🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 20 اردیبهشت

نمایندگی بخارشوی بیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لوازم متنوعی جهت آسان تر شدن و بالا رفتن کیفیت کارهای نظافتی به وجود آمده که از مهم ترین آنها بخارشوی بیم است. این وسیله برقی نه تنها کاربری سختی ندارد بلکه پروسه نظافت را لذت بخش هم کرده است. در موقعی پیش می‌آید که مشکلاتی در بخار شوی ایجاد می‌شود و مصرف کنندگان این دستگاه به نمایندگی بخارشوی بیم مراجعه می‌نمایند. البته که یک سری از مشکلات در بخارشوی بیم پدید می‌آید که برای برطرف کردنشان احتیاجی به مراجعه به نمایندگی بخارشوی بیم نیست و خودتان در منزل می‌توانید رفعشان کنید که در ادامه انواع مشکلات احتمالی بخارشوی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیرات نمایندگی بخارشوی بیمbeem

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی بخارشوی بیم

آیا تجربه مراجعه به نمایندگی بخارشوی بیم را داشته‌اید؟ آیا با ارورها و اشکالات احتمالی بخارشوی بیم آشنا هستید؟ معتبر ترین نمایندگی بخارشوی بیم کجاست؟ برای دریافت پاسخ سوالات بالا و سایر سوالات مربوط به نمایندگی بخارشوی بیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخارشوی بیم (Beem) از جمله محصولات برند بیم است که با استفاده از بخار آب یا مواد شوینده در کنار مکش بسیار قوی که دارد، برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند فرش، پله، شیشه اتومبیل و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت عملکرد بخار شوی بیم باعث شده تا طرفداران بسیاری در بین سایر برندها و لوازم خانگی پیدا کند. بیشتر مراجعان به نمایندگی بخارشوی بیم نحوه درست مصرف و نگهداری از بخار شوی را نمی‌دانند باید به این نکته توجه داشته باشید که چون بخار شوی با آب و بخار سروکار دارد در صورت عدم آگاهی از روش نگهداری و استفاده از آن با مشکل مواجه خواهید شد.

هزینه تعمیر بخارشوی بیم در نمایندگی بخارشوی بیم

شاید به هنگامی خرابی بخارشوی بیم اولین موردی که ذهن شما را درگیر می‌کند هزینه تعمیر در نمایندگی بخارشوی بیم باشد. به یاد داشته باشید که علاوه بر در نظر داشتن وِزگی حرفه ای بودن در انتخاب تعمیرگاه بخارشوی بوش ، از ویژگی منصف بودن نیز غافل نشوید. متاسفانه در برخی از تعمیرگاه ها دیده شده که مشکلات کوچک دستگاه را بزرگ جلوه داده و یا اقدام به تعویض قطعات غیر ضروری می‌نمایند تا هزینه بیشتری دریافت نمایند.

در برخی موارد هم دیده می‌شود بعد از بررسی مشکل دستگاه قیمتی را به مشتری ارائه میدهند اما بعد از پایان کار مبلغی بسیار بالاتر را درخواست می‌نمایند و در فاکتور در مورد افزایش هزینه شفاف سازی های لازم را انجام نمی‌دهند. پیشنهاد می‌ود در انتخاب نمایندگی بخارشوی بیم بسیار دقت داشته باشید تا تجربه خوبی از تعمیر بخارشوی بوش داشته باشید.

مشکلات رایج بخارشوی بیم

مشکلات رایج بخارشوی بیم beem

از آنجایی که اکثر مردم دفترچه راهنمای کنار دستگاه هایشان را نمی‌خوانند با مشکلات رای و راهکارهای رفع آنها و روش درست مصرف و نگهداری و … آَنایی ندارند. از اینرو در این قسمت به بررسی این موارد در بخار شوی بیم پرداخته خواهد شد تا هم نظر کارشناسان نمایندگی بخارشوی بیم را بدانید و موقعیت هایی را که مراجعه به نمایندگی بخارشوی بیم ژاو سرویس لازم است.

آب بخارشوی بیم داغ نمی‌شود

برخی از افرادی که به نمایندگی بخارشوی بیم مراجعه می‌نمایند می‌گویند پرا آب بخارشوی ما بلافاصله بعد از روشن شدن داغ نمی‌شود. این انتظار نابجایی است زیرا در بهترین حالت ممکن نیز 4 الی 5 دقیقه برای به جوش رسیدن آب بخارشوی بیم زمان لازم است اما اگر بعد از گذشت مدتی این زمان به 10 دقیقه افزایش یافت می‌تواند به علت خرابی شیربرقی یا بویلر بخارشوی بیم باشد.

بخارشوی بیم درست تمیز نمی‌کند

واضح است که بخارشوی بیم وسیله نظافتی است انتظار می‌رود سطوح مدنظر شما را به خوبی نظافت کند و آلودگی ها را. از آن پاک کند. عدم کارکرد درست بخارشوی بیم دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد مانند؛ نامناسب بودن آب مورد استفاده،مقدار آب مصرفی، رسوب های داخل مجراهای بخارشوی و… معمولا برای رفع این مشکل احتیاجی به مراجعه به نمایندگی بخارشوی بیم نیست زیرا مشکل در نحوه استفاده و نگهداری شماست. در ادامه به شرح هر یک پرداخته خواهد شد

  • مخزن آب بخارشوی بیم

مقداری آبی که داخل مخزن بخارشوی بیم میریزید و همچنین نوع آب اهمیت بالایی در میزان کارکرد و کیفیت کارکرد و از همه مهم تر سلامت دستگاه شما دارد.

آب مناسب بخارشوی بیم👈مناسب‌ترین آب برای بخارشوی بیم، آب مقطر است و به هیچ عنوان نباید از آب شهری یا لوله کشی استفاده نمایید.

میزان آب مصرفی بخارشوی بیم👈 مقدار آبی که داخل مخزن بخار بخارشوی بیم میریزید نه باید کاملا پر باشد و نه خیلی کم زیرا در صورت کم بودن دستگاه عملکرد درستی نخواهد داشت و در صورت پر بودن نیز نشتی خواهد کرد.

رسوب گرفتگی بخارشوی بیم

  • رسوب گرفتگی بخارشوی بیم

بیشتر افرادی که برای عدم عملکرد درست بخارشوی به نمایندگی بخارشوی بیم مراجعه می‌نمایند به خاطر استفاده از آب لوله کشی شهری می‌باشد که رسوب هایی را در مجراها و اتصالات دستگاه به وجود آورده است. آب شهری مملو از آهک و رسوبات است و به هیچ عنوان آب مناسبی برای پرکردن مخزن بخارشوی بیم نیست.

می‌توانید خودتان در منزل یا با مراجعه به نمایندگی بخارشوی بیم اقدام به رسوب زدایی قطعات و اتصالات بخارشوی بیم نمایید.

  • کثیف بودن فیلتر

وظیفه فیلتر در بخارشوی بیم جلوگیری کردن از نفوذ رسوبات به داخل دستگاه است که هر چند مدت یکبار باید تعویض گردد. اگر فیلتر شما کثیف باشد دستگاه عملکرد خوبی نخواهد داشت. خودتان در منزل می‌توانید اقدام به تعویض فیلتر نمایید و احتیاجی به مراجعه به نمایندگی بخارشوی بیم نیست.

  • نشتی مخزن

اگر در دستگاه شما نشتی وجود داشته باشد بخارشوی بیم نمیتواند ب را به خوبی در مخزن نگه دارد در نتیجه کیفیت عملکرد دستگاه پایین خواهد آمد. راه حل های مختلفی برای تعمیر و تعویض مخزن معیوب شما وجود دارد که به مراجعه به نمایندگی بخارشوی بیم راهنمایی های لازم به شما خواهد شد.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی بیم

بخارشوی بیم روشن نمی‌شود

بخارشوی بیم روشن نمی‌شود

برخی از مصرف کنندگان به علت روشن نشدن دستگاهشان به نمایندگی بخارشوی بیم مراجعه می‌نمایند. در پس این مشکل نیز دلایل مختلفی می‌تاند وجود داشته باشد که به طور کلی می‌توان گفت مشکل از اتصالات دستگاهتان است. در صورت بروز این مشکل به علت تخصصی بودن تعمیراتش در اکثر مواقع احتیاج به مراجعه به نمایندگی بخارشوی بیم است و بهتر است خودتان دست به کار نشوید تا هم سلامت خودتان و هم دستگاه بخارشوی مجیک حفظ شود.

  • نوسان برق

نوسانات برقی بسیاری ممکن است در طول روز در شهر شما رخ بدهد و این موضوع سبب ایجاد اختلال یا سوختگی در اتصالات برقی بخارشوی مجیک شما خواهد شد. کارشناسان نمایندگی بخارشوی بیم همیشه توصیه میکنند برای تمام وسایل برقی خود از محافظ برق مناسب استفاده نمایید.

  • استفاده طولانی مدت

معمولا در دفترچه راهنمای انواع لوازم برقی تایمی مشخص شده است در واقع حداکثر مدت کارکرد دستگاه در شرایط عادی است اما باید این مورد را در نظر داشته باشید که استفاده طولانی مدت از دستگاه بخار شوی سبب افت کیفیت عملکرد آن خواهد شد در نتیجه سعی کنید در مدت زمان کم و فواصل زمانی مختلف از بخارشوی مجیک استفاده نمایید.

  • خرابی تسمه بخارشوی بیم

بخشی که وظیفه هماهنگی حرکت تمامی قطعات دستگاه را بر عهده دارد تسمه بخارشوی بیم است در طول زمان می‌تواند دچار پارگی و پوسیدگی و فرسودگی شود. پس کاملا طبیعی است که در صورت خرابی تسمه دستگاه کار نکند. برای رفع این مشکل باید به نمایندگی بخارشوی بیم در تهران مراجعه نمایید و قطعه تسمه را تعویض نمایید.

  • خرابی دکمه خاموش/روشن

کلید خاموش/روشن به برد فرمان خاموش و روشن شدن دستگاه بخارشوی بیم را می‌دهد. اگر این دکمه آسیب ببیند دستگاه روشن و خاموش نخواهد شد. در نهایت اگر تمام قطعات دستگاه شما سالم باشد اما کلید خاموش/روشن خراب باشد، دستگاه روشن نخواهد شد. به گفته کارشناسان نمایندگی بخارشوی بیم در تهران برای جلوگیری از خراب شدنش دکمه را به آرامی بفشارید و دستگاهتان را در ارتفاع قرار ندهید.

بخار ندادن بخارشوی بیم

بخار ندادن بخارشوی بیم

افراد مختلفی برای مشکل بخار ندادن بخارشوی بیم به تعمیرگاه بخارشوی بیم در تهران مراجعه می‌نمایند. این مشکل دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد اما بیشترین دلیل مربوط به رسوب گرفتن مجرا ها و قطعات دستگاه بخارشوی است. این مشکل ناشی از استفاده از آب شهری برای بخارشوی است.

  • رفع بخارشوی بیم

برای رفع رسوبات بخارشوی مجیک از آب فشار قوی استفاده می‌نمایند که معمولا مردم عادی دستگاهش را در منزل ندارند و لازم ایت به نمایندگی بخارشوی بیم مراجعه نمایند.

  • خراب شدن پمپ بخارشوی بیم

خرابی پمپ نیز سبب بخار ندادن بخارشوی بیم خواهد شد. خرابی پمپ باعث می‌شود  آب به سمت لوله‌ها منتقل نشود و در نتیجه بخری خارج نخواهد شد. برای تعویض و تعمیر پمپ نیز می‌توانید به نمایندگی بخارشوی بیم مراجعه نمایید و از خدمات ژاو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

  • باز بودن درب مخزن

در صورت باز بودن درب بخارشوی بیم دستگاه شروع به کار نخواهد کرد از اینرو حتما از بسته بودن درب اطمینان حاصل فرمایید.

نمایندگی بخارشوی بیم در تهران

ژاو سرویس نمایندگی بخارشوی بیم در تهران با حرغه‌ای ترین پرسنل آماده ارائه خدمات مربوط به تعمیرات و تعویض قطعات بخارشوی بیم به شماست. وقت شناسی، شفاف سازی در فاکتور هزینه ها و مشتری مداری همیشه جر اولویت های شرکت ژاو سرویس است. جهت درخواست آنلاین تعمیرات از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی بیم

رزرو وقت آنلاین

نمایندگی بخارشوی بیم در شرق تهران

ارتش، سید خندان، آهنگ، نارمک، تهرانپارس، حکیمیه، لویزان، شیان، پیروزی، افسریه، رسالت

نمایندگی بخارشوی بیم در شمال تهران

شریعتی، زرگنده، جماران، زعفرانیه، سعدآباد، اقدسیه، سعادت آباد، تجریش، کامرانیه، میرداماد، جمشیدیه، الهیه، شهرک غرب، دولت، فرشته، بلوار کاوه، فرمانیه، پاسداران، آتی ساز، دیباجی، آجودانیه، شمیرانات، اندرزگو، جردن، نیاوران، پل رومی، ظفر

نمایندگی بخارشوی بیم در غرب تهران

صادقیه، کن، خلیج فارس، سردار جنگل، جنت آباد (شمالی جنوبی)، تهرانسر، آیت الله کاشانی، ستارخان، شهرک راه آهن، آریاشهر، توحید، بلوار فردوس شرق و غرب، دریاچه چیتگر، مرزداران، پونک، شهر زیبا

نمایندگی بخارشوی بیم در مرکز تهران

فاطمی، شهر آرا، میدان ونک، جلال آل احمد، امیر آباد، شهرک والفجر، گیشا، خیابان ولیعصر، عباس آباد، مطهری، شهرک آزمایش، انقلاب، یوسف آباد، شیخ بهایی، کارگر شمالی، میدان ولیعصر

نمایندگی بخارشوی بیم در جنوب تهران

شاهپور، حافظ، خانی آباد، ورامین، انقلاب، جمهوری، ولیعصر، آزادی، جوادیه، راه آهن، نواب، شهر ری، عبدل آباد، شادآباد، منیریه، باقر شهر، یافت آباد، نازی آباد، مهرآباد، قزوین
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین