🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران

بوش برنده معتبر و باسابقه در حوزه لوازم خانگی است که طرفداران بسیاری دارد. از جمله محصولات پرفروش برند بوش جارو برقی بوش است که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. با وجود نهایت تکنولوژی و تخصصی که در طراحی و ساخت این محصول به کار رفته ممکن است زمانی دچار مشکل شده و مصرف کنندگان به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران احتیاج پیدا کنند. تعمیر گاه های بسیاری در این حوزه وجود دارند اما شما باید یک سری نکات و ملاک را در انتخاب تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران در نظر داشته باشید تا ضمن تعمیری موثر، سلامت دستگاهتان به خطر نیفتد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیرات جاروبرقی بوش BOSCH شمال تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران

آیا تا به حال به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مراجعه کرده‌اید؟ آیا شما جز مصرف کنندگان جاروبرقی بوش هستید؟ چه زمانی باید به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مراجعه نماییم؟ برای دریافت پاسخ سوالات بالا و سایر سوالات مربوط به تعمیرگاه جاروبرقی بوش در شمال تهران مقاله زیر را مطالعه نمایید.

چه زمانی به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران احتیاج داریم؟

همین ابتدا چند نکته مهم در مورد تعمیرات لوازم خنگی برایتان شفاف سازی شود. برخی از مراجعان به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران می‌گویند که بسیار با احتیاط از دستگاهشان استفاده نموده‌اند و از برند معتبر بوش انتظار خرابی نداشتند و باقی موارد. اما لازم به ذکر است که هر دستگاهی از هر برندی حتی با لحاظ کردند تمام روش درست مصرف باز هم احتمال دارد دچار مشکل شود و این خاصیت لوازم برقی است.

در مورد جاروبرقی بوش اشکالاتی که سبب مراجعه به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران شامل مواردی همچون، مکش ضعیف، خاموش شدن خودکار، جرقه زدن، روشن نشدن و … می‌شود. شرکت ژاو سروی با پرسنلی مجرب، وقت شناس و متخصص آماده سرویس دهی و ارائه خدمات در حوزه تعمیرات جاروبرقی بوش می‌باشد. در ادامه به ریشه یابی مشکلاتی که اکثرا به این دلایل به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مراجعه می‌نمایند ذکر شده است.

عیب یابی جارو برقی بوش

عیب یابی جارو برقی بوش

برخی از مشکلاتی که در جاروبرقی بوش بروز پیدا می‌کنند آنقدر جدی نیستند که به خاطر آنها به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مراجعه نمایید و اگر کمی روحیه فنی کاری در خود داشته باشید به راحتی قادر به تعمیر جارو برقی بوش خود خواهید بود البته اگر به هر دلیل مانند کمبود وقت و مشغله و … قادر به تعمیر دستگاهتان نبودید میتوانید برای دریافت خدمات تعمیری به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مراجعه نمایید. ژاو سرویس با افتخار در خدمت شماست.

برخی از این اقدامات اقدامات اولیه هستند به این معنی که شما برای جلوگیری از آسیب بیشتر به جاروبرقی بوش باید آنها را انجام دهید و در ادامه برای تعمیر دستگاهتان و حفظ سلامتش باید به ر مراجعه نمایید تا دستگاه توسط متخصصین ژاو سرویس مورد بررسی قرار بگیرد.

جاروبرقی بوش صدای زیادی از خود تولید می‌کند

  • جاروبرقی ها در دو نوع کم صدا و پر صدا هستند اگر جاروبرقی شما از نوع پر صدا باشد طبیعی است اما اگر از نوع کم صدا بود باید به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مراجعه نمایید.
  • صدای زیاد جاروبرقی می‌تواند ناشی از خرابی بلبرینگ باشد که باید توسط تعمیرکاران متخصص ژاو سرویس تعمیر شوند.
  • گرفتگی در اتصالات و اجزای جاروبرقی یکی از دلایل بروز صداهای ناهنجار نا آشنا از جارو برقی می‌تواند باشد.

جاروبرقی بوش بوی سوختگی می‌دهد

جاروبرقی بوش بوی سوختگی می‌دهد

    • در صورت اخلال در سیم کشی نیز احتمال بروز بوی سوختگی وجود دارد که این مورد را باید به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران ارجاع دهید.
    • بوی سوختگی جارو برقی بوش می‌تواند ناشی از انسداد در بخشی از جاروبرقی باشد که بوی آن شبیه به لاستیک سوخته خواهد بود.
    • در صورت ساییده و کشیده شدن تسمه نیز ممکن است صدای سوختی از جاروبرقی بوش به مشام برسد که  در این صورت در مقابل بلبرینگ دچار لغزش می‌شود و ممکن است نیاز به تعویض آن باشد.
    • بخش مربوط به تسمه را بررسی نمایید تا کشش تسمه  به اندازه ای باشد که غلتک برس را با سرعت بالا به چرخش در آورد.
    • پیچیده شدن مو یا نخ  به دور غلتک برس ممکن است بوی سوختگی در جارو برقی بوش ایجاد نماید.
    • هنگامی که جاروبرقی بوش روشن است سیم آن را لمس کنید اگر بسیار داغ بود آن را به سرعت از برق کشیده و به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران منتقل نمایید.
    • از باز بودن و تمیز بودن جریان هوا در جاروبرقی بوش اطمینان حاصل کنید.
مشاهده  تعمیرات جاروبرقی بیم

جاروبرقی بوش بیش از حد داغ می‌شود

  • کار کردن طولانی مدت جاروبرقی بوش می‌تواند سبب داغ شدن موتور و در نهایت داغ شدن جاروبرقی شود.
  • انسداد لوله ها و پر بودن کیسه جارو برقی از دلایل داغ شدن بیش از حد جاروبرقی می‌تواند باشد.
  • معمولا برای رفع این مشکل احتیاجی به مراجعه به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران نیست و اگر مشکل از داغی موتور باشد چند لجند دقیق خاموش کردنش تا زمان خنکی مشکل را برطرف خواهد کرد.

قدرت مکش جاروبرقی بوش کاهش یافته است

قدرت مکش جاروبرقی بوش کاهش یافته است

  • استفاده مداوم در طول زمان می‌تواند سبب کاهش قدرت مکش در جاروبرقی بوش شود و در این موارد احتیاجی به مراجعه به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران نیست زیرا شما به پایان عمر مفید دستگاهتان نزدیک شده اید.
  • از نشانه های کاهش قدرت مکش جاروبرقی بوش، صدایی شبیه به زوزه در موتور هنگام کار با آن است.
  • ممکن است چیزی سبب انسداد دستگیره یا مخروطی شکل شده باشد بهتر است خودتان آن را بررسی نمایید.
  • پر بودن کیسه جاروبرقی بوش می‌تواند سبب کاهش مکش در آن شود.
  • پارگی کیسه یا لوله، انسداد سر جاروبرقی و تنظیمات نادرست هم از جمله دلالی کاهش مکش در جاروبرقی بوش هستند که به خاطر آنها به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مراجعه می‌نمایند.

جارو برقی بوش کار نمی‌کند

  • ممکن است مشکل در برد الکترونیکی جاروبرقی باشد که لازم است توسط متخصصین تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران بررسی شود.
  • اتصالات مربوط به موتور و زغال ممکن است به مشکل خورده باشند.
  • ممکن است پلاتین های سیم جمع کن قطع شد باشند.
  • احتمال دارد کابل جاروبرقی جدا شده باد و بدین خاطر روشن نشود.

 جاروبرقی بوش به طور ناگهانی خاموش می‌شود

 جاروبرقی بوش به طور ناگهانی خاموش می‌شود

  • احتمال دارد کلکتور و زغال های موتور جاروبرقی دچار خرابی شده باشند که باید در تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مورد بررسی قرار بگیرند.
  • امکان دارد کیت های الکترونیکی دچار خرابی شده باشند که در این صورت توسط تعمیرکاران جاروبرقی بروش شمال تهران باید تعویض گردند.
  • استفاده طولانی مدت و افزایش دمای جاروبرقی نیز ممکن است سبب خاموشی ناگهانی جاروبرقی بوش شود.
  • ممکن است ایراد از سنسور حرارتی جاروبرقی باشد که باید در تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مورد بررسی یا تعویض قرار گیرد.

جرقه زدن جاروبرقی بوش

  • موتور نیمسوز شده یا سوخته ممکن است سبب ایجاد جرقه در جاروبرقی بوش شود که در هر صور باید توسط نیروهای متخصص تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مورد بررسی قرار گیرد.
  • خرابی بالشتک یا زغال های موتور جاروبرقی ممکن است سبب ایجاد جرقه در دستگاه شما شوند.
  • خرابی و فرسودگی  آرمیچر جاروبرقی می تواند در دستگاه  ایجاد جرقه نماید.

سیم جمع کن جاروبرقی بوش گیر می‌کند

  • باید سیم جمع کن را به طور کامل امتحان کنید بدین شکل که کامل بیرون بکشید و بعد جمع کنید.
  • احتمال خرابی پلاتین ها یا فنر سیم جمع کن  نیز وجود دارد که در این صورت باید توسط متخصصین تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران تعویض گردد.

هزینه تعمیر جارو‌برقی بوش در تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران

هزینه تعمیر جارو‌برقی بوش در تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران

هنگام برآورد هزینه تعمیر جاروبرقی در تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران بادی این نکته را در نظر داشته باشی که با یان تعمیر چه خدماتی شمال حال شما خواهد شد و شما برای دریافت چه خدماتی مراجعه نموده‌اید. هر کسی که برای تعمیرات دستگاهش به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مراجعه می‌نماید یا با بخش مربوطه تماس گرفته و درخواست میکند پرسنل به نزد آنها بروند در هر صورت برای رفع اشکال وارده بر دستگاه، حفظ سلامت دستگاه در حین تعمیر، بازگشت کارد کرد اولیه دستگاه تا حد امکان و ضمانت تعمیر است.

مشاهده  مهمترین نکات ضروری در خرید جاروبرقی

لازم به ذکر است که استفاده از ژاو سرویس به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران برای شما بهترین انتخاب خواهد بود زیرا این شرکت از قطعات اورجینال برای تعویض قطعه های دستگاه شما استفاده می نماید همچنین اول اقدام به تعمیر می‌نماید و در صورت لزوم اقدام به تعمیر می‌نماید و این بسیار به نفع مشتری خواهد بود.

فاکتور هزینه هایی که از ژاو سرویس دریافت میکنید  کاملا شفاف سازی شده و بر اساس قیمت مصوب اتحادیه و سایر نهادهای نظارتی می‌باشند.

مزایا خدمات تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران

بالاتر در ورد برخی از خدمات و حوزه کاری ژاو سرویس صحبت شد اما این نکته را لازم است بدانید که هر شرکت در ارائه خدمات خود مزایایی دارد که آن را از باقی رقبا و همکاران متمایز می‌نماید. شرکت ژاو سرویس به عنوان تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران و افتخارات بسیار در زمینه رضایت مشتریان و سابقه درخشان موارد زیر را جهت رفاه و آسایش بیشتر مشتریان خود در اولویت قرار داده است:

  • پرسنلی وقت شناس که در کمترین زمان ممکن به شما سرویس دهی خواهند داشت
  • ژاو سرویس میتواند به نیروهای تعمیرکاری ک برای تعمیر در تهران به منزل شما اعزام می‌کند نظارت داشته و کیفیت عملکرد آنها را بررسی نماید.
  • شفاف سازی در هزینه ها و عدم هزینه تراشی نا به جا برای مشتریان برای  ژاو سرویس در اولویت قرار دارد.
  • علاوه بر مراجعه به تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران مشتریان میتوانند بدون نیاز به حمل دستگاهشان درخواست نیروی تعمیرکار در منزل را داشته باشند.

 

تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران در شرق تهران

نارمک، آهنگ، لویزان، پیروزی، ارتش، شیان، تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، افسریه، سید خندان

تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران در شمال تهران

فرشته، الهیه، جمشیدیه، اندرزگو، اقدسیه، آتی ساز، زعفرانیه، جماران، شمیرانات، آجودانیه، سعادت آباد، ظفر، سعدآباد، نیاوران، پاسداران، دیباجی، پل رومی، کامرانیه، بلوار کاوه، میرداماد، شریعتی، فرمانیه، زرگنده، دولت، تجریش، جردن، شهرک غرب

تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، آریاشهر، صادقیه، کن، توحید، پونک، جنت آباد (شمالی جنوبی)، تهرانسر، ستارخان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، خلیج فارس، آیت الله کاشانی، مرزداران، شهرک راه آهن، شهر زیبا

تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران در مرکز تهران

شیخ بهایی، شهرک والفجر، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، خیابان ولیعصر، یوسف آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، مطهری، امیر آباد، شهر آرا، فاطمی، عباس آباد، میدان ونک، گیشا، کارگر شمالی

تعمیرگاه جاروبرقی بوش شمال تهران در جنوب تهران

شادآباد، باقر شهر، عبدل آباد، شهر ری، ورامین، آزادی، راه آهن، جوادیه، حافظ، ولیعصر، یافت آباد، نواب، خانی آباد، انقلاب، مهرآباد، منیریه، قزوین، نازی آباد، شاهپور، جمهوری
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین