آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش

مراحل آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش BOSCH

می دانیم که نگهداری درست از دستگاه جاروبرقی تاثیر بسیاری بر سلامت و طول عمر آن دارد که یکی از نکات مهم برای حفظ این مساله نیز رعایت نکات مرتبط با تمیز کردن کیسه جاروبرقی پس از پر شدن می باشد.

این نکته مهم است که بیان داریم کیسه گرد و غبار در دستگاه های جاروبرقی بوش در مدل های مختلف این برند نیز شکل متفاوتی دارد بنابراین مهم است که از کیسه و پاکت مناسبی برای دستگاه جاروبرقی استفاده نمود.

زیرا زمانی که از کیسه نامناسب برای جاروبرقی استفاده شود و یا در زمان مناسب به تعویض کیسه جاروبرقی پرداخت ممکن است دستگاه دچار آسیب و اشکال شود.

بنابراین قصد داریم به آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش بپردازیم.

آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش

چه زمان کیسه جاروبرقی را تعویض کنیم؟

متاسفانه برخی افراد در استفاده از دستگاه جاروبرقی این باور و دیدگاه را دارند که زمانی باید به تعویض کیسه جاروبرقی پرداخت که کاملا پر شده باشد و به سبب این پر شدن دیگر فضایی برای قرارگیری گرد و خاک و..دیگر در کیسه جاروبرقی باقی نمانده و مکش جاروبرقی کم شده است، در حالی که این اتفاق می تواند سبب وارد شدن آسیب به دستگاه جاروبرقی شود.

بسیار مهم است که در زمان مناسب به تعویض کیسه جاروبرقی پرداخت زیرا این کار می تواند تاثیر بسیار خوبی بر حفظ نگهداری از دستگاه جاروبرقی داشته باشد.

خوب است که در بازه زمانی 4 الی 6 ماهه نیز به تعویض کیسه جاروبرقی پرداخت تا از بروز مشکلات و آسیب های ناشی از کثیفی و پر بودن کیسه جاروبرقی بوش جلوگیری شود.

همچنین از دیگر نکات آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش B0SCH نیز این است که زمانی به تعویض کیسه دستگاه بپردازید که یک دوم یا در نهایت یک سوم کیسه پر شده باشد، این زمان از بهترین زمان های ممکن برای تعویض پاکت جاروبرقی بوش می باشد.

این مساله در راستای ارائه نکات آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش مهم است که بیان داریم اگر کیسه جاروبرقی دستگاه شما از نوع دائمی است بسیار مهم می باشد که علاوه بر تخلیه کیسه در بازه های زمانی معین نیز به خوبی این کیسه را شست و شو کرد زیرا این نیز از وارد شدن هرگونه فشار بر دستگاه جلوگیری می کند زیرا اگر به دستگاه فشار وارد شود موتور دستگاه داغ کرده و ممکن است بسوزد.

همچنین تمیز بودن کیسه جاروبرقی کمک می کند که مکش دستگاه جاروبرقی به مراتب افزایش یابد.

این مهم است که توجه داشته باشید تعویض کیسه جاروبرقی بوش یا هر جاروبرقی دیگری نیز در زمان مناسب و لازم تاثیر بسیاری بر دوام و حفظ کارکرد دستگاه جاروبرقی دارد.

محل قرارگیری کیسه گرد و خاک در جاروبرقی بوش

عموما محل قرارگیری کیسه گرد و غبار در جاروبرقی نیز در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد. چنانچه نیاز است درب این محفظه را با فشار ضامن ایمنی نیز باز نمود.

زمانی که درب این محفظه باز می شود در بخش آخر این محفظه، فیلتر محافظ موتور جاروبرقی قرار دارد که در بخش مقابل آن نیز کیسه جاروبرقی قرار گرفته است..باز هم بیان می داریم که محل قرارگیری کیسه گرد و غبار در دستگاه های جاروبرقی ممکن است متفاوت باشد بنابراین خوب است که به این مساله توجه لازم را داشت.

مشاهده  تعمیرات کولرگازی در تهران

چگونه کیسه جاروبرقی بوش را تعویض کنیم؟

  • توصیه می کنیم پیش از شروع ابتدا پارچه ای را زیر جاروبرقی قرار دهید تا از کثیفی محیط به سبب وجود گرد و غبار داخل محفظه کیسه جاروبرقی جلوگیری شود.
  • در ادامه آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش باید بیان داریم نیاز است لوله جاروبرقی را از آن جدا نمود.
  • پس از باز شدن لوله جاروبرقی باید درب محفظه مورد نظر که کیسه جاروبرقی در آن قرار دارد را به آرامی و با دقت لازم باز نمود.

نیاز است در آرامش به جدا کردن کیسه جاروبرقی از محلی که در آن قرار دارد پرداخت.

  • در صورتی که کیسه جاروبرقی از نوع یک بار مصرف می باشد و بخش زیادی از آن به سبب گرد و غبار و..پر شده است لازم است که به تعویض کیسه جاروبرقی پرداخت، بنابراین کیسه یک بار مصرف را دور انداخته و از کیسه جدیدی استفاده کنید.( می توانید پس از حداقل 2 یا حداکثر 3 بار استفاده از کیسه جاروبرقی یک بار مصرف نیز به تعویض آن بپردازید.)

اما اگر کیسه جاروبرقی بوش شما دائمی می باشد و به سبب وجود آلودگی و گرد و غبار دچار پوسیدگی یا آسیب دیگری نشده است، می توانید به تخلیه کردن کیسه پرداخته و پس از تمیز کردن آن به استفاده دوباره از کیسه جاروبرقی بپردازید.

  • در طی فرایند تعویض کیسه جاروبرقی باید دقت داشته باشید که کیسه به درستی در محلی که باید، قرار گیرد. در انتها باید درب محفظه ای که پاکت جاروبرقی بوش در آن قرار دارد را بسته و به آرامی و با احتیاط به وصل کردن مجدد لوله جاروبرقی بپردازید.

آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش

نکات مهم تعویض کیسه جاروبرقی بوش

در این بخش از آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش BOSCH قصد داریم به نکات مهمی اشاره کنیم که عبارتند از:

🔴 پس از تعویض کیسه جاروبرقی برای اولین استفاده نیز دستگاه با قدرت کمی استفاده شود و به آرامی و به مرور قدرت مکش دستگاه را بیشتر نمود زیرا ممکن است با فشار زیاد دستگاه، هوا به میزان و فشار زیادی وارد کیسه جاروبرقی شود و باعث پاره شدن آن گردد. البته این مهم است که کیفیت کیسه جاروبرقی بالا و اصل باشد زیرا در این صورت کیسه دستگاه دچار پارگی نمی شود به همین سبب باید از خدمات تعویض قطعات مرکز تعمیراتی معتبر بهره مند شد.

🔴 برای تعویض کیسه توجه شود که آن را در جای مناسب قرار دهید در غیر این صورت گرد و غبار وارد مخزن دستگاه می شوند و سبب آسیب رسی به فیلتر و موتور جاروبرقی می شوند.

🔴 اگر مدل جاروبرقی بوش شما نمی تواند رطوبت را جذب کند به هیچ عنوان آن را در سطوحی که مرطوب هستند قرار ندهید زیرا منافذ کیسه جاروبرقی بسته می شود و هوا به خوبی خارج نمی گرد به همین سبب جاروبرقی آسیب بسیار زیادی می بیند.

به نکات مهم آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش اشاره نمودیم، می توانید جهت بهره مندی از تعمیرات جاروبرقی بوش با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

هزینه تعمیر جاروبرقی چقدر است؟

با توجه به نیاز جاروبرقی برای تعمیر فرضا نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه، میزان شدت مشکل و..میزان هزینه تعمیر متغیر است که می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمود.

مشاهده  طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی

خدمات تعمیراتی ژاو سرویس در چه مناطقی می باشد؟

ژاو سرویس در تمامی نقاط تهران به ارائه خدمات تعمیر می پردازد.

آیا خدمات تعمیر در ژاو ضمانت شده می باشند؟

بله زاو سرویس کیفیت تمامی خدمات تعمیراتی خود را تا 180 روز تضمین می کند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها