🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

سرویس کولر گازی در منزل

ممکن است مدتی باشد که از کولز گازی خود استفاده کرده اید و یکدفعه شاهد آب دادن کولر گازی خود می شوید. در این زمان است که باید به فکر سرویس و تعمیر کولر گازی خود باشید. شما می توانید هر 6 ماه یکبار سرویس کولر گازی خود را انجام دهید تا شاهد مشکل نباشید. با سرویس به موقع کولر گازی خود، علاوه بر کم شدن هزینه های شما، دیگر قطعات کولر گازی خراب نمی شوند. برای سرویس کولر گازی در منزل شما کافیست با ژاوسرویس تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن برای سرویس کولر گازی شما برسند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی سرویس کولر گازی در منزل

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
سرویس کولر گازی در منزل

سرویس کولر گازی در منزل چگونه انجام می شود؟

اگر مدتی است که از کولر گازی خود استفاده می کنید اما کارایی اولیه را برای شما ندارد، باید به فکر سرویس کولر گازی خود باشید تا پیش از رسیدن آسیب های جدی به آن، تعمیرات لازم و یا تعویض قطعات صورت گیرد.  تعمیر و یا تعویض قطعات کولر گازی نیاز به فردی ماهر و مهارت های خاص دارد. از این رو می توانید سرویس کولر گازی پنجره یا خود را به نمایندگی ژاو سرویس بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

مشاورین ژاو سرویس در سریع ترین زمان شما را راهنمایی می کنند، درصورتی که قطعه شما نیاز به تعمیر نداشته باشد می توانید به راحتی درون منزل خود مشکلات آن را برطرف کنید. در صورت نیاز به سرویس کولر گازی در منزل، تکنسین های متخصص در منزل شما تعمیر و تعویض قطعات را با قطعه های اورجینال انجام می دهند.

برای تعمیر و یا سرویس کولر گازی پنجره ای خود بهتر است به صورت خودسرانه عمل نکنید و از یک متخصص کمک بخواهید. قطعات کولر گازی های امروزی بسیار گران قیمت هستند و در صورتی که مهارت لازم را نداشته باشید و اقدام به تعمیر کنید ممکن است آسیب های بیشتری به کولر گازی خود بزنید.

ژاو سرویس ، جایی است که می‌توانید در آن به بهترین متخصصین سرویس کولر گازی در منزل شما، با مناسب‌ترین قیمت در تهران دسترسی پیدا کنید.

انواع کولر گازی :

  • کولر گازی یا اسپلیت دیواری
  • کولر گازی یا اسپلیت ایستاده
  • کولر گازی یا اسپلیت پرتابل
  • کولر گازی یا اسپلیت پنجره ای

کولر های گازی انواع مختلفی دارند که در این قسمت به آن ها پرداختیم. سرویس کولر گازی در منزل به شکل های مختلف نسبت به کولر گازی شما انجام می شود. کولر گازی یکی از جدیدترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی در بازار است. از ویژگی های کولر گازی می توان به صدای کم در حین کار، طول عمر بالا و مصرف بهینه برق اشاره نمود. اسپلیت یا کولرگازی در واقع هم دما و هم رطوبت و هم ذرات گرد و غبار را کاهش می دهد. از این رو کولر گازی در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

بهتر است برای سرویس کولر گازی پنجره ای خود به صورت خودسرانه اقدام نکنید و از متخصصین خبره در این صنعت کمک بخواهید. نمایندگی ژاو سرویس در این زمینه به شما کمک به سزایی می کند.

 

 

سرویس کولر گازی در منزل

کولر گازی پنجره ای :

کولرگازی پنجره ای جزو اولین و ساده ترین کولر های گازی می باشد تمامی اجزای این سیستم به صورت یکپارچه بوده، بدین معنی که کمپرسور و فن در یک پک قرار دارند.

نام گذاری کولر گازی پنجره ای به این علت است که قسمتی از دستگاه باید در محیط داخل و قسمت دیگر به سمت بیرون در مجاورت هوای آزاد قرار گیرد. کولر گازی های پنجره ای هم مانند سایر سیستم های تهویه مطبوع نیاز به سرویس و شارژ گاز دارند.

از این رو برای سرویس کولر گازی پنجره ای خود می توانید با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید تا متخصصین خبره عیوب کولر گازی شما را برطرف کنند. کولر گازی های پنجره ای دارای ویژگی های زیر هستند:

  • دارای برق تک فاز هستند.
  • به علت یک تکه بودن به راحتی قابل حمل می باشند.
  • دارای مصرف برق بالایی هستند.
  • فضایی از خانه را اشغال نمی کنند (پشت پنجره نصب می شود.).
مشاهده  جاروبرقی سامسونگ خوبه؟

اسپیلت یا کولرگازی دیواری:

اسپیلت نوعی از کولر گازی می باشد که هوای گرم خانه را به خود گرفته و هوای خنک را بیرون ارسال می کند. ترموستات موجود در اسپیلت دیواری این کار را تا زمانی انجام می دهد که هوا به درجه مورد نظر رسیده باشد.

اسپلیت های دیواری از 4 قسمت اصلی اواپراتور، کندانسور، الکتروموتور و کمپرسور تشکیل شده اند که کمپرسور وظیفه تولید و تحت فشار قراردادن گاز مبرد را بر عهده دارد، این گاز تحت فشار به وسیله شیر انبساط به اواپراتور انتقال داده می شود و یونیت داخلی به وسیله الکتروموتور و بلوور تعبیه شده این باد خنک را به محیط منتقل می نمایند.

یکی زا ویژگی های فوق العاده اسپیلت دیواری،فیلتر های موجود در این سیستم است. با وجود این فیلتر ها، هوای تمیز و بدون گرد و  غبار وارد خانه می شود. اما سرویس این نوع از اسپیلت نیز ضروری است. می توانید برای سرویس کولر گازی در منزل شما با نمایندگی ژاو سرویس تماس بگیرید تا پیش از آسیب جدی به کولر گازی شما، سرویس لازم را انجام دهند.

  • کاهش آلودگی هوای محیط زیرا دارای فیلترهای ضد آلرژی می باشند.
  • ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن محیط در نظر گرفته شده.
  • ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن منازل
  • برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه نصب می شود.
  • خنک کردن تمام فضا در مدت زمان کم و به طور یکنواخت
  • صدای کم آن در منزل ایجاد مشکل نمی کند.
  • نصب و راه اندازی آسان

سرویس کولر گازی در منزل

کولر گازی ایستاده:

این نوع از کولر گازی بزرگتر از اسپیلت های دیواری می باشد و از دو تیکه تشکیل شده است که یکی از تیکه ها در محل مورد نظر نصب می شود و دیگری در خارج از محیط قرار می گیرد. این نوع کولر گازی پر قدرت تر از مابقی کولر های گازی می باشد و برای محیط های وسیع بکار گرفته می شود.

بعضی از این نوع از اسپیلت های ایستاده از برق 3 فاز استفاده می کنند که در زمان خرید باید این نکته را در نظر داشته باشید.

  • مصرف پایین انرژی
  • دارای فیلتر تصفیه هوا و خوشبو کننده
  • قدرت رطوبت زدایی بالا
  • کم صدا و کم استهلاک
  • شروع به کار پر قدرت جهت خنک کنندگی و گرم کنندگی سریع
  • پرتاب باد بالا
  • توانایی سرمایش و گرمایش

سرویس سالیانه کولر گازی خود را جدی بگیرید و در زمان معین برای سرویس اقدام نمایید.

در این قسمت با نحوه کارکرد و انواع کولر های گازی آشنا شدیم . در صورتی که سرویس کولر گازی به موقع انجام نشود ممکن است با مشکلات زیر روبرو شوید:

مشکل باد گرم و تهویه نامطبوع:

ابتدا بهتر است دمای نمایش داده شده روی مانیتور را چک کنید شاید به اشتباه بر روی هیتر قرار داده شده باشد و یا روی دمای بالایی ست شده باشد.

اگر دو مورد بالا را چک کردید و مشکلی نداشتند به سراغ فیلتر های کولر گازی بروید، کثیف بودن فیلترهای درون دستگاه می‌تواند از خنک شدن باد کولر گازی جلوگیری کند. در غیر این صورت مشکل یا مربوط به فن دستگاه است و یا مشکلات دیگری که رفع آن‌ها به متخصص نیاز دارد و شما برای سرویس کولر گازی در منزل خود باید از تعمیرکار کمک بگیرید.

مشاهده  تعمیرات اجاق گاز اخوان

نشتی آب از کولرگازی:

شایع ترین علت نشتی اّب از کولر گازی، رسوب گرد و غبار و آلودگی در شیلنگ تخلیه می باشد. ابتدا از آزاد بودن راه سیلنگ اطمنیان حاصل فرمایید.  گاهی شیلنگ تخلیه پیخ خورده و اجازه خروج آب را از لوله نمی دهد.

در موارد دیگر، مشکلاتی مثل عایق نبودن لوله‌های آب، کمبود گاز کولر و … نیز ممکن است باعث چکه کردن آب در کولر گازی شوند. این موارد، فنی و تخصصی هستند، برای تعمیر و یا سرویس کولر گازی در منزل خود، باید از تکنسین خبره کمک بخواهید.

سرویس اسپیلت و یا کولر گازی شامل چه مواردی می شود؟

  • شست و شو یا تعویض فیلتر: یکی از مهم ترین اقدامات برای سرویس کولر گازی، تعویض فیلتر هوا می باشد . در ص.رتی که فیلتر هوای کولر گازی کثیف باشد از ورود هوای تمیز و پاکیزه به خانه جلوگیری می کند.
  • بررسی شیلنگ تخلیه آب: بررسی مسیر خروج آب و ناودانی کولر گازی باعث می‌شود که کمتر شاهد نشت آب از پنل داخلی اسپلیت باشید. در هنگام مکش هوا توسط کولر گازی، پرزها و گرد و خاک وارد اسپلیت شده و با رطوبت کولر ترکیب و باعث بسته شدن خروجی آب کولر گازی می‌شوند.
  • تمیز کردن کویل کولر: تمیز کردن کویل کولر گازی نیز یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که باید در زمان سرویس کولر گازی انجام شود. زیرا کثیفی فیلترها با گرد و غبار، مانع از پرتاب پر قدرت باد می‌شود.
  • تمیز کردن ترموستات کولر: سنسور یا ترموستات کولر گازی وظیفه قطع و وصل کردن برق و متعادل نگه داشتن دمای کولرگازی را بر عهده دارد. اطمینان از عملکرد صحیح این قطعه و تمیزی آن یکی از مراحل سرویس کردن کولر گازی است. در صورتی که این قطعه دچار مشکل شده باشد باید در هنگام سرویس کولر گازی در منزل خود این قطعه تعویض و یا جایگزین شود.
  • کنترل گاز کولر گازی: یکی از مواردی که در هنگام سرویس کولر گازی در منزل باید چک شود، گاز کولر می باشد. کمبود گاز کولر می‌تواند علت سرد نبودن باد کولر گازی یا یخ زدگی قطعات کولر باشد. در صورتیکه گاز کولر کم است، باید گاز توسط تعمیرکار کولر گازی، شارژ شود.

 

سرویس کولر گازی در منزل

 

قیمت سرویس کولر گازی در منزل:

کولر های گازی بسته به نوع و علت خرابی آن ها، قیمت تعمیر و یا سرویسشان نیز متفاوت است و نمی توان قیمت گذاری دقیق کرد. برای اطلاع از قیمت سرویس کولر گازی در منزل شما، می توانید با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن متخصصین خبره برای سرویس کولر گازی شما اقدام کنند و قیمت نهایی را به شما اعلام نمایند.

 

برای سرویس کولر گازی در منزل با چه شماره ای تماس بگیرم؟

شما می توانید با شماره های موجود در قسمت بالا تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همچنین برای اطلاع از قیمت و سرویس کولر گازی در منزل شما با مشاورین ژاو سرویس ارتباط برقرار کنید.

ژاو سرویس ارائه دهنده یک گارانتی نیم ساله پس از تعمیر قطعات است، در صورتی که قطعه مورد نظر شما دوباره معیوب شود می توانید بدون پرداخت هزینه دوباره با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن تکنسین های ژاو سرویس مشکلات شما را بر طرف کنند.

مشاهده  خدمات قهوه ساز بوش در نیاوران

ژاو سرویس تضمین دهنده، بالاترین کیفیت قطعات مصرفی می باشد.

 

بهترین زمان سرویس کولر گازی چه موقع است؟

سرویس کولر گازی در دو مرحله زمستانه و تابستانه باید انجام شود. بهتر است یکماه قبل از شروع تابستان و زمستان برای سرویس اقدام کنید.

چرا در زمان خاموشی کولر گازی، نشت آب مشاهده می کنیم؟

وقتی گاز مبرد کولر گازی کم باشد، پنل و لوله‌های فین دچار یخ‌زدگی می‌شود. در زمان خاموشی کولر گازی، این یخ‌ها آب شده و از پنل کولر گازی نشت می‌کند

سرویس کولر گازی در منزل در شرق تهران

پیروزی، نارمک، تهرانپارس، ارتش، رسالت، آهنگ، افسریه، حکیمیه، لویزان، سید خندان، شیان

سرویس کولر گازی در منزل در شمال تهران

زعفرانیه، پل رومی، جماران، بلوار کاوه، فرشته، سعادت آباد، زرگنده، آتی ساز، جردن، میرداماد، سعدآباد، کامرانیه، نیاوران، الهیه، تجریش، دیباجی، فرمانیه، شریعتی، پاسداران، شمیرانات، آجودانیه، اقدسیه، ظفر، شهرک غرب، جمشیدیه، اندرزگو، دولت

سرویس کولر گازی در منزل در غرب تهران

سردار جنگل، ستارخان، بلوار فردوس شرق و غرب، پونک، شهر زیبا، شهرک راه آهن، مرزداران، دریاچه چیتگر، توحید، صادقیه، تهرانسر، آریاشهر، خلیج فارس، کن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آیت الله کاشانی

سرویس کولر گازی در منزل در مرکز تهران

خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، کارگر شمالی، شهر آرا، مطهری، شهرک والفجر، یوسف آباد، شیخ بهایی، فاطمی، انقلاب، گیشا، شهرک آزمایش، عباس آباد، جلال آل احمد، امیر آباد، میدان ونک

سرویس کولر گازی در منزل در جنوب تهران

نواب، یافت آباد، منیریه، شاهپور، حافظ، جمهوری، شهر ری، ورامین، آزادی، باقر شهر، شادآباد، انقلاب، عبدل آباد، ولیعصر، خانی آباد، قزوین، مهرآباد، جوادیه، راه آهن، نازی آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین