🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس

جاروبرقی عضوی جدانشدنی از خانه است که در هفته چند با ر به آن نیاز پیدا می‌کنید. خراب شدن جاروبرقی حقیقتا اختلال زیادی در روند امور نظافتی و روزمره منزل ایجاد خواهد کرد که باید فورا حل شود. امروزه نیز با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی تعمیرات آن مقرون بصرفه‌تر از خرید مجدد شده است از این رو همه به دنبال جایی مطمئن برای امور تعمیراتی خود هستند. برای کسانی که ساکن شرق تهران هستند، تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس با بررسی کامل ایرادات جاروبرقی و ریشه یابی آنها اقدام به تعمیر با حفظ سلامت دستگاه صورت می‌گیرد و در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعاتی کاملا اورجینال برای جایگزین کردن استفاده می‌گردد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در بلوار فردوس

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس

آیا تجربه تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس را داشته‌اید؟ آیا از روش نگهداری جارو برقی مطلع هستید؟ چه ملاک هایی را برای خرید جارو برقی باید در نظر داشت؟ آیا تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در محل نیز انجام می‌شود؟ برای دریافت پاسخ سوالات بالا و سایر سوالات مربوط به تعمیرات جاروبرقی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس تهران:

از شناخته شده ترین و با سابقه ترین نمایندگی های تعمیرات جاروبرقی، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس می‌باشد. کسانی که ساکن شرق تهران هستند و به هر دلیلی جاروبرقی شان از هر برندی مانند ال جی، سامسونگ، بوش و … دچار مشکل می‌شود می‌تواننند از بخش درخواست وقت تعمیر در خواست تعمیرات نموده و پرسنل نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در محل حضور یافته و اقدام به تعمیرات جارو برقی می‌نمایند.

تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس تهران تمام قیمت ها و فاکتور های خود را زیر نظر اتحادیه در نظر می‌گیرد و شما نیز نیست از بابت قیمت نگران باشید همچنین ریز قیمت خدمات انجام شده و قطعات استفاده شده نیز در فاکتور قید خواهد شد.

از آنجایی که جاروبرقی جز اقلام مهمی نظافتی منزل می‌باشد در ادامه به دلایل رایج مراجعه به تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس پرداخته شده است تا شما در صورت امکان خودتان آن را در منزل رفع نموده و اگر در توانتان نبود درخواست تعمیرات نمایید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس

راهنمای نگهداری از جاروبرقی

اکثر افرادی که برای تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس مراجعه می‌نمایند معتقدند که آسیبی به جاروبرقی شان وارد ننموده اند و به خوبی از آن نگهداری نموده‌اند. اما در اینجا به نکاتی درمورد نگهداری از جاروبرقی پرداخته خواهد شد که به نظر ساده و پی پا افتاده هستند اما با رعایت آنها کمتر به تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس احتیاج پیدا خواهید کرد:

  • کیسه های جاروبرقی را اگر دائمی هستند قبل از اینکه کامل پر شوند خالی نمایید و اگر یکبار مصرف هستند تعویض نمایید.
  • فیلتر جاروبرقی را حداقل دو بار در سال تعویض و یا شست و شو نمایید.
  • بهترین نوع کیسه جاروبرقی کیسه های یکبار مصرف هستند اما اگر به دلیل از کیسه های پارچه ای و دائمی استفاده نمودید حتما هنگام تخلیه آن از ماسک و دستکش استفاده نمایید و در محیطی باز اقدام به تخلیه آن نمایید.
  • آلودگی ها و گرد و غباری که در چرخ ها و سایر بخش های بدنه جارو برقی وجد دارد را با دستمالی مرطوب نظافت نمایید د رغیر این صورت در باقی بخش های خانه پخش خواهند شد.

با رعایت نکات بالا هنگام استفاده از جاروبرقی احتمال اینکه به تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس احتیاج پیدا کنید بسیار کم خواهد شد و این نشان دهنده اهمیت نگهداری و نظافت وسایل برقی در کیفیت کارکردشان است.

مشکلات رایج در تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس

مشکلات رایج در تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس

کسانی ک برای تعمیر دستگاهشان به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس مراجعه می‌نمایند دچار مشکلات و چالش‌های مختلفی شده‌اند. برخی از این گالش ها د رمنزل نیز قابل حل است اما برخی خیر. در ادامه به شاخص ترین مشکلات پرداخته خواهد شد:

مکش جاروبرقی کاهش یافته

پر بودن کیسه جاروبرقی و یا کثیف بودن فیلتر هایش می‌تواند سبب کاهش مکش شود.

✅کیسه جاروبرقی را تخلیه نمایید و فیلتر آن را تعویض و یا شست و شو نمایید

 جاروبرقی بوی سوختگی می‌دهد

بوی سوختگی معمولا ناشی از اشکال در موتور است که به خاطر کارکرد بیش از حد دستگاه در مدتی طولانی یا نزدیک شدن به پایان عمر مفید موتور دچار سوختگی، نیم سوز و یا داغی می‌شود.

✅اگر علت بوی سوختگی صرفا داغی موتور باشد باید مدتی آن را خاموش نموده و صبر کنید ا دمای آن پایین بیاید و سپس برای استفاده دوباره اقدام نمایید اما اگر موتور دچار سوختگی کامل و یا نیم سوز شده باشد برای تعمیر و یا تعویض موتور باید به تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس مراجعه نمایید تا تکنسینی متخصص این کار را انجام دهند.

جاروبرقی به صورت ناگهانی خاموش می‌شود

جاروبرقی به صورت ناگهانی خاموش می‌شود

هنگامی که دمی دستگاه بیش از حد بالا برود به صورت خودکار خاموش خواهد شد و این موضوع هنگامی رخ خواهد داد که بیش از اندازه از جاروبرقی استفاده نموده باشید(طولانی مدت).

✅در این مورد نیز جای نگرانی وجود ندارد، مدتی جاروبرقی را خاموش نموده و صبر نمایید تا دمای موتور پایین بیاید.

جاروبرقی روشن نمی‌شود

مشکل روشن نشدن جاروبرقی معمولا یک علت ندارد و میتواند به دلایل مختلفی اتفاق افتاده باشد. یکی از این دلایل می‌تواند مشکل در دکمه خاموش و روشن جاروبرقی باشد و یا رله دستگاه.

✅برای جل نمودن مشکل روشن نشدن جاروبرقی با هر علتی که باشد باید به تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس مراجعه نمایید تا اگر ایراد از کلید خاموش و روشن است آن را تعویض یا تعمیر نمایید و اگر مشکل در رله دستگاه بود آن را تعمیر نمایند.

جاروبرقی بیش از حد داغ می‌شود

بیش از حد داغ شدن جاروبرقی به خاطر ایراد در مورد دستگاه است.

✅جهت تعمیر داغی دستگاهتان میتوانید برای تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در محل اقدام نمایید.

جهت مشاهده هر کدام از مشکلات بالا می‌توانید از طریق این لینک برای درخواست تعمیر از تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در محل و یا د رمحل نمایندگی ادام نمایید.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی تفال

درخواست تعمیر در بلوار فردوسی تهران

راهنمای خرید جاروبرقی

راهنمای خرید جاروبرقی

معمولا پیش از خرید لوازم خانگی از اطرافیان و یا کسانی که به تازگی تجربه خرید جاروبرقی داشتهاند سوالاتی می‌پرسید. اما از آنجایی که هر شخصی بسته ب تجربه شخصی خود از استفاده ی برندی خاص نظراتش را اعلام میکند بهتر است با نگاهی کارشناسانه تر و و اصولی تر به خرید جاروبرقی نگاه کرد. از این رو در این بخش به ملاک هایی که بسته به سلیقه و نیاز های خود  هنگام خرید جاروبرقی باید در نظر بگیرید عنوان خواهند شد. این نکته را به خاطر داشته باشید اینکه برخی از جاروبرقی ها به طور مکرر به تعمیر و مراجعه به تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس احتیاج پیدا می‌کنند به خاطر خرید اشتباه است.

  • پاکت جاروبرقی

شاید به نظر موضوع پیش پا افتاده‌ای بیاید اما کیسه جاروبرقی اهمیت بالایی در کیفیت کارکرد جاروبرقی و میزان آلودگی اطراف شما دارد از این رو اگر از  کیسه خوبی برای جاروبرقی استفاده ننمایید، عمر مفید و کیفیت و نظافت دستگاه شما کاهش خواهد یافت و محیط اطراف نیز با گرد و غبار آلوده خواهد شد. کیسه های پارچه ای بنا بر دلایل بهداشتی که موقع تخلیه آن ممکن است دستان یا هوا را آلوده نماید توصیه نمی‌شود. بنا به توصیه کارشناسان تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس، می‌توانید از کیسه های یکبار مصرف که از نظر بهداشتی عالی بوده و احتیاجی به تخلیه ندارند و صرفه باید آنها را تعویض نمود استفاده نمایید. با این کار محیط اطراف نیز تمیز خواهد ماند.

  • قدرت فیلتراسیون جاروبرقی

شاید شما هم هنگام استفاده از جاروبرقی های قدیمی گرد و غباری که از دستگاه خارج می‌شود را دیده باشید. این گرد و غبار ها ناشی از فیلتر هایی با کیفیت پایین بود، از این رو باید هنگام خرید جاروبرقی به قدرت فیلتر آن توجه نمایید. بنا به توصیه کارشناسان تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس، از جاروبرقی های نوینی استفاده نمایید که فیلتر های آنها توانایی به دام انداختن ذرات به کوچکی 0.03 میکرون را هم دارند. کسانی که دارای فرزند خردسال و یا سالمندی در منزل هستند به خوبی باید به این نکته هنگام خرید جاروبرقی دقت داشته باشند تا مبادا سلامت آنها به خطر بیفتد.

اهمیت قدرت مکش جاروبرقی

  • توان موتور جاروبرقی

قوی و کارا بودن یک جاروبرقی را از قدت موتور آن می‌توان تشخیص داد. توان موتور را با واحد وات مشخص می‌نمایند. از نظر کارشناسان تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس بهترین جاروبرقی از نظر جاروبرقی از بعد قدرت، جاروبرقی است که میزان توان و قدرت آن بین 1300 تا 2200 وات است. برای برخورداری از کارکرد خوب و کیفیت بالا هرگز جاروبرقی هایی که توان آنها زیر 1000 وات است را خریداری ننماید

  • قدرت مکش جاروبرقی

مکانیزم مکش جاروبرقی بدین شکل است که پمپ مکش خلاء ایجاد می‌کند و هرقدر این خلا بیشتر باشد، مکش جاروبرقی بیشتر و بهتر خواهد بود البته که بسته به مدل و طراحی جاروبرقی قدرت مکش آن متفاوت خواهد بود. به گفته تکنسین های تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس، یکی از فاکتورهایی که در قدرت مکش جاروبرقی موثر است طول خرطوم آن است برای مثال اگر  طول خرطومی دستگاه بیش از حدود 2 متر در نظر گرفته شده باشد، مکش جاروبرقی دچار افت خواهد شد همچنین عیاق بندی مناسب و نداشتن درز در بدنه ها نیز در قدرت مکش تاثیر گذار است.

مشاهده  تعمیر جاروبرقی تهرانپارس

 

تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در شرق تهران

افسریه، تهرانپارس، نارمک، حکیمیه، ارتش، شیان، رسالت، سید خندان، پیروزی، آهنگ، لویزان

تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در شمال تهران

میرداماد، اقدسیه، اندرزگو، فرمانیه، تجریش، زعفرانیه، دولت، کامرانیه، زرگنده، جمشیدیه، سعادت آباد، شمیرانات، شهرک غرب، نیاوران، آتی ساز، دیباجی، سعدآباد، جردن، بلوار کاوه، آجودانیه، پاسداران، ظفر، جماران، الهیه، فرشته، پل رومی، شریعتی

تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در غرب تهران

سردار جنگل، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، شهر زیبا، بلوار فردوس شرق و غرب، جنت آباد (شمالی جنوبی)، کن، خلیج فارس، صادقیه، پونک، آریاشهر، توحید، تهرانسر، مرزداران، ستارخان، آیت الله کاشانی

تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در مرکز تهران

میدان ولیعصر، یوسف آباد، کارگر شمالی، انقلاب، فاطمی، امیر آباد، میدان ونک، شهر آرا، گیشا، شهرک والفجر، مطهری، جلال آل احمد، خیابان ولیعصر، عباس آباد، شهرک آزمایش، شیخ بهایی

تعمیرات جاروبرقی در بلوار فردوس در جنوب تهران

جوادیه، شهر ری، قزوین، انقلاب، ورامین، شادآباد، حافظ، جمهوری، مهرآباد، نواب، ولیعصر، راه آهن، نازی آباد، باقر شهر، شاهپور، منیریه، عبدل آباد، یافت آباد، آزادی، خانی آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین