آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

سرویس کولر گازی شامل چیست؟

چه کولر های گازی و چه  اسپیلت ها برای کارایی بیشتر، پس از گذشت مدتی، حتما باید سرویس شوند. سرویس این دستگاه ها نیاز به مهارت خاصی دارد که برای انجام این کار بهتر است با تکنسین های متخصص در این حوزه مشورت کنید.

آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟ یکی از سوال هایی که اکثر مردم را گیج می کند، همین سوال است. در جواب به این سوال باید بگوییم که “بله” باید به صورت سالیانه و یا هر 6 ماه یکبار سرویس کولر گازی را انجام دهید.

در صورت چشم پوشی از این کار ممکن است پس از مدتی کولر گازی شما کارایی اولیه را نداشته باشد و دچار مشکل شوید.

سرویس کولر گازی شامل: تمیز کردن و شست و شوی قطعات پنل داخلی و خارجی کولر گازی می باشد. در سرویس دستگاه، ابتدا این دو تکه به خوبی شستشو می شوند و چناچه خرابی و ایرادی دارند تعمیر می گردند و اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد حتما باید به تعویض آن در این مرحله اقدام کرد.

سرویس کولر های گازی به صورت سطحی و تخصصی انجام می شوند. در صورتی که کولر گازی شما عیب و ایرادی آورده باشد، حتما به صورت تخصصی باید باید اقدام به رفع ایت مشکل کنید.

یکی از نمایندگی های سرویس کولر گازی در تهران، نمایندگی ژاو سرویس می باشد که در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکلات کولر گازی شما می کنند.

 

 

آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

چرا سرویس کولر گازی مهم است؟

در کل دنیا به سرویس ماهیانه و سالیانه کولر های گازی خود اهمیت بسیاری می دهند. با این وجود سرویس کولر گازی در ایران از اهمیت زیادی برخوردار نیست.

سرویس کولر گازی به مجموعه ای از شست و شو ها و در صورت نیاز، تعویض قطعات می باشد، که هدف آن عمر طولانی تر کولر گازی شما می باشد.

آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟ در متن بالا به این سوال پاسخ دادیم که یکی از مهمترین نکات برای بالا بردن عمر اسپیلت و کولر گازی سرویس آن می باشد. البته سرویس به موقع کولر گازی به این معنا نیست که می توانید تا آخر عمرتان از اسپیلت استفاده کنید.

فقط با این کار از خراب شدن کولر گازی جلوگیری می کنید. با این کار از خسارت‌های احتمالی که ممکن به کولر گازی وارد شود نیز جلوگیری کرده اید.

سرویس کولر گازی چگونه انجام می شود؟

سرویس کولر گازی  مجموعه ای از خدمات یک شرکت می باشد که قرار است با این خدمات عمر کولر گازی شما بیشتر شود. اما سرویس کاران کولر گازی چه خدماتی انجام می دهند و آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

نظافت و شست و شوی دستگاه همچنین مهارت در پیدا کردن عیوب دستگاه مهم ترین خدمتی است که سرویس کار کولر گازی باید به شما بدهد

  1. نصب کولر گازی
  2. تعمیر کولر گازی
  3. شستشوی دستگاه (شستشوی پنل داخلی و خارجی)
  4. تست کردن تمام اجزای دستگاه
  5. خدمات پس از فروش
  6. فروش قطعات کولرهای گازی تمامی‌برندها

چرا کولر گازی را شست و شو می دهند؟ آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

در واقع با شست و شوی به موقع قطعات کولر گازی و شست و شوی فیلتر ها علاوه بر پایین آوردن مصرف انرژی، طول عمر کارکرد دستگاه نیز بیشتر می شود. در واقع هدف اسپیلت ها تهویه هوای مطبوع و ارسال هوای پاکیزه به درون محیط می باشد.

مشاهده  چرا درجه یخچال سامسونگ بالا میرود

زمانی که هوای گرم وارد اسپیلت می شود به همراه خود گرد و غبار و آلودگی نیز دارد به همین منظور پس از گذشت مدت زمانی گرد و غبار ها به فیلتر جذب می شوند و این فیلتر ها یا باید تعویض شوند و یا شسته شوند.

در صورتی که به موقع تعویض و یا شست و شوی این فیلتر ها انجام نشود، کارایی این دستگاه و عمر آن پایین می آید.

آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

نحوه سرویس کولر گازی: آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

کولر های گازی و اسپیلت ها معمولا سرویس های یکسانی دارند اما بسته به مدل و برند کولر گازی شما، سرویس کولر گازی متفاوت می شود.

هر مدل از کولر های گازی با هر برندی از قطعات متفاوتی تشکیل شده اند، ژاو سرویس اولین تیم در خصوص تعمیر و تعویض قطعات اورجینال در ایران می باشد و آموزش های بسیاری را در خصوص سرویس کولر گازی به تکنسین های خود داده است.

با خیالت راحت می توانید با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید و از مشاورین ژاو سرویس سوال های لازم را بپرسید.

قیمت سرویس کولر گازی: آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

سرویس های کولر گازی در دوره زمانی های خاصی باید انجام شوند. بهتر است این دوره ها 6 ماهه و نهایتا یک ساله انجام شوند، اینکه کولر گازی شما چه برندی باشد تفاوتی در زمان سرویس کولر ایجاد نمی کند.

در صورتی که دستگاه شما خراب باشد و یا نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، زمان سرویس کولر گازی تغییر پیدا می کند.

ژاو سرویس:

آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟ در متن بالا به این سوال پاسخ دادیم. امیدواریم این متن به شما برای سرویس کولر گازیتان کمک کرده باشد.

در صورت نیاز به سرویس کردن کولر گازی خود در مدت زمان تعیین شده، می توانید با مشاورین ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های خبره در کمترین زمان برای سرویسکولر گازی در منزل شما حاضر شوند.

ژاو سرویس ارائه دهنده گارانتی نیم ساله تعویض و تعمیر قطعات می باشد که در این مدت در صورت خرابی مجدد قطعه، می توانید با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید و بدون نیاز به پرداخت هزینه قطعه شما تعمیر و یا تعویض گردد.

 

آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد؟

قیمت سرویس کردن کولر گازی چقدر است؟

هزینه سرویس کولر گازی متغییر است و برای اطلاع از قیمت می توانید با نمایندگی ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید

سرویس کولر گازی چند مدت یکبار انجام شود؟

بهتر است یک ماه قبل از زمستان و یکماه قبل از تابستان سرویس کولر های گازی صورت بگیرد. در واقع به صورت دوره های یکساله و 6 ماهه انجام شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها