگی Delonghi

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

بهترین نمایندگی تعمیرات دلونگی

همان‌طور که اشاره کردیم برند دلونگی انواع محصولات لوازم خانگی را عرضه می کند. محبوب ترین لوازم خانگی ساخت دلونگی، قهوه ساز، جاروبرقی، اسپرسو ساز و… است. محبوب ترین محصول آن نیز همان قهوه ساز است که به خاطر محبوبیتی که دارد، اشتباهاً این گونه برداشت می شود که برند دلونگی صرفا قهوه ساز به بازار عرضه می کند، در حالی که بیشتر لوازم های خانگی برقی را به تولید می رساند و در نهایت به بازار عرضه می دارد‌.

نمایندگی تعمیرات دلونگی

نمایندگی تعمیرات دلونگی ژاو سرویس نیز بیشتر محصولات دلونگی را تعمیر می کند، ژاو سرویس تعمیرات مایکروفر دلونگی، تعمیرات جاروبرقی دلونگی، تعمیرات اجاق گاز دلونگی و… را با بالاترین کیفیت پشتیبانی می کند.

ویژگی های برتر ژاو سرویس

خیلی از نمایندگی ها وجود دارند که خود را یک نمایندگی تعمیرات دلونگی معتبر می دانند، برای تشخیص یک نمایندگی معتبر باید ویژگی های آن را شناخت. نمایندگی های معتبر از مزایای بسیار زیاد همچون تعمیرکاران مجرب، گارانتی چند ماهه و یا سالیانه خدمات، قطعات کاملا اورجینال و اصل و پاسخگویی شبانه روزی برخوردار می باشند.

ژاو سرویس یک نمایندگی تعمیرات دلونگی معتبر به حساب می آید که تمام صفات و ویژگی های یک نمایندگی خوب و معتبر را شامل می شود. ژاو سرویس از تعمیرکاران بسیار کارکشته، مجرب و متخصص برخوردار است که نحوه کار کردن آن ها به این صورت می باشد که در مرحله اول دست به عیب یابی خواهند زد و پس از آن تعمیرات را شروع خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات دلونگی

تعمیرکاران ژاو سرویس در تلاش هستند که در کمترین زمان ممکن تعمیرات را انجام دهند و در عین کم بردن زمان، کیفیت کار خود را پایین نیاورند. نمایندگی تعمیرات دلونگی ژاو سرویس از پاسخگویی 24 ساعته و مشاوره رایگان نیز برخوردار می باشد. در صورتی که افراد سوالات و ابهامات بیشتری داشتند، می توانند برای رفع شدن ابهامات خود و یا رسیدن به پاسخ سوال هایشان‌ با ژاو سرویس تماس گیرند تا بتوانند از مشاوره های رایگان 24 ساعته ژاو سرویس برخوردار شوند.

ژاو سرویس برای آن که مشتریان احساس راحتی و اطمینان برای انتخاب نمایندگی ژاو داشته باشند، ضمانت و گارانتی نیم ساله ای را در نظر گرفته است. به این منظور که اگر برای تعمیر لوازم خانگی خود با نمایندگی تعمیرات دلونگی ژاو سرویس تماس گرفته باشید و به طور کل تعمیرکاران مجرب ژاو سرویس لوازم خانگی شما را تعمیر کرده باشند، تا 6 ماه هر عیبی که برای دستگاه شما پیش آید، به صورت کاملا رایگان برطرف خواهد شد.

تعمیر در منزل

یکی از مواردی که دغدغه تمامی افراد به خصوص افراد شاغل و افرادی که وقت کمی برای تعمیر کردن لوازم خانگی خود دارند، پیدا کردن یک تعمیرکار خوب است. جا به جایی و حمل و نقل لوازم خانگی خود نیز یکی از دردسر های خرابی لوازم خانگی برقی است. این دغدغه زمانی دردسر ساز می شود که افراد در شهر های بزرگی همچون تهران زندگی می کنند و جا به جایی وسایل و یافتن نمایندگی تعمیرات دلونگی خوب سخت است.

نمایندگی تعمیرات دلونگی

یکی از ویژگی های نمایندگی تعمیرات دلونگی ژاو سرویس، تعمیرات در منزل و در محل مورد نظر است. افراد می توانند با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل فرمایند و زمان و مکان مورد نظر را مشخص کنند. تعمیرکاران ژاو سرویس در زمان و مکان مقرر شده به افراد مراجعه خواهند کرد.

مشاهده  نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

تعمیرکاران متخصص ژاو سرویس

یکی از موارد مهم در تعمیرات انتخاب یک تعمیرکار با تجربه و متخصص می باشد. گرچه به خاطر وجود ارتباطات و اینترنت پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر آسان تر شده است، اما همچنان دشواری های خود را دارد. خوشبختانه نمایندگی تعمیرات دلونگی ژاو سرویس از تعمیرکارانی برخوردار است که مهارت فوق العاده ای دارند و در تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات قهوه ساز دلونگی و تعمیرات اجاق گاز دلونگی و… تجربه و تخصص کافی دارند.

نمایندگی تعمیرات دلونگی

تعمیرکاران ژاو سرویس قبل از تعمیر کردن ابتدا از علت مشکل اطمینان حاصل می کنند و همین امر باعث پایین آمدن ریسک تعمیرات خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که این تعمیر به دست تعمیرکاران ژاو سرویس از ضمانت نیم ساله برخوردار است. ضمانت باعث می شود تا افراد راحت تر بتوانند اعتماد کنند و برای انتخاب ژاو سرویس شک نکنند.

قطعات اصل

حدودا همه می دانیم که گاهی برای تعمیرات نیاز می شود که قطعات تعویض شوند، در این موارد باید قطعات را با اصل آن ها جایگزین کرد. چرا که اگر قطعات اصل و فابریک در لوازم خانگی استفاده نشوند، باعث پایین آمدن کارایی آن محصول و کم شدن عمر مفید هر نوع لوازم خانگی خواهد شد.

با این حال اگر از قطعات اصل استفاده شود، عملکرد و عمر مفید لوازم خانگی افزایش خواهد یافت و همچنین طول عمر مفید آن حفظ خواهد شد. اگر افراد در حفظ لوازم خانگی خود تلاش کنند و هر از گاهی آن را سرویس کنند، نه تنها طول عمر مفید آن حفظ می شود بلکه افزایش نیز خواهد یافت.

ضمانت و گارانتی نیم ساله

هر نمایندگی معتبری در هر زمینه برای جلب اعتماد مشتریان خود موارد و ویژگی هایی را ارائه می دهد. ژاو سرویس نیز برای آن که رضایت مشتریان خود را جلب کند و باعث شود که راحت به این نمایندگی فوق العاده اعتماد کنند، ضمانتی 6 ماهه را برای تمامی خدمات خود مانند تعمیرات و یا قطعات در نظر گرفته است.

به این منظور که اگر مثلا برای تعمیرات جاروبرقی دلونگی با نمایندگی تعمیرات دلونگی ژاو سرویس تماس گرفته باشید و تعمیرکاران ژاو سرویس مشکل را برطرف کرده باشند و آن دستگاه را تعمیر کرده باشند، هر مشکل و عیبی که تا 6 ماه برای دستگاه شما پیش آید، بدون هیچ هزینه ای عیب یابی و رفع خواهد شد.

در نتیجه برای تعمیرات لوازم خانگی، خود دست به تعمیر نزنید، چرا که ریسک تعمیر را بالا می برید و احتمال خرابی بیشتر نیز خواهد بود، به جای آن به نمایندگی های معتبر در زمینه تعمیرات اعتماد کرده و تعمیرات را به دست آن ها بسپارید تا ریسک تعمیر حدودا به صفر برسد تا دغدغه درباره خرابی بیشتر نداشته باشید و نیاز به خرج هزینه بیشتری نباشد.

پیشنهادات استفاده درست جاروبرقی نمایندگی تعمیرات دلونگی

برای آن که محصولات دلونگی خود را سال های سال استفاده کنید، باید در استفاده از آن ها دقت کنید و مواردی را رعایت نمایید. برای مثال در استفاده از جاروبرقی بهتر است که حداقل هر یک ماه یک بار آن را تمیز کنید. به هیچ عنوان روی جاروبرقی دلونگی خود اجسام سنگین نگذارید و یا جاروبرقی را کنار بخاری و… قرار ندهید.

مشاهده  علت جرقه زدن جاروبرقی

نمایندگی تعمیرات دلونگی

بعد از هر استفاده از جاروبرقی اگر کیسه آن دائمی است آن را تمیز کنید. تلاش کنید به هیچ وجه از جاروبرقی برای جارو کشیدن اشیاء تیز استفاده نکنید، این مورد باعث آسیب شدیدی خواهد شد. سعی کنید در هنگام جارو کشیدن سیم آن را نکشید و برای حرکت دادن جاروبرقی با دسته آن را حرکت دهید. اگر از کیسه های یک بار مصرف استفاده می کنید، حتما بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید.

تعمیرات اجاق گاز نمایندگی تعمیرات دلونگی

از مشکلات رایجی که در اجاق گاز های دلونگی شایع است، می توان به موارد زیر اشاره کرد، در صورت بروز هر یک از مشکلات با نمایندگی تعمیرات دلونگی تماس بگیرید:

  • روشن نشدن اجاق گاز دلونگی
  • خاموش شدن ناگهانی اجاق گاز
  • آبی نبودن شعله ها و زرد سوختن آن ها
  • دود کردن اجاق گاز
  • جرقه زدن اجاق گاز
  • از کار افتادن فندک
  • روشن نشدن فر اجاق گاز
  • یکنواخت نبودن شعله اجاق گاز یا یکنواخت نبودن شعله فر
  • صدای زیاد و غیر عادی اجاق گاز
  • خرابی جرقه زن

پیشنهادات در زمینه استفاده از اجاق گاز

نمایندگی تعمیرات دلونگی

پیشنهاد می شود بعد از هر استفاده از اجاق گاز و پخت غذا، اجاق گاز را تمیز کنید و حداقل هر هفته یک بار آن را به صورت کامل تمیز کنید. بعد از استفاده از فر بگذارید داخل فر سرد شود. در صورتی که در حال گرم کردن موادی مانند شیر، سوپ و… هستید که دارای مایعات زیادی هستند، مواظب باشید تا سر نروند و روی شعله گاز نریزند. در صورتی که سر آمد و روی شعله ریخت پس از آن که شعله سرد شد، آن را تمیز کنید.

هزینه تعمیرات ژاو سرویس چگونه می باشد؟

هزینه تعمیرات ژاو سرویس به صورتی می باشد که همه افراد بتوانند از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوند. به طوری که نگران هزینه تعمیرات آن نباشند و افراد بتوانند از تمامی خدمات ژاو سرویس بهره مند شوند.

نمایندگی تعمیرات دلونگی ژاو سرویس چه لوازم خانگی هایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی تعمیرات دلونگی ژاو سرویس بیشتر محصولات دلونگی را تعمیر می کند، ژاو سرویس تعمیرات مایکروفر دلونگی، تعمیرات جاروبرقی دلونگی، تعمیرات اجاق گاز دلونگی و... را با بالاترین کیفیت پشتیبانی می کند.

ژاو سرویس تعمیر در محل نیز دارد؟

بله، عزیزان می توانند در هر ساعتی که می خواهند با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایند و زمان و مکانی که می خواهند تعمیرکار به آن ها مراجعه کنند را اطلاع دهند.

نمایندگی تعمیرات دلونگی در شرق تهران

ارتش، پیروزی، تهرانپارس، لویزان، شیان، افسریه، حکیمیه، آهنگ، نارمک، سید خندان، رسالت

نمایندگی تعمیرات دلونگی در شمال تهران

دیباجی، اندرزگو، ظفر، جماران، میرداماد، جمشیدیه، فرمانیه، شریعتی، زعفرانیه، زرگنده، نیاوران، پاسداران، الهیه، آجودانیه، پل رومی، کامرانیه، سعدآباد، جردن، تجریش، آتی ساز، دولت، شهرک غرب، بلوار کاوه، سعادت آباد، فرشته، اقدسیه، شمیرانات

نمایندگی تعمیرات دلونگی در غرب تهران

آیت الله کاشانی، ستارخان، بلوار فردوس شرق و غرب، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، صادقیه، توحید، آریاشهر، کن، خلیج فارس، سردار جنگل، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، مرزداران، شهر زیبا، پونک

نمایندگی تعمیرات دلونگی در مرکز تهران

فاطمی، میدان ونک، شهر آرا، جلال آل احمد، امیر آباد، انقلاب، خیابان ولیعصر، شهرک آزمایش، مطهری، شیخ بهایی، میدان ولیعصر، یوسف آباد، گیشا، کارگر شمالی، عباس آباد، شهرک والفجر

نمایندگی تعمیرات دلونگی در جنوب تهران

یافت آباد، ولیعصر، مهرآباد، حافظ، شاهپور، ورامین، شادآباد، خانی آباد، جمهوری، نازی آباد، راه آهن، عبدل آباد، انقلاب، منیریه، قزوین، شهر ری، نواب، باقر شهر، جوادیه، آزادی
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین