جاروبرقی سطلی خوبه؟

آیا جاروبرقی سطلی خوبه؟ شما تجربه‌ی استفاده از کدام نوع جارو برقی دا داشته‌اید؟ بین جاروبرقی خوابیده و سطلی، جاروبرقی سطلی خوبه؟ یا خوابیده؟ این سوالاتی است میتواند در ذهن کسانی که در پی خرید جارو برقی هستند نقش ببندد. برای دریافت پاسخ این سوال مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

از جمله لوازم پرکاربرد منزل جارو برقی می‌باشد که در مدل‌های متفاوت از برند های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. جاروبرقی سطلی، جاروبرقی کیسه ای (موشکی)، جاروبرقی مخزن دار، جاروبرقی عصایی و جاروبرقی رباتیک از انواع جاروبرقی های موجود در بازار هستند.

در ادامه به تفاوت انواع جارو برقی و آپشن‌های آن‌ها پرداخته می‌شود تا در مورد اینکه آیا جاروبرقی سطلی خوبه؟ به نتیجه برسید.

تفاوت جاروبرقی سطلی و موشکی

تفاوت جاروبرقی سطلی و موشکی

جاروبرقی های سطلی و موشکی از قدیمی ترین انواع جاروبرقی ها هستند البته که امروزه تکنولوژی آن‌ها پیشرفت کرده و همچنان جز پرفروش‌ترین ها هستند. اگر برای شما این سوال پیش آمده که جاروبرقی سطلی خوبه؟ یا موشکی؟ باید به تفاوت‌های این دو نوع جارو برقی دقت کنید.

طبیعتا این دو نوع جارو برقی عملکرد و آپشن های متفاوتی برایتان دارند که شاخص ترین آن ها شامل موارد زیر می‌شود:

تفاوت مدل طراحی جاروبرقی سطلی و موشکی

جارو برقی های موشکی را بیشتر در منازل دیده‌اید و همانطور که می‌دانید طراحی آن به صورت خوابیده است اما جاروبرقی سطلی به شکل ایجاده است

تفاوت وزن جاروبرقی سطلی و موشکی

اگر مشکل فیزیکی دارید و نمی‌توانید جاروبرقی سنگین را برای نظافت با خود حمل کنید باید بدانید که در این مورد نمیتوان گفته که ر یا موشکی؛ درست است که جاروبرقی سطلی از ابعاد بزرگتری نسبت به جاروبرقی موشکی برخوردار است اما به لحاظ وزنی تقریبا با هم برابرند

تفاوت مخزن جاروبرقی سطلی و موشکی

جاروبرقی های معمولی یا موشکی در مخزن‌شان کیسه‌های دائمی یا یکبار مصرف قرار می‌گیرند که در هر صورت باید تعویض یا خالی شوند اما در مورد جاروبرقی های سطلی آشغال‌ها مستقیما وارد مخزن دستگاه می‌شوند.

تفاوت گنجایش مخزن جاروبرقی سطلی و موشکی

گنجایش مخزن جاروبرقی سطلی در مقایسه با جاروبرقی موشکی (معمولی) بیشتر می‌باشد. پس اگر به دنبال جاروبرقی با ظرفیت بالا هستید و این پرسش برایتان پیش آمده که آیا جاروبرقی سطلی خوبه؟ در پاسخ به شما بادی گفت بله زیرا ظرفیت بالایی دارد و این مطیت مهمی برای جاروبرقی می‌باشد.

تفاوت میزان صدا جاروبرقی سطلی و موشکی

اگر تحمل صدای جاروبرقی برای شما سخت است در پاسخ به جاروبرقی سطلی خوبه؟ به شما باید گفت خیر؛ زیرا جاروبرقی های سطلی صدای بیشتری نسبت به جاروبرقی موشکی دارند.

تفاوت توان مصرفی جاروبرقی سطلی و موشکی

در این مورد نمی‌توان نظر قطعی داد زیرا تفاوتی به وضوح در توان مصرفی جاروبرقی سطلی و موشکی مشاهده نمی‌شوند همچنین این مورد در رابطه با برند های مختلف متفاوت است.

تفاوت قدرت مکش جاروبرقی سطلی و موشکی

در مورد قدرت مکش جاروبرقی سطلی و موشکی نیز نمی‌توان نظر قطعی داد زیرا این مورد بستگی به برند دستگاه دارد و نمی‌توان به طور عام تفاوتی بین قدرت مکش جاروبرقی سطلی و موشکی قائل شد.

تفاوت قیمت جاروبرقی سطلی و موشکی

اگر به لحاظ قیمتی می‌خواهید بدانید که جاروبرقی سطلی خوبه؟ یا موشکی؛ باید بدانید که در رابطه با این موضوع باید به بررسی برند ها بپردازید زیرا برندهای مختلف، قیمت های متفاوتی برای جاروبرقی سطلی و موشکی ارائه میکنند.

مشاهده  تعمیر آبمیوه گیری بوش

ژاو سرویس امیدوار است که تا به اینجا به پاسخ سوال جاروبرقی سطلی خوبه؟ رسیده باشید و خرید خوبی انجام دهید همچنین اگر بعد از خرید به هر مشکلی و نقصی در جاروبرقی تان برخوردید می‌توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی ژاو سرویس در هر جای تهران که باشید(شرق تهران، غرب تهران، شمال تهران، جنوب تهران) استفاده کنید❤️

 

اگر به دنبال جارو برقی سبک باشم جاروبرقی سطلی خوبه؟

در مورد وزن فرقی بین جاروبرقی سطلی و موشکی وجود ندارد

از لحاظ مکش جاروبرقی سطلی خوبه؟

در مورد مکش بین انواع جاروبرقی تفاوت ملموسی نیست و شما در این مورد باید به برسی برند ها بپردازید.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها