طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی

طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی چگونه است؟

در سال های اخیر انواع مختلفی از مایکروفر ها روانه بازار شده است و اکثرا در تمامی خانه ها یافت میشود. از این رو ممکن است بعضی از افراد طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی را ندانند. در این مقاله با برند سامسونگ و انواع مایکروفر های آن آشنا می شویم و در ادامه با طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی آشنا می شویم.

اغلب خانم ها از آشپزی خوششان نمی اید و ترجیح می دهند غذا در کمترین زمان و با طعمی عالی آماده شود که با تولید مایکروفر ها این عمل تحقق می یابد. اکثرا از مایکروفر برای گرم کردن غذا هایشان استفاده میکنند اما مایکروفر ها و ماکروویو ها حتی پخت غذاها نیز در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

سامسونگ که از قدیم الایام کمپانی مشهور و شناخته شده است و اکثر افراد از لوازم این کمپانی در خانه هایشان جای داده اند. کمپانی سامسونگ انواع مختلفی از مایکروفر ها و مایکروویو ها را تولید کرده است که هر کدام به نوعی ویژگی های خاص خودشان را دارند.

این کمپانی اغلب در کارتن لوازم های خودش نحوه استفاده از مایکروفر را به صورت دفترچه و راهنمای اسان بیان کرده است تا کاربران با طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی و جدید آشنا و با تمامی امکانات مایکروفر خود آشنا شوند.

می توان جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات مایکروویو با ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی و دکمه های آن:

در این بخش قصد داریم تا با دکمه های موجود بر روی مایکروفر آشنا شویم و کارایی هر دکمه را بشناسیم. مایکروفر ها دارای قابلیت های بسیاری از جمله یخ زدایی, پخت کیک , پخت پیتزا و… دارد و زمانی که شما با دکمه های مایکروفر خود آشنایی داشته باشید به راحتی از تمامی امکانات مایکروفر خود میتوانید استفاده کنید.

  • در اکثر مایکروفرها دکمه micro  وجود دارد و قطعاً  آن را دیده اید که از امواج رادیویی برای گرم کردن غذا استفاده شده است. که البته این دکمه خودش شامل گزینه های بسیاری میشود.
  • برنامه دیگری که در مایکروفر تعبیه شده است برای یخ زدایی می باشد که دکمه ای با شکل برف و قطرات آب است. البته لازم به ذکر است در بعضی از مایکروفر های دیگر سامسنوگ ای دکمه با کلمه deforst نشان داده می شود.
  • جالب است بدانید در مایکروفر های سامسونگ دکمه ای مبنا بر بخار پز کردن وجود دارد که بر روی این دکمه اشکالی مانند بخار شدن وجود دارد و برای بخار پز کردن سبزیجات و… استفاده می شود.
  • برنامه گریل در این مایکروفر برای گریل کردن مرغ و یا گوشت تعبیه شده است.

طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی

طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی و گرم کردن غذا در آن:

برای اینکه غذا و مواد غذایی را در مایکروفر گرم کنید ابتدا لازم است نکاتی را بدانید:

  1. هرچه غذا و ظرف غذای شما سردتر باشد زمان بیشتری برای گرم کردن نیاز دارد
  2. بهتر است در زمان گرم کردن غذا یک سر بر روی غذا بگذارید تا مایکروفر کثیف نشود و همچنین غذایتان بهتر گرم شود
  3. برای گرم کردن برنج پخته شده به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا کمی آب روی برنج خود بریزید سپس ان را گرم کنید
  4. زمان حدودی برای گرم کردن غذا 2 تا 3 دقیقه است که در این زمان می توانید یکبار درب مایکروفر را باز کرده و ان را هم بزنید تا بهتر گرم شود
مشاهده  تعمیر لوازم خانگی سامسونگ شرق تهران

 

از چه ظروفی میتوان در مایکروفر های سامسونگ استفاده کرد؟

باید دانست که در طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی یکسری نکات گفته شده است که باید ان هارا رعایت نمایید تا بتوانید بدون مشکل سال ها سال از مایکروفر خود استفاده نمایید. برای مثال یکی از نکاتی که باید رعایت کنید استفاده از ظروف خاص در مایکروفر است.

  • استفاده از  ظروف سرامیکی و شیشه ای در مایکروفر هیچ گونه خطری ندارد و به راحتی میتوانید مواد غذایی که در ظروف شیشه ای قرار دارند را گرم کنید.
  • از مواد کاغذی نیز میتوان در مایکروفر استفاده کرد مانند کاغذ های روغنی برای پخت کیک و ….
  • از ظروف فلزی یا ظروفی که فلز در انها بکار رفته است به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا امواج رادیویی که در مایکروفر ایجاد می شود در صورت برخورد با مواد فلزی هم باعث اسیب به خود مایکروفر  و هم ظرف می شود.

نحوه تمیز کردن مایکروفر سامسونگ:

قطعا پس از داستن طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی این سوال در ذهنتان پیش می اید که چگونه باید مایکروفر را تمیز کنیم؟

  1. برای تمیز نمودن قسمت بیرونی مایکروفر میتوانید از اسپری مواد شوینده به همراه پارچه نخی استفاده کنید البته این نکته را در نظر داشته باشید که بدنه مایکروفر ها معمولا از جنس استیل هستند و در صورت پاک کردن ان ممکن است به مرور زمان کمی کدر و سیاه شوند پس در زمان تمیز کردن دقت لازم را بکار ببرید
  2. سینی موجود در مایکروفر را میتوانید بیورن بیاورید و با مایع ظرفشویی بشویید و سپس در ان قرار دهید.
  3. برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر سامسونگ میتوانید از محلول جوش شیرین و اب به همراه پارچه نخی استفاده کنید بدین صورت که پارچه را با محلول کمی خیس کرده و بر روی قسمت داخلی مایکروفر بکشید تا تمیز شود
  4. لازم بذکر است در زمانی که مایکروفر شما خیس است به هیچ وجه ان را روشن نکنید 
  5. زمانی میخواهید مایکروفر شما بوی نامطبوع گرفته است میتوانید مقداری سرکه و یا لیموترش را درون ظرف مناسبی ریخته سپس مایکروفر را روشن کنید و 2 دقیق اجازه دهید تا این محلول بخار شود. پس از ان به مدت 10 دقیقه به مایکروفر اجازه دهید  خنک شود . پس از باز کردن درب مایکروفر شاهد هستید که بوی نامطوبع از بین رفته است.

طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمیراهکار های افزایش طول عمر مایکروفر سامسونگ:

باید دانست که افزایش طول عمر مایکروفر ها بستگی به نحوه استفاده شما از مایکروفر دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر مطابق طرز استفاده از مایکروفر سامسونگ قدیمی که گفته شده پیش بروید قطعا سال های سال میتوانید از مایکروفر خود استفاده کنید.

  • رعایت یک الگوی مناسب و طبق دستورات به افزایش طول عمر مایکروفر شما کمک میکند
  • نظافت و پاکیزه نگه داشتن مایکروفر خود از جمله نکاتی است که به افزایش طول عمر ان کمک به سزایی میکند.

درصورت خرابی مایکروفر به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که قطعه ای از مایکروفر شما نیم سوز شد و یا کار نکرد باید با تکنسین های مربوط در این زمینه تماس بگیرید و  مشاوره های لازم به شما داده شود. ژاوسرویس یکی از نمایندگی هایی است که در صورت خرابی مایکروفر شما میتواند به شما مشاوره های لازم را دهد و حتی درون منزل شما در سریع ترین زمان ممکن ان را تعمیر کند. نمایندگی ژاوسرویس با منصفانه ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن با داشتن تکنسین های خبره میتواند در کوتاه ترین زمان مایکروفر شما را تعمیر کند.

مشاهده  خراب شدن جاروبرقی سامسونگ

ژاو سرویس جزو بهترین نمایندگی های تعمیر لوازم سامسونگ می باشد که برای تعمیر و تعویض قطعات از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده میکند. لازم به ذکر است ژاو سرویس پس از تعویض و یا تعمیر قطعه شما به شما یک گارانتی 6ماهه اهدا می کند که درصورت خرابی و یا نیم سوز شدن دوباره قطعه در مدت زمان گارانتی بدون پرداخت هیچ هزینه ای قطعه مورد نظر را تعمیر و یا تعویض میکنند.

برای اطلاع از تعمیر ماکروفر سامسونگ و نحوه گرفتن مشاوره کلیک کنید.

 

از چه ظروفی میتوان در مایکروفر سامسونگ استفاده کرد؟

از ظروف کاغذی شیشه ای و سرامیکی میتوان در این مایکروفر استفاده نمود

برای تمیز نمودن قسمت داخلی مایکروفر از چه محلولی استفاده کنیم؟

میتوانید سرکه را در ظرف مناسبی ریخته و به مدت 2 دقیقه در مایکروفر قرار دهید و سپس اجازه دهید مایکروفر خنک شود.

دکمه micro در مایکروفر سامسونگ چه قابلیتی دارد؟

با فشار دادن این دکمه و تنظیم ان نسبت به غذای مورد نظرتان میتوانید غذا را با امواج الکترومغناطیسی گرم کنید

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها