پاک کننده قوی چربی خانگی

بهترین پاک کننده قوی چربی خانگی

همه بانوان به دنبال رهایی از ظروف سوحته و پاک نمودن تمامی مکان های آشپزخانه خود از چربی هستند. به مرور زمان و آشپزی در آشپزخانه، قطعا روغن و چربی را بر روی کابینت های  آشپزخانه مشاهده می کنید. برای رهایی یافتن از این چربی ها باید از محلول های شیمیایی استفاده کنید اما رد این مقاله به شما آموزش می دهیم تا بهترین پاک کننده قوی چربی خانگی را درون منزل بسازید تا مواد شیمایی شما و جسمتان را ازار ندهد.

بهترین پاک کننده قوی چربی خانگی برای قابلمه:

  • پاک کننده با جوش شیرین :جوش شیرین یکی از بهترین راهکار ها باری تمیز کردن و برق انداختن خانه و لوازن اشپزخانه می باشد. جوش‌شیرین برای پاک نمودن قابلمه ای که ته ان سوخته باشد بسیار کابرد دارد. همچنین برای پاک نمودن گاز قابل استفاده است.

ابتدا قابلمه سوخته را تا نصفه با اب گرم پر کنید و اجازه دهید در ان بماند سس مقداری جوش شیری را در ان حل نموده و اجازه دهید 15 دقیقه بماند. مواد موجود در قابلمه را خالی کنید و به صورت عادی با اسکاچ ان را بشوید. در صورت باقی ماندن سوختگی این کار را تکرار کنید.

  • پاک کننده قوی چربی خانگی با اسید سیتریک: اسید سیتریک پاک کننده قوی می باشد که به از بین رفتن سوختگی و موادی که ته قابلمه چسبیده اند کمک بسیاری می کند.

یک قاشق غذاخوری اسیدسیتریک را به یک فنجان اب اضافه کنید و درون قابمله بریزدلازم به ذکر سات که نسبت قابلمه به اسید سیتریک باید معین باشد. بگذارید مواد درون قابلمه به مدت 5 دقیقه بجوشدسپس انراخالی کنید.

می توانید جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات اجاق گاز و رفع چربی های گازهای رومیزی و..با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

پاک کننده قوی چربی خانگی

پاک کننده قوی با اسید اگزالیک: در بسیاری زا سبزیجات به صورت طبیعی از این اسید وجود دارد مانند اسفناج که شما می توانید از ان ها برای پاک نمودن و تمیز نمودن ته قابلمه استفاده کنید..مقداری از اسید را درون قابلمه ریخته و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی حرارت بماند.

بهترین پاک کننده قوی چربی خانگی برای کابینت ها:

  • دو قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی به همراه دو پیمانه اب داغ را مخلوط نمایید در ادامه محلول را با یک دستمال تمیز بر روی کابینت ها بکشید. در ادامه ان را خشک کنید.
  • مقداری محلول جوش شیرین و اب را به یک حوله اسپری کنید و منزل خود و کابینت هایتان را تمیز کنید.
  • یک پیمانه سرکه سفید به همراه دو پیمانه اب را باهم مخلو کنید و به کابینت خود اسپری کنید. همانند روش های قبل این ترکیب را روی لکه های کابینت بمالید و با یک حوله آن را خشک کنید.
  • در انتهای هر یک از این روش ها،اگر هنوز لکه ای بر روی کابینت ها باقی مانده بود می توانید از روغن هایی مانند زیبتون استفاده کنید. مقداری از روغن را روی دستمال بریزید و پارچه را روی درب کابینت بکشید تا مانند روز اول براق و درخشان شود.
  • مخلوطی با ترکیب یک پیمانه سرکه سفید،۲ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و۲ پیمانه آب ولرم اضافه کنید. سپس آن را با اسفنجی تمیز روی درهای کابینت مالیده و با یک حوله تمیز خشک کنید.
مشاهده  چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم ؟

روش ساخت پاک کننده قوی چربی خانگی:

شیشه پاک کن خانگی:

۲ قاشق چای خوری آمونیاک، به همراه نصف پیمانه الکل و یک پیمانه مایع ظرفشویی را با یکدیگر به خوبی مخلوط کتید و در ادامه درون اسگری بریزید. هر زمان که خواستید منزلتان را تمیز نمایید از این محلول ساتفاده کنید و شاهد تمیزی باشید.
بهترین راهکار برای تمیز نمودن پنجره و ایینه ها استفاده از یک چهارم فنجان سرکه سفید را با یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت و ۱ لیترآب گرم مخلوط کنید. آن را درون بطری اسپری بریزید و با یک حوله یا روزنامه پاک کنید.

پاک کننده چند منظوره:

برای پاک کردن سطوح مختلف ساخت یک پاک‌کننده همه منظوره می‌تواند کمک کننده باشد. نمک به همراه سرکه سفید به عنوان یک چند منظوره عمل می کند که می توانید ان را بر ر وری هر قسمتی از منزلتان استفاده کنید.‏‎. پاک کننده چند منظوره یکی از بهترین پاک کننده قوی چربی خانگی می باشد.

ضدعفونی‌ کننده خانگی:
نصف فنجان پودر بوره را با یک گالن آب داغ مخلوط کنید. بریا ضد عفونی کردن منزل خود این راهکار پیشنهاد می شود اما ممکن است بوی ان قابل تحمل نباشد که می توانید از روغن رزماری در این محلول استفاده کنید.

پاک کننده قوی چربی خانگی

 سیم ظرفشویی:

نمک درشت مانند سیم ظرفشویی برای سابیدن و پاک کردن ته قابلمه کاربرد دارد‎. نمگ جزو پاک کننده قوی چربی خانگی محسوب می شود. این ماده به دلیل داشتن خاصیت انتی اکسیدانی باعث چربی زدایی می شود.

کفشویی و لکه‌بری:

بعض یاز لکه هایی که سخت هستند و رد کف اتاق چندین سال است که باقی مانده اند، می توانید از اسید سیتریک ساتفاده کیند. مقداری از ان را با یک لیتر اب مخلوط کرده و بروری لکه قرار دهید و در ادامه به خوبی بشویید.

شوینده مبل و پارچه:

یکی زا پاک کننده های خوب برای شوینده مبل و پارچه استفاده از اب لیمو به همراه روغن زیتون و اب می باشد.

پاک‌کننده کاشی و سرامیک:

مخلوط سه فنجان جوش شیرین و 1 پیمانه اب را با یکدیگر مخلوط کنید تا حالت خمیری بگیرد و در ادامه با یک مسواک روی کاشی بکشید.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها