علت صدا دادن سولاردام

ندانستن علت صدا دادن سولاردام  و مایکروفر از مهم ترین چالش های دارندگان این دستگاه ها است. پاسخ سوال علت صدا دادن سولاردام چیست؟ یه جواب شاخص نیست و علت صدا دادن سولاردام می‌تواند عوامل مختلفی باشد.  در ادامه به عوامل مختلفی که می‌تواند پشت صدا دادن مایکروویو و سولاردام باشد پرداخته خواهد شد.

بررسی علت صدا دادن سولاردام و مایکروفر

بررسی علت صدا دادن سولاردام و مایکروفر

همانطور که بالا تر همه گفته شد علت صدا دادن سولاردام وارد مختلفی را شامل می‌شود. گاهی این علت فنی است و باید برای تعمیر آن از متخصصین تعمیر مایکرو فر و سولاردام کمک بگیرید اما گاهی این دلایل فنی نیست مربوط به عدم نظافت و سرویس به موقع دستگاه است.

در صورت خراب بودن هر یک از قطعات ولتاژ، قرار دادن ظرف های نامناسب داخل دستگاه و عدم تنظیم درست محل قرار گیری سینی در سولاردام به احتمال زیاد صدای زیادی از دستگاه سولاردام شما خارج خواهد شد.

این نکته را در نر داشته باشید که تا وقتی علت صدا دادن سولاردام  را بررسی و به نتیجه نرسیده‌اید از آن استفاده ننمایید پون در این صورت ممکن است باعث بروز اشکالات بیشتری در دستگاهتان شوید. برای یافتن علت خرابی می‌توانید از متخصصین مجرب تعمیرات سولاردام ژاو سرویس کمک گیرید. در این مورد به گفته هایی همچون “این صداها طبیعیه”، ” سولاردام من چند ساله همین صدا رو میده”، “دستگاهی که بره تعمیرگاه دیگه عین قبل نمیشه” توجه ننمایید و برای بررسی علت صدا دادن سولاردام  اقدام نمایید.

جرقه زدن مگنترون سولاردام

در برخی موارد خودتان نیز می‌توانید علت صدا دادن سولاردام  را پیدا کنید. برای ایمنی ابتدا برق سولاردام را قطع نمایید سپس درب آن را گشوده و موارد زیر را در آن بررسی نمایید.

  1. عدم قرار گیری درست سینی در داخل سولاردام
  2. شکستن ریل سینی داخل سولاردام
  3. تغییر فرم دادن کوبل زیر سینی 
  4. عدم چرخش درست موتور کف سولاردام
  5. سوختگی ترانس سولاردام
  6. معیوب بودن دیود سولاردام
  7. جرقه زدن مگنترون سولاردام
  8. آلودگی و سوختگی داشتن فیلتر نسوز
  9. باد کردن خازن سولاردام
  10. گیرپاژ کردن موتور فن کانوکشن
  11. تغییر شکل دادن پروانه فن سولاردام
  12. عدم سرویس به موقع موتور فن خنک کننده
  13. اتصالی برد
  14. کثیفی هایی همچون گرد و خاک
  15. صدا ناشی از جلز و ولز غذاهای چرب داخل سولاردام باشد
  16. ظروف فلزی می‌توانند ایجاد صدای جرقه کنند در سولاردام

همانطور که تا به اینجا متوجه شدید بررسی برخی علت صدا دادن سولاردام در منزل و توسط افراد غیر متخصص هم ممکن است اما برای بررسی برخی از آنها حتما باید توسط متخصصین تعمیرات سولاردام بررسی و مورد تعمیر قرار گیرند.

برای رزرو وقت تعمیرات می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید

بررسی علت صدا دادن سولاردام و تعمیرات سولاردام

مشاهده  نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها