علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی چیست؟

یکی از مشکلاتی که میتواند برای ماشین ظرفشویی ایجاد گردد روشن نشدن آن میباشد علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی نیز میتواند وابسته به دلایل متفاوتی باشد و نیاز است که حتما این علل و دلایل را به صورت تخصصی بررسی نمود تا از بروز مشکلات مجدد ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش و.. مثل روشن نشدن آن خودداری کرد.
طبیعتاً تا امروز با مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی آشنا شده‌اید و مطمئناً میدانید که خراب شدن این دستگاه میتواند برخی نیاز‌های افراد را مختل سازد.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

مهمترین علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

به طور کل آگاهی از روشن نشدن ماشین ظرفشویی کار دشواری است و نیاز است که متخصصین مجرب و حرفه‌ای به تعمیر و بررسی علل خرابی دستگاه بپردازند تا علت اصلی روشن نشدن ماشین ظرفشویی را جویا شوند..
ولیکن در برخی مواقع افراد میتوانند به تنهایی مشکل موجود در دستگاه را تشخیص دهند و تنها نیاز است که جهت تعمیر دستگاه با متخصصین مربوطه در ارتباط باشند.
لذا افراد می‌توانند از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بهره‌مند گردند و جهت کسب اطلاع از علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی و تعمیر تخصصی آن با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند در این بخش قصد داریم به مهمترین علل روشن نشدن ماشین ظرفشویی اشاره کنیم.
چه بسا جالب توجه است که بیان داریم زمانی که دستگاه ماشین ظرفشویی روشن نشد توصیه میگردد بلافاصله دستگاه را خاموش کنید و تنها از خدمات تلفنی مراکز خدماتی ماشین ظرفشویی از جمله ژاو سرویس بهره‌مند گردید.
برخی از این علل عبارتند از

1.خراب بودن قفل درب یا سنسور

به جهت جلوگیری از بیرون آمدن آب از داخل ماشین ظرفشویی در ساخت این دستگاه از سنسوری استفاده شده است که به سبب وجود این سنسور میتوان دریافت که درب ماشین ظرفشویی کاملاً بسته شده است یا خیر و پس از اطمینان یافتن دستگاه میتواند به راحتی شروع به کار کند..
در برخی دستگاه‌ها نیز سازندگان جهت ایمنی بیشتر دستگاه قفل دربی را ایجاد نمودند که سبب میگردد درب ماشین ظرفشویی تا انتهای کار بسته بماند زمانی که این سنسور یا قفل در دچار اشکال گردد دستگاه کار نکرده و نمیتواند وظیفه خود را به اجرا بگذارد.

2.خراب بودن فیوز حرارتی

فیوز حرارتی هم برای امنیت بیشتر دستگاه قرار داده شده است این فیوز در بخش بالایی دستگاه نصب شده و میزان برقی که وارد میشود را تنظیم می نماید.
زمانی که فیوز حرارتی دچار اشکال گردد برق لازم به دستگاه نمیرسد یا برد دستگاه به سبب نوسانات زیاد از کار می افتد بنابراین یک نوع علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی نیز این است که برد دستگاه به تنهایی نمیتواند ماشین ظرفشویی را قادر به کار کردن کند.

3.اشکال بر برد

برد قطعه‌ای از ماشین ظرفشویی در هر برندی اعم از ماشین ظرفشویی سامسونگ، ال جی، بوش و.. است که کوچک‌ بوده ولی با این وجود اهمیت بسیار زیادی برای دستگاه دارد چرا که تمامی اطلاعات در خصوص نوع شستشو ظروف به این قطعه رسیده و برد مقدمات لازم جهت شروع کار را برای تمامی قطعاتی که نیاز به فعالیت دارند ارسال میکند خرابی این نوع قطعه میتواند سبب اختلال در عملکرد دستگاه و علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی باشد.
برخی از علل خرابی برد ماشین ظرفشویی عبارتند از :
  • فشار‌های متوالی دکمه های دستگاه
  • استفاده اشتباه از ماشین ظرفشویی
  • روشن کردن و خاموش کردن بی دلیل و مداوم دستگاه 
  • ضربه به ماشین ظرفشویی 
  • وارد شدن آب به داخل ماشین ظرفشویی 
  • نوسانات برق شهری
  • و …
مشاهده  سولاردام چیست و کاربرد آن چگونه است؟

4.باز بودن درب دستگاه

از دیگر دلایلی که سبب میگردد ماشین ظرفشویی کار نکند باز بودن درب دستگاه می‌باشد.
بسیار مهم است که چیدمان ظروف در داخل ماشین ظرفشویی به خوبی انجام گیرد چرا که اگر ظروف به خوبی چیده نشوند درب دستگاه به طور کامل بسته نمیشود بنابراین چیدمان غیر اصولی ظروف میتواند سبب کار نکردن دستگاه ماشین ظرفشویی گردد.

5.اشکال بر سلکتور

برخی بانوان به اهمیت دکمه های دستگاه ماشین ظرفشویی توجه نمی‌کنند و با فشار دادن دستمال خیس به هنگام تمیز کردن دستگاه سبب بروز اشکال بر آن میشود در صورتی که دکمه های دستگاه خراب شوند نیز عملکرد دستگاه مختل میگرد.
بنابراین اگر از سلکتور به خوبی استفاده نشود به مرور زمان ماشین ظرفشویی روشن نشده و کار نمیکند.
منظور از سلکتور مجموعه دکمه‌هایی است که بر روی دستگاه قرار دارد و با استفاده از آنها میتوان عملکرد و فعالیت دستگاه را آغاز نمود..
چه بسا اگر علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی خراب بودن سلکتور می‌باشد توصیه میکنیم حتما از متخصصین مربوطه جهت حل این مشکل اقدام نمایید.

6.سوختن موتور محرک

این قطعه از مهمترین قطعاتی است که در دستگاه ماشین ظرفشویی وجود دارد که وظیفه آن گردش آب در دستگاه می‌باشد..
جالب توجه است که انرژی این قطعه از سوی تایمر و رله استارت تامین میگردد عموماً زمانی که علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی خرابی موتور محرک باشد دستگاه صدای بلندی را از خود نشان میدهد و همچنین قطعات داخلی دستگاه به یکدیگر قفل میشوند در این زمان نیاز است که حتما با متخصصین و کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نیاز را جویا شد..

7.اشکال بر تایمر دستگاه

مراحل متعدد شستن ظروف در دستگاه از سوی این قطعه پیگیری می‌شود زمانی که این قطعه دچار آسیب شود دستگاه در میان شستن ظروف از کار می‌افتد و روشن نمیشود جهت کسب اطلاع از خرابی این قطعه نیاز به مولتی متر می‌باشد.

راهکارهای حل روشن نشدن ماشین ظرفشویی

در این بخش به برخی راهکارهای موثر بر روشن شدن دستگاه ماشین ظرفشویی اشاره نموده ایم که خوب است با آن ها آشنا شوید..

توصیه می گردد به هنگام روشن نشدن دستگاه ظرفشویی نیز حتما از خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش و سایر برندهای این دستگاه بهره مند گردید.

فرقی نمی کند ماشین ظرفشویی شما در چه برندی باشد متخصصین ژاو سرویس به سبب تخصص بالایی که در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی دارند می توانند به خوبی به علت یابی بروز مشکل پرداخته و کارکرد دستگاه را مجددا افزایش دهند.

بنابراین می توان جهت بهره مندی از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس نیز با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.لذا برخی نکات مهم جهت حل روشن نشدن ماشین ظرفشویی عبارتند از:

  • اطمینان حاصل کردن از متصل بودن دستگاه به برق و فعال نبودن قفل کودک
  • بررسی سلامت قفل درب 
  • بررسی عدم گیر کردن دکمه‌ های دستگاه
  • ریست کردن دستگاه
  • و..
در صورتی که احتمال وجود نقص فنی در دستگاه ماشین ظرفشویی وجود داشت توصیه میگردد حتما جهت تعمیر تخصصی دستگاه با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایید چه بسا میتوانید از خدمات تلفنی رایگان این مرکز خدماتی هم بهره مند گردید.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

مزایای بهره‌مندی از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس

شاید این سوال پیش آید که چرا از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش و..ژاو سرویس بهره مند گردیم..به همین سبب قصد داریم به برخی از مهم ترین مزایای این مرکز تعمیراتی در تهران اشاره کنیم که به سبب آشنایی با آن ها می توان با اطمینان خاطر از سرویس دهی تعمیرکاران ژاو سرویس بهره مند گردید.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی فلر

1.مشاوره رایگان

افراد می توانند جهت کسب اطلاع از نحوه خدمات دهی و یا هرگونه ابهام و سوال با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل فرمایند

2.تضمین میزان هزینه‌ی خدمات

افراد میتوانند با پرداخت میزان هزینه مناسب از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بهره‌مند گردند

3.تضمین کیفیت خدمات

از آنجا که ژاو سرویس به کیفیت خدمات تعمیراتی اهمیت بسیار زیادی می‌دهد کیفیت تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران را تضمین میکند و با ارائه گارانتی ۱۸۰ روزه میتوان در هر زمان از کیفیت خدمات ژاو سرویس مطمئن بود بدین معنی که اگر افراد از خدمات ژاو سرویس بهره‌مند گشته ولی مجدداً همان مشکل را در کمتر از ۱۸۰ روز مشاهده نمودند هزینه‌ی خدمات تعمیراتی دستگاه برای ایشان رایگان خواهد بود.

4.ارائه خدمات در محل

دیگر نیاز به حضور در مرکز تعمیرات لوازم خانگی نیست چرا که می توان با تماس با ژاو سرویس از خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل از سوی متخصصین این مرکز تعمیراتی بهره مند گردید.

5.سرویس دهی در سرتا سر تهران

افراد می توانند از هر نقطه تهران اعم از شمال و جنوب، شرق و غرب نیز با ژاو سرویس تماس حاصل نموده و از خدمات مورد نیاز خود بهره مند گردند.

6.ارائه خدمات تعمیراتی در سرتاسر تهران

از هر نقطه تهران شرق و غرب شمال و جنوب میتوان با ژاو سرویس جهت بهره‌مندی از خدمات تعمیراتی تماس حاصل نمود.

7.سرویس دهی 24 ساعتهّ

افراد می توانند جهت بهره مندی از خدمات تعمیر ژاو سرویس یا کسب اطلاعات بیشتر و جویا شدن ابهامات و سوالات خود نیز با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایند تا کارشناسان به ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتری بپردازند..

8. سرعت در سرویس دهی

با وجود تخصص بالایی که تعمیرکاران ژاو سرویس در بر دارند، متخصصین ژاو سرویس در سریع ترین زمان به علت یابی و راه حل مناسب برای حل مشکل می پردازند تا دستگاه ماشین ظرفشویی بوش، سامسونگ و ال جی و.. در اسرع وقت تعمیر شود..بنابراین افرادی که به میزان سرعت تعمیر دستگاه های لوازم خانگی خود اهمیت زیادی می دهند می توانند با ژاو سرویس تماس حاصل نمایند.
لذا می توان جهت بهره مندی از این خدمات با ژاو سرویس در تماس بوده و در اسرع وقت از این سرویس دهی بهره مند گردید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی چقدر است؟

تعمیر این دستگاه در هر برندی اعم از ال جی، بوش و..با توجه به میزان شدت خرابی و نوع قطعه آسیب دیده متغیر می باشد که توصیه می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل گردد.

سرویس دهی ژاو در چه نقطه از تهران است؟

افراد می توانند از هر نقطه تهران با ژاو سرویس تماس حاصل نموده و تعمیرکاران ژاو سرویس جهت ارائه خدمات تعمیراتی در اسرع وقت در محل مورد نظر مشتری حاضر می گردند.

چگونه از کیفیت خدمات تعمیر ژاو سرویس مطمئن شویم؟

ژاو سرویس کیفیت تمامی خدمات تعمیراتی را با ارائه گارانتی 180 روزه تضمین نموده است که در صورت خرابی مجدد قطعه تعمیر شده توسط متخصصین در کمتر از 180 روز نیز می توان به صورت رایگان از ژاو سرویس دهی دریافت نمود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها