🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 20 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر

بخارشوی از جمله لوازم خانگی نوین موثر در زمینه نظافت است که سبب راحت تر شدن و از همه مهم تر بالا رفتن کیفیت نظافت در منازل شده است. برند کارچرKarcher از جمله برندهای معتبر در زمینه تولید بخارشوی است که سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی را در دست دارد. از آنجایی که بخار آب خاصیت میکروب زدایی و ضد عفونی کنندگی هم دارد بخارشوی کارچر طرفداران بسیاری در بن لوازم نظافتی دارد. گاهی ممکن است به هر دلیل مانند حادثه، عدم استفاده درست و نگهداری از دستگاه و نزدیک شدن به پایان عمر مفید دستگاه و ... دستگاه بخار شوی کارچر شما دچار نقص شود و شما به مراجعه به نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر احتیاج کنید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیرگاه بخارشوی کارچرKarcher

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر کجاست؟ اگر به تعویض قطعات اورجینال احتیاج داشته باشیم باید به کجا مراجعه کنیم؟ آیا نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر تعمیر در محل هم دارد؟ برای دریافت سوالات پاسخ سوالات بالا و سایر سوالات مربوط به نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر مقاله زیر را مطالعه نمایید.

هزینه تعمیرات بخارشوی کارچر

امروزه به دلیل نوسانات بازار و بالا رفتن قیمت دلار و ارز و … مردن تعمیر لوازم خراب خود را به خرید وسیله نو ترجیح می‌دهند. در واقع با مراجعه به نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر می‌توانید با هزینه‌ای معقول و مناسب کارکرد اولیه دستگاهتان را بدست آورید و پرداخت هزینه های بالا برای خرید مجدد دستگاه جدید خودداری نمایید.

اما؛

ماجرا اینقدر ها هم ساده نیست. متاسفانه برخی از کسانی که اقدام به تعمیرات بخارشوی کارچر کرده اند با خاطری ناراحت از آن صحبت می‌کنند و علت آن عدم حرفه ای بودن و مشتری مداری شرکت تعمیراتی است که با آن همکاری نموده اند. با وجود وضعیت بازار و معیشت امروزه برآورد و پرداخت هزینه از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است. در نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر دستمزد منصفانه و شفاف سازی در فاکتور جز اولویت هاست. متاسفانه برخی از تعمیرگاه های متفرقه در ابتدای کار هزینه ای کم را به مشتری اعلام می‌کنند و در پایان کار هزینه ای بالا درخواست میکنند و بابت هزینه اضافه شده در فاکتور شفاف سازی نمی‌کنند. در نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر قیمت ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می‌شود و در این مورد جای نگرانی وجود ندارد.

فرم درخواست تعمیر

راهنمای خرید بخارشوی کارچر

راهنمای خرید بخارشوی کارچر

اکثر مردم معمولا قبل از خرید برای تصمیم گیری و انتخاب بخارشوی مدنظرشان از اطرافیان پرس و جو می‌کنند اما علاوه بر آنها بهتر است نظر کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر را د ر این مورد بدانید تا خریدتان را با آگاهی بیشتری انجام دهید. در ادامه به یک سری نکات اشاره خواهد شد که قطعا برایتان مفید خواهد بود:

گنجایش بخارشوی کارچر

هر بخارشویی از هر برندی دارای ظرفیت های متفاوتی است. بخارشوی های وجود در بازار معمولا ظرفیتشان بین 300 میلی لیتر تا 3 لیتر است این که شما کدام بخارشوی کارچر را تهیه کنید بستگی به نیاز و میزان مصرف شما دارد ولی نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که سعی کنید بخارشویی را بخرید که هنگام کار با آن امکان اضافه کردن آب را هم داشته باشد.

توان بخارشوی کارچر

کیفیت و قدت تولید بخار دستگاه بخارشوی کارچر بستگی به توان آن دارد.بخارشوی های خانگی معمولا توان مصرفی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ را دارند. برخی از افرادی که به نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر مراجعه می‌کنند اظهار دارند که مدت زمانی که آب داخل مخزن بخارشوی‌شان به بخار تبدیل می‌شود طولاب ایت و حتما دستگاه دچار مشکل شده. خیز این طور نیست توان مصرف دستگاه شما پایین است و هر قدر توان دستگاه شما بالا باشد مدت زمانی که آب داخل مخزنش را به بخار تبدیل می‌کند کمتر خواهد بود.

قدرت تولید بخار در بخارشوی کارچر

قدرت تولید بخار در بخارشوی کارچر

بخش زیادی از کیفیت نظافت با بخارشوی کارچر به قدرت تولید بخار آن بستگی دارد کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر تاکید دارند حتما هنگام خرید بخارشوی کارچر به قدرت تولید بخار آن دقت نمایید. بخارشوی های صنعتی با بخارشوی های خانگی متفاوت هستند و قدرت بخارشوی های خانگی طبیعتا کمتر است و چیزی بین 2 تا 5 بار دارد و این اندازه مناسبی است برای مصارف نظافتی خانه.

وزن و فضای اشغال دستگاه بخارشوی کارچر

معمولا مصرف کنندگان به هنگام خرید به زیبایی دستگاه بیشتر اهمیت میدهند تا جنس و ابعاد و وزن دستگاه، در صورتی که کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر تاکید دارند که هنگام خرید بخارشوی حتما آن را بلند کنید و بدست بگیرید و از مطلوب بودن حات وزنی آن برای کارکردش اطمینان حاصل نمایید. همچنین از فروشنده بپرسید که آیا لوله دستگاه قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد یا خیر. نکته جدا شدن لوله از دستگاه این است که در صورت جدا نشدن دستگاه جای زیادی را اشغال خواهد کرد . توجه به این دو نکته هنگام خرید تاثیر زیادی در میزان رضایت شما از محصول خریداری شده دارد.

ایمنی بخارشوی کارچر

شاید شما هم چیز هایی در مورد سوختگی با بخار شنیده باشید. به گفته کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر؛ بخار همانقدر که در نظافت موثر است در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی بسیار خطر آفرین خواهد بود. لازم است هنگام خرید نسبت به ایمن بودن دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

حوزه کارکرد دستگاه بخارشوی کارچر

برندهای متفرقه بخارشوی

قیمت پایین همیشه وسوسه برانگیز است برای خریداران اما در مورد خرید بخارشوی لطفا فریب نخورید. خرید از برندهای متفرقه به خاطر ظاهری فریبنده و قیمت پایین  شاید در نگاه اول انتخاب معقولی باشد اما قطعا نمیتوانید کارکردی که از بخارشوی کارچر انتظار دارید را از آن هم انتظار داشته باشید. قطعات نامرغوبی که در این دستگاه به کار رفته اند بعد از مدت کوتاهی دچار مشکل خواهند شد احتیاج به تعویض تعمیر دارند. در واقع در ابتدا گمان میکنید که به لحاظ هزینه برد کرده اید ولی به گفته پرسنل نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر شما هزینه یک بخارشوی مرغوب را به مرور به عنوان هزینه تعمیر و تعویض پرداخت خواهید کرد کمااینکه کیفیت پایینی را هم تجربه خواهید کرد.

شاید با خود بگویید کسانی هم که از بخارشوی کارچر استفاده میکنند روزی باید برای تعمیر بخارشوی کارچر به نمایندگی مراجعه نمایند اما به این نکته توجه داشته باشید که آنها کیفیت بالایی را با آن دستگاه تجربه می‌کنند ضمن اینکه احتمال خرابی دستگاهشان بسیار کم است.

حوزه کارکرد دستگاه بخارشوی کارچر

بعد از خرید بخار شوی کارچر احتمالا سطوح مختلفی را با آن نظافت خواهید کرد اما نکته ی مهم در اینجا این است که دستگاه بخارشوی کارچر شما باید دارای سریهای مختلفی باشد تا شما امکان تمیز کردن سطوح مختلف را داشته باشید مانند، پرده، فرش، سرامیک و…

به گفته کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر، استفاده از یک سری برای انواع سطوح عواقب خوبی نخواهد داشت. در واقع هم احتمال آسیب دیدن دستگاه وجود دارد و هم اینکه شما نظافت باکیفیتی را تجربه نخواهید کرد.

تنظیمات درجه بخار بخارشوی کارچر

تنظیمات درجه بخار بخارشوی کارچر

برای نظافت هر سطحی از درجه متفاوتی از بخار باید استفاده نمود تا نظافت باکیفیت و مطلوبی را تجربه نمود. .جود بخش تنظیمات روی دستگاه بخار شوی کارچر این امکان را به شما خواهد داد تا برای سطوح چرب از درجه بخار بالا و برای نظافت سطوحی مانند پرده از درجه بخار پایین تری استفاده نمایید. حتما نحوه کار با تنظیمات بخارشوی را از دفتر راهنما مطالعه نمایید.

حالت اتوماتیک بخارشوی کارچر

در گذشته برای خروج بخار از دستگاه بخارشوی باید دکمه مربوطه را نگه میداشتید اما امروزه در نسخه های جدید دستگاه های بخار شوی دکمه ی اتوماتیک اضاف شده است که با فشردن آن دستگاه به طور خودکار بخار خارج میکند و نیازی نیست شما دستتان را روی دکمه نگه دارید. به گفته کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر هر دو نسخه خوب هستند برای استفاده و هیچ کدام  کاربری سختی ندارند.

روش شست و شو و جمع آوری رطوبت

هنگامی که شما از بخار شوی استفاده می‌نمایید سطح مرطوب خواهد شد و این رطوبت باید جمع آوری شود. در دستگاه های بخار شوی بسته به مدل و برندشان این کار به دو روش انجام میشود. در برخی به وسیله حوله ی جاذب رطوبت و در برخی به وسیله مکش بخارشوی. نمیتوان برتری در این مورد تعیین نمود و هر دو روش هم در نوع خود خوب و موثر هستند و شما این اختیار را دارید که بسته به سلیقه خودتان یکی شان را انتخاب نمایید.

نکات نگهداری از نظر نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر

نکات نگهداری از نظر نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر

همیشه این را به یاد داشته باشید که حتی اگر از مرغوب ترین و برند ها و بروز ترین مدل های لوازم خانگی خرید کنید باز هم باید روش استفاده و نگهداری درست آن را بیاموزید و رعایت نید زیرا در صورت عدم آگاهی از این موارد دستگاه شما کارکرد اولیه خود را از دست خواهد داد و سلامتش به خطر خواهد افتاد. نکات و روش نگهداری مصرف تمام لوازم در دفترچه راهنمایشان ذکر شده  است اما به خاطر لاتین بودن زبان دفتر چه ها کسی آنها را مطالعه نمیکند و به پرس و جو و سرچ در گوگل اکتفا میکنند. در هر صورت در ادامه به برخی از این نکات از زبان کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر اشاره خواهد شد که قطعا برای شما مفید خواهد بود.

  • اگر آب آلوده درون مخزن وجود داشته باشد هم بوی بدی منتشر می‌کند، و هم سب رسوب گرفتن دستگاه خواهد شد.
  • بعد از اتمام کارتان با بخارشوی کارچر تمام سری هایش را جدا نمایید.
  • رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده بخارشوی اهمیت بالایی دارد زیرا بخار همانقدر که در شست و شو موثر است میتواند برایتان خطر آفرین باشد.
  • از دست زدن به اتصالات و سریهای بخارشوی هنگامی که داغ است پرهیز نمایید.
  • هنگامی که دستگاه روشن است اقدام به پر کردن مخزن آن نکنید
  • توجه داشته باشید که بخارشوی برای نظافت گرد و غبار روی آلات موسیقی انتخاب مناسبی نیست و رطوبت به احتمال زیاد به آلات موسیقی آسیب خواهد زد.
  • از مسدود نبودن مجراها و هر چیزی که مانع از خروج بخار شود اطمینان حاصل نمایید.
  • قبل از روشن کردن دستگاه از اتصال درست سری و برس ها اطمینان حاصل فرمایید.

 

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر در شرق تهران

نارمک، لویزان، افسریه، پیروزی، سید خندان، آهنگ، ارتش، شیان، حکیمیه، رسالت، تهرانپارس

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر در شمال تهران

سعادت آباد، جردن، آتی ساز، فرشته، تجریش، جماران، بلوار کاوه، نیاوران، دولت، آجودانیه، میرداماد، فرمانیه، الهیه، جمشیدیه، پل رومی، دیباجی، زعفرانیه، شمیرانات، اقدسیه، زرگنده، کامرانیه، سعدآباد، پاسداران، ظفر، شهرک غرب، شریعتی، اندرزگو

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر در غرب تهران

شهر زیبا، مرزداران، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، دریاچه چیتگر، آریاشهر، خلیج فارس، جنت آباد (شمالی جنوبی)، پونک، شهرک راه آهن، بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، صادقیه، توحید، تهرانسر، کن

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر در مرکز تهران

مطهری، جلال آل احمد، یوسف آباد، فاطمی، شهرک آزمایش، میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، شهر آرا، شیخ بهایی، گیشا، انقلاب، کارگر شمالی، شهرک والفجر، عباس آباد، میدان ونک، امیر آباد

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر در جنوب تهران

آزادی، یافت آباد، نازی آباد، نواب، شادآباد، راه آهن، خانی آباد، ورامین، قزوین، منیریه، حافظ، مهرآباد، جمهوری، شاهپور، ولیعصر، باقر شهر، جوادیه، شهر ری، عبدل آباد، انقلاب
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین