🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 اردیبهشت

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران

لوازم خانگی مهمترین وسایل موجود در هر خانه ای می باشد که از کوچکترین وسایل گرفته تا بزرگترین وسایل ممکن است دچار خرابی شوند، بهترین کار در زمان خرابی این وسایل، تماس با یک مجموعه رسمی برای تعمیرات لوازم خانگی تماس حاصل فرمایید. مرکز تعمیرات لوازم خانگی در جنوب تهران بسیار است اما پیدا نمودن یک مرکز تخصصی که تمامی برند ها را ساپورت کند کار سختی است. در این قسمت ژاو سرویس را به شما معرفی می کنیم. ژاو سرویس یک نمایندگی همه کاره در خصوص تعمیرات لوازم خانگی می باشد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنوب تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران:

در عصر امروز به دلیل بالا بودن هزینه خرید دوباره لوازم خانگی، باید به بهترین شکل ممکن از آنها مراقبت نمود. در صورتی که لوازم خانگی شما خراب شد باید ابتدا بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران را بیابید. پیدا نمودن یک نمایندگی تعمیرات که قابل اعتماد باشد و به بهترین شکل ممکن تعمیرات لوازم خانگی را برای شما انجام دهد کار آسانی نیست از این رو در ادامه خصوصیات یک نمایندگی و تعمیرکاران خوب را برای شما بیان می کنیم:

خصوصیات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران:

بهترین نمایندگی تعمیرات باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا افراد بتوانند به آن اعتماد کنند و وسایل خانگی خود را به آن ها بسپارید. در قسمت زیر بخشی از ویژگی های نمایندگی ژاو سرویس را بیان می کنیم:

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران

تنوع در خدمات تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران:

همه مشتریان به دنبال تعمیرگاهی هستند که از تمامی برند های خارجی و ایرانی پوشش دهی کند. در بسیاری از مرکز های تعمیر فقط یک نوع برند قابل تعمیر است و باید مابقی لوازم خانگی را به یک تعمیرگاه دیگر ارجاع دهید. در مرکز ژاو سرویس که نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران می باشد تمامی برند ها و تمامی لوازم خانگی قابل تعمیر هستند. در واقع شما می توانید ابتدا با مشاوره رایگان گرفتن از مشاورین ژاو سرویس مشکل لوازم خانگی خود را مطرح نموده و در ادامه تعمیرکاران ژاو سرویس را به محل شما اعزام می کنند.

در بعضی از شرایط نیز با گرفتن مشاوره رایگان به خوبی خود می توانید مشکلات لوازم خانگی خود را حل نمایید.

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهرانهزینه منصفانه خدمات:

در مرکز ژاو سرویس تمامی هزینه ها به صورت شفاف برای شما بازگو می شوند در واقع تمامی هزینه تعمیرات زیر نظر اتحادیه می باشد و مانند بعضی از مرکز تعمیرات قیمت های نجومی نداریم. تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران با ارائه یک لیست از خدمات انجام شده برای مشتری ارسال نموده و بهترین تخفیفات را در نظر میگیرد تا مشتری بتواند برای سایر لوازم برقی با اطمینان و خیال راحت به تعمیر لوازم خانگی در جنوب شهر تهران مراجعه کند.

سرعت در تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران:

همانطور که در قسمت های بالا گفتیم به محض گرفتن مشاوره رایگان و درخواست شما برای تعمیرکاران، تعمیرکار مورد نظر به محل شما اعزام می شود و کمتر از یک ساعت شروع به تعمیر قطعات می کند. تعمیرکار خبره تمام تلاش خود را می کند تا تعمیر لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال و لباسشویی را در محل شما انجام دهد. تعمیرکاران ژاو سرویس به دلیل دیدن دوره های آموزشی تخصصی از تمامی مشکلاتی که ممکن است برای لوازم خانگی پیش بیاید مطلع هستند و در کمترین زمان ممکن مشکلات لوازم خانگی را رفع می کننند.

ارائه ضمانتنامه و گارانتی:

در ابتدای کار تعمیرکاران تمامی هزینه های ممکن را برای شما به صورت شفاف بازگو می کنند. پس از اتمام کار در صورتی که قطعه ای تعویض شده باشد و یا تعمیر شده باشد به شما یک ضمانتنامه نیم ساله ارائه می کنند تا در صورت خرابی مجدد همان قطعه با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید و بدون هزینه اضافی آن را برای شما تعمیر می کنند.

مشاهده  جاروبرقی میدیا خوبه؟

ژاو سرویس:

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در جنوب تهران دارای شعب مختلفی در سراسر تهران می باشد تا شما در هر مکانی که هستید به راحتی برای تعمیرات لوازم خانگی خود اقدام نمایید. وجود تعمیرگاه در نزدیکی محل زندگی و یا محل کار یکی از موضوعات مهم برای اشخاص است. تعمیرگاه لوازم خانگی در جنوب تهران بهترین شرایط تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران را برای ساکنین فراهم آورده است. بنابراین افرادی که در جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند، می‌توانند وسایل برقی و خانگی خود را به این مرکز بسپارند تا در کمترین زمان مشکل وسیله را برطرف کنند.

با وجود ترافیک های سنگینی که در استان تهران وجود دارد، حمل و نقل وسائل منزل کار سختی می باشد از همین رو تعمیرکاران ژاو سرویس پیش از هرکاری تمامی تلاش خود را می کنند تا لوازم خانگی را در محل شما تعمیر نمایند.

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهرانبرند هایی که توسط مرکز نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران ساپورت می شود:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • بوش
  • پارس خزر
  • فوما
  • دوو
  • پاکشوما
  •  اسنوا
  • جی پلاس
  • کنوود
  • میگل

تعمیر لباسشویی:

لباسشویی یکی از وسایل پرکاربرد در هر خانه ای می باشد که ممکن است در طول هفته 3 بار از ان استفاده شود. در صورت خرابی این وسیله قطعا به مشکل بر میخوریم. از همین رو شما می توانید برای رفع مشکلات لباسشویی خود به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران ژاو سرویس مراجعه نمایید.

تعمیر ظرفشویی در نمایندگی ژاو سرویس:

ظرفشویی یکی دیگر از لوازم پر کاربرد در خانه می باشد که کمترین زمان ممکن را برای شستن ظرف ها از شما می گیرد. در صورت خرابی این وسیله مشکلات زیادی برای خانم های خانه خصوصا افراد شاغل به وجود می آید. تعمیر ظرفشویی با برند های خاص کار هر شخصی نیست و نمی توان ان را به هر مرکز تعمیراتی سپرد. از این رو ژاو سرویس با داشتن تعمیرکاران خبره در زمینه تعمیر تمامی برند های موجود در ایران اقدام به تعمیرات ظرفشویی می کند.

تعمیرات تلویزیون:

تلویزیون یکی از وسایل پر کاربرد در خانه ها می باشد که در روز بیش از 12 ساعت روشن می باشد. این وسیله برای کودکان بسیار جذاب است و راهکاری برای استفاده نکردن و آسیب ندیدن چشم هایشان می باشد. قطعا خرابی این وسیله سبب می شود تا سرگرمی های کودکان و افراد خانواده از بین برود.بهتر است در صورت خرابی تلویزیون خود با هر برندی می توانید با ژاو سرویس تماس بگیرید و مشکلات خود را گزارش دهید. برای تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران اقدام نمایید.

تعمیر یخچال فریزر در جنوب تهران:

یخچال فریزر جور وسایل پر کاربرد در هر خانه ای می باشد که بدون ان لازمه هر خانه ای است. در صورتی که یخچال خانه خراب شود قطعات تمامی مواد غذایی در ان نیز خراب می شوند. بهتر است در کمترین زمان ممکن یک تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران بیابید تا به عیب یابی و مشکلات یخچال شما برسند. ژاو سرویس با داشتن کادری مجرب در زمینه تعمیرات انواع یخچال اقدام به تعمیر و رفع عیوب یخچال شما می کنند.

 

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران در شرق تهران

تهرانپارس، افسریه، لویزان، سید خندان، نارمک، شیان، رسالت، حکیمیه، ارتش، پیروزی، آهنگ

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران در شمال تهران

شهرک غرب، آجودانیه، دولت، جماران، شمیرانات، الهیه، آتی ساز، سعدآباد، زعفرانیه، نیاوران، جمشیدیه، پاسداران، فرشته، تجریش، بلوار کاوه، فرمانیه، کامرانیه، پل رومی، ظفر، جردن، زرگنده، اقدسیه، میرداماد، سعادت آباد، شریعتی، دیباجی، اندرزگو

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران در غرب تهران

سردار جنگل، پونک، دریاچه چیتگر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، بلوار فردوس شرق و غرب، شهرک راه آهن، کن، خلیج فارس، توحید، شهر زیبا، صادقیه، تهرانسر، آریاشهر، ستارخان، آیت الله کاشانی، مرزداران

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران در مرکز تهران

شهرک والفجر، فاطمی، جلال آل احمد، عباس آباد، انقلاب، شهرک آزمایش، شهر آرا، خیابان ولیعصر، کارگر شمالی، امیر آباد، شیخ بهایی، میدان ونک، گیشا، مطهری، میدان ولیعصر، یوسف آباد

تعمیر لوازم خانگی جنوب تهران در جنوب تهران

حافظ، نواب، باقر شهر، مهرآباد، شاهپور، یافت آباد، انقلاب، راه آهن، شهر ری، ورامین، نازی آباد، جوادیه، عبدل آباد، قزوین، آزادی، شادآباد، منیریه، جمهوری، خانی آباد، ولیعصر
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین