🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک

امروزه استفاده از لوازم نظافتی جدید بسیار باب شده و محصولاتی همچون بخارشوی را در اکثر منازل مشاهده می‌کنید. گاهی به خاطر عدم استفاده درست از بخارشوی مجیک، نزدیک شدن به پایان عمر مفید دستگاه و سایر موارد بخارشوی مجیک دچار مشکل می‌شود و مصرف کنندگان به دنبال نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک می‌گردند تا اشکال دستگاهشان را برطرف کند. ضمانت تعمیر بخارشوی، حفظ سلامت دستگاه و برطرف نمودن قطعی اشکال از جمله مواردی است که برای انتخاب نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک باید در نظر داشته باشید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک Magic

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک-Magic steam cleaner

آیا بخارشوی شما به مشکل خورده و به دنبال نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در تهران هستید؟ آیا نگران حفظ سلامت دستگاهتان حین تعمیر هستید و به دنبال جایی مطمئن به عنوان نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک می‌گردید؟ چه دلایلی پشت خراب شدن بخارشوی مجیک وجود دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و سایر سوالات مربوط به نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک نقاله زیر را مطالعه فرمایید.

در گذشته استفاده از بخارشوی این چنین باب نبود و کمتر در خانه‌ای بخارشوی به چشم می‌خورد اما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، مردم سعی کردند با تکنولوژی همراه شوند ازین جهت از بروز ترین لوازم خانگی خریداری و استفاده کردند تا هم کارها ساده تر و با کیفیتی بالاتر و سرعت بیشتری انجام شود. بخار شوی مجیک همانطور که از اسمش پیداست وسیله‌ای نظافتی می‌باشد که بیشتر برای شست و شوی نقاط چرب و جرم گرفته از آن بهره می‌گیرند. بخار نقش موثری در از بین بردن چربی ها و کثیفی ها دارد به همین خاطر بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست جز لوازم خانگی پرفروش بازار جهانی باشد.

اما خب بخار شوی مجیک نیز مانند هر لوازم خانگی دیگری ممکن است دچار نقص شود و برای این‌کار شما در پی نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک بروید. خبر خوش برای کسانی که ساکن تهران هستند این است که ژاو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در تهران، خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

بهترین نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در تهران

بهترین نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک

همانقدر که در خرید بخارشوی دقت به خرج می‌دهید در انتخاب تکنسین مربوط به نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک نیز باید دقت کنید. اگر از نیروی حرفه‌ای برای تعمیر بخارشوی مجیک استفاده نکنید علاوه بر اینکه نتیجه مطلوبی از تعمیر نخواهید گرفت بلکه ممکن است بعد از مدت کوتاهی همان نقص یا نقص جدیدی را مشاهده کنید. برای اینکه سلامت دستگاه شما حفظ گردد و عمر مفید آن کاهش پیدا نکند لازم است از بهترین نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک کمک بگیرید تا به نتیجه مطلوب‌تان برسید. با اطمینان می‌توان گفت ژاو سرویس به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در حال فعالیت می‌باشد

درخواست از نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک

مشکلات رایج در بخارشوی مجیک

مشکلات رایج در بخارشوی مجیک

ما حتی اگر از بهترین برند ها، بروز ترین محصولشان را هم خریداری کنید باز هم روزی ممکن است دچار نقص شوند البته که کیفیت دستگاه و برند و نحوه‌ی استفاده از دستگاه اهمیت بالایی دارد اما بروز مشکل در لوازم خانگی را به عنوان بخشی از عمر دستگاه باید پذیرفت. در ادامه به مشکلات رایج دستگاه بخارشوی که به خاطر آن مشتریان به نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک مراجعه می‌کنند پرداخته خواهد شد:

چرا درب بخارشوی مجیک باز نمی‌شود

رسوباتی که در طول زمان در بخارشوی ایجاد می‌شود می‌توانند به مرور زمان، سبب چسبندگی بویلر بخارشوی مجیک به دهانه دستگاه شوند و در واقع همین چسبندگی مانع از باز شدن درب بخارشوی شما می‌شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل می‌توانید از آب مقطر برای استفاده از دستگاه استفاده کنید.

نکته👇

  • هنگامی که  درب بخارشوی مجیک باز نمی‌شود، مطمئن شوید که قفل کودک بخارشوی فعال نباشد.
  • در حین استفاده از بخارشوی، از باز کردن درب آن به طور جد خودداری فرمایید.
  • اگر به هر دلیلی موفق به باز کردن درب بخارشوی نشدید، به مراکز نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک مراجعه فرمایید
مشاهده  تعمیرات جاروبرقی مارشال

 بخارشوی مجیک روشن نمی‌شود

عوامل مختلفی می‌تواند پشت روشن نشدن بخارشوی مجیک باشد که در ادامه به هر کدام پرداخته خواهد شد:

  • تسمه بخارشوی خراب است

تسمه بخارشوی مجیک قطعه‌ای مهم در آن است که اگر نقصی مانند پارگی در آن ایجاد شود دستگاه شما روشن نخواهد شد.  وظیفه تسمه هماهنگی حرکت قطعات داخل بخارشوی است پس طبیعی است که در صورت خرابی دستگاهتان روشن نشود.

در این مواقع نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک اقدام به تعویض تسمه بخارشوی مجیک می‌کند.

  • دکمه روشن/خاموش کار نمی‌کند

گاهی به خاطر استفاده نادرست از بخارشوی مجیک یا ضربات وارده به آن امکان دارد دکمه ها شل شده یا کنده شوند پس کار نخواهند کرد. در همین راستا چون دستوری از سمت دکمه به برد دستگاه ارسال نمی‌گردد پس دستگاه شما زوشن نخواهد شد.

در این مواقع نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک اقدام به تعویض دکمه خاموش/روشن بخارشوی مجیک می‌کند.

  • جریان برق در دستگاه وجود ندارد

بخارشوی مجیک  ولتاژ بالایی مصرف می‌کند و اگر ولتاژ وارد شده به آن به اندازه کافی نباشد، دستگاه به هیچ وجه روشن نمی‌شود. با این وجود توصیه می‌شود که حتما از  استفاده کنید.

در این مواقع نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک به شما توصیه خواهند کرد که از محافظ برق استاندارد برای حفظ سلامت اتصالات بخارشوی مجیک استفاده نمایید.

  • استفاده مداوم از دستگاه بخار شوی مجیک

این گفته پوچ که “یخچال مگه استراحت می‌کنه” را کنار بگذارید. طراحی و کارکرد یخچال کاملا به بخارشوی و سایر لوازم خانگی متفاوت است در نتیجه دستگاه احتیاج دارد چند دقیقه یکبار خاموش شود تا به موتورش زیاد فشار نیاید. از نظر نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک، اگر به دستگاهتان استراحت ندهید خودش به یکباره خاموش می‌شود تا وقتی به دمای مناسبی نرسد روشن نخواهد شد.

چرا بخارشوی مجیک بخار نمی‌کند

چرا بخارشوی مجیک بخار نمی‌کند

واضح است که ابتدا باید آب در مخزن به نقطه جوش برسد و سپس با فشار بالا از طریق لوله‌ها خارج شود در نتیجه هر چه میزان بخار خارج شده بیشتر باشد سرعت پاک کنندگی نیز بالاتر خواهد اما از نظر نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک، بخار ندادن بخارشوی مجیک دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که در ادامه به هر کدام پرداخته خواهد شد:

  • مسدود شدن منافذ بخارشوی مجیک

از آنجایی که از آب شهری برای بخارشوی استفاده می‌کنید ممکن است به مرور زمان رسوب‌هایی را در آن مشاهده کنید که این رسوب ها منافذ را بسته و مانع خروج بخار از لوله‌ها خواهند شد.

در این مواقع نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک اقدام به رسوب گیری بخارشوی مجیک  می‌کند.

  • داغ نبودن آب به اندازه کافی

این باور که آب بلافاصله بعد از ریختن داخل مخزن بخارشوی مجیک داغ خواهد شد غلط است. آب  می‌بایست تا دمای ۱۰۰ درجه گرم شده تا قادر به تولید بخار کافی باشد. بنابراین بادی به دستگاه زمانی کافی داد، در غیر این صورت بخار مناسبی جهت پاکسازی خارج نخواهد شد.

اگر زمان کافی به دستگاه دادید و بخاری از آن خارج نشد حتما به نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک مراجعه نمایید.

  • خرابی المنت بخارشوی مجیک

المنت نقش مهمی در داغ و بخار شدن آب در دستگاه بخارشوی دارد از این رو در صورت خرابی المنت دستگاه توان داغ کردن آب را ندارد و بخاری هم از آن خارج نخواهد شد

مشاهده  جاروبرقی سامسونگ خوبه؟

در این مواقع نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک اقدام به تعمیر المنت بخارشوی مجیک  می‌کند.

  • نشتی آب بخارشوی

اگر دستگاه شما در مجراهای بخار و اتصالاتش نشتی بخار داشته باشد، بخاری از آن خارج نخواهد شد در این هنگام فورا دستگاهتان را خاموش کرده و به نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک مراجعه کنید.

شرایط نگهداری از نظر نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک

شرایط نگهداری از نظر نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک

حفظ عمر مفید دستگاه و نگهداری از آن اهمیت بالایی دارد. قطعا کیفیت دستگاه و برند اهمیت دارد اما اگر مصرف کننده به درستی از آن نگهداری و استفاده نکند دستگاه مدام دچار مشکل و نقص خواهد شد. دفترچه راهنمایی در کنار بخارشوی مجیک وجود دارد اما طبق معمول به خاطر لاتین بودن آن کسی مطالعه اش نمی کند و کسانی هم که به زبان تسلط دارند حوصله‌ی این کار را ندارند اما نگران نباشید؛ نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک، ژاو سرویس آن را مطالعه کرده و مطالبی را که برایتان مفید است در این قسمت شرح داده👇

  • نباید آب در مخزن بخارشوی مجیک بماند پس بعد از هر بار استفاده آن را خالی کنید.
  • به اندازه‌ی مصرفتان در دستگاه بخارشوی مجیک آب بریزید و به هیچ وجه بیشتر از ظرفیت دستگاه در آن آب نریزید.
  • بعد از اینکه کارتان با دستگاه به اتمام رساندید تمام سری های مرطوبش را از آن جدا نمایید.
  • رعایت نکات ایمنی را هنگام استفاده از دستگاه بخارشوی مجیک فراموش نکنید.
  • اجازه دهید دستگاه کاملا خنک شود سپس درب آن را باز کنید.
  • برای جلوگیری از به وجود آمدن رسوبات در دستگاه بخارشوی مجیک، از آب مقطر برای پرکردن مخزنش استفاده کنید.
  • وقتی می‌خواهید دستگاه را پر کنید مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل نباشد.
  • برای رعایت ایمنی هنگام استفاده  کفش یا دمپایی بپوشید
  • از ریختن مواد شوینده به داخل دستگاه به طور جدی خودداری نمایید.
  • از وارد شدن هرگونه ضربه به دستگاه جلوگیری کنید

تا به اینجا در مورد مشکلات رایج بخار شوی مجیک و نحوه نگهداری از آن صحبت شد. اگر با وجود تمام این نکات باز هم مشکلی برای دستگاهتان پیش آمد اصلا نگران نباشید. شما در هر کجای تهران بزرگ که باشید ه راحتی از طریق لینک زیر می‌توانید از نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک درخواست کمک کنید تا در کمترین زمان با بهترین کیفیت به شما خدمات تعمیری ارائه دهند.

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک

هنگام استفاده از دستگاه دسته ی آن به شدت داغ می شود. این نشانه ی چیست؟

دستگاه باید توسط نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک بررسی شود اما به احتمال زیاد نشتی بخار دارد.

بخار از دستگاه بخارشوی من خارج نمیشود؟

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک اما اگر از آب شهری برای دستگاه بخار شوی‌تان استفاده میکنید به احتمال زیاد لوله های خروجی رسوب گرفته اند.

استفاده طولانی از دستگاه بخار شوی مشکلی برای آن ایجاد میکند؟

قطعا. بعد از استفاده طولانی مدت دستگاه خود به خود خاموش میشود و تا زمانی که به دمای محیط نرسد روشن نخواهد شد.

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در شرق تهران

آهنگ، ارتش، سید خندان، نارمک، رسالت، تهرانپارس، حکیمیه، شیان، پیروزی، افسریه، لویزان

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در شمال تهران

کامرانیه، آجودانیه، پاسداران، الهیه، جماران، فرمانیه، ظفر، میرداماد، نیاوران، آتی ساز، اندرزگو، دولت، پل رومی، زعفرانیه، جردن، سعادت آباد، جمشیدیه، شهرک غرب، شمیرانات، سعدآباد، اقدسیه، بلوار کاوه، زرگنده، فرشته، دیباجی، تجریش، شریعتی

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در غرب تهران

توحید، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آریاشهر، کن، بلوار فردوس شرق و غرب، شهر زیبا، خلیج فارس، پونک، دریاچه چیتگر، تهرانسر، آیت الله کاشانی، شهرک راه آهن، صادقیه، سردار جنگل، مرزداران، ستارخان

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در مرکز تهران

امیر آباد، شهرک آزمایش، گیشا، انقلاب، شهرک والفجر، جلال آل احمد، مطهری، یوسف آباد، خیابان ولیعصر، شهر آرا، میدان ولیعصر، میدان ونک، کارگر شمالی، شیخ بهایی، فاطمی، عباس آباد

نمایندگی تعمیرات بخارشوی مجیک در جنوب تهران

منیریه، نازی آباد، قزوین، شاهپور، ورامین، انقلاب، عبدل آباد، نواب، راه آهن، باقر شهر، خانی آباد، شهر ری، جمهوری، جوادیه، شادآباد، آزادی، مهرآباد، یافت آباد، ولیعصر، حافظ
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین