🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 اردیبهشت

تعمیر جاروبرقی سطلی (+ 7 مشکل رایج)

بسیار مهم است که جهت تعمیر جاروبرقی سطلی از خدمات مرکز تعمیراتی حرفه ای و مجرب بهره مند گشت که علاوه بر کیفیت خدمات میزان هزینه تعمیرات را تضمین نمایند.. بدین جهت می توان با ژاو سرویس که خدمات تعمیراتی خود را در سر تا سر تهران ارائه می دهد تماس حاصل نموده و از خدمات تعمیراتی ژاو بهره مند گردید. کافیست مطابق به منطقه ای که در آن ساکن هستید با شماره های درج شده تماس گیرید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیر جاروبرقی سطلی در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی سطلی

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی سطلی

یک نوع جاروبرقی که به آن جاروبرقی سطلی می گویند از جمله انواع جاروبرقی است که عموما برای منازل و اماکن بزرگ که دارای ظرفیت زیادی هستند تهیه و خریداری می شود.

در اغلب مواقع به جاروبرقی های سطلی نیز جاروبرقی آب و خاک هم گفته می شود. این نوع جاروبرقی به شکل استوانه ای بوده و می توانند مواد جامد را هم به خوبی پاکسازی کنند.

از آنجا که این نوع جاروبرقی استوانه ای شکل می باشد فضای بیشتری دارد تا بتواند میزان زباله بیشتری نسبت به سایر دستگاه های جاروبرقی تحمل کند.

از آنجا که تعمیر جاروبرقی سطلی به تخصص زیادی نیاز دارد توصیه می کنیم علاوه بر مطالعه مطالب پیش رو در صورت خرابی دستگاه حتما با ژاو سرویس که یکی از بهترین مراکز تعمیراتی لوازم خانگی می باشد تماس حاصل نمایید.

چرا تعمیر جاروبرقی سطلی به تخصص بالایی نیازمند است؟ از آنجایی که جایگاه موتور این دستگاه با سایر جاروبرقی ها فرق دارد نیاز است که حتما توسط تعمیرکاری مجرب و حرفه ای تعمیر گردد.

در ادامه نیز به بررسی علل خرابی این دستگاه اشاره می کنیم.

تعمیر جاروبرقی سطلی

چرا جاروبرقی سطلی خراب می شود؟

در ادامه این بخش قصد داریم به برخی ایرادات و آسیب هایی که بر دستگاه جاروبرقی سطلی وارد می گردند اشاره کنیم.

1.روشن نشدن جاروبرقی

یکی از علت های تعمیر جاروبرقی سطلی نیز روشن نشدن آن می باشد. یکی از دلایلی که سبب روشن نشدن این دستگاه می گردد فرسودگی سیم ها می باشد.

بنابراین مهم است که در اسرع وقت سیم های قدیمی را جایگزین سیم های جدید نمود.بدین جهت نیاز است که از دفترچه راهنما کمک گرفته شود ولیکن بهتر است این کار را به متخصصین تعمیرات جاروبرقی در تهران سپرد.

مطابق با دفترچه راهنما باید مراحل ذیل را طی نمود:

  1. بررسی منبع تغذیه دستگاه جاروبرقی
  2. اطمینان از عملکرد فیوز موجود در دستگاه
  3. بررسی سیم و دو شاخه و تعویض در صورت وجود اشکال
  4. بررسی دکمه های روشن  و خاموش
  5. چه بسا نیاز است که جهت پیش بردن مراحل از دستگاه مولتی متر استفاده نمود.

همانطور که پیشتر بیان گردید بسیار مهم است که این فرایند توسط متخصصین انجام گیرد چرا که نیاز به تخصص بالایی دارد و اگر افراد تخصص و تجربه کاری این امر را داشته باشند می توانند خودشان به آن رسیدگی کنند چرا که اگر در این زمینه تخصص کافی را نداشت ممکن است به موتور جاروبرقی سطلی آسیب برسد.

توصیه می گردد جهت تعمیر جاروبرقی سطلی حتما با تعمیرکاران حرفه ای تماس حاصل گردد.

2.ضعیف بودن مکش جاروبرقی

طبیعتا پس از چندین بار استفاده از جاروبرقی می توان میزان مکش دستگاه را حس کرد لذا در صورتی که کیسه دستگاه بسیار پر باشد و هوا و اکسیژن نتواند از دستگاه عبور کند مکش دستگاه جاروبرقی به مرور کاهش می یابد.

بنابراین نیاز است که به تمیز کردن کیسه جاروبرقی پرداخت. چه بسا در صورتی که پس از تمیز کردن کیسه دستگاه، مشکل همچنان وجود داشت نیاز است که شلنگ را بررسی کرد زیرا ممکن است دچار گرفتگی شده باشد.

فراموش نشود که برای بررسی گرفتگی شیلنگ ابتدا باید آن را از جاروبرقی جدا نمود..لازم است که آن را دراز و با بهره گیری از آب داخل شلنگ را تمیز نمود. می توان جهت کسب اطلاع از روش بهتر تمیز کردن شلنگ جاروبرقی از تعمیرکاران مجرب مشورت گرفت.

از دیگر دلایلی که به سبب آن ممکن است نیاز به تعمیر جاروبرقی سطلی به سبب مکش کم باشد، سوراخ شدن لوله خرطومی است. بنابراین توصیه می گردد جهت تشخیص و علت یابی مکش ضعیف جاروبرقی سطلی از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بهره مند گشت تا بتوان در اسرع وقت مشکل را کشف و سپس به حل آن پرداخت.

مشاهده  تعمير لباسشويی بوش در غرب تهران

علت دیگری هم که سبب ضعیف بودن مکش جاروبرقی می شود کثیفی بسیار زیاد فیلتر جاروبرقی می باشد چرا که به سبب این کثیفی روزنه های دستگاه دچار انسداد می شوند.

چه بسا بهتر است این نکته را یادآور شویم که خوب است به طور مرتب به تمیز کردن فیلتر جاروبرقی پرداخت زیرا تاثیر بسیاری بر افزایش مکش جاروبرقی دارد.در صورتی که موتور دستگاه جاروبرقی نیم سوز باشد نیاز است جهت تعمیر و حل  مشکل مکش کم با متخصصین مربوطه تماس حاصل نمود.

تعمیر جاروبرقی سطلی

3.انتشار دود از موتور جاروبرقی

علت دیگری که سبب می گردد تعمیر جاروبرقی سطلی در اولویت قرار گیرد انتشار دود از موتور جاروبرقی می باشد که نیاز است به هنگام مواجهه در اسرع وقت دستگاه را خاموش نموده و بدون بررسی شخصی حتما با تعمیرکاران مجرب تماس حاصل نمود.

4.خرابی سیم جمع کن جاروبرقی

زمانی که از دستگاه جاروبرقی سطلی به صورت طولانی استفاده شود و به نوعی دستگاه در حین کار استراحت نکند در اکثر مواقع ممکن است با خراب شدن سیم جمع کن رو به رو شد. زمانی که سیم جمع کن به مشکل بخورد دیگر دستگاه نمی تواند سیم را جمع کند.

از دیگر دلایلی که سبب خرابی سیم جمع کن می شود این است که به هنگام استفاده از دستگاه، سیم تا انتها باز می شود.در این صورت نیاز است که حتما به تعمیر جاروبرقی سطلی پرداخت و از تعمیرکاران حرفه ای در این حوزه مثل ژاو سرویس کمک گرفت.

توصیه می شود جهت کاهش احتمال خرابی سیم جمع کن تا حد امکان از استفاده طولانی مدت و مداوم جاروبرقی امتناع ورزید خصوصا از آنجا که جاروبرقی سطلی برای اماکن پر ظرفیت مورد استفاده قرار می گیرد توصیه می شود در طی استفاده حتما به دستگاه استراحت دارد.

5.اشکال بر سوئیچ دستگاه جاروبرقی

زمانی که به طور مکرر از دستگاه استفاده نمود این احتمال زیاد است که سوئیچ روشن و خاموش دستگاه جاروبرقی دچار از کارافتادگی گردد.

اکثر سوئیچ ها با استفاده از پیچ  و برخی دیگر با پرچ در جای خود محکم تر می شوند. بنابراین مهم است که ابتدا دستگاه جاروبرقی را خاموش نموده و از برق کشید تا در فرایند تعمیر جاروبرقی سطلی مشکلی پیش نیاید.

نیاز است که سیم ها بررسی شوند تا مطمئن شد که سیم ها به خوبی به سوئیچ متصل هستند. نیاز است که در صورت وجود مشکل فرضا عدم کارکرد صحیح سوئیچ، آن را تعویض نمود.

بدین سبب کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل شود تا بتوان از بهترین قطعات دستگاه جاروبرقی سطلی با بالاترین کیفیت ممکن بهره مند شد.

6.شکستگی تسمه جاروبرقی سطلی

در این نوع جاروبرقی ممکن است تسمه درآمده یا دچار شکستگی گردد. لذا نیاز است که صفحه پشت برس جارو باز شده و به بررسی سلامت تسمه دستگاه پرداخت.

یکی از نشانه های اینکه باید تسمه جاروبرقی سطلی را تعویض نمود ساییدگی یا شل شدن آن می باشد که نیاز است در صورت مشاهده به آن توجه کرده و از مراکز تعمیراتی جاروبرقی درخواست قطعه ای با کیفیت و جدید نمود.

در صورتی که افراد خودشان قصد تعویض تسمه جاروبرقی را دارند نیاز است که یک طرف تسمه در محور محرک و دیگری بر روی شیارهای برس محکم شوند..لازم است که برس دستگاه به عقب برگشته و آن را چندین بار حرکت داد زیرا تسمه باید به طور صحیح در جای خود قرار گیرد.

مشاهده  تعمیرات مایکروفر ال جی

7.انتشار بوی سوختگی

بسیار مهم است که اگر دستگاه جاروبرقی سطلی را به تازگی تهیه کرده اید در همان ابتدا بوی موتور جاروبرقی را استشمام کنید. در چند دقیقه اول نیز از موتور دستگاه این بو استشمام می شود که دلیلش لاکی است که بر روی سیم پیچ موتور زده شده است.

ولیکن لازم است این بو پس از گذشت چند دقیقه کاملا از بین رود.

این دستگاه نباید بوی سوختگی الکتریکی دهد و اگر با همچین مساله ای رو به رو شدید توصیه می گردد بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و جهت تعمیر جاروبرقی سطلی اقدام نمایید.

لازم است که بوی سوختگی دستگاه جاروبرقی را جدی گرفته و به آن بی توجهی نکنید چرا که ممکن است دستگاه دچار آسیب بیشتری شود و زمانی که در اسرع وقت با تعمیرکاران متخصص تماس حاصل شود می توان به بررسی و حل مشکل پرداخته و از بروز مشکلات احتمالی دیگر خودداری نمود.

و..

لذا به  برخی از آسیب های احتمالی دستگاه جاروبرقی سطلی اشاره شد..لازم به ذکر است که موتور جاروبرقی سطلی اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین خوب است که به میزان قدرت موتور دستگاه توجه داشت و اگر موتور جاروبرقی مانند همیشه پرقدرت نبود از خدمات تعمیر جاروبرقی سطلی بهره مند گشت.

چنانچه قصد تعمیر دستگاه جاروبرقی سطلی تان را دارید اما نمی دانید از خدمات کدام مرکز تعمیراتی بهره مند گردید کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.

آیا ژاو سرویس کیفیت خدمات تعمیر جاروبرقی را تضمین می کند؟

بله علاوه بر تضمین میزان 180 روزه کیفیت خدمات ژاو هزینه تعمیرات جاروبرقی را تضمین می نماید. چه بسا در صورتی که قطعه آسیب دیده توسط ژاو برطرف شده بوده و در کمتر از 180 روز مجددا به مشکل خورده باشد تعمیر دستگاه رایگان خواهد بود.

ژاو در کدام نقاط تهران خدمت رسانی می کند؟

خدمات دهی ژاو سرویس در تمامی نقاط تهران اعم از شمال و جنوبّ شرق و غرب می باشد.

آیا ژاو سرویس قطعات جاروبرقی را تعویض می کند؟

بله در صورت نیاز ژاو سرویس از قطعات جدید و با کیفیت برای تعمیر دستگاه جاروبرقی سطلی استفاده می کند.

تعمیر جاروبرقی سطلی (+ 7 مشکل رایج) در شرق تهران

سید خندان، شیان، تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، ارتش، پیروزی، لویزان، آهنگ، رسالت، افسریه

تعمیر جاروبرقی سطلی (+ 7 مشکل رایج) در شمال تهران

پاسداران، آتی ساز، شهرک غرب، میرداماد، دیباجی، تجریش، شمیرانات، سعدآباد، اندرزگو، زعفرانیه، پل رومی، دولت، الهیه، فرشته، جردن، کامرانیه، سعادت آباد، ظفر، آجودانیه، بلوار کاوه، نیاوران، شریعتی، جمشیدیه، زرگنده، جماران، اقدسیه، فرمانیه

تعمیر جاروبرقی سطلی (+ 7 مشکل رایج) در غرب تهران

آیت الله کاشانی، جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، کن، بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، پونک، شهرک راه آهن، خلیج فارس، سردار جنگل، تهرانسر، شهر زیبا، دریاچه چیتگر، آریاشهر، صادقیه، مرزداران

تعمیر جاروبرقی سطلی (+ 7 مشکل رایج) در مرکز تهران

کارگر شمالی، شیخ بهایی، انقلاب، مطهری، شهر آرا، امیر آباد، عباس آباد، شهرک آزمایش، یوسف آباد، میدان ونک، میدان ولیعصر، فاطمی، گیشا، جلال آل احمد، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر

تعمیر جاروبرقی سطلی (+ 7 مشکل رایج) در جنوب تهران

جمهوری، نواب، نازی آباد، راه آهن، انقلاب، یافت آباد، منیریه، شادآباد، ورامین، ولیعصر، آزادی، حافظ، خانی آباد، جوادیه، باقر شهر، مهرآباد، شهر ری، قزوین، شاهپور، عبدل آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین