🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران

انجام تمامی تعمیرات و سرویس ها توسط ژاو سرویس قابل انجام است. شما می توانید با تماس گرفتن با شماره های موجود با هر یک از شعب نزدیک محل خود تماس حاصل فرمایید تا در کمتر از نیم ساعت تعمیر کاران ژاو سرویس برای تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران اقدام نمایند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی مرکزی تعمیرات لوازم خانگی در شمال تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران

بهترین مکان برای تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران:

بسیاری از افراد ممکن است در شمال تهران زندگی کنند و برای تعمیر لوازم خانگی خود نیاز به یک تعمیرگاه حرفه ای در شمال تهران پیدا کنند. تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران باید توسط افراد حرفه ای و خبره صورت بگیرد که این کار هر شخصی نیست و نیاز به دانش در این زمینه دارد. بسیاری از برند های معتبر دارای نمایندگی اصلی در ایران نیستند مانند برند های سامسونگ یا ال جی که در صورت خرابی قطعات این نوع لوازم خانگی باید توسط فردی حرفه ای صورت بگیرد.

ژاو سرویس به عنوان نمایندگی معتبر تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران شناخته می شود که شما می توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به درخواست برای تعمیر قطعات لوازم خانگی خود کنید.

تعمیرکاران حرفه ای و متخصص ژاو سرویس در کمترین زمان ممکن برای تعمیر قطعات و لوازم شما اقدام می کنند. تعمیر یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و جاروبرقی با قطعات اصلی و فابریک و پوشش برندهای معتبر ایرانی و خارجی را می توانید در کمترین زمان با ژاو سرویس تجربه کنید. تمامی خدمات و تعمیرات در این مرکز با نرخ اتحادیه انجام می شود و نیاز نییست نگران قیمت های گران باشید.

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهرانچرا تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران توسط ژاو سرویس؟

  • تعمیر تمامی برند های لوازم خانگی
  • تعمیرات لوازم خانگی با نرخ اتحادیه
  • بهترین تعمیرکاران متخصص در این حوزه
  • انجام کلیه تعمیرات لوازم خانگی شمال تهران در محل و منزل
  • ارائه تضمین کیفیت در هنگام انجام تعمیرات
  • صدور انواع ضمانت نامه و فاکتور رسمی
  • پوشش تمام مناطق و محله های شمال تهران
  • ارائه خدمات تعمیر توسط بیش از 100 تعمیرکار سیار و دارای مجوز فعالیت

 

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران در منزل

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه خدمات رسانی در منزل شما می باشد در واقع به دلیل وزن سنگین تمامی یخچال ها و فریزر ها تمام این تعمیرات در محل شما انجام میشود. تعمیرکاران ما با تجربه و متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوده و همگی چندین آزمون سربلند بیرون آمدند تا به بهترین شکل به شما خدمات رسانی کنند. لذا در هر قسمت از شمال تهران و یا غرب تهران که هستید ب راحتی می توانید از خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل و منزل ژاو سرویس استفاده کنید.

تضمین نصب و سرویس لوازم خانگی شمال تهران

مهمترین نکته در هنگام انتخاب تعمیرکاران خبره در ژاوسرویس ، گذراندن تمامی دوره های تخصصی در زمینه لوازم خانگی برای تعمیرکاران می باشد. به همین دلیل تمام تعمیرکاران آن دارای مهارت و تخصص بالایی بوده و در کمترین بازه زمانی عیب یابی را انجام می دهند. پس از اتمام تعمیرات، گارانتی و تضمین کیفیت توسط تعمیرکار ارائه می گردد. تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران توسط تمامی تعمیرکاران ژاو سرویس صورت می گیرد.

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران

خدمات ویژه نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران:

شاید بدانید که تعمیرگاه های رسمی با شرکت ها و برند های اصلی در ارتباط هستند و تمامی قطعات و اجناس اصل را از ان ها خریداری می کنند. ژاو سرویس یکی از نمایندگی های ویژه و اصلی در این زمینه می باشد. در واقع نمایندگی ها موظف هستند که با شرکت تولید کننده در ارتباط باشند. این مجموعه ها موظفند که دو وظیفه بسیار مهم را در انجام دهند. خدمت اول این مجموعه ها فروش محصولات شرکت و خدمت دوم ارائه خدمات پس از فروش می باشد.

مشاهده  تعمیر لباسشویی بوش در شرق تهران

یکی از بهترین مکان ها برای خرید محصولات و اجناس اورجینال از نمایندگی رسمی ان برند ها می باشد. شما هنگام خرید محصولات هر برند در نمایندگی اش در شهرستان، دیگر نیازی به نگرانی برای قیمت یا کیفیت آن ندارید. این مراکز، محصولات را با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب به شما می فروشند و شما میتوانید از خرید خود مطمئن باشید.

یکی از مهمترین خدمات و اصلی ترین کار نمایندگی های رسمی خدمات پس از فروش ان ها می باشند. که باید در صورت خرابی قطعات اقدام به تعمیر ان ها و یا تعویض قطعات با قطعات اورجینال کنند.این مرکز های نمایندگی باید تمامی خدمات پس زا فروش خود را به شمال تهران یا هر شهرستان دیگری انجام دهند تا مشتریان بتوانند به تمامی خدمات دسترسی داشته باشند. این باعث می شود که مشتریان برند های مختلف، از شرکت راضی بمانند و به استفاده از محصولات این شرکت ادامه دهند و این مشتری را برای شرکت حفظ می کند.یکی دیگر از خدمات نمایندگی ها در قسمت های مختلف تهران  تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران می باشد.

همانطور که مطلع هستید گارانتی یکی از مواردی است که تضمین دهنده سلامت و در صورت خرابی قطعات آن برند تعمیر به صورت رایگان آن است. گارانتی در واقع یک ضمانت نامه می باشد که دستگاه سالم شما در مدت معین خراب نشود و در صورت خراب شدن ان بدون نیاز به پرداخت هزینه ای آن را برای شما تعمیر نمایند.

تعمیراتی که توسط تیم ژاو سرویس صورت می گیرند:

تعمیر یخچال فریزر در شمال تهران
تعمیرات ساید بای ساید شمال تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شمال تهران
تعمیرات ماشین ظرفشویی شمال تهران
تعمیرات مایکروفر در شمال تهران
تعمیر تلویزیون در شمال تهران
تعمیرات کولر گازی شمال تهران
تعمیر تلویزیون شمال تهران

تعمیر لوازم خانگی شمال تهرانبرترین برند هایی که توسط ژاو سرویس تعمیر می شوند:

نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ در شمال تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود شمال تهران
مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک شمال تهران
نمایندگی مجاز لوازم خانگی دوو در شمال تهران
تعمیرگاه مجاز پارس خزر شمال تهران
نمایندگی لوازم خانگی بوش شمال تهران
مرکز تعمیرات بکو شمال تهران
تعمیرگاه لوازم خانگی امرسان در شمال تهران
نمایندگی مجاز ال جی شمال تهران
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی اسنوا شمال تهران

 

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

آیا جاروبرقی شما سوخته و یا صدای آزار دهنده از خود می دهد؟ در شمال تهران ساکن هستید و به دنبال یک تعمیرگاه حرفه ای در شمال تهران می گردید؟ مطمئن نیستید که کدام تعمیرگاه می تواند به صورت تضمینی عیب دستگاه را رفع کند؟ به چند دلیل مهم ما به شما ژاو سرویس را پیشنهاد می دهیم. این مجموعه برای تعمیر جاروبرقی در شمال تهران از قطعات اصلی و اورجینال استفاده نموده و به همین دلیل برای خدمات خود یک کارت گارانتی به شما ارائه می کند. علاوه بر این موارد سرویس کاران ژاو سرویس تمامی تلاش خود را می کنند تا بدون نیاز به تعویض قطعات آن ها را تعمیر نمایند تا نیاز به پرداخت هزینه اضافی نباشید.

تعمیر ماشین لباسشویی شمال تهران

رمز اصلی موفقیت ژاو سرویس برای تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران، تعمیرکاران مجرب و تضمین بهترین قیمت می باشد. پس شما می توانید به راحتی هرگونه تعمیر ماشین لباسشویی شمال تهران را به سرویس کاران این مجموعه بسپارید. با توجه به اینکه ژاو سرویس نمایندگی مجاز برندهای ایرانی و خارجی می باشد، به همین دلیل در تعمیرات از قطعات اصلی و فابریک استفاده نموده و تضمین کیفیت ارائه می دهد.

مشاهده  خدمات قهوه ساز بوش در اندرزگو

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران

تعمیر ساید بای ساید شمال تهران

در صورتی که یخچال ساید بای ساید شما دچار خرابی و مشکلات شد شما می توانید با تیم ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه طبق قیمت اتحادیه اقدام به رفع و تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران کنند. به دلیل دیدن دوره های متعددی که تیم مجموعه ژاو سرویس در خصوص تعمیرات لوازم خانگی در شمال تهران دیده اند دیگر نیاز نیست نگران صرف وقت و تعمیر نشدن لوازم خانگی خود باشید . عیب یابی و تعمیر موتور یخچال، تعویض لامپ، رفع بوی نامطبوع یخچال، تعویض فن و تعمیرات ان،  تعمیر و عیب یابی کمپرسور و غیره از جمله خدماتی می باشند که این مجموعه برای تعمیر هرگونه ساید ارائه می دهد.

بهترین تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران

قطعا در این صفحه به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و نمایندگی رسمی لوازم خانگی هستید، به مکان درستی آمدید! ژاو سرویس نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی در شمال تهران می باشد. ژاو سرویس یکی از مجموعه هایی است که دارای نمایندگی تمامی برند های خارجی و ایرانی دنیا را به عهده دارد و تعمیرگاه رسمی بسیاری از این برند هاست. .

ژاو سرویس با داشتن چندین سال تجربه بهترین گزینه شما برای تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران می باشد. شما فقط کافیست که با شعب ژاو سرویس در شمال تهران تماس حاصل فرمایید و برای تعمیر لوازم خانگی خود در شمال تهران درخواست کنید. تعمیرکاران و تکنسین ژاو سرویس تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران را در منزل شما انجام می دهند تا برای حمل و نقل آن مشکلی نداشته باشید. شما می توانید به این روش در زمان و هزینه بسیار زیادی نیز صرفه جویی کرده باشید.

 

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران در شرق تهران

آهنگ، پیروزی، سید خندان، شیان، افسریه، تهرانپارس، نارمک، رسالت، حکیمیه، لویزان، ارتش

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران در شمال تهران

شریعتی، ظفر، فرشته، بلوار کاوه، دیباجی، جمشیدیه، پل رومی، شمیرانات، سعدآباد، الهیه، فرمانیه، اندرزگو، کامرانیه، تجریش، شهرک غرب، نیاوران، اقدسیه، زرگنده، جماران، آتی ساز، جردن، میرداماد، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، سعادت آباد، دولت

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران در غرب تهران

صادقیه، بلوار فردوس شرق و غرب، آریاشهر، ستارخان، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آیت الله کاشانی، تهرانسر، شهر زیبا، مرزداران، دریاچه چیتگر، خلیج فارس، کن، پونک، توحید

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران در مرکز تهران

جلال آل احمد، شیخ بهایی، شهر آرا، عباس آباد، شهرک والفجر، شهرک آزمایش، گیشا، خیابان ولیعصر، میدان ونک، امیر آباد، فاطمی، میدان ولیعصر، انقلاب، یوسف آباد، کارگر شمالی، مطهری

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران در جنوب تهران

شاهپور، نواب، نازی آباد، انقلاب، راه آهن، مهرآباد، قزوین، آزادی، عبدل آباد، حافظ، جمهوری، شهر ری، یافت آباد، باقر شهر، شادآباد، خانی آباد، ورامین، ولیعصر، منیریه، جوادیه
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین