🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

بوش سرویس غرب تهران

برند بوش از جمله برندهای معتبر کشور آلمان است که جایگاه خوبی در میان لوازم خانگی موجود در بازار دارد. تکنولوژ روز بکار رفته در لوازم خانگی بوش توسط متخصصین باعث شده این برند مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد. گاهی به خاطر استفاده نادرست از لوازم، بروز حادثه و نزدیک شدن به پایان عمر مفید دستگاه ممکن است لوازم خانگی بوش شما دچار مشکلاتی شود و شما در پی نمایندگی بوش سرویس غرب تهران باشید. از آنجایی که لوازم خانگی بوش از قیمت بالایی برخوردارند و امروزه نسخه های اورجینال آن در ایران کمیاب شده است این نکته را در نظر داشته باشید که تعمیری موثر با حفظ سلامت دستگاه و ضمانت را دریافت کنید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات بوشBOCSH در غرب تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
Bosch home appliance repair

آیا تا به حال تجربه استفاده از بوش سرویس غرب تهران را داشته اید؟ چه ملاک هایی برای تعمیر اصولی وجود دارد؟ آیا از خدمات بوش سرویس غرب تهران راضی بوده‌اید؟ برای در یافت پاسخ این سوالات و سایر سوالات مربوط به بوش سرویس غرب تهران مقاله زیر را مطالعه نمایید.

نمایندگی بوش سرویس غرب تهران

قبل از صحبت راجب بوش سرویس غرب تهران لازم است آشنایی بیشتری با اعتبار برند بوش پیدا کنید. برند بوش برندی مطرح و با کیفیت در بین لوازم خانگی از دیرباز تا امروز می‌باشد. استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و متخصصین حرفه‌ای سبب شده تا محصولات برند بوش از کیفیت بالایی برخوردار باشند. شرکت بوش همیشه رضایت مشتریان و برطرف شدن نیاز آنها را در اولویت تولیدات و ارائه خدمات خود قرار داده و است و این تر موفقیت و طولانی بودن قدمت و عمر برند بوش موثر بوده است.

افرادی که به دنبال بوش سرویس غرب تهران هستند به خوبی از این موضوع مطلع هستند که قبل تر که مشکلاتی برای کشور پیش نیامده بود و دسترسی به محصولات اورجینال و خدمات نمایندگی های اصلی بوش راحت تر بود در خانه اکثر ایرانی ها محصولات بوش مشاهده می‌شد اما بعد ها دسترسی به محصولات اورجینال سخت شد و در همین راستا قیمتشان بالاتر رفت و در حال حاضر بیشتری محصولات بو که در منازل ایرانی ها مشاهده می‌شود نسخه های قدیمی آن است.

عمر مفید لوازم خانگی بوش بالاست اما با این حال مانند هر محصول و لوازم دیگری بعد از مدتی دچار مشکل شده و مصرف کنندگان به نمایندگی بوش سرویس غرب تهران احتیاج پیدا می‌کنند.

نمایندگی بوش سرویس غرب تهران(+تمام برندها)

دلایل مراجعه به بوش سرویس غرب تهران

مصرف کنندگان برند بوش در صورت خرابی دستگاهشان به بوش سرویس غرب تهران مراجعه می‌کنند اما این خرابی ها در کجا ریشه دارند؟ آیا راهی وجود دارد که دستگاهی هرگز خراب نشود؟ در کدام برند ها احتمال خرابی دستگاه کمتر است؟👇

سه دلیل اصلی مراجعه به بوش سرویس غرب تهران شمال موارد زیر می‌شود:

  • استفاده نادرست
  • استهلاک قطعه و عدم تعویض به موقع قطعه
  • عدم آگاهی از روش اصولی و سرویس دوره ای

استفاده نادرست

در کنار هر دستگاهی که خریداری می‌کنید یک دفتر چه راهنما وجود دارد که دستگاه خریداری شده را به طور کامل برای شما معرفی کرده و نحوه استفاده از دستگاه، ظرفیت، محدودیت و امکانات آن را به صورت مفصل شرح داده است. اما نکته ای که در اینجا وجود دارد و اکثر مراجعه کنندگان به بوش سرویس غرب تهران عنوان می‌کنند این است که دفترچه راهنما به زبان انگلیسی است و ما نمی‌توانیم آن را بخوانیم و ترجمه اش زمانبر است.

جالب است که حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند هم حوصله خواندن آن را ندارند و اگر به مشکلی بخورند سعی می‌کنند با اشکال موجود در دفترچه به مفهوم و پاسخ سوال خود برسند. در نهایت دفترچه راهنمای لوازم خانگی بوش و سایر برندها همیشه ناخوانا باقی می‌ماند و مصرف کنندگان از اطلاعات مربوط به دستگاه ناآگاه. این ناگاهی سبب استفاده نادرست از دستگاه خواهد شد و در نهایت به خرابی دستگاه می‌انجامد.

کسانی که به نمایندگی بوش سرویس غرب تهران مراجعه می‌کنند باید بدانند که هر دستگاهی برای عملکردی خاص با ظرفیت و تکنولوژی خاص طراحی و تولید شده است برای مثال اگر برای خرد کردن قطعه های سفتی و سختی از خرد کن آشپزخانه استفاده کنید صداهای بلند و ناآشنایی را از دستگاه خواهید شنید و کم کم تیغه دستگاه کند خواهد شد زیرا این دستگاه خردکن برای خرد کردن قطعات سفت طراحی و تولید نشده است.

مشاهده  تعمیر آبمیوه گیری بوش

استهلاک قطعه و عدم تعویض به موقع آن

استهلاک قطعه و عدم تعویض به موقع آن

شاید درمورد استهلاک ماشین شنیده باشید و یا اینکه بعد از مدتی فرسودگی متوجه دستگاه های برقی و قطعاتشان می‌شود. در مورد لوازم خانگی بوش و سایر برندها نیز به همین شکل است. برخی از مراجعان به نمایندگی ر اصرار دارند که به صورت اصولی از دستگاه استفاده کرده اندو آسیبی به آن وارد ننموده اند اما باید این را بدانید که از یم زمانی به بعد حتی ار ب بهترین و اصولی ترین روش هم از وسایل برقی تان استفاده کنید آسیب ها و فرسودگی هایی متوجه آن خواهد شد و دلیل آن استهلاک دستگاه شماست.

در این هنگام متخصصین بوش سرویس غرب تهران اقدام به تعمیر قطعه فرسوده شده و اگر تعمیر کارساز و رفع کننده مشکل نباشد اقدام به تعویض قطعه خراب یا فرسوده شده می‌نمایند تا سلامت دستگاه و کارکرد قبلی اش را به آن بازگردانند.

عدم آگاهی از نحوه ی اصولی و سرویس دوره ای

هر دستگاهی احتیاج به سرویس دارد بخصوص لوازم برقی. مثال بارز سرویس دوره ای دستگاه های برقی دستگاه های تسویه آب هستند که هر چند ماه یکبار باید اقدام ب تعویض فیلتر آن نمود. این سروی ها از آنجایی ضروری است که استفاده ار دستگاهی عوارضی برای دستگاه دارد که می‌تواند کثیفی، گرفتگی و … باشد. برای حفظ سلامت دستگاه و بازگشتن به کارکرد اولیه دستگاه لازم است سرویس دوره ای دستگاه به شکل اصولی و مرتب انجام شود.

مزایا ژاو سرویس نمایندگی بوش سرویس غرب تهران

مزایا ژاو سرویس نمایندگی بوش سرویس غرب تهران

هر شرکت تعمیراتی مانند ژاو سرویس نماینده بوش سرویس غرب تهران دارای امکانات و آپشن هایی است که آن را نسبت به سایر شرکت های خدمات تعمیری متمایز می‌نماید. شما مشتریان گرامی که در پی بوش سرویس غرب تهران هستید می‌توانید به راحتی از طریق پنل رزرو وقت تعمیر را انجام داده و متخصصین تعمیر لوازم برقی بوش و سایر برندها به سرعت در محل حاضر شوند.

برای درک بهتر مزایای ژاو سرویس بهتر است به معایب استفاده از شرکت ها و افراد متفرقه غیر حرفه ای برای تعمیر لوازم خانگی بش و سایر برند ها شاره شود تا به خوبی مبه درک آن برسید👇

  • دریافت هزینه گزافی برای مشتری
  • هدر رفتن وقت و پول مشتری
  • خسارت های پنهان( مانند ناراحتی، استرس)
  • به خطر افتادن سلامت دستگاه
  • عدم ضمانت و تکرار مشکل دستگاه

دریافت هزینه گزافی برای مشتری و عدم شفاف سازی هزینه 

متاسفانه برخی از افرادی که برای دریافت سرویس تعمیر به نمایندگی بوش سرویس غرب تهران مراجعه می‌کنند اظهار دارند که برخی از تعمیرکاران متفرقه در ابتدا و قبل از شروع تعمیر هزینه ای را برای آنها تعیین کرده اند اما بعد از اتمام کار درخواست هزینه ای بسیار بالاتر را کرده اند برخی دیگر هم بابت هزینه درخواستی شان شفاف سازی نکرده اند. این موضوع منجر به خسارت مالی به مشتری و ناراحتی او خواهد شد اما در مورد ياو سرویس نماینده بوش سرویس غرب تهران چنین اتفاقی ممکن نیست و رضایت مشتری و شفاف سازی هزینه قبل و بعد اط تعمیر جز روال کار ژاو سرویس می‌باشد.

هدر رفتن وقت و پول مشتری

مشاهده  علت بالا رفتن دما یخچال

خوش قول بودن و وقت شناس بودن پرسنل و متخصصین شرکت های خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار است . بدقولی برخی از تعمیرکاران متفرقه و حتی شرکت ها سبب ناراحتی و هدر رفتن وقت مشتریان می‌شود و گاهی این موضوع به قدری جدی می‌شود ک از تعمیر دستگاهشان صرف نظر میکنند یا خودشان اقدام به تعمیر ناشیانه دستگاه میکنند.

نکته ی دیگر که در مورد وقت شناسی متخصصین بوش سرویس غرب تهران وجود دارد این است که وسایل برقی آشپزخانه عضوی جدانشدنی از زندگی هستند و ما به طور مکرر به اکثر آنها سرو کار داریم  و با بعضی از آنها مانند یخچال که دائما به آن نیاز داریم. اگر بد قولی و عدم حضور به موقع در محل توسط تعمیرکاران اتفاق بیفتد سبب مختل شدن روند کاری و روزمره خواهد شد.

خسارت های پنهان تعمیر غیر اصولی

خسارت های پنهان( مانند ناراحتی، استرس)

برخی از خسارات با چشم دیده نمی‌شوند اما چه بسا مهم تر از خسارت های ملموسی مانند خسارات مالی باشن. ناراحتی، عصبی شدن، استرس و این دست احساسات در واقع خسارات ناملموس و مخفی هستند که در نتیجه تعمیر نادرست می‌توانند در مشتری ایجاد شوند.

کسانی که برای بوش سرویس غرب تهران اقدام می‌کنند سلامت لوازم خانگی شان، خوش برخوردی و وقت شناسی متخصصین بوش سرویس غرب تهران برایشان در اولویت قرار دارد. چنانچه تعمیرکاری سلامت دستگاه شما را حین تعمیر یا حمل به سمت محل تعمیر به خطر بیندازد مشتری دچار استرس و ناراحتی خواهد شد یا مثلا اگر به خاطر وقت نشناسی اش برنامه روزانه و کاری مشتری را مختل کند سبب عصبانیت و ناراحتی وی خواهد شد.

شرکت های مانند ژاو سرویس نماینده بوش سرویس غرب تهران رضایت مشتری و وقت شناسی در اولویت شان است و حتی با وجود هماهنگی زمان حضور در محل برای تعمیر باز هم قبل از رسیدن به محل تعمیر مجدد با مشتری تماس گرفته و از آمادگی وی اطمینان حاصل می‌نمایند.

به خطر افتادن سلامت دستگاه

برند بوش به خاطر مشکلت به وجود آمده در کشور کمیاب و در همین راستا از قیمت بالایی برخوردار است. کسانی که به نمایندگی بوش سرویس غرب تهران مراجعه می‌کنند سلامت دستگاه برایشان اهمیت دارد زیرا هزینه خرید مجدد دستگاه بالاست و مشتریان حدالامکان ترجیح می‌دهند آن را تعمیر کرده و قطعاتش را تعویض کنند تا اینکه دستگاهی جدید بخرند. ار در حین تعمیر یا حمل دستگاه به محل  تعمیر اتفاقی برای دستگاه بیفتد یا آسیبی به آن وارد شود که سلامت دستگاه را به خطر بیندازد، نه تنها دستگاه تعمیر نشده و کارکرد اولیه خود را بدست نیاورده بلکه مشکلی جدید نیز پیدا کرده.

برای ياو سرویس نماینده بوش سرویس غرب تهران حفظ سلامت دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام نکات و تمهیدات لازم از سمت ژاو سرویس در جهت ارتقا و سلامت دستگاه و بهبود کار کرد آن لحاظ می‌شود.

 

بوش سرویس غرب تهران در شرق تهران

لویزان، سید خندان، آهنگ، نارمک، حکیمیه، رسالت، پیروزی، ارتش، تهرانپارس، شیان، افسریه

بوش سرویس غرب تهران در شمال تهران

جردن، اندرزگو، زعفرانیه، میرداماد، دولت، آجودانیه، زرگنده، ظفر، جمشیدیه، پاسداران، بلوار کاوه، نیاوران، آتی ساز، شهرک غرب، فرشته، شمیرانات، دیباجی، فرمانیه، پل رومی، الهیه، جماران، کامرانیه، سعدآباد، اقدسیه، شریعتی، سعادت آباد، تجریش

بوش سرویس غرب تهران در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، پونک، صادقیه، کن، ستارخان، دریاچه چیتگر، شهر زیبا، آریاشهر، شهرک راه آهن، سردار جنگل، مرزداران، آیت الله کاشانی، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، خلیج فارس، توحید

بوش سرویس غرب تهران در مرکز تهران

خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، یوسف آباد، انقلاب، میدان ونک، شهرک آزمایش، گیشا، شهر آرا، شیخ بهایی، مطهری، عباس آباد، کارگر شمالی، امیر آباد، فاطمی، شهرک والفجر، جلال آل احمد

بوش سرویس غرب تهران در جنوب تهران

عبدل آباد، ولیعصر، یافت آباد، باقر شهر، نازی آباد، انقلاب، خانی آباد، نواب، شهر ری، جمهوری، حافظ، جوادیه، راه آهن، شاهپور، ورامین، آزادی، شادآباد، قزوین، مهرآباد، منیریه
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین