🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 20 اردیبهشت

تعمیر چرخ گوشت مولینکس

مولینکس یکی از برند های معروف خارجی می باشد که انواع مختلفی از چرخ گوشت ها و لوازم خانگی را تولید کرده است. این برند کاملا شناخته شده است و در بیشتر خانه ها یافت می شود. در صورتی که به درستی از مصحولات این برند استفاده نشود، به مرور زمان شاهد خرابی قطعات و یا نیاز به تعویض قطعات چرخ گوشت مولینکس آشکار می شود. شما می توانید تعمیرات چرخ گوشت مولینکس را به ژاو سرویس بسپاید تا به نحو احسنت تمامی قطعات تعویض و یا تعمیر شوند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات چرخ گوشت مولینکس

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

آیا تعمیر چرخ گوشت مولینکس نیاز به تعمیرکار دارد؟

چرخ گوشت یکی از وسایل مهم در خانه است که از هر برندی خریداری شود باز هم امکان خراب شدن آن وجود دارد. چرخ گوشت مولینکس جزو چرخ گوشت های محبوب بانوان خانه دار می باشد که کار با آن بسیار آسان است. تعمیر دستگاه های خانگی معمولا نیاز به افراد حرفه ای و متخصص دارد زیرا هر قسمت از این دستگاه ها، دارای پیچ مخصوص و برد های الکترونیکی است که در صورت باز شدن توسط افراد نابلد قطعا دچار مشکلات بیشتری می شود.

چرخ نمودن گوشت قرمز و سفید یکی از بهترین راه ها و مطمئن ترین راه ها برای خوردن کردن و ریز کردن گوشت هاست. با چرخ کردن گوشت ها توسط چرخ گوشت مولینکس علاوه بر صرفه جویی کردن در هزینه ها از گوشت های چرخ شده اطمینان بیشتری پیدا میکنید و گوشت ها توسط خودتان خورد می شود. لازم به ذکر است که چرخ گوشت تنها برای چرخ کردن گوشت ها نیست و شما می توانید تمامی مواد غذایی را با چرخ گوشت خورد نمایید.

تعمیر چرخ گوشت مولینکس مانند دیگر چرخ های گوشت باید توسط تعمیرکاران متخصص انجام شود.

عیوب رایج در چرخ گوشت های مولینکس: نحوه تعمیر چرخ گوشت مولینکس:

برای تعمیر چرخ گوشت مولینکس ابتدا باید عیوب آن ها را تشخیص دهید تا به درستی چرخ گوشت را تعمیر نمایید. عموما روشن نشدن چرخ گوشت مولینکس رایج‌ترین ایراد این وسیله است اما ایرادات دیگری نیز برای این وسیله به وجود می‌آید که در ادامه تمام آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تعمیر چرخ گوشت مولینکس

چرخ گوشت روشن نمی شود:

تعمیر چرخ گوشت مولینکس که روشن نمی شود به اسانی امکان پذیر است اما ابتدا باید علت روشن نشدن چرخ گوشت را تشخیص دهید. خراب شدن اورلود، خراب شدن موتور و نرسیدن برق به دستگاه این سه ایراد اصلی هستند. با توجه به پیچیدگی سیستم داخلی چرخ گوشت، پیشنهاد می‌شود برای تعمیر این مشکل از تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت مولینکس مانند ژاو سرویس کمک بگیرید.

  • موتور چرخ گوشت مولینکس: یکی زا قطعات مهم در هر دستگاهی موتور آن دستگاه است از این رو در صورتی که موتور دستگاه خراب شود حتما باید توسط افراد متخصص عیب یابی شود و در ادامه تعمیر شود. یکی از علت های خراب موتور چرخ گوشت به دلیل فشار بیش از حد به موتور است. در صورتی که شاهد صدا های ناهنجار از قسمت موتور چرخ گوشت بودید بلافاصله باید آن را خاموش نمایید. در صورتی که فشار بیش از حد به موتور وارد نشده بود، باید قسمت موتور را به خوبی بررسی کنید و ببینید که مواد غذایی و یا مایعات وارد این قسمت نشده باشد.
  • نرسیدن برق به دستگاه : پیش از چک نمودن هر مسئله ای ابتدا چک کنید که آیا مشکل از اتصالات و کابل  پریز برق نباشد. بهتر است از وجود برق در پریز ها اطمینان حاصل نمایید. در بعضی از چرخ گوشت ها ممکن است کابل های اتصال به خوبی چفت نشده باشند. در صورتی که تمامی این موارد را چک کردید و مشکل از این قسمت نبود به سراغ قسمت های بعد بروید.
مشاهده  نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

حلزونی چرخ گوشت نمی چرخد، تعمیر چرخ گوشت مولینکس:

یکی دیگر از ایراداتی که ممکن است شاهد آن باشید ، نچرخریدن قسمت حلزونی و نیاز به تعمیر چرخ گوشت مولینکس می باشد. ممکن است دیده باشید که چرخ گوشت روشن شده باشد اما قسمت حلزونی آن نچرخد. یکی از علت های این مسئله ممکن است نصب نشدن درست قسمت حلزونی باشد. برای مثال در دفعات قبل که قسمت حلزونی را برای شستن بیرون آورده اید، در محل اصلی نصب نشده باشد. می توانید قسمت حلزونی را بیرون آورده و دوباره نصب کنید.

یکی دیگر از علت های نچرخیدن حلزونی چرخ گوشت، هرز شدن قسمت انتهایی آرمیچر می باشد. در این صورت باید آرمیچر را بیرون آورده و تعویض نمایید. پیشنهاد می شود تعویض و تعمیر قطعات چرخ گوشت را به افراد حرفه ای مانند متخصصین ژاو سرویس بسپارید.

ساییده شدن قسمت حلزونی و خوب چرخ نکردن گوشت ها نیز به علت خراب شدن قسمت حلزونی چرخ گوشت می باشد که باید توسط فرد حرفه ای تعویض و تعمیر شود.

تعمیر چرخ گوشت مولینکس

صدای ناهنجار توسط چرخ گوشت تولید می شود:

یکی از علت های شنیدن صدای ناهنجار از چرخ گوشت، یاتاقان زدن چرخ گوشت است که در صورتی که شاهد این مشکل بودید باید بلافاصله چرخ گوشت را خاموش نمایید و با یک متخصص حرفه ای تماس حاصل فرمایید. در بعضی از شرایط به غیر از شنیدن صدا های ناهنجار شاهد بوهای نامطبوع هستید در این زمان باید بدانید که ممکن است موتور چرخ گوشت در حال سوختن باشد و باید حتما به سرعت آن را خاموش نمایید.

یکی دیگر از علت های شنیدن صدا های ناهنجار از چرخ گوشت مولینکس، نداشتن گریس در قسمت های مورد نیاز است. در صورتی که چرخ گوشت را خاموش نکنید و مورد استفاده قرار دهید، قطعا موتور چرخ گوشت آسیب می بینید و نیاز به تعمیر چرخ گوشت مولینکس پیدا می کند.

روغن ریزی چرخ گوشت:

در صورتی که شاهد روغن ریزی از چرخ گوشت بودید شاید مشکل از واشر نمد چرخ دنده چرخ گوشت باشد، بهتر است چرخ گوش را باز نموده و در صورتی که شاهد خراب بودن واشر بودید ان قطعه را تعویض نمایید. برای تعویض و یا تعمیر این قطعه بهتر است با یک تعمیر کار حرفه ای تماس بگیرید.

قطعات اورجینال چرخ گوشت مولینکس را می توانید از ژاو سرویس بخواهید. ژاو سرویس تضمین میدهد که تمامی قطعات تعویضی، اورجینال بوده و یک ضمانت نامه 6 ماهه به شما ارائه می کند.

نکاتی برای افزایش طول عمر چرخ گوشت مولینکس:

قطعا هر دستگاهی که با برق کار می کند ممکن است پس از مدتی استفاده خراب شود اما در صورتی که به صورت درست از چرخ گوشت استفاده کنید و به خوبی قطعات لازم را تمیز نمایید این مشکلات کمتر نیاز به تعمیر چرخ گوشت مولینکس پیدا می کنید.

بهترین نکته ای که می توانید برای افزایش طول عمر چرخ گوشت خود رعایت کنید این است که در هنگام چرخ کردن گوشت سفید و قرمز تمامی پوشت ها به یک اندازه باشند. بهتر است از چرخ کردن گوشت های یخ زده اجتناب کنید زیرا باعث کند شدن تیغه ها می شود. ترمیم تیغه‌های فلزی چرخ گوشت بعد از مدتی استفاده نیز می‌تواند باعث افزایش طول عمر آن‌ها شود.

مشاهده  چرخ گوشت پارس خزر خوبه؟

تعمیر چرخ گوشت مولینکس

هزینه تعمیر چرخ گوشت مولینکس توسط ژاو سرویس:

همانطور که می دانید هزینه تعمیر هر قطعه ای با قطعه دیگر متفاوت است. ابتدا تعمیرکاران ژاو سرویس باید علت و دلایل خرابی چرخ گوشت را بررسی نمایند و در ادامه هزینه تعمیرات را به شما اطلاع دهند. یکی از مزیت های سپردن دستگاه های الکترونیکی و برقی خود به ژاو سرویس ، کاهش هزینه 75 درصدی تعمیرات است. تعمیرکاران ژاو سرویس تمامی موارد لازم را به صورت شفاف برای شما بازگو می کنند و شما از تمامی هزینه ها اطلاع پیدا می کند.

ژاو سرویس پس از تعویض و یا تعمیر قطعات به شما یک گارانتی 6 ماهه قطعات ارائه می دهد که در صورت خرابی دوباره همان قطعه بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی ، آن را برای شما تعمیر نمایند.همچنین دستگاه چرخ گوشت مولینکس شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

ژاو سرویس تعمیرکاران خبره در زمینه تعمیر انواع چرخ گوشت ناسیونال، مولینکس و کنوود به شما ارائه می کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت مولینکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر قصد دارید از خدمات تعمیرگاه های ژاو سرویس برای تعمیر چرخ گوشت مولینکس استفاده کنید، باید ویژگی های تعمیرکار چرخ گوشت مولینکس را بدانید. به طور کلی، باید ویژگی هایی وجود داشته باشد که نشان دهنده این باشد که تکنسینی که در زمینه تشخیص و تعمیر چرخ گوشت مولینکس در منزل شما مشغول است، با تجربه و متخصص است.

  • تکنسین چرخ گوشت مولینکس باید تجربه و دانش زیادی داشته باشد و بتواند در مدت زمان کوتاهی مشکل دستگاه شما را تشخیص و رفع کند.
  • تعمیرکار مربوطه ممکن است فقط از قطعات و مواد اصلی برای تعمیر یا تعویض قطعات معیوب دستگاه شما استفاده کند.
  • رعایت نکات ایمنی و بهداشتی نیز یکی از مواردی است که تعمیرکار چرخ گوشت مولینکس باید انجام دهد.
  • تکنسین باید در سریع ترین زمان ممکن برای رفع عیوب و تعمیر چرخ گوشت مولینکس شما در محل حاضر شود.

 

تعمیر چرخ گوشت مولینکس در شرق تهران

افسریه، تهرانپارس، ارتش، رسالت، شیان، سید خندان، آهنگ، حکیمیه، پیروزی، لویزان، نارمک

تعمیر چرخ گوشت مولینکس در شمال تهران

آجودانیه، فرشته، زعفرانیه، زرگنده، اقدسیه، شریعتی، کامرانیه، اندرزگو، تجریش، پاسداران، میرداماد، جمشیدیه، جماران، سعادت آباد، دیباجی، آتی ساز، سعدآباد، شمیرانات، الهیه، دولت، جردن، بلوار کاوه، پل رومی، فرمانیه، ظفر، شهرک غرب، نیاوران

تعمیر چرخ گوشت مولینکس در غرب تهران

تهرانسر، توحید، ستارخان، پونک، مرزداران، آریاشهر، سردار جنگل، صادقیه، شهرک راه آهن، کن، دریاچه چیتگر، آیت الله کاشانی، جنت آباد (شمالی جنوبی)، بلوار فردوس شرق و غرب، شهر زیبا، خلیج فارس

تعمیر چرخ گوشت مولینکس در مرکز تهران

میدان ولیعصر، کارگر شمالی، شهرک والفجر، جلال آل احمد، یوسف آباد، فاطمی، انقلاب، گیشا، شهر آرا، عباس آباد، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، خیابان ولیعصر، مطهری، میدان ونک، امیر آباد

تعمیر چرخ گوشت مولینکس در جنوب تهران

راه آهن، نواب، نازی آباد، جمهوری، شاهپور، شادآباد، عبدل آباد، جوادیه، آزادی، حافظ، قزوین، شهر ری، منیریه، مهرآباد، انقلاب، ورامین، باقر شهر، ولیعصر، یافت آباد، خانی آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین