🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 اردیبهشت

تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران

برند اخوان را می توان در حال حاضر یکی از بهترین برند های ایرانی موجود در داخل کشور دانست که در ساخت گاز های رو میزی جذاب و با کیفیت از شهرت خوبی برخوردار است. با این وجود اگر از مصرف کنندگان این برند با کیفیت هستید باز هم ممکن است با مشکلات و خرابی هایی رو به رو شوید که در این صورت به خدمات تعمیر گاز رومیزی اخوان نیاز خواهید داشت. گروه با ژاو با ارائه خدمات تعمیر در محل ، ضمانت 1 ساله تعمیرات ، مشاوره رایگان و تهیه قطعات اورجینال می تواند به بهترین شکل به تعمیر گاز رومیزی اخوان بپردازد پس با ما همراه باشید و با این گروه تماس بگیرید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات گاز رومیزی اخوان در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران

تعمیر گاز رومیزی اخوان

بسیاری از مردم سال هاست که مدل های قدیمی گاز خود را کنار گذاشته اند از مدل های جدید تر و البته جذاب تر گاز یعنی اجاق گاز های رو میزی استفاده می کند. در تولید این گاز ها برند های زیادی وجود دارند که یکی از بهترین برند ها که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد اجاق گاز رومیزی اخوان می باشد. با این وجود مشکل در گاز این برند نیز یک امر طبیعی است و در این زمان به تعمیر گاز رومیزی اخوان نیاز می باشد.

اگر به دنبال تعمیرات گاز رومیزی اخوان در تهران می گردید با ما در این صفحه همراه باشید و با ژاو مرکز تخصصی تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران آشنا شوید. این مطلب را برای تعمیر انواع لوازم خانگی در منزل از دست ندهید.

در چه مواردی می توانیم برای تعمیر گاز رومیزی اخوان اقدام کنیم ؟

به طور کلی هر ایرادی که در اجاق گاز شما به وجود می آید باید توسط یک تعمیرکار خوب برسی شود و در صورتی که قابل تعمیر باشد برای درست کردن آن اقدام نمود. اما مهم ترین دلایل تعمیر این محصولات به این شرح می باشد :

  • کار نکردن فندک گاز
  • روشن نشدن شعله های گاز
  • پخش شدن شعله های گاز
  • تغییر رنگ شعله های گاز
  • آسیب دیدن صفحه گاز
  • اشکال در برد گاز
  • خرابی در فر گاز
  • و…

البته باید بدانید که پیش از تعمیر گاز رومیزی اخوان باید این موارد برسی و عیب یابی شود. در غیر این صورت تعمیرات به درستی صورت نمی گیرد. اما در هر صورت شما می توانید با خیال راحت تعمیرات گار خود را به گروه ژاو بسپارید و از کیفیت آن مطمئن باشید.

تعمیر گاز رومیزی اخوان

خدمات تعمیر گاز رومیزی اخوان در ژاو سرویس

اما چرا برای تعمیرات گاز رومیزی اخوان باید با ژاو سرویس تماس بگیریم ؟ در ژاو خدماتی برای رضایت هر چه بیشتر شما فراهم شده است که طبیعتا آن را با سایر خدمات تعمیرات متمایز می کند. این خدمات که شما می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح می باشد :

  • تعمیر در محل : در هر کجای تهران که باشید می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات تعمیر در محل بهره مند شوید. اینبار برای تعمیر لوازم خانگی خود نیاز نیست تا تعمیرگاه بروید می توانید به سادگی خانه خود را به تعمیرگاه تبدیل کنید.
  • گارانتی ویژه خدمات : از مهم ترین مزایا انجام تعمیر گاز رومیزی اخوان در ژاو سرویس همین گارانتی 365 روزه تعمیرات است. شما پس از انجام تعمیرات در این مرکز اگر در قسمت تعمیر شده دچار هر مشکلی شوید بدون پرداخت کوچک ترین هزینه ای تعمیرکاران ژاو را در محل داشته و اقدام به تعمیر گاز رومیزی خود می نمایید.
  • تهیه قطعات فابریک و اورجینال : بدون شک قسمتی از انجام تعمیرات ، تهیه قطعات می باشد که برای مطمئن بودن خاطر مهم است که این قطعات اورجینال – فابریک و با کیفیت باشند که ژاو این قطعات را برای شما تامین می کند. البته خود شما نیز می توانید این قطعات را تهیه کنید و برای نصب و جای گذاری آن با ژاو سرویس تماس بگیرید.
  • شفافیت مالی : شما در زمان تماس با ژاو سرویس و پس از عیب یابی دستگاه خود هزینه تعمیرات آن را دریافت می کنید و پس از آن مطمئن هستید که در روند تعمیرات ریالی از شما اضافه تر دریافت نمی شود.
  • بهترین قیمت : با وجود تمام این خدمات خوب است بدانید که ما سعی داریم تعمیرات لوازم خانگی را با بهترین قیمت ممکن انجام دهیم و هزینه هایتان را برای تعمیرات گاز رومیزی اخوان تا حد امکان تقلیل دهیم. پس با خیالی راحت با ما تماس بگیرید.
  • خدمات رسانی در 24 ساعت شبانه روز : مهم نیست در چه زمانی برای تعمیرات اجاق گاز با ما تماس می گیرید. شیوه کار ژاو بدون تعطیلی است یعنی ما همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
  • استفاده از تعمیرکار حرفه ای : ما سعی کرده ایم تا در مرکز تخصصی تعمیر گاز رومیزی اخوان از بهترین تعمیرکاران و متخصصان در این زمینه استفاده کنیم پس نگران کیفیت تعمیران نباشید چرا که ما از متخصصان حرفه ای در این زمینه استفاده می کنیم.
  • تعمیر در سریع ترین زمان و امکان تعمیر در همان روز : از آنجایی که گاز رو میزی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی می باشد بدون شک زمان تعمیرات برای شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. ما امکان تعمیرات در همان روز را برای شما میسر کرده ایم تا دیگر نگران مدت زمان تعمیرات نباشید.
  • مشاوره رایگان : در آخر ما سعی کرده ایم تا در تماسی که با شما داریم تا حد امکان با خدمات مشاوره رایگان شما را از علت خرابی گاز رومیزی اخوان آگاه کنیم.
مشاهده  شماره تلفن تعمیر کولر گازی

با وجود این خدمات ویژه شکی نیست که ژاو سرویس بهترین انتخاب شما برای بهره مندی از خدمات تخصصی تعمیرات می باشد. شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیرات خود همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق همین سایت به صورت آنلاین درخواست تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهرلن

مراحل تعمیر گاز رومیزی اخوان در ژاو سرویس

برای تعمیرات گاز رومیزی اخوان در تهران و در ژاو سرویس این مراحل را طی خواهید کرد :

  1. ابتدا باید با گروه ژاو سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. البته این امکان برای شما وجود دارد که به صورت آنلاین اطلاعات خود را ثبت نمایید و سپس منتظر تماس متخصصین ژاو بمانید.
  2. پس انجام مشاوره هماهنگی های لازم برای حضور تعمیرکار گاز رومیزی اخوان انجام می شود و بر اساس خواست شما تعمیرکار در محل حضور پیدا می کند.
  3. عیب یابی به طور کامل از دستگاه صورت می گیرد و هزینه تعمیرات آن نیز مشخص می شود. سپس در صورت تمایل شما اقدام به تعمیر گاز رومیزی اخوان می شود.
  4. اگر برای تعمیرات نیاز به تهیه قطعه باشد متخصصان ژاو این قطعه را تهیه می کنند و بدیهی است که در صورت تمایل خود شما می توانید این قطعه را تهیه کنید و سپس اقدام به تعویض نمایید.
  5. پس از انجام تعمیرات لوازم خانگی شما مانند روز اول کار می کند اما برای اطمینان خاطر ضمانت 1 ساله تعمیرات نیز داده می شود.

تعمیر گاز رومیزی اخوان چقدر طول می کشد ؟

همانطور که گفتیم تعمیرکاران ژاو برای تعمیرات در همان روز نیز آماده هستند و در محل حضور پیدا می کنند. اما اینکه از زمان شروع به تعمیرات ، درست کردن گاز اخوان 1 ساعت طول می کشد یا 3 ساعت بسته به علت خرابی دارد. گاهی خرابی از قسمت های تخصصی تری مانند برد می باشد که بدیهی است تعمیرات آن بیشتر به طول می انجامد و گاهی از قسمت های ساده تر است و تنها به یک تنظیم کوچک نیاز دارد.

پس زمان تعمیر گاز رومیزی اخوان دقیقا با علت خرابی آن ارتباط دارد.

تعمیر گاز رومیزی اخوان

هزینه تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران

در آخر نوبت به هزینه تعمیرات گاز رومیزی اخوان می رسد که باید گفت اظهار نظر دقیق در این مورد کاملا غیر ممکن است و پس از عیب یابی این هزینه ها مشخص می شود. در حقیقت هزینه تعمیرات بر اساس این موارد متفاوت می باشد :

  • علت خرابی
  • قطعه آسیب دیده
  • امکان تعمیر قطعه یا نیاز به تعویض
  • هزینه خرید قطعه جدید
  • مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر
  • و…

و بدیهی است که در تمامی دستگاه های مورد تعمیر این فاکتور ها متفاوت می باشد فلذا هزینه تعمیر گاز رومیزی اخوان نیز متفاوت است. با این وجود می توانید مطمئن باشید که با تماس با گروه ژاو می توانید با بهترین هزینه به تعمیرات انواع لوازم خانگی بپردازید.

پس با ما تماس بگیرید.

 

 

هزینه تعمیر گاز رومیزی اخوان چقدر می باشد ؟

هزینه تعمیر گاز رومیزی اخوان بر اساس ایراد دستگاه شما مشخص می شود و نمی توان در مورد اظهار نظر دقیق کرد.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون

تعمیر گاز رومیزی اخوان چقدر طول می کشد ؟

با اینکه متخصصان ژاو در همان روز در محل زندگی شما حضور پیدا می کنند اما این علت خرابی است که تعیین می کند تعمیرات آن چقدر طول می کشد.

برای تعمیر گاز رومیزی اخوان به کجا مراجعه کنیم ؟

تعمیر گاز رومیزی اخوان به صورت تعمیر در منزل است پس با ما تماس بگیرید.

تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران در شرق تهران

آهنگ، تهرانپارس، پیروزی، حکیمیه، شیان، ارتش، سید خندان، لویزان، رسالت، نارمک، افسریه

تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران در شمال تهران

آتی ساز، پاسداران، کامرانیه، جماران، نیاوران، سعادت آباد، میرداماد، فرشته، دیباجی، بلوار کاوه، فرمانیه، اندرزگو، جردن، الهیه، شمیرانات، پل رومی، زرگنده، اقدسیه، دولت، شهرک غرب، تجریش، ظفر، سعدآباد، آجودانیه، جمشیدیه، زعفرانیه، شریعتی

تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران در غرب تهران

شهرک راه آهن، پونک، بلوار فردوس شرق و غرب، شهر زیبا، آریاشهر، تهرانسر، صادقیه، جنت آباد (شمالی جنوبی)، مرزداران، خلیج فارس، ستارخان، کن، آیت الله کاشانی، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید

تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران در مرکز تهران

یوسف آباد، انقلاب، امیر آباد، شیخ بهایی، میدان ونک، خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، گیشا، شهرک والفجر، عباس آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، فاطمی، مطهری

تعمیر گاز رومیزی اخوان در تهران در جنوب تهران

عبدل آباد، باقر شهر، قزوین، یافت آباد، خانی آباد، نواب، شادآباد، شاهپور، جمهوری، ورامین، منیریه، شهر ری، مهرآباد، راه آهن، نازی آباد، ولیعصر، حافظ، جوادیه، انقلاب، آزادی
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین